Čuvena železnička stanica Topčider, jedna od najstarijih u Srbiji, od 1. oktobra više nije u funkciji - zbog čega i kako su to dočekali ljudi koji tamo rade?
E moj sad pa ja sam radio na železnici 40g znam sve o njoj.Mnoge stvari popravio,neke pokušao.Sve što sam izneo podvlačim.Pruga koja je išla preko Novog Sada je povezivala ovaj deo Austro ugaske i bila je deo velike pruge koja je od Gdanjska u Poljskoj spajala Trst.A sad mi oni.Mi tj Vojvodina osamdesetih dibija međunarodni kredit-garannt skupština Vojvidine-kuplheno 20 novih lokomotiva i mnogo rezervnih delova.Vojvidina otpkatika kredit.Sve lokomotive oteo Beograd,svi magacini u Vojvodini ispražnjeni noću 1989g.Sad višebni ne postoji NS kao stanica depo se srušio,a stanaca samo što nije potonula ,sa naškrabanim tablama o redu vožnje.Nu za vreme Nemaca nije bilo prekida BG-NS.
Napravite prvo emisiju o stanicama i prugama u Vojvodini, pa ce onda da mi bude zao Topcidera. Kod nas je postojala pruga 1854... a upravo Srbija je sve to unistila. Cak su i Rumuni rekonstruisali tu prugu.
I dok su oni pravili prvi voz-Novi Sad je imao železnički saobraćaj 60g pre toga.
(Dragan)
A činjenice, (koje Dragana očigledno ne opterećuju) kažu sledeće ( dva klika na internetu) :
Првобитна зграда железничке станице Нови Сад налазила се на месту данашње Лиманске пијаце и изграђена је 1882. године, а следеће године, 5. марта 1883, у Нови Сад стиже први воз – из правца Суботице. Пруга ка Земуну пуштена је у саобраћај 10. децембра 1883.
Znači, konkretno Novi Sad ( ne i Vojvodina koja ima i dosta starije pruge) je imao železnicu čitavu godinu pre Beograda. Ovo o 60 godina smatram pesničkom slobodom...
A to ko smo to "mi", " vi", " oni",
" ovi" stvarno se ne bih posebno komentarisao. Ovde su destruktivne podele svih vrsta, mržnja i surevnjivost očigledno sportska disciplina.
Samo još da kažem da sve što je nepravno prisvojeno treba da se vrati vlasnicima, oko toga civilizovani ljudi ne bi smeli da se spore.
Ne naslućuje se. Konkretno se kaže:
„To je u skladu sa urbanističkim zahtevima i projektima grada, da se tu gde se nalazi stanica u Topčideru proširi rakovički Bulevar patrijarha Pavla", objasnio je Stanisavljević
Lokomotivu koju ste slikali 441-706 je vlasništvo Vojvodine.Skupština vojvidine je sredinom osamdesetih kupilo 10 lokomotiva 441-701 do 710.Garant za međunarodni kredit je bila skupština Vojvodine,a korisnik je bio ŽTP Novi Sad.Lokomotiva je pravno ukradena jer nema računa o kupoprodaji.I dok su oni pravili prvi voz-Novi Sad je imao železnički saobraćaj 60g pre toga.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Železnički saobraćaj i Srbija: Stanica Topčider prestala da radi - zbog čega i šta o tome kažu ljudi koji tamo rade
Autor: BBC News na srpskom
BBC
•01.10.2021.
•19:09 > 20:00
Komentari 9
Nikola
Dragan
/
zemun je prikljucen beogradu 1934
1918 je postao deo kraljevine
Ozvalavljen
Racunajuci i veliki broj radnika.
VV
Mile
(Dragan)
A činjenice, (koje Dragana očigledno ne opterećuju) kažu sledeće ( dva klika na internetu) :
Првобитна зграда железничке станице Нови Сад налазила се на месту данашње Лиманске пијаце и изграђена је 1882. године, а следеће године, 5. марта 1883, у Нови Сад стиже први воз – из правца Суботице. Пруга ка Земуну пуштена је у саобраћај 10. децембра 1883.
Znači, konkretno Novi Sad ( ne i Vojvodina koja ima i dosta starije pruge) je imao železnicu čitavu godinu pre Beograda. Ovo o 60 godina smatram pesničkom slobodom...
A to ko smo to "mi", " vi", " oni",
" ovi" stvarno se ne bih posebno komentarisao. Ovde su destruktivne podele svih vrsta, mržnja i surevnjivost očigledno sportska disciplina.
Samo još da kažem da sve što je nepravno prisvojeno treba da se vrati vlasnicima, oko toga civilizovani ljudi ne bi smeli da se spore.
The Lalosh
„To je u skladu sa urbanističkim zahtevima i projektima grada, da se tu gde se nalazi stanica u Topčideru proširi rakovički Bulevar patrijarha Pavla", objasnio je Stanisavljević
Dakle, neće ostati kamen na kamenu. :(
bg
Ne naslućuje se da će stanična zgrada i sva
oprema u njoj biti sačuvana. A moralo bi.
Dragan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H