Ne trebaju radari. U nekim drzavama su kamere koji snimaju kada prolazite vecom brzinom od dozvoljene. A kazna stize postom. Ne vidis policiju a treba da postujes propise. Ovo je i jeftinije od radara, nema veca brzina. Nema ni ablendovanje. Nema ni lezeci "bregova" kod skole. Kome se zuri moze a kazna stize.
de nadi mili dragi saobracajci sa radarima skrivaju po zbunju , sakrivaju se iza drugih auta i kamiona,zasto policajac u civilu stoji na kruznom toku i dojavljuje kolegama za "prekrsaj"(mobilni pojas..) ? Da li je to dozvoljeno i po zakonu,za mito...no com
Policija treba da postavi Mamac ,kao kontrola na putu a da snima obe trake ko ablenduje i njima uzima pare jer je to kažnjivo.
Pridržavaj se saobraćajnih propisa nema kazni ,Divljaš -ODERI DIVLJAKA.
Okanoviću suspenzija , OK je pogrešno
To što ovde vozači krišom rade i u strahu od policije to je u Nemačkoj sistemski regulisano.Naime,bio sam osamdesetih kod brata u Nemačkoj i u povratku iz jedne posete on počne najedanputa da koči iako nije bilo prepreke na aputu.i,na moje pitanje zašto koči reče mi; eno ga tamo svetleći saobraćajni me upozorava da sam prekoračio dozvoljenu brzinu kretanja i ako nastavim sa tom brzinom da ću "uleteti" u radarsko polje.
I ja sam stvarno mislio da je svrha radarske kontrole da se ljudima uzmu pare.
I ja nešto baš i ne vidim da se često zaustavljaju vozači BMW-a i Audija koji divljaju po gradu, nego neki "obični" automobili, koji su prekoračili brzinu za 5-6km/h.
A posebna priča su radio stanice koje upozoravaju vozače gde se nalaze radarske kontrole, da bi na tom mestu usporili a posle nastavili da divljaju! Nama koji uvek vozimo po propisu takva informacija ništa ne znači.
Damira Okanovića treba ukloniti iz svih medija, što pre, to bolje za bezbednost saobraćaja.
Svrha radarske kontrole je da kontroliše poštovanje ograničenja brzine, ne da usporava saobraćaj. Saobraćaj se usporava saobraćajnom signalizacijom, dizajnom puta i sličnim merama.
Damir Okanović je advokat kome je cilj da zaštiti vozače (njegove najčešće klijente) i ako pogledamo njegove objave, to je najčešći kontekst. Iz njegovih stavova proizilazi da je odgovorna železnica, krivi su putari, pešaci, biciklisti, deca koja se ne vide dovoljno, svi osim njegovih klijenata koji imaju očekivanja na nivou malog deteta.
Poslednji u nizu skandaloznih su pokušaji da se kaže da su potencijalno putari krivi što čovek svesno vozi preticajnom trakom u suprotnom smeru na autoputu, jer nisu stavili saobraćajni znak kojim se ukazuje da je u pitanju autoput. Sa čime su mogli pomešati autoput i preticajnu traku tolike kilometre, teško je reći.
Kakva crna saobracajna kultura?! Gastarbajteri u Njemackama imaju saobracajnu kulturu, a kada dodju u Srbiju postaju saobracajno nekulturni?! Tamo se strahovito boje zakona i kazni i to nije kultura, nego strah od kazni, saobracajna disciplina! A u Srbiji, kazu, kada izvade 100 evra, policija hoce i auto da im opere. Kada bi u Srbiji policija radila svoj posao kako treba, Srbi bi i te kako postali "saobracajno kulturni", disciplinovani ovako se ne plase ni zakona ni policije ni kazni!
Naravno da ablendujem i upozoravam na radar, ali isključivo ako vidim neki jeftiniji automobil. Oni sa skupim vozilima imaju dovoljno para za kaznu ili veze zahvaljujući kojima neće ni platiti.
Policija stoji na skroz pogrešnim mestima, često skriveni, kao da se igraju žmurke.
Naši vozači su oduvek bili solidarni, naravno da će ablendovati.
Da li se ovaj čovek nekada zapitao kako sprečiti veliki broj nesreća, kako uvesti saobraćajnu kulturu, umesto što samo teoretiše, a ljudi ginu svaki dan?
Čovek uđe u pogrešnu traku, vozi i pogine. Odmah smisle da stave znak stop, ali čoveka nema.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ablendujete li drugim vozačima kad vidite policijski radar? Evo da li je to kažnjivo
Autor: Espreso
Život
•07.09.2023.
•08:43
Komentari 22
Đura
Franja
/
ovima sto voze garsonjere na tockovima-nikako.
a ionako se u nsu radar namesta pored semafora gde je ionako usporen saobracaj
Gradjanin
Garisa
Marko
Rodjo
Jojs oni
Pridržavaj se saobraćajnih propisa nema kazni ,Divljaš -ODERI DIVLJAKA.
Okanoviću suspenzija , OK je pogrešno
Steva
Ljuba
Neka svako radi svoj posao kako treba i svima će biti lepše.
no name
Andrija Šrek
I ja nešto baš i ne vidim da se često zaustavljaju vozači BMW-a i Audija koji divljaju po gradu, nego neki "obični" automobili, koji su prekoračili brzinu za 5-6km/h.
A posebna priča su radio stanice koje upozoravaju vozače gde se nalaze radarske kontrole, da bi na tom mestu usporili a posle nastavili da divljaju! Nama koji uvek vozimo po propisu takva informacija ništa ne znači.
Aleksej
Marko
Svrha radarske kontrole je da kontroliše poštovanje ograničenja brzine, ne da usporava saobraćaj. Saobraćaj se usporava saobraćajnom signalizacijom, dizajnom puta i sličnim merama.
Damir Okanović je advokat kome je cilj da zaštiti vozače (njegove najčešće klijente) i ako pogledamo njegove objave, to je najčešći kontekst. Iz njegovih stavova proizilazi da je odgovorna železnica, krivi su putari, pešaci, biciklisti, deca koja se ne vide dovoljno, svi osim njegovih klijenata koji imaju očekivanja na nivou malog deteta.
Poslednji u nizu skandaloznih su pokušaji da se kaže da su potencijalno putari krivi što čovek svesno vozi preticajnom trakom u suprotnom smeru na autoputu, jer nisu stavili saobraćajni znak kojim se ukazuje da je u pitanju autoput. Sa čime su mogli pomešati autoput i preticajnu traku tolike kilometre, teško je reći.
djura
Kakva crna saobracajna kultura?! Gastarbajteri u Njemackama imaju saobracajnu kulturu, a kada dodju u Srbiju postaju saobracajno nekulturni?! Tamo se strahovito boje zakona i kazni i to nije kultura, nego strah od kazni, saobracajna disciplina! A u Srbiji, kazu, kada izvade 100 evra, policija hoce i auto da im opere. Kada bi u Srbiji policija radila svoj posao kako treba, Srbi bi i te kako postali "saobracajno kulturni", disciplinovani ovako se ne plase ni zakona ni policije ni kazni!
Jogi Letač
Micovic
/
Ja mislio da je svrha da im se da po 1000 dinara.
Zna se zasto su oni tamo, da zarade.
Zemlja čudesa
Joca
Ispada da policija izlazi na put sa radarom samo da bi uzela pare, a ne zbog bezbednosti u saobracaju.
A kome bi onda obican ucesnik u saobracaju trebao da naplati uslugu pomoci policiji i ostalim vozacima pomazuci im da smanje brzinu?
I policiji su izgleda pare bitnije, sto im nije posao.
Eko
Prosvetar
Naši vozači su oduvek bili solidarni, naravno da će ablendovati.
Da li se ovaj čovek nekada zapitao kako sprečiti veliki broj nesreća, kako uvesti saobraćajnu kulturu, umesto što samo teoretiše, a ljudi ginu svaki dan?
Čovek uđe u pogrešnu traku, vozi i pogine. Odmah smisle da stave znak stop, ali čoveka nema.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H