Građevinski inženjer iz Subotice Nikola Lučić, kojem je ukraden mobilni telefon u Barseloni, mora da plati 9.000 evra zbog računa koji su lopovi napravili.
Šta ste osuli paljbu po čoveku što nije odmah blokirao karticu? Ko je pažljivo čitao, mogao je da pročita da se krađa dogodila noću, dok su spavali. Kad su primetili krađu, ko zna kakav je već bio račun. Voleo bi da čujem neko smisleno objašnjenje od strane Telenora, kako je tehnički moguće imati račun u vremenu od 20 časova za razgovor koji je trajao 240 časova? Ono što bi mogli da mu naplate je najviše onoliko minuta razgovora, koliko je proteklo do prijave krađe. Iz teksta nije decidno jasno, ali izgleda da ni Telenor nije odmah blokirao karticu. Znači dvanestinu sume koju potražuju.
Za sve one kojima nije jasno čemu služi službeni mobilni telefon na privatnom putovanju: pa služi tome da te nazovi iz firme kad im treba neka informacija ili pomoć. Za gomilu vas je možda sasvim normalno da onog trenutka kad završite posao vaš poslodavac ili drugi zaposleni nemaju ništa sa vama, ali postoji gomila radnih mesta gde to nije tako i gde je sasvim normalno da vas nazovu u 20h uveče ili dok ste na odmoru. Čak šta više, dobar broj službenih isključivo i služi za to pošto vas za vreme rada lako nađu u kancelariji.
Inače, slična stvar je i sa službenim automobilima - u normalni firmama je prilično uobičajeno da se određenim ljudima da službeno vozilo za ličnu i poslovnu upotrebu, što znači da mogu da ga voze gde god hoće.
Da rezimiram: nisu problem naših JP službeni telefoni, službena vozila i plate - telefoni i vozila su normalna pojava a plate su u velikom broju slučajeva slabe - problem u našim JP je dvojak:
1) gomila "zaposlenih" koji samo primaju platu i za kojima nema potreba
2) korupcija, na svim nivoima
Jos pre vise godina dok nije bilo moguce preneti broj me je i kod Mobtela kasnije Telenora nerviralo sto misle da smo mi korisnici sisali vesla. Kod njih je uvek sto ne platis na mostu platis na cupriji, stalno neki novi paketi i promene a uvek nagrabusis,i nista nije povoljno za korisnika. Uvek su im neke nazovi akcije koje kad pazljivije proucis vidis da je ista prevara zapakovana u drugi celofan. Tako da smo sve svoje brojeve u familiji preneli na MTS i mislim da je dosta postenije obracnavanje i evo tece druga godina da za 540din imam ono sto je kod Telenora skoro 1500din. I naravno MTS mi nikad nije iskljucio telefon 25og u mesecu. A roaming su mi ukljucili dok sam bio u Turskoj na jedan obican mejl i moj zahtev,bez mnogo pitanja i drndanja zasto,kako,licne karte i bla bla ... Tako da moje iskustvo je vrlo pozitivno sa MTS-om
takodje mislim da ne treba nositi postpaid kartice u stranu zemlju. kupis prepaid karticu sa roamingom, podelis broj vaznim osoboma koje te mogu kontaktirati i to je to.
Pa što čoveče nisi odmah tražio da ti blokiraju karticu? Kako su obračunali 244 sata razgovora u periodu od 20 sati? Da niste vi račun za razgovor podelili sa cenom po minutu u domaćem saobraćaju pa dobili da to izađe na 244 sata? Evo kaže na Telenorovom sajtu da je odlazni poziv 101 dinar u zoni 1, dakle 60*20*101 = 121200 dinara. (Ukoliko su telefonirali konstantno 20 sati bez prekida) Pa to je deset puta manje. Ukoliko imate listing, a siguran sam da imate, obračunajte im to tako i recite da ćete platiti to, a ako neće da prihvate, evo advokati rade sada... Da nisu koristili i internet jer to izađe oko 800 dinara po MB... U svakom slučaju morate da platite nema tu šta... tužno ali istinito :(
@Sofi Dete moje zbog takvih kao što si ti koji razmišljaju na taj način je naša zemlja tu gde jeste...
Prvo, Telenor jeste bezobrazan, imam br. kod njih, ali da se razumemo:
1. zašto ODMAH nije kontaktirao Telenor da mu blokiraju karticu??? (gluposti da nije imao odakle, ok nek bi ga koštao taj razgovor i njegovih 20 eur bolje nego firminih 9000!). Piše da je inženjer, a razmišlja kao spremačica!?
2. Drugo, kako to službeni mobilni, pa još i u romingu, na privatnom putovanju?? Nisam zajedljiv, radim u jakoj firmi i imam službeni broj i NE koristim roming jer se prenos podataka u romingu žestoko skupo tarifira, a još sam i inženjer. Interesantno je da nema ni reči o utrošenim Mb u romingu, pa mi cela ova priča liči na klasičnu priču o razmaženom radniku javnog preduzeća kojeg baš zabole za iznos računa na službenom telefonu!!!
Mislim da inženjer itekako treba da snosi u potpunosti ovaj trošak, jer je postupio izuzetno "bezbrižno" JKP-ovski, i mislim da je priča frizirana (upravo zbog nedostatka informacije o utrošenim Kb u romingu....)
Nije više aktuelna ova vest...možda pod drugim naslovom! Morao je ali ipak nije :-)
"Nikola Lucic
Upravo su me zvali iz Telenora i uz izvinjenje javili da storniraju kompletan iznos, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeea, HVALA!!!!"
Inače svaka čast! Čim ih stisneš,odmah daje rezultata! Naravoučenije: borite se ljudi za svoja prava,protiv nepravde!
Ni meni nije bilo jasno otkud 244 sati poziva za 20 realnih sati. Prenosim komentar Maje T. sa drugog sajta.
"Ovakva situacija zadesila je i jednog nemackog turistu, o cemu su obavestile nemacke medije. Covek je angazovao advokata da bi isterao istinu na videlo. Naime, prvo su zatrazili listing poziva da bi videli gde je lopov zvao. U Barseloni postoje mali milion prodavnica za mobilne telefone i svi unutra telefoniraju...to su placeni lopovi, koji kradu mobilne telefone i povezuju kradene sim kartice sa kompjuterom, pomocu programa na njemu dozvole da 20-30 (ili vise)mobilnih telefona istovremeno koristi tu sim karticu za poziv, svi se povezu na nju i zovu brojeve koji kostaju sa pozivnim brojem 0810, 0820, 0900 itd, medjutim zovu svi odjednom prethodno dogovoren broj. Svi oni su povezani sa covekom koji poseduje taj broj i koji dobija par evra po jednom pozivu. Lopovi zovu do iznemoglosti, dokle god je sim kartica u funkciji. Covek koji poseduje te 08** ili 09** brojeve deli zaradu koju su mu doneli lopovi, salje im pare u milionima evra, jer je i on sam toliko zaradio. Lopovi su srecni i mogu dalje da idu u lov na sim kartice i mobilne telefone. Nemac je tuzio kompaniju jer je za otprilike 20h imao 200-300h sati telefoniranja, sto nije moguce!!! Moguce je samo takvim prevarama. Pomocu advokata ga je mobilna kompanija oslobodila troskova, nije morao nista da prati jer je i sam bio zrtva prevare. Mobilna kompanija mora da snosi troskove jer ima ocigledno rupu u sistemu koja ne blokira sama sim karticu posle odredjenog limita. Angazujte advokata i isterajte istinu do kraja! Srecno!"
Čovek je žrtva prevare, zašto da plaća ako je već opljačkan
Od tri mobilna provajdera Telenor je najveci prevarant. Sluze se razlicitim metodama da prevare klijenta. Uhvatio sam ih nekoliko puta da im 1 minut razgovora u romingu bude cak 5-10 puta skuplji od 10-20 minuta rominga u drugoj situaciji (ista zemlja). E, sad probajte da se zalite (receno mi je da ni jedna zalba ne prolazi kod Telenora - javna tajna).
A kad odete na more u Grčku i napravite 10% veći račun od uobičajenog, oni obavezno blokiraju karticu.... I neće je odblokirati dok se vi lično ne pojavite u Srbiji odete u poslovnicu i ulatite... Štite vas.
Ovo je velika sramota Telenora, a takvi su i svi drugi jer kod nas zapravo ne postoji zdrava konkurencija, već oligopol koji oni koriste. Čak i banke kada vam ukradu karticu i naprave štetu refundiraju iznos ili pokriju troškove, a ovo je opšte poznata stvar šta rade operateri mobilne telefonije. Po meni svako iskakanje od uobičajenog iznosa računa veće za 50% treba da se odmah neko od nadležnih iz call centra javi i ispita klijenta i dozvoli dalje korišćenje ili privremeno blokira karticu. Sramota je i za preduzeće!!! Sigurno da ih Telenor ne bi smeo isključiti jer onda bi imali tzv. reputacioni rizik za kompaniju i to ne bi uradili. ISto tako, jedva bi dočekali neki drugi da im odmah daju svoje kartice, tako da bi firma lako poslovala. Problem je sigurno što ovaj nije sad na vlasti ili je ranije bio za vreme DS neki bitan i zato sad nisu hteli da ga podrže i stanu iza njega, inače bi to bilo rešeno.
Sta reći nego žalosno.Nije mi samo jasno kako je stvarno napravljen taj racun i dali je to moguće.Dalje, ako postoji ugovor po kome Telenor automatski isključuje korisnika kad pređe odgovarajući limit zašto to nisu uradili. Verovatno postoje i listinzi razgovora (korišćenja ) telefona itd. Sve to smrdi i to opasno samo ovo je Srbija i ako imate državljanstvo ove zemlje sigurno nećete biti zaštićeni.
U Telenoru sam preko deset godina i već poodavno vodim listu razloga da pređem kod drugog operatera. Ovo je razlog više i nadam se da će moj skromni doprinos makar malo uticati na odgovorne iz Telenora.
Koliko je samo glupo poneti telefon postpaid u stranu zemlju? Po meni je taj postpaid najveca glupost. Koristim Vip , placam 200 din mesecno , 6000 min ka vipu , 6000sms ka svim mrezama u srbiji, i 60mb. I koristim krntiju od telefona kako bih mogla da otkuckam brzo poruke, a ne andoriod telefone da budem faca. Imam 21 godinu , i smatram da je svrha telefona poziv i poruke , ostalo se nalazi na racunaru ili tabletu. Amin!
a drugo, da je telenor g**** od firme, jeste. mojoj drugarici su naplatili minute u mrezi. to naravno ne bi bilo cudno, da ti minuti nisu BESPLATNI a da bude smejurija veca, ona je tad jos imala svojih besplatnih minuta na racunu....
A da ste možda otišli kod drugog provajdera a telenoru se lepo zahvalili na saradnji? Pa šta neka isključe telefone. Izvadite njihovu karticu , stavite drugu karticu a oni nek se pitaju zašto ste otišli kod drugog. Pa neka Vas tuže i dokazuju kako su Vas hteli prevariti.
Pa trebao je da blokira broj tog momenta kad je primetio da mu nema telefona. Nema policija i uvidjaj nikakve veze s tim, broj se blokira po zahtevu korisnika u svako doba dana i noci
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Mora da plati 9.000 evra, jer su mu ukrali mobilni
Info
•12.02.2015.
•06:50 > 07:05
Komentari 23
Milos
https://www.youtube.com/watch?v=Btnye_N8Xxk
Jogi Letač
dule
Inače, slična stvar je i sa službenim automobilima - u normalni firmama je prilično uobičajeno da se određenim ljudima da službeno vozilo za ličnu i poslovnu upotrebu, što znači da mogu da ga voze gde god hoće.
Da rezimiram: nisu problem naših JP službeni telefoni, službena vozila i plate - telefoni i vozila su normalna pojava a plate su u velikom broju slučajeva slabe - problem u našim JP je dvojak:
1) gomila "zaposlenih" koji samo primaju platu i za kojima nema potreba
2) korupcija, na svim nivoima
Nezavisni Vojvodjanin
naravno, ne podrzavam telenor.
Marko
@Sofi Dete moje zbog takvih kao što si ti koji razmišljaju na taj način je naša zemlja tu gde jeste...
ns ja
1. zašto ODMAH nije kontaktirao Telenor da mu blokiraju karticu??? (gluposti da nije imao odakle, ok nek bi ga koštao taj razgovor i njegovih 20 eur bolje nego firminih 9000!). Piše da je inženjer, a razmišlja kao spremačica!?
2. Drugo, kako to službeni mobilni, pa još i u romingu, na privatnom putovanju?? Nisam zajedljiv, radim u jakoj firmi i imam službeni broj i NE koristim roming jer se prenos podataka u romingu žestoko skupo tarifira, a još sam i inženjer. Interesantno je da nema ni reči o utrošenim Mb u romingu, pa mi cela ova priča liči na klasičnu priču o razmaženom radniku javnog preduzeća kojeg baš zabole za iznos računa na službenom telefonu!!!
Mislim da inženjer itekako treba da snosi u potpunosti ovaj trošak, jer je postupio izuzetno "bezbrižno" JKP-ovski, i mislim da je priča frizirana (upravo zbog nedostatka informacije o utrošenim Kb u romingu....)
INFO
"Nikola Lucic
Upravo su me zvali iz Telenora i uz izvinjenje javili da storniraju kompletan iznos, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeea, HVALA!!!!"
Inače svaka čast! Čim ih stisneš,odmah daje rezultata! Naravoučenije: borite se ljudi za svoja prava,protiv nepravde!
"Ovakva situacija zadesila je i jednog nemackog turistu, o cemu su obavestile nemacke medije. Covek je angazovao advokata da bi isterao istinu na videlo. Naime, prvo su zatrazili listing poziva da bi videli gde je lopov zvao. U Barseloni postoje mali milion prodavnica za mobilne telefone i svi unutra telefoniraju...to su placeni lopovi, koji kradu mobilne telefone i povezuju kradene sim kartice sa kompjuterom, pomocu programa na njemu dozvole da 20-30 (ili vise)mobilnih telefona istovremeno koristi tu sim karticu za poziv, svi se povezu na nju i zovu brojeve koji kostaju sa pozivnim brojem 0810, 0820, 0900 itd, medjutim zovu svi odjednom prethodno dogovoren broj. Svi oni su povezani sa covekom koji poseduje taj broj i koji dobija par evra po jednom pozivu. Lopovi zovu do iznemoglosti, dokle god je sim kartica u funkciji. Covek koji poseduje te 08** ili 09** brojeve deli zaradu koju su mu doneli lopovi, salje im pare u milionima evra, jer je i on sam toliko zaradio. Lopovi su srecni i mogu dalje da idu u lov na sim kartice i mobilne telefone. Nemac je tuzio kompaniju jer je za otprilike 20h imao 200-300h sati telefoniranja, sto nije moguce!!! Moguce je samo takvim prevarama. Pomocu advokata ga je mobilna kompanija oslobodila troskova, nije morao nista da prati jer je i sam bio zrtva prevare. Mobilna kompanija mora da snosi troskove jer ima ocigledno rupu u sistemu koja ne blokira sama sim karticu posle odredjenog limita. Angazujte advokata i isterajte istinu do kraja! Srecno!"
Čovek je žrtva prevare, zašto da plaća ako je već opljačkan
Milos
Feja
Miloš NS
Boki NS
Mudri
sovra
cure
Sofi
a drugo, da je telenor g**** od firme, jeste. mojoj drugarici su naplatili minute u mrezi. to naravno ne bi bilo cudno, da ti minuti nisu BESPLATNI a da bude smejurija veca, ona je tad jos imala svojih besplatnih minuta na racunu....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H