Autor: BBC News na srpskom

BBC
01.10.2021.
19:09 > 20:00
Čuvena železnička stanica Topčider, jedna od najstarijih u Srbiji, od 1. oktobra više nije u funkciji - zbog čega i kako su to dočekali ljudi koji tamo rade?
  • Nikola

    02.10.2021 20:36
    @Dragan
    A ko kaže da neka od tih lokomotiva ne vozi na prugama Beograd - Šid i Beograd - Subotica? Te pruge su valjda u Vojvodini?
  • Dragan

    02.10.2021 19:07
    Eh
    E moj sad pa ja sam radio na železnici 40g znam sve o njoj.Mnoge stvari popravio,neke pokušao.Sve što sam izneo podvlačim.Pruga koja je išla preko Novog Sada je povezivala ovaj deo Austro ugaske i bila je deo velike pruge koja je od Gdanjska u Poljskoj spajala Trst.A sad mi oni.Mi tj Vojvodina osamdesetih dibija međunarodni kredit-garannt skupština Vojvidine-kuplheno 20 novih lokomotiva i mnogo rezervnih delova.Vojvidina otpkatika kredit.Sve lokomotive oteo Beograd,svi magacini u Vojvodini ispražnjeni noću 1989g.Sad višebni ne postoji NS kao stanica depo se srušio,a stanaca samo što nije potonula ,sa naškrabanim tablama o redu vožnje.Nu za vreme Nemaca nije bilo prekida BG-NS.
  • /

    02.10.2021 11:39
    /
    @Mile
    zemun je prikljucen beogradu 1934
    1918 je postao deo kraljevine
  • Ozvalavljen

    02.10.2021 11:13
    Mouth saliva
    Mnogo toga je prestalo da radi u ekonomskom tigru.
    Racunajuci i veliki broj radnika.
  • VV

    02.10.2021 10:37
    Pruge Vojvodine
    Napravite prvo emisiju o stanicama i prugama u Vojvodini, pa ce onda da mi bude zao Topcidera. Kod nas je postojala pruga 1854... a upravo Srbija je sve to unistila. Cak su i Rumuni rekonstruisali tu prugu.
  • Mile

    02.10.2021 09:09
    Ajd sad
    I dok su oni pravili prvi voz-Novi Sad je imao železnički saobraćaj 60g pre toga.
    (Dragan)

    A činjenice, (koje Dragana očigledno ne opterećuju) kažu sledeće ( dva klika na internetu) :

    Првобитна зграда железничке станице Нови Сад налазила се на месту данашње Лиманске пијаце и изграђена је 1882. године, а следеће године, 5. марта 1883, у Нови Сад стиже први воз – из правца Суботице. Пруга ка Земуну пуштена је у саобраћај 10. децембра 1883.

    Znači, konkretno Novi Sad ( ne i Vojvodina koja ima i dosta starije pruge) je imao železnicu čitavu godinu pre Beograda. Ovo o 60 godina smatram pesničkom slobodom...

    A to ko smo to "mi", " vi", " oni",
    " ovi" stvarno se ne bih posebno komentarisao. Ovde su destruktivne podele svih vrsta, mržnja i surevnjivost očigledno sportska disciplina.

    Samo još da kažem da sve što je nepravno prisvojeno treba da se vrati vlasnicima, oko toga civilizovani ljudi ne bi smeli da se spore.
  • The Lalosh

    02.10.2021 08:56
    @bg
    Ne naslućuje se. Konkretno se kaže:
    „To je u skladu sa urbanističkim zahtevima i projektima grada, da se tu gde se nalazi stanica u Topčideru proširi rakovički Bulevar patrijarha Pavla", objasnio je Stanisavljević

    Dakle, neće ostati kamen na kamenu. :(
  • bg

    02.10.2021 08:03
    Lep tekst. Nostalgičan.
    Ne naslućuje se da će stanična zgrada i sva
    oprema u njoj biti sačuvana. A moralo bi.
  • Dragan

    02.10.2021 07:59
    Ah
    Lokomotivu koju ste slikali 441-706 je vlasništvo Vojvodine.Skupština vojvidine je sredinom osamdesetih kupilo 10 lokomotiva 441-701 do 710.Garant za međunarodni kredit je bila skupština Vojvodine,a korisnik je bio ŽTP Novi Sad.Lokomotiva je pravno ukradena jer nema računa o kupoprodaji.I dok su oni pravili prvi voz-Novi Sad je imao železnički saobraćaj 60g pre toga.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna