Avion tajvanske kompanije "Trans Azija ervejz" jutros je udario u most i pao u reku, kada su poginule najmanje 23 osobe i 20 se i dalje vodi kao nestalo, saopštili su zvaničnici.
ATR koji se srusio je 72-600, najnoviji ATR koji je poceo da se upotrebljava oko 2010 godine. Sa druge strane najmasovnije koriscen putnicki avion je Boeing 737 koji je u prvobitnoj verziji pravljen sredinom 60-tih i mnogo ih i danas leti! Prica o zastarelosti ovog aviona pada u vodu.
Avion koji ima sve kljucne elemente na broju (krilo, horizontalni i vert stabilizator, kontrolne povrsine, oba motora, elise, trup...) ovako strmo i nekontrolisano moze da pada samo ako je doslo do tzv. stolinga sto je najcesce greska pilota, ili eventualno zbog neispravnih instrumenata. Posebno ima smisla jer se dogodilo neposredno nakon poletanja kada avion penje pod velikim napadnim uglom. Pad nema nikakve veze sa samom konstrukcijom aviona.
ATR je zastarelo go*no od letelice koje prilikom leta propadne nekoliko meteri pri svakoj manjoj turbolenciji.
Sve se trese, skripi, vibrira a od buke ne mozes ni da pricas sa osobom koja sed pored tebe.
Stice se utisak kao da se vozis u autobusu po uratinama.
Jesam,vozio sam se.Ekonomican je avion u smislu potrosnje,samo uzasno bucan,doduse i jeste za kratkolinijske relacije predvidjen.Svi turboprop avioni su bucni,lete na malim visinama,ali opet kazem to je odlika kratkolinijskih aviona
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Avion udario u most i srušio se u reku
Info
•04.02.2015.
•13:00 > 14:00
Komentari 9
mrva
Avion koji ima sve kljucne elemente na broju (krilo, horizontalni i vert stabilizator, kontrolne povrsine, oba motora, elise, trup...) ovako strmo i nekontrolisano moze da pada samo ako je doslo do tzv. stolinga sto je najcesce greska pilota, ili eventualno zbog neispravnih instrumenata. Posebno ima smisla jer se dogodilo neposredno nakon poletanja kada avion penje pod velikim napadnim uglom. Pad nema nikakve veze sa samom konstrukcijom aviona.
Neko
Niti se "trese, škripi, vibrira" već naprotiv, turboprop daje subjektivno lepši osećaj letenja.
A bučniji nije ništa od npr. jednog jet Fokker 100, koji leti i dalje ali se - više ne proizvodi.
Za razliku od ATR-a...
http://www.atraircraft.com/about-atr/corporate-overview/company-profile.html
ha
Fly By
Sve se trese, skripi, vibrira a od buke ne mozes ni da pricas sa osobom koja sed pored tebe.
Stice se utisak kao da se vozis u autobusu po uratinama.
ima i
Neko
Jesi li se nekada vozio njime (ili Bombardier-om) ?
ivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H