Život
09.07.2013.
14:44
Nakon što uskoro i formalno suvlasnik "JAT Airwaysa" postane jedna od najjačih avio kompanija sveta – "Etihad Airways", srpska nacionalna aviokompanija doživeće niz  promena.
  • Logicno

    10.07.2013 08:35
    razmisljanje...
    Etihad sem 8 novih 319-ca ulaze ulaze i ugled ozbiljne svetske kompanije ( sa druge strane imamo Joking About Time), ulozice i reorganizaciju poslovanja i organizacije drzavnog preduzeca ( gledate li seriju "drzavni posao"?), a sve to za 49% decenijama posrnulog "giganta" iz Srbije. Malo li je? Druga solucija je da Jat ostane drzavno preduzece, da nagomila jos dugova ( sad je oko 180 miliona eurica) i da se zatvori za godinu-dve a da drzavi ostanu nagomilani dugovi na otplatu... I sta je onda logicno? Ovo ju suvise dobra ponuda za Jat da bi je ispustili.

    Eh, da, da li moze ijedna tema da prodje bez toga da Srbijanci pljackaju Vojvodinu? Alo, vojvodjaneri, dosadili ste i Bogu i narodu ( citaj, komentatorima)...
  • Sale NS

    10.07.2013 05:49
    Znamo mi dobro ...
    Ta reč LOW nam je mnogo dobro poznata jer se svakodnevno koristi u životu svakog Srbina kod primanja, morala, poverenja u političare, obraza političara... jedino je vodostaj ove godine HIGH !
  • 09.07.2013 21:07
    Pashaluk Airlines
  • banacanin, a ne vojvodjanin

    09.07.2013 20:10
    @Pawlle
    sa tvojim novcem pavle i novcem svih Vojvodjana, dok Srbijancima nece faliti dinar iz dzepa

    zadovoljan odgovorom?
  • hm?

    09.07.2013 19:53
    Nisam bas siguran da ce se Arapi tek tako sloziti sa ovom idejom. Ipak mislim da ce njihovo ulaganje u novu avio kompaniju biti uslovljeno zasticenim polozajem na trzistu.
  • pawlle

    09.07.2013 17:47
    sa cijim parama ova srbija otvara lou kost kompaniju??????????????
  • Henry

    09.07.2013 17:19
    Dugorocni efekti
    Air Serbia postaje ozbiljna avio kompanija a Aerodrom Beograd postaje jedan od najfrekfetnijih aerodroma u istocnoj Evropi sa letovima u bezmalo sve krajeve sveta. Putnici sirom istocnoevropskih zemalja dolazice na aerodrom Beograd za let do mnogih destinacija u svetu.
  • Bogdan

    09.07.2013 16:31
    Kako šta da rade sa starim avionima? Pa u đubre da ih bace naravno ili da ih prodaju nekim afričkim kompanijama. Jeste normalni da formirate low cost kompaniju? Nisam apsolutno siguran, ali koja je poenta da se avioni voze dok ne padnu? 737-ice su stare 27 godina. FAA preporučuje penzionisanje aviona oko 25-te godine. Većina normalnih kompanija (uključujući low costere) nema evione starije od 20 godina (ne računajući kompanije iz Afrike ili nekih levih zemalja).

    Nemojte se igrati sa ljudskim životima...
  • panonius

    09.07.2013 16:23
    ima se - može se
    Izgleda da ovde preliva :"Sa svoje strane, srpska Vlada će na sebe preuzeti oko 180 miliona eura duga."
    Ovi se šutaju sa dugovanjima kao sa klikerima... Pa da traje dok laje.
    Vratite nam davinićev satelit , bila je jeftinija igra!
    Nego , da li je neko ozbiljan sagledao dugoročne efekte ove transakcije?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna