Viđi, Pero.
Kao prvo, svaki Srbin vozač je lično Onazis. Znači, gubi milijarde dolara svakim sekundom zakašnjenja. Usto, redovno mu gori kuća, pa treba da stigne pre vatrogasaca.
Dodajmo na to povredu sujete, jer ne želi da do semafora stigne eventualno drugi.
Zbog toga, neviđena stoka vozač, jer jedino se tako može reći, malim uličicama - čak i do parkinga, a govorim vam slučaj s Limana, gde je u slepoj ulici, nekih manje od 100m,
vozač vozio 80 kmh da bi stigao do kraja slepe ulice, a zatim, naravno, naglo kočio.
Što se jednako događa i u Lasla Gala na Grbavici.
Dakle, nema rasprave sa ovakvim slučajevima, koji ugrožavaju decu u stambenim naseljima.
Pošto novčane kazne ne pomažu, odobriti metod direktnog prevaspitavanja.
Direktno prevapitavanje podrazumava da jedan ili dva čoveka dohvate vozača, direktno ga prevaspitaju samo njima znanim metodama - i da zbog toga ne odgovaraju zakonski.
Mislim da bi jedino to pomoglo.
Ja bih u Srbiji uveo debele izmene u zakonu. Kazna za prvi prekršaj toliko koliko je, za drugi prekršaj množimo sa 10, a za treći ostaješ bez dozvole na neko fino dugačko vreme. Ako ti se opet ponovi, trajno oduzimanje dozvole.
Nije teško vozito 50 km/h po gradu, ili 30 km/h u zonama gde je to propisano, stati na pešački prelaz, koristiti žmigavce, imati ispravnu svetlosnu signalizaciju na automobilu.
Ali neeee, Srbin bi da računa i kalkuliše, lakše je kukati da je visoka kazna, nego se potruditi da do kazne ni ne dođe. Zato nam je tako kako nam je, jer smo takav narod postali.
@Pera
U pravu ste, ako su vam primanja mala trebate imati mogućnost jeftinog kršenja zakona i mogućnost da upražnjavate osnovno ljudsko pravo ugrožavanja života i imovine drugih učesnika u saobraćaju. Moramo se za to izboriti!
Kod nas za prekoračenje dozvoljene brzine u naselju za 15km/h je 5000din. To nije 25e. E sad kad uzmem jos i to da je moja plata 30000din a prosečnom nemcu oko 2000e onda se gubi smisao života u Srbiji. Em živimo loše zadnjih 30ak godina, zarađujemo manje, imamo lošiji standard, kola, puteve ma sve! i još plaćamo više kazne od nemaca. E to je vec do politike!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Nemačka: Golub Šumaher prekoračio brzinu - kako ga kazniti
Autor: BBC News na srpskom
BBC
•09.05.2019.
•08:26 > 08:40
Komentari 7
Orao
Kao prvo, svaki Srbin vozač je lično Onazis. Znači, gubi milijarde dolara svakim sekundom zakašnjenja. Usto, redovno mu gori kuća, pa treba da stigne pre vatrogasaca.
Dodajmo na to povredu sujete, jer ne želi da do semafora stigne eventualno drugi.
Zbog toga, neviđena stoka vozač, jer jedino se tako može reći, malim uličicama - čak i do parkinga, a govorim vam slučaj s Limana, gde je u slepoj ulici, nekih manje od 100m,
vozač vozio 80 kmh da bi stigao do kraja slepe ulice, a zatim, naravno, naglo kočio.
Što se jednako događa i u Lasla Gala na Grbavici.
Dakle, nema rasprave sa ovakvim slučajevima, koji ugrožavaju decu u stambenim naseljima.
Pošto novčane kazne ne pomažu, odobriti metod direktnog prevaspitavanja.
Direktno prevapitavanje podrazumava da jedan ili dva čoveka dohvate vozača, direktno ga prevaspitaju samo njima znanim metodama - i da zbog toga ne odgovaraju zakonski.
Mislim da bi jedino to pomoglo.
@Pera
Nije teško vozito 50 km/h po gradu, ili 30 km/h u zonama gde je to propisano, stati na pešački prelaz, koristiti žmigavce, imati ispravnu svetlosnu signalizaciju na automobilu.
Ali neeee, Srbin bi da računa i kalkuliše, lakše je kukati da je visoka kazna, nego se potruditi da do kazne ni ne dođe. Zato nam je tako kako nam je, jer smo takav narod postali.
Limanac
Samo u Vojvođistanu
U pravu ste, ako su vam primanja mala trebate imati mogućnost jeftinog kršenja zakona i mogućnost da upražnjavate osnovno ljudsko pravo ugrožavanja života i imovine drugih učesnika u saobraćaju. Moramo se za to izboriti!
Cgjgfgjcccvvvb
Pera
pera kojot
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H