Imam prijatelja, koji je sticajem okolnosti živeo neko vreme u onoj maloj severnoj zemlji - Norveškoj. Kaže, svako jutro u autobusu je sretao gradonačelnika tog malog glavnog grada Norveške... jedan drugom, svako jutro "brojtro komšija... " i sve slično. Pa onda biciklovali usput kojekuda... zamislite nesrećnike idu biciklom na posao!?
A tek koliko problema sa snegom imaju, zamislite neke ulice su morali da opreme sistemom grejanja da im se pešačke staze i kolovozi ne lede i ne hlade... valjda im hladno previše od silnog snega?
Loše stoje, pa nemaju dovoljno za službene automobile.
Jelte?
A, čime da idu? Peške?
Dajte, budi ozbiljni.Čime bi svi vi išli da ste na poziciji?
I na poziciji i bez nje išao bih svojim vozilom,kao što i sad idem. Bilo bi me sramota da uz par stotina hiljada dinara plate arčim kola i šofera, dok kroz tamna stakla gledam moje glasače kako preturaju po kontejnerima.
Od pocetka je bilo price koliko funkcioneri vozila imaju. Cutalo se, raspravljali su se oko toga, premijer je bio najgori, jer je resio da smanji broj vozila. A sad kad se vidi koliko druga, ekonomski razvijenija drzava vozila ima, mi se pitamo kako to ranije nije reseno!?
svedska je malo dalje od nas, oni rado idu peske i ne boje se da ce im vetar pokvariti friz, a i zdravije je, bolje razmisljas kad udjes u skupstinu ili... cist i svez vazduh cini svoje
Švećani kod nas finansirali projekat na nivou lokalne samouprave. Naši džudžubanci tražili da im kupe vozilo. Pitaju Šveđani " vatrogasno ili kola hitne pomoći " Džudžubanci kažu " vozilo za njihove potrebe " Šveđani kažu " u Švedeskoj pravo na službeno vozilo imaju TRI funkcije " a svi ostali koriste gradski prevoz.
Džudžubanci pitaju " zašto " a Šveđani odgovor " Zato što je to jeftinije za poreske obveznike."
Naravoučenije -dok su kod nas na vlasti džudžubanci jako smo daleko od švedskog raja za život.
Nemacka resava tako sto, ako hoces, ides svojim kolima, dobijes nadoknadu od 0,4-0,5 EUR po predjenom km (u to ti je uracunato gorivo, amortizacija, registracija...). Ukoliko neces da ides svojim autom svaka institucija ima ugovor sa nekom od agencija za iznajmljivanje vozila pa koristis njihovo vozilo.
ne pratite sta prica premijer...on je davno pre prvo zabranio voznju sluzbenim kolima ...e sada je pitanje koliko ih je pre bilo ako ih je ostalo ovoliko...svakako smo napredovali cima nas svi hvale
Podrzavam da se i na ovom polju napravi racionalizacija, mora se maksimalno rasteretiti budzet kada je rec o takvim troskovima i taj novac uloziti u nesto korisnije.
Vučić se od samog starta zalagao za smanjenje upotrebe službenih vozila,što su mu mnogi zamerali,da bi na kraju došli do ovog podatka.Redukcijom korišćenja tih vozila ostvaruje se značajna ušteda i priliv novca u državnu kasu,a to bi trebalo da bude i više nego dovoljno!
Zaista neverovatno. Moramo biti bar po lošem prvi.Zato je premijer rešio da stane na put bespotrebnom bahaćenju i trošenjem novca građana. Trebalo je to davnih dana uraditi.
ja cuh da svi od 5. oktobra naovamo smanjuju broj vozila a vse ih je vise. Ti se auti kao amebe mnoze .Jedan auto vise nekoliko ljudi manje. Gospoda voza dupe.a o narodnom trosku.
Vucic je prvi ozbiljno krenuo u resavanje ovoga problema, i jasno je da je najteze kada nekome ukidas benificije, ali sam siguran da ce on do kraja istrajti u ovome.
To ne samo da je smesno,vec je i zalosno..Neverovatno koliko ovde neradnika ima i njima trebaju tolika sluzbena kola a tamo jednoj Nemackoj ili Svedskoj ne.Iskreno se nadam da ce Vlada to resiti u sto kracem vremenskom roku i da ce znatno smanjiti taj broj auta.
Ako jednoj tako razvijenoj zemlji ne trebaju tolika sluzbena kola,onda sigurno ne trebaju ni nama.Nadam se da ce se to vrlo brzo resiti i znatno smanjiti taj broj...
Mislim da je prosle nedelje u emisiji Intervju svako cuo koliko se radilo na tome i da ce se nastaviti sa smanjenjem broja automobila i putovanja istim.
Podaci su uyasavajuci i porayavajuci da ovako siromasna i yaostala zemlja cini lagodan zivot pojedincima dok ostatak ljudi pati. verujem da ce se ovome stati na put, inace nista dobro nas nece cekati u buducnosti.
Ako se uzme zdravo za gotovo ovaj podatak ljudi mogu svakako da ga protumace na razne nacine, a ja znam da se vucic zalagao za smanjenje voznog parka kao i upotrebu rotacionih svetala.
Ovo nemaku pravo da stavljaju na teret Vladi, bar ne Vucicu s obizirom da je od pocetka vodio borbu sa ovim. Cak mi je i bilo smesno,, secam se kada je pricao o kolima i rotacijama, dok nisam uvidela koliki je to problem i odliv iz budzeta... a danas je ta stavr u proceduru ali koliko vidim i dalje ima izuzataka koje treba pod hitno resiti.
Kako mi se čini, radikali su počeli da rade na smanjenju voznog parka što je vrlo pozitivno. Treba da istraju u započetom i sigurno će biti boljih načina da se potroši ušteđeni novac.
Svako da ovakav podatak upada u oci ljudima koji ovaj tekst citaju, ali meni pada na pamet pitanje kako moze Nemacka sa 1000 vozila da kontrolise razne inspekcijske nadzore ili ipak oni nisu uzeti u obzir a koji su u nasem slucaju ubrojani u broj sluzbenih vozila.
Prodaće se par starih automobila da se to reguliše. Nemci i Šveđani u stvari ne znaju da voze, a ne znaju ni koliko im treba službenih automobila. Zato umesto da se vozaju (od kafane do kafane) oni nešto rade po kancelarijama.
Zbog toga šta oni rade, zato je nama loše... u stvari "vlast" će kod nas sve da unapredi pa ćemo da ih sredimo i po ovoj statiskiti.
Kod nas je vlast naprednija nego kod njih, zato nam trebaju auti.
Molim komentar premijera Srbije? Naši guzičari su zaboravili da imaju noge da ih malo protegnu radi cirkulacije!?!Stanuju par stotina metara od firme ali večito kasne na posao pa ih vozač čeka pred ulazom gde stanuju!A, koji tek efekat ostavljaju na komšiluk? Još, ako imaju gorile pun ugođaj za blesavi narod!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srbija ima 600 puta više službenih vozila nego Švedska
Info
•02.02.2015.
•07:48 > 07:54
Komentari 59
Bole
KOmša
A tek koliko problema sa snegom imaju, zamislite neke ulice su morali da opreme sistemom grejanja da im se pešačke staze i kolovozi ne lede i ne hlade... valjda im hladno previše od silnog snega?
Loše stoje, pa nemaju dovoljno za službene automobile.
Jelte?
Privatnik
Dajte, budi ozbiljni.Čime bi svi vi išli da ste na poziciji?
I na poziciji i bez nje išao bih svojim vozilom,kao što i sad idem. Bilo bi me sramota da uz par stotina hiljada dinara plate arčim kola i šofera, dok kroz tamna stakla gledam moje glasače kako preturaju po kontejnerima.
zoran
jo
Mila
Mika
Digimon
Kojot
Dajte, budi ozbiljni.Čime bi svi vi išli da ste na poziciji?
Milan108
taraba
Džudžubanci pitaju " zašto " a Šveđani odgovor " Zato što je to jeftinije za poreske obveznike."
Naravoučenije -dok su kod nas na vlasti džudžubanci jako smo daleko od švedskog raja za život.
Dijana
ime
iako se zna ko su najveci paraziti!
Det
ab
ab
bojann
nss
Sanjica
kika11
goga
MEDENJAK
MAKARENA
Zoran
sovra
ana
Ivana
Gojko
HRANISLAV
bezbedna
Brus Vilis
bojann
ratkoni
ss
dimitrije
ZNSS
bmns
Kazanova
majka
antigona
Smiljko
Doktor za Sarmu
Sprdnja
pa..
mikins
bojan
zaludni
Neko
knindza
KOmša
Zbog toga šta oni rade, zato je nama loše... u stvari "vlast" će kod nas sve da unapredi pa ćemo da ih sredimo i po ovoj statiskiti.
Kod nas je vlast naprednija nego kod njih, zato nam trebaju auti.
MB 57
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H