A "leteći" automobili? Pa zar nije predsednik rekao da ćemo voziti leteće automobile? S'obzirom da je sve uradio kako je obećao, metro, mecedes i sve ostalo, zašto sad Yugo, Jugoslavija se raspala, možda je bolje "Srbo", to bi kupovali još u proizvodnji, ovi iz okruženja pogotovo. Možda da napravi vremeplov, da odmah "skočimo" u budućnost, da ne maštamo šta je sledeće. Mada se epilog zna.
Gde ja stadoh ti produzi ...
Zuti dosli i rasprodali sve, SNS dosao doveo jos stranaca. Sta mi imamo, danas, iskompleksirane peto-oktobrase i iskompleksirane sns sendvicare. Tako da mu taj Jugo dodje kao simbol skromnog normalnog nebahatog zivota.
Glina je ok, svi proizvođači i dan danas rade modele od gline, prvo manje, pa onda 1:1 koje finiširaju ručno, jer 3D štampači ne mogu da finiširaju glatku površinu. "
naravno da mogu da finisiraju i odrade glatku zavrsnu povrsinu
Zastava nema kapacitet da napravi mehaniku auta bez Fiata, a što se tiče dizajna, on je zastareo i nikom privlačan osim ko je vozio juga kod nas zato što nije imao za bolje. Tako da ovo ne može biti revival kao novi reno 5 i nema šanse na tržištu.
Ovo bi mogao Stelantis da proizvodi u Kragujevcu umesto električne "pande" koja neće imati svetlu budućnost. Već imaju CMP modularnu platformu koju je veoma lako i jeftino modifikovati za ovaj novi "jugo". Njihov 1.2 benzinac nije sjajan, ali od poslednje revizije je solidno pouzdan i nije baš skup za proizvodnju i održavanje. Mogao bi da bude najjeftiniji na tržištu, a izgleda atraktivnije i funkcionalnije od ostale "super mini" konkurencije.
Zapadna Evropa ne moze da se nosi u auto konkurenciji. Nemci zatvarajh fabrike. Od 2035-te u razvijenim drzavama ce se proizvoditi jedino elektricni automobili.
Koja je ciljna grupa kupaca za ovaj auto? Ko su investitori? Koji su infrastrukturni kapaciteti?
Ili je ovo deo politickog marketinga u oblacima?
Biće da niste u toku. Modeli od gline su i dalje aktuelni u automobilskom dizajnu, nađite na netu.
Inače, ovo je zamisao industrijalca, Srbina iz Nemačke i domaćeg dizajnera. Čovek je zaštitio logo i ima neku maštariju koja je na dugom štapu. Mislim da ovo nije sendvičarski projekat pa da ga hejtujemo unapred.
Kad se setim samo onog hajpa oko "novog" Juga i Floride početkom veka i onog šta smo na kraju dobili. Oni branici izvajani u jeftinoj plastici i komad iste te plastike oko brisača na zadnjem prozoru. Haos, jezivo. Uglavnom, ako se na ulici još može videti neki Jugo ili Florida, to neće biti ti koji su zapravo najnoviji. Što govori o kvalitetu i inovacijama giganta iz Kragujevca.
Bolelo te je zato sto ne znas da se i dalje tako radi svugde. Proguglaj npr: Why Car Companies Still Use Clay Models That Cost Up To $650K | Big Business | Insider Business
Manite se proizvodnje automobila,mi tu nemamo sta da trazimo od jake konkurencije,mi smo bili najbolji u poljoprivredi i stocarstvu,zdrava hrana je posao buducnosti ,to je nas posao.aute ostavite japancima....
Moja podrška entuzijastima i inovatorima i držim fige da uspe sviđa mi se dizajn.
Nama i treba ovako nešto što bi se ovde proizvodilo od naših i eventualno kineskih komponenti ako nešto ne možemo sami - da imamo auto ispod 10 hiljada evra, najjeftiniji evropski auto koji možemo i da izvozimo, čist benzin uz maksimalni mogući standard ekologije, što manje elektrinike i jednostavnost održavanja i da novac ostaje ovde a ne da plaćamo Dačije i Pande po 15, 20 pa izgleda i 25 hiljada evra.
I da, nisam bot nego nam treba mali domaći pristupačan auto. Nismo to uspeli da zamenimo uvozom, svi nas deru. I draće dok ne budemo imali naše.
@Stevan
Pošto očigledno ne znaš, makete u ovoj fazi se rade od gline, jer znaš kako, eksperimentiše se sa oblikom, malo doda, malo oduzme.
Ajd to postigni sa 3D štampačem, pa svaku izmenu 3h čekaj.
Proguglaj: car clay models
Predstavili rukom rađeni render, umesto 3D rendera koji se teško može razlikovati od fotografije?
Ovo deluje kao SNS propaganda, jer ovaj lik hoće da napravi prototip vozila marke čiji je on vlasnik, pa da ga nudi proizvođačima automobila. Oni kao ne znaju sami da dizajniraju auto, nego će njemu da tutnu pare u džep i to da bi pravili auto druge marke.
Krajnje smešno.
Glina je ok, svi proizvođači i dan danas rade modele od gline, prvo manje, pa onda 1:1 koje finiširaju ručno, jer 3D štampači ne mogu da finiširaju glatku površinu. Tako da je kritika na račun gline jedino što ne stoji.
Razvoj novog automobila u ostatku sveta košta oko milijardu eura. Kod nas bi koštalo bar 4-5 milijardi... da zaokružimo na 10 milijardi. Ali ćemo biti jedna od nekoliko vodećih država na svetu koji proizvodimo automobile, što bi razvilo našu privredu i lansiralo je u svemir... kada bi se pitao neko kog pominjemo samo još na protestima, a uskoro ni tamo!!
Ne želim juga da mi reciklirate, ceo život mi reciklirate.
Reciklirani komunisti, reciklirane demokrate, recikrirani radikali, recikrirana opozicija. Zavoravi briši.
Komšije proizvode Neveru za dva mil komad, mi recikliramo jugo.
Ovi nazadnjaci ne prestaju da lazu. Skoro svaki dan neka nova laz. Od mercedesa, punta, pande, leteceg taxija, brzih vozova, ...nastavi niz a sad jos i fica!!!!
Ovo je u svakom pogledu nesrazmerno i linijski neskladno, već odokativno se uočava skučenost, a prednja maska, u diazjnerskom smilsu, vrišti od neukusa.
Maketa od gline??? U 21. veku, gde postoje 3d stampaci koji mogu da urade ne model, nego prototip 1:1, do najsitnijeg detalja, oni prave model od gline. Ovo me je iskreno bolelo dok sam gledao.
Nov auto domaće proizvodnje ne sme da prelazi 13-14.000 eura sa dobrom opremom, pristojnom izradom, s obzirom da je skoro sve dostupno na domaćem tržištu. I čemu tako odvratne felne?
sto je najjace, ovo i izgleda koliko-toliko ok, prihvatljivo, rekao bih moderno ali mi jedino da damo nekom drugom to da proizvodi jer nemamo kapacitet ni za felnu a kamoli za ceo auto.
Hahaha
Hleba i igara?
Tek treba Fiat Pandu da počnemo da proizvodimo, a ovi pričaju o novom Jugu.
Zanima me ko je dobio posao da stvori prototip, i koliko je para uzeo iz naših džepova?
Prekinite da nam uzimate pare za gluposti... Prekinite da delite tuđe pare za gluposti, međusobno.
Joooj nemojte otvarati jos jedan ponor, rupčagu, crnu rupu bez dna.... Ko hoce neka radi tu kanturinu u svojoj radionici,tjuning stajling, nemojte nista iz narodnog budzeta raditi ! No,sta bi sa elektro pandom,kandak su zapeli vec na pocetku !!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Vraća se "jugo" - pogledajte kako izgleda novi protitp
Autor: 021.rs
Život
•18.02.2025.
•14:49 > 14:49
Komentari 65
bb
Marko
Vasa
Dragan
Tanja
Zuti dosli i rasprodali sve, SNS dosao doveo jos stranaca. Sta mi imamo, danas, iskompleksirane peto-oktobrase i iskompleksirane sns sendvicare. Tako da mu taj Jugo dodje kao simbol skromnog normalnog nebahatog zivota.
Mare
18.02.2025 • 18:13
Glina je ok, svi proizvođači i dan danas rade modele od gline, prvo manje, pa onda 1:1 koje finiširaju ručno, jer 3D štampači ne mogu da finiširaju glatku površinu. "
naravno da mogu da finisiraju i odrade glatku zavrsnu povrsinu
Brćko
Djeki
Neko
Lala
name
Jaa
Dule
M
Nebitno
Koja je ciljna grupa kupaca za ovaj auto? Ko su investitori? Koji su infrastrukturni kapaciteti?
Ili je ovo deo politickog marketinga u oblacima?
Budisava
Bojko
S21
Inače, ovo je zamisao industrijalca, Srbina iz Nemačke i domaćeg dizajnera. Čovek je zaštitio logo i ima neku maštariju koja je na dugom štapu. Mislim da ovo nije sendvičarski projekat pa da ga hejtujemo unapred.
Tya
Antuntun
hahaaahhahahahaaa
hahahahaahhahahahahha
ahhahahahahhahahhahahahhaa
ahahahahahhahahahahahha
hm
@ Stevan
zztop
Ujvidek iro
Liman 3
Nama i treba ovako nešto što bi se ovde proizvodilo od naših i eventualno kineskih komponenti ako nešto ne možemo sami - da imamo auto ispod 10 hiljada evra, najjeftiniji evropski auto koji možemo i da izvozimo, čist benzin uz maksimalni mogući standard ekologije, što manje elektrinike i jednostavnost održavanja i da novac ostaje ovde a ne da plaćamo Dačije i Pande po 15, 20 pa izgleda i 25 hiljada evra.
I da, nisam bot nego nam treba mali domaći pristupačan auto. Nismo to uspeli da zamenimo uvozom, svi nas deru. I draće dok ne budemo imali naše.
I
Vozim se autobusom
Pošto očigledno ne znaš, makete u ovoj fazi se rade od gline, jer znaš kako, eksperimentiše se sa oblikom, malo doda, malo oduzme.
Ajd to postigni sa 3D štampačem, pa svaku izmenu 3h čekaj.
Proguglaj: car clay models
SNSAT
Ovo deluje kao SNS propaganda, jer ovaj lik hoće da napravi prototip vozila marke čiji je on vlasnik, pa da ga nudi proizvođačima automobila. Oni kao ne znaju sami da dizajniraju auto, nego će njemu da tutnu pare u džep i to da bi pravili auto druge marke.
Krajnje smešno.
Glina je ok, svi proizvođači i dan danas rade modele od gline, prvo manje, pa onda 1:1 koje finiširaju ručno, jer 3D štampači ne mogu da finiširaju glatku površinu. Tako da je kritika na račun gline jedino što ne stoji.
Nomen
Dellboy
Baba
Nebitno
Alternative: Miloš, Nemanja (predugo?), Miiile …
Yelissiye
Aleksandar
Sava
Reciklirani komunisti, reciklirane demokrate, recikrirani radikali, recikrirana opozicija. Zavoravi briši.
Komšije proizvode Neveru za dva mil komad, mi recikliramo jugo.
Novosadjanka
Osoba
Mojsije
pera
Возачица
Marina
Mile
Nebitno
Pan 5er
Stevan
Liman
valter
Koferce
Da je bilo pameti tj.da nije bilo kriminala i licnih interesa ispred Srbije, doveli bi Reno, kao sto je uradila Dachia.
Dogodine u Botošu
2027
/
Particulare matter
Sima Kosmos
Mare
predrag
korisnik
seeman
Uzimanje para
Hleba i igara?
Tek treba Fiat Pandu da počnemo da proizvodimo, a ovi pričaju o novom Jugu.
Zanima me ko je dobio posao da stvori prototip, i koliko je para uzeo iz naših džepova?
Prekinite da nam uzimate pare za gluposti... Prekinite da delite tuđe pare za gluposti, međusobno.
Dejan
Raša
boger
Jugoslav
Ja
Ns time
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H