neka car "drugovenčani iz čipuljića" iz svog džepa plaća te nenormalne račune za struju i kupovinu kineskih djindjuva koje šljašte tokom tri godišnja doba, a ne da mu to MI plaćamo.
Ni ovaj trik me neće ubediti da kupim i jednu bocu.
Doći će vreme kada će ljudi iz marketinga biti progonjeni i sankcionisani zbog nasilja.
Voleo bih da me i jedan mag marketinga javno razuveri:
Na čemu se zasniva teorija uspešne reklame, ako kupci MRZE brend?
Znači, zbog preteške i prevelike nasrtljive kampanje, kupci zamrze i upamte proizvod po lošem i neukusu. Poput one medveđe porodice koja kao igra za gigabajte. Fuj!
I to garantuje prodaju?
A ovo je pravilo za balkanske reklame, a u zadnje vreme i ugovore dvogodišnje.
Naročito osobina televizije da redovan program emituje na -7 dB yvuka, a reklame na +3dB.
I REM to ne kažnjava, za sve naše novce.
I Novi Sad je postao seljana poput Beograda. Eno, već deset dana ima kako na početku Zmaj Jovine stoji jelka a ma uglu da Dunavskom novogodišnji poklon od metalne armature. Krajem oktobra su okitili kompletan centar grada. Sve je izgubilo smisao i već postaje odvratno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Koka-kola: Misterija obrisane reklame
Autor: BBC News na srpskom
BBC
•06.11.2018.
•18:14 > 18:20
Komentari 6
bigarski turista
Sasa
Zgađen
Doći će vreme kada će ljudi iz marketinga biti progonjeni i sankcionisani zbog nasilja.
Voleo bih da me i jedan mag marketinga javno razuveri:
Na čemu se zasniva teorija uspešne reklame, ako kupci MRZE brend?
Znači, zbog preteške i prevelike nasrtljive kampanje, kupci zamrze i upamte proizvod po lošem i neukusu. Poput one medveđe porodice koja kao igra za gigabajte. Fuj!
I to garantuje prodaju?
A ovo je pravilo za balkanske reklame, a u zadnje vreme i ugovore dvogodišnje.
Naročito osobina televizije da redovan program emituje na -7 dB yvuka, a reklame na +3dB.
I REM to ne kažnjava, za sve naše novce.
bananarama
Jole
mozda
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H