Već godinama se uvode raznorazne mere (pojas, dnevna svetla, komplikovan i preskup tehnički pregled, povećavaju se kazne...) dok za to vreme na putevima gine manje-više isti broj ljudi. Neće ni ove "nove" uraditi ništa jer problem je sa vozačima koji spadaju u kategoriju nekažnjivih (a ima ih previše), pešacima koji smatraju da su besmrtni ako prelaze na obeleženom prelazu ili dovoljno brzi da pretrče, vozačima dvotočkaša koji tripuju neku "slobodu", "vetar u kosi" i "ekologiju" pa se ponašaju kao da im je deda kupio ulicu. Zapravo, stanje u saobraćaju je preslikano srpsko školstvo - svi imaju neka prava, niko nema obavezu.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija i saobraćaj: Najvažnije izmene zakona o bezbednosti na putevima
Autor: BBC News na srpskom
BBC
•12.09.2023.
•10:38 > 10:45
Komentari 1
Zemlja čudesa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H