Sve su ovo gluposti. Kao prvo imam električne grejače koji se pale automatski dok se motor ne ugreje, kao drugo imam i opciju na ključu na daljisnki da ih uključim i pre nego što sednem u automobil, a imam i električne grejače u sedištima koji isto nemaju veze sa ovim. I na kraju krajva automatska četvorozonska klima sama namešta grejanje i hlađenje jedino što prima od unosa je željena temperatura. Valjda su to programirali u fabrici pametnije nego ovaj kopikat tekst iz novina.
@Aleksej
Što se tiče rada u mestu, u uputstvu piše da to baš ne treba raditi već odmah započeti vožnju ali lagano, bez većih opterećenja odnosno naglih ubrzavanja i sl. Uputstvo koje su inženjeri pisali. Misliš da trebam tebi verovati radije?
Upravo je suprotno.
Hladan motor sa hladnim zgusnutim uljem se mnogo više haba pod opterećenjem u toku vožnje nego kada radi na leru.
Ulje se zimi uvek zgusne i voziti sa takvim uljem na većim obrtajima je smrt za motor. Tada zbog aksijalnog oprerećenja radilice dolazi do prodora goriva u karter i razređivamja ulja. Kada motor radi na leru nema aksijalnog opterećenja radilice pa ni tolikog habanja karika i klipova kao ni prodora goriva u karter.
Uvek upaliti auto pa onda čistiti sneg ili led.
I da napomenem da mi je ovo struka, a profesionalni vozač ako je uopšte školovan ima 3 razreda srednje škole.
A sta se dogadja kada se zamagle svi prozori, vecina vozi kratke relacije, uglavnom ujutru, tada je ova pojava vrlo izrazena. Ventilacija u automobilu, pogotovo u zimskim uslovima treba da UVEK UKLJUČENA!!!!
"Pored toga, prethodno zagrevanje može da izazove razblaživanje motornog ulja, gde sirovi benzin prodire u ulje, narušavajući njegova svojstva i na taj način izazivajući povećano habanje."
Ne lupetajte vise ovakve gluposti.
Nema nista lose u tome da se zagreje auto u mestu par minuta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Zašto ne treba da uključujete grejanje u automobilu pre vožnje?
Autor: Dan
Život
•02.12.2022.
•21:01 > 09:44
Komentari 7
Lufthansa
@Aleksej
Što se tiče rada u mestu, u uputstvu piše da to baš ne treba raditi već odmah započeti vožnju ali lagano, bez većih opterećenja odnosno naglih ubrzavanja i sl. Uputstvo koje su inženjeri pisali. Misliš da trebam tebi verovati radije?
pera nevera
Dejan
Mister
Struka
Hladan motor sa hladnim zgusnutim uljem se mnogo više haba pod opterećenjem u toku vožnje nego kada radi na leru.
Ulje se zimi uvek zgusne i voziti sa takvim uljem na većim obrtajima je smrt za motor. Tada zbog aksijalnog oprerećenja radilice dolazi do prodora goriva u karter i razređivamja ulja. Kada motor radi na leru nema aksijalnog opterećenja radilice pa ni tolikog habanja karika i klipova kao ni prodora goriva u karter.
Uvek upaliti auto pa onda čistiti sneg ili led.
I da napomenem da mi je ovo struka, a profesionalni vozač ako je uopšte školovan ima 3 razreda srednje škole.
Dule
Aleksej
Ne lupetajte vise ovakve gluposti.
Nema nista lose u tome da se zagreje auto u mestu par minuta.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H