Autor: B92

Život
07.05.2023.
13:23
Koliko god neki proizvođači pokušavali da pronađu alternative za skupe i (relativno) retke materijale u baterijama, oni i dalje dominiraju.
  • Petar

    07.05.2023 20:53
    Svaki mesec se samo u Kini zameni do par miliona mobilnih telefona. Koja je razlika u Li-Ion bateriji od 1 celije 88250 koja se koristi za automobil? Mala u nekoliko 1000 mA. I onda vama i petrol mafiji koja na sve nacine pokusava da pljuje preko auta na baterije i ne kancerogeni dizel. Nebudite naivni. I sa ugljenom se vozilo i auta i lokomotiva po celom svetu da ne govorimo koliko zagaduju Srpske tvornice struje na ugljen. Celu Evropu su ugasili a kod nas investiraju da im mi pravimo struju koju sa dalekovodima salju nazad u Njemacku. A vi placete za baterije auta. Sto to ne kazete Norveskoj koja ima 50 % elektricnih vozila, Holandiji i drugima?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna