Beogradski taksisti već dve nedelje protestuju zbog kompanije Kar:Go. Kako korisnici obe opcije objašnjavaju zašto ih biraju i gde su tu prava potrošača.
Otvoreno kažem da sam pokraden od taxiste u BG.do tog dana sam se vozio više puta nedeljno taxijem.vise nego duplu cenu mi je naplatio.10 minuta kasnije sam već instalirao app kar go.sretno lopovima
Evo da vam opišem kako je juče izgledao taxi prevoz u Novom Sadu. Da li zbog maratona, ili lepog vremena, ili besa što građani masovno ne podržavaju njihov protest - tek danas je većina novosadskih taksista rešili da ovo za njih nije radni dan. Da se razumemo, razlog zašto nisam 100% siguran da su to uradili zbog protesta je taj da se to i inače često dešava - uglavnom za crvena slova u kalendaru, pošto oni već godinama smatraju da je prihvatljivo da kolektivno i celodnevno slave sve slave za koje se tradicionalno krka kod nekog, a ne samo sopstvenu. Pošto nisam našao slobodnu vožnju u prva dva udruženja, dispečerka u trećem koje sam nazvao i kojem neću navesti ime (ali ima boju u nazivu) me je ‘ladno slagala da je moja (Šekspirova) ulica zatvorena i da moram otići do Narodnog Fronta i odatle pozvati vozilo. Koje naravno ni ni na taj način nisam dobio.
Na sve ovo samo mogu da zaključim sledeće - kad ovde proradi Car:Go aplikacija, ovim komedijašima je odzvonilo.
Pravo potrošača je i da kupuje meso iz gepeka a ne u mesari, benzin iz flaše a ne na benzinskoj pumpi, cigare iz cepeka a ne u prodavnici, devize od dilera a ne u banci, lekove na pijaci a ne u apoteci... Jelte?
Jedino resenje koje bi bilo dobro za gradjane,taksiste i grad Beograd je da se ugase sva privatna taksi udruzenja( Pink,naxi,lux,itd.) Da se ugase aplikacije poput car go,cameo koje ne rade po zakonu. Da grad Beograd napravi svoju aplikaciju i taksi udruzenje gde bi taksisti placali neku nadoknadu recimo 100€,subvencionisati taksistima gorivo i spustiti cenu taksija! Sad zamislite 6500 taksi vozaca po 100€ to je 650000€ mesecno odnosno 7800000€ godisnje, to je novac od koga bi se pravile skole,bolnice,decija igralista a ne punili privatni dzepovi,dzepovi politicara i ovih car go prevaranata. Zadovoljni gradjani i taksisti a nas grad inkasira ogroman novac!!! Ovaj komentar je moje misljenje i upucen je mojim sugradjanima,molim botove da me zaobidju.
baš ste napaćeni hejteri kao mi bi trebali da propadnemo zato što se par vas više neće voziti taksijem
od takvih nismo ni živeli
u Bg je CarGo možda jeftiniji,ali u NS neće jel radimo na minimalnoj ceni
Obišao sam pola sveta i gde god ima uber koristio sam, isto tako kad god mi u BG treba prevoz zovem car go... Jbt do prošle godine su još uvek prl l ćurku koristili... Koristi app, nemoj biti Milivoje :)
Kad je i gde suđenje, i koliko kamenja da ponesem za dislajkovanje na staromodan način?
Takođe ovom prilikom molim Mrežu da nam kaže koga ćemo sutra mrzeti, da se blagovremeno pripremim sa komentarima za njih.
Valjalo bi da postoji neki raspored, za svaki dan, pa da se recimo objavi subotom za iduću sedmicu.
Takođe, jedan raspored u rezervi, za vanredne političke događaje.
Pa kad se događaju, a mi lepo se iskalimo - recimo na lubeničarima.
Taksiste ništa ne sprečava da pređu na identičan sistem: plaćanje bez gotovine, transparentnost prometa novca, ocenjivanje kvaliteta usluge... zašto toga nema kod taksista?
Slazem se da treba sve to regulisati i uvesti u zakonske tokove, ne zanima me mnogo da li je popularni taksi ili car:go. Fiskalni racuni u vozilima, vozila koja imaju sedista za decu ako prevoze decu ....
Meni je taksista komentarisao kako drugi prave prekrsaje i probleme u saobracaju, ali da taksisti imaju vreme za koje moraju da stignu pa oni moraju i to nije isto. :D
Zbog damping rada i zbog iskustva svih razvijenih država(čitaj uređenih).
Za uređenu državu, za uređen prevoz, za uređen taksi.
Protiv dosadašnjih vlasti(posebno na lokalu, zbog nestručnosti, neodgovornosti...) i protiv većine taksista, a koji su proizvod prethodno navedenih.
Nije teško razumeti potrošača, koji hoće jeftino i uvek(to nema) jer je Tita navukao narod na logiku, ako ne zna Nemac da napravi netad a pare, ili jeftin taksi-Tita zna. A dokle? Nek se pitaju deca naša(al nećemo ih praviti pa odma'lakše. Kerovi su rešenje).
U zdravlje!
Закон постоји КО МОЖЕ ДА ВРШИ ПРЕВОЗ ПУТНИКА, и под којим условима. Пошто код нас министри и чланови Парламента имају уплив у све прљаве радње у Држави, тако и Car-go може да ради без косеквенци, и још да мења Владу Србије. Ко још сме да изиђе пред грађане и каже, НЕ НАПУШТАЈТЕ СРБИЈУ, СРБИЈА ЈЕ ДОБРО ТЛЕ ЗА ЖИВОТ. Само лопов и лажов. Обављао сам Такси превоз у групи грађана, али сам био задужен од пореске управе. Моја група грађана се морала пререгистровети у ДОО да би могао вршити превоз путника. И даље се за мене плаћају обавезе држави, а не као код Сar-go возача. Ни пекару хлеб не плаћају.
evo da i ja Kazem koju, iako me licno ne dotice :)
1. da li je istina da CarGo ima podrsku SPSa? "od njih nikad nista dobro nije doslo". mislite o tome. ne bi to bio prvi put da Srbi uzmo nesto sto u svetu dobro funkcionise i onda sve upropaste
2. CarGo u Srbiji krsi srpske propise - dakle ne radi se o rupi u zakonu, vec u krsenju zakona. ta kombinacija kojom su naizgled zaobisli neke propise, samo je dovela do toga da su prekrsili gomilu drugih
3. taksisti se odjednom "bore za pravnu drzavu". a u stvari se bore za svoje private interese - sto je legitimno, ali nek posteno kazu da se bore za sebe, a ne da se predstavljaju kao Batman i Robin
4. CarGo se bori da udje na trziste a taksisti se bore da im ne udje
5. taksisti lepo nek blokiraju CarGo ili vladu ili vec nekog nadleznog, umesto sto maltretiraju gradjane koji sa ovim interesnim sukobom nemaju nikakve veze niti imaju moc da ga rese
Svi smo to prosli da veliki uzimaju poslove pa je sada red i na taksiste. Samo, ako je to Car Go Srbija d.o.o. onda jebes posao. Nema to bas puno veze sa originalom samo sa domacom bagrom.
Car go je legalan.On ne prevozi jer nema vozila.On slobodne taksiste angažuje za prevoz.A moja je stvar dal ću jeftiniji car go ili skuplji taxi.I otkud pravo državi da idređuje minimalnu cenu.Ja ću prevoziti i za dž ako mi se isplati.Koristite jeftini viber,skajp a google je vaš qdministrator kao car go.Oni daju uslugu, ne nameću je,ne koriste monopol.Ukinite i google jer i oni nisu registrovani za posao koji rade recimo mapiranje gradova.
Šteta što Car Go ne funkcioniše u Novom Sadu.
U Beogradu ga koristim.
A za ovu izjavu:
"Nemam instaliranu aplikaciju i lakše mi je da pozovem taksi i znam da će doći za nekoliko minuta, nego da jurim vozilo Kar:Go, kog često ni nema."
Zna da ga često ni nema - A NEMA INSTALIRANU APLIKACIJU?!
Nepodnošljiva lakoća brbljanja...
Nisam koristila aplikaciju CAR GO, ali sam zato koristila UBER aplikaciju. Prevoz je neuporedivo jeftiniji, negde i do 50% u odnosu na gradski taksi, imate mogućnost praćenja putanje kojima vas vozi taksista, nema prevare i usluga izvanredna. Naši taksisti teško da bi izdržali takvu konkurenciju. Slični štrajkovi taksista bili su i u evropskim gradovima kada se pojavio UBER ali bez uspeha.
Zanimljivo (citat):
„Kako meni u mojoj profesiji smeta upliv nekvalifikovanih kadrova, tako mi to smeta i u ovom slučaju."
JBT, pa oni su protiv SNS! Protiv nekoliko miniatara na prvom mestu, pa redom...
Ako vrli taxisti već toliko insistiraju na "poštovanju zakona", neka prvo počnu da NE koriste 4 žmigavca na najneverovatnijim mestima i ugrožavaju komoletan saobraćaj.
A da štrajkuju i trgovci zbog online trgovine.
A tržnice polovnim stvarima (buvljaci) zbog Kupinda, Limunda …
Ili da TV malo štrajkuje zbog Netflixa ...
Spasoje moj idol! Poverovaću mu da je iskren tek kada on lično bude protestovao što je lažni diplomac zaposeo vilu na Dedinju iako mu je istekao mandat. Jer ko se ne buni kod jednog očiglednog kršenja zakona, gubi pravo da se buni kod bilo kog drugog kršenja zakona.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kar:Go ili taksi: Šta kažu korisnici
Autor: BBC News na srpskom
BBC
•11.10.2019.
•08:33 > 09:00
Komentari 35
Putnik
Šankisti
Na sve ovo samo mogu da zaključim sledeće - kad ovde proradi Car:Go aplikacija, ovim komedijašima je odzvonilo.
Dragan Todorović
Mare
ma
Sima
Siroma
taksi
od takvih nismo ni živeli
u Bg je CarGo možda jeftiniji,ali u NS neće jel radimo na minimalnoj ceni
Novosađanka
ime
Organizujmo se?
Takođe ovom prilikom molim Mrežu da nam kaže koga ćemo sutra mrzeti, da se blagovremeno pripremim sa komentarima za njih.
Valjalo bi da postoji neki raspored, za svaki dan, pa da se recimo objavi subotom za iduću sedmicu.
Takođe, jedan raspored u rezervi, za vanredne političke događaje.
Pa kad se događaju, a mi lepo se iskalimo - recimo na lubeničarima.
/
NS boy
Da
Gibo
Taxi
Meni je taksista komentarisao kako drugi prave prekrsaje i probleme u saobracaju, ali da taksisti imaju vreme za koje moraju da stignu pa oni moraju i to nije isto. :D
Anka
Pisalo na radiju da je to tako?
Pojedinac
Za uređenu državu, za uređen prevoz, za uređen taksi.
Protiv dosadašnjih vlasti(posebno na lokalu, zbog nestručnosti, neodgovornosti...) i protiv većine taksista, a koji su proizvod prethodno navedenih.
Nije teško razumeti potrošača, koji hoće jeftino i uvek(to nema) jer je Tita navukao narod na logiku, ako ne zna Nemac da napravi netad a pare, ili jeftin taksi-Tita zna. A dokle? Nek se pitaju deca naša(al nećemo ih praviti pa odma'lakše. Kerovi su rešenje).
U zdravlje!
xx
100%Таксиста
Nebojsa
Postoji li ovde ista drugo sem mrznje ?
Nina
Ovaj protest je zaista imao kontra efekat.
ex chapman
1. da li je istina da CarGo ima podrsku SPSa? "od njih nikad nista dobro nije doslo". mislite o tome. ne bi to bio prvi put da Srbi uzmo nesto sto u svetu dobro funkcionise i onda sve upropaste
2. CarGo u Srbiji krsi srpske propise - dakle ne radi se o rupi u zakonu, vec u krsenju zakona. ta kombinacija kojom su naizgled zaobisli neke propise, samo je dovela do toga da su prekrsili gomilu drugih
3. taksisti se odjednom "bore za pravnu drzavu". a u stvari se bore za svoje private interese - sto je legitimno, ali nek posteno kazu da se bore za sebe, a ne da se predstavljaju kao Batman i Robin
4. CarGo se bori da udje na trziste a taksisti se bore da im ne udje
5. taksisti lepo nek blokiraju CarGo ili vladu ili vec nekog nadleznog, umesto sto maltretiraju gradjane koji sa ovim interesnim sukobom nemaju nikakve veze niti imaju moc da ga rese
ivan s
dax
high ISO
Dragan
Korisnik
Novosađanin
U Beogradu ga koristim.
A za ovu izjavu:
"Nemam instaliranu aplikaciju i lakše mi je da pozovem taksi i znam da će doći za nekoliko minuta, nego da jurim vozilo Kar:Go, kog često ni nema."
Zna da ga često ni nema - A NEMA INSTALIRANU APLIKACIJU?!
Nepodnošljiva lakoća brbljanja...
putnik
Cocco
„Kako meni u mojoj profesiji smeta upliv nekvalifikovanih kadrova, tako mi to smeta i u ovom slučaju."
JBT, pa oni su protiv SNS! Protiv nekoliko miniatara na prvom mestu, pa redom...
zakonski čistunci
NS
A tržnice polovnim stvarima (buvljaci) zbog Kupinda, Limunda …
Ili da TV malo štrajkuje zbog Netflixa ...
Preanbula
.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H