Autor: N1

Život
15.07.2023.
08:24
Putnik kojem pri polasku na odmor kasni čarter let, pa mu zbog toga plaćeno letovanje započne kasnije - ima pravo na povrat dela novca, ukazalo je Udruženje za zaštitu potrošača Efektiva.
  • /

    17.07.2023 11:42
    /
    @n.sad
    da ne spominjemo to da svaki od nas ovde tek za izvrsenu uslugu ili proizvod dobija novac a vi ga dobijate unapred.

    a bio savedok slucajeva da turiste ostavite na ulici zato sto niste prebacili dobijeni novac
  • /

    16.07.2023 19:38
    /
    @n.sad
    upravo si otkrio zbog cega branis agencije.
    ljudi ostaju bez posla, klijenata ako ne isporuce dogovoreno.
    ti si razmazen ako kukas na uslove tvoga poslovanja a ne oni koji su ti porucili nesto.

    u slucaju od pre neki dan srpska strana je napravila stetu na avionu previzniku koji do tada nije imao neobavljenih letova.
    a to nije bilo kasnjenje vec neizvrsen transport
  • N.sad

    16.07.2023 12:38
    @/
    Naprotiv druze radim u agenciji za platu i dnevno gubim 2h na pozive i dranja zbog kasnjenja aviona I prtljag na koji ne mogu da uticem ama bas nikako. Kamo srecw da svi na more polecete u 11. Da stignete na cekin odmah i napustate zadnji dan htl u 10 ali to nije moguce. Nije to bus da ga stavimo u 22h kod lokomotive. Sa aviokompanijama si nemocan
  • /

    15.07.2023 23:48
    /
    @n.sad
    dosadni ste vi botovi.
    radis u jp cim tako rezonujes. rizik poslovanja.
    niko te ne pita kakve si probleme imao kada nekome dostavljas proizvod i uslugu.
    zasto bi turisticke agencije bile postedjene toga.
    ako je transport naveden u uslugu onda ona nije dostavljena u potpunosti i to je tako.
  • N. Sad

    15.07.2023 21:56
    Ajme
    Agencije ne biraju termin cartera. On zavisi od niza faktora. Slotova raspolozive flote. Eurocontrola. Zato se i zove carter. I niko ne moze da utice na to. Avion dnevno ima 3 izletanja. Znaci jedan aranzman ce biti jutarnji, drugi oko podne i treci vecernji. Ako se avion pokvari kako agencija moze biti kriva. Dosadni se vise vi iz efektive.
  • /

    15.07.2023 13:28
    /
    nije stvar samo u kasnjenju cartera.
    time je izgubljen dan u aranzmanu.
    maliciozno je vaditi se na samo na carter.
    nije korisnik otisao i kupio kartu za let vec agencija. ona je birala partnera sa kime ce ostvariti uslugu koju nije dostavila.

    posto ovde ima komentatora iz svakojakih bransi, njihove klijente zanima gotov proizvod a ne nekompletan zato sto tamo neko nije zavrsio svoj deo posla.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna