Info
17.03.2015.
12:39 > 13:12
Poslanici Skupštine Vojvodine nisu prihvatili da se uz zvanične simbole pokrajine uporedo ističu srpska trobojka i grb iz 1848. godine.

Komentari 137

  • Nišlija

    25.03.2015 18:41
    @V
    "možeš da http://www.2ndchance.info/pawlickcat-imageSmfl.jpg fašistima!"

    Šta je bilo, ponestalo ti i izmišljenih argumenata, pa si počeo da se gubiš. Pošto vidim da je tako više neću gubiti vreme sa tobom.

    Inače ova slika je kao portret vojvođanerskih fašista, savršeno oslikava kakvu inteligenciju imate i šta najviše volite da radite po ceo dan.
  • v

    25.03.2015 00:23
    @Nišlija - Da se
    nadovežem na moj predhodni komentar.Ja u mojim komentarima mislim sam na fašiste poput "V" i "@Nislija" , a ne na pošten narod Vojvodine koji želi da živi normalno u svojoj državi.

    možeš da http://www.2ndchance.info/pawlickcat-imageSmfl.jpg fašistima!
  • Nišlija

    22.03.2015 10:56
    Da se
    nadovežem na moj predhodni komentar.Ja u mojim komentarima mislim sam na fašiste poput "V" i "@Nislija" , a ne na pošten narod Vojvodine koji želi da živi normalno u svojoj državi.
  • Nišlija

    22.03.2015 10:31
    @Nislija
    "Pa naravno da vas pljackamo. Vi, a hvala Bogu i ostali, nama uplacujete procenat, a ne mi vama. Da ne biste mozda da je obrnuto? E pa, nece moci."


    Prvo, osnovno pravilo na društvenim mrežama je da smisliš neki svoj "nick".
    Drugo, sad još priznajete da se nudite za pare, kao neka vrsta prostitutki. Tek sada vam nećemo dati ni dinara.
  • @Nišlija - @Nislija

    22.03.2015 02:11
    Pa naravno da vas pljackamo. Vi, a hvala Bogu i ostali, nama uplacujete procenat, a ne mi vama. Da ne biste mozda da je obrnuto? E pa, nece moci.
  • Nišlija

    21.03.2015 18:36
    @Nislija
    "Pa noormaalnoooo. Tako ste placali do sada. Ne mogu da verujem da ti to nije jasno! Tako cete placati i ubuduce."

    Znači vi sada priznajete da ste lagali u predhodnom postu kada ste napisali da uplaćujemo 0%, i što je važnije priznajete da vi ustvari pljačkate nas.
    Hvala vam puno to sam hteo da čujem sve vreme u ovoj diskusiji.

    "To se zove nase steceno pravo i garantovano je ustavom. Ustav, istini za volju, nije prosao u Vojvodini, ali hebiga, tako nam godi."

    Po čemu je ova legalizovana pljačka vaše "stečeno" pravo ako niste glasali za ustav. Jer da bi bilo "stečeno" morali ste da glasate za njega, ili da ste imali neke masovne proteste protiv ustava, što isto nije bio slučaj,vi ste samo sedeli i niste radili ništa,
    to onda nije stečeno pravo, ako ne preduzimaš ništa.
    Osim ako ne misliš na pravu činjenicu, a to je da su LSV i Vojvođanska partija bojkotovale glasanje ustava, ali kako one imaju minorno glasačko telo većina u Vojvodini je ipak podržala ustav.
    Znači još jedno spinovanje i laž.
  • G

    21.03.2015 14:39
    Interesantno je da se danas odjednom u roku od par sati potpuno promenio odnos crvenih i zelenih dugmića, isključivo u korist vojvođanskih fašista. Zaista treba da ste u potpunosti mentalno poremećeni ako smatrate da ćete lažiranjem podrške biti "više" u pravu i dokazati vaše fašističke neargumentovane tvrdnje.
  • @Nislija

    21.03.2015 13:50
    "Ovako ispada da vi očekujete da platimo naših 93% + vaših 7%."

    Pa noormaalnoooo. Tako ste placali do sada. Ne mogu da verujem da ti to nije jasno! Tako cete placati i ubuduce. To se zove nase steceno pravo i garantovano je ustavom. Ustav, istini za volju, nije prosao u Vojvodini, ali hebiga, tako nam godi.
  • Nišlija

    20.03.2015 22:23
    @nislija, juznosrbijanci
    "mislim da ste shvatili kakvo misljenje i ljubav prema vama vlada ovde. Prepiska i odnos lajkova govore dosta. Ovde ste popularni, bas kao i Turci, na koje neodoljivo asocirate, prave arijevce."

    Pa ako ćemo baš po lajkovima, svi moji komentari imaju više pluseva nego minuseva i imao sam nekoliko sagovornika koji su se slagali sa mnom. Svi vaši komentari su ubedljivo bledi. Tako da ne bi rekao da sam nepopularan.
    Turci se nikad nisu izjašnjavali kao arijevci, a tvoji Nemci jesu.

    "No ne ocajavajte. Nemamo nista protiv vasih para. Novac nema boju, religiju, miris, ..., sto je nama ovde jako bitno. Blizi se kraj meseca, pa mojne da zaboravite da uplatite 7 posto za vojvodjanski budzet.

    Znači u tom grmu leži zec. Tako i nacisti nisu voleli Jevreje, smatrali ih za došljake i okupatore, ali nisu bili gadljivi na njihovu opljačkanu imovinu.

    "Podsetite i vase komsije iz Kragujevca, Pirota, Vranja, Beograda, Bora, etc., da urade isto. Da li cete uplatiti 93 posto republici, nije nas briga.

    Znači ako tebe nije briga za ovih 93%, nego samo 7%, onda su i te pare naše, a ne vaše kako vi tvrdite. Mi će mo uplatiti 93%, a vi upltite 7% i svakom svoj deo. Ovako ispada da vi očekujete da platimo naših 93% + vaših 7%.





  • Nišlija

    20.03.2015 21:46
    @V
    "jel to tumačenje po gopsodinu jovanu deretiću? eh šta su kompleksi!"

    Ne, to su dokumentovane činjenice koje je dokumentovao Arčibald Rajs, najpoznatiji švajcarski kriminolog i forenzičar toga vremena. Taj zaključak su uvažile i savezničke komisije. U Francuskoj postoji najveći muzej na svetu posvećen Velikom ratu gde su objavljeni ovi podaci.
    Eh, šta su kompleksi i neznanje!
  • Nišlija

    20.03.2015 21:32
    @V
    Zamisli ti naše razočarenje posle ovoga:

    У „Политици“, у броју од 1. августа 1914. године објављен је чланак на тему „употребе“ Јужних Словена од стране Аустроугарске у рату против Србије („Аустрија је гурнула Словене на Србију“),
    Услед свега реченог о држању Јужних Словена у рату против Србије 1914. године, и посебно услед њиховог управо несхватљиво суровог и нељудског односа према цивилном становништву, у Србији је, крајем 1914. године, разочарење у „браћу“ преко Дрине, Саве и Дунава било – опште. У листу „Пијемонт“, у броју од 20. 1. 1915, Душан С. Николајевић је писао:“У овоме страшном рату најгори су били Словени из Аустрије, они за чију слободу Србија, после два рата (мисли се на балканске ратове, пр. а.) и уђе у ову борбу. То је њена трагичност… Ружна и цинична Монархија успела је да затрује добре нагоне Словена. И Личанин, и Хрват, и Словенац, и Војвођанин, и сви остали, показали су у овоме рату једну ниску мржњу на земљу слободе

    СРБИН ПРЕЧАНИН НАГРАЂЕН ЧИНОМ ФЕЛДМАРШАЛА ЗА МАСАКР НАД СРБИМА
    Светозар Боројевић од Бојне, (нем. Svetozar Boroević von Bojna, (13. децембар 1856, Уметић, Банија, Војна крајина, Аустријско царство – 23. мај 1920, Клагенфурт, Република Аустрија) био је фелдмаршал аустроугарске војске, један од најистакнутијих аустријских војсковођа, угарски (мађарски) племић (од 1905) са предикатом „од Бојна“, и правом да буде произведен у мађарског барона (од 1917), рођен у српској православној породици.Рођен је у Уметићу, (Војној граници), у српској православној породици. Његови војници су посебну суровост показали у Мачви 1915, убијајући невине цивиле.

    A šta tek mi da kažemo na ovo.
  • @nislija, juznosrbijanci

    20.03.2015 16:57

    ... mislim da ste shvatili kakvo misljenje i ljubav prema vama vlada ovde. Prepiska i odnos lajkova govore dosta. Ovde ste popularni, bas kao i Turci, na koje neodoljivo asocirate, prave arijevce. No ne ocajavajte. Nemamo nista protiv vasih para. Novac nema boju, religiju, miris, ..., sto je nama ovde jako bitno. Blizi se kraj meseca, pa mojne da zaboravite da uplatite 7 posto za vojvodjanski budzet. Podsetite i vase komsije iz Kragujevca, Pirota, Vranja, Beograda, Bora, etc., da urade isto. Da li cete uplatiti 93 posto republici, nije nas briga. Dapace, ona ovde simbolise okupatorsku tvorevinu i nema nikakve veze sa ovde popularnom carevinom. Svojih 0% zadrzite, slobodno.
  • v

    20.03.2015 12:40
    @Nišlija - @V
    "ne izvlači stvari iz konteksta samo možeš sebe da tešiš.koje ,,potvrđene činjenice'one što ti servira režimski RTS?nije nego!"

    Iz kog kontesta kada si celo vreme samo ponavljao da sam turčin i osmanlija. Ja sam govorio o činjenici da u mom regionu ljudi vrlo malo glasaju za desničarske stranke i da su u mnogim opštinama pobedu odneli DS i URS koji su sve i svašta ali nisu nacionalisti, i to ti je najbolji dokaz da to nisam cuo na rts koji je pod kontrolom SNS. Šta cemo sa protestima u Zaječaru, jeli sam i to izmislio.

    Što se tiče Stevana Sremca, one sve podatke imaš u njegovim memoarima koje je on beležio za života. A stari Vojvođani kakav je on ne lažu, zar ne?


    evo kako su se tadašnji vojvođanski srbi usrećili sa vama!

    Vec godinu dana posle ujedinjenja, u glasilu novosadskih radikala, stranke koja je najvise doprinela prisajedinjenju Vojvodine Srbiji, listu "Zastava", broj 235 od 18.XI 1919. - izasao je clanak pod nazivom, "Placi Vojvodino", u kojem se, izmedju ostalog, navodi i ovo:
    "...Mi, Vojvodjani, smo bili prvi koji smo bez ikakvih prethodnih pogodaba na Velikoj Narodnoj Skupstini, 25 Novembra prosle godine, resili da kidamo veze s Ugarskom i trazimo da budemo sa Srbijom jedno telo, jedna dusa. Odrekosmo se i svoje provremene Vlade, da i na taj nacin dokazemo svoju lojalnost prema novoj, zajednickoj, nam domovini...Posle smo isli jos dalje. Dali smo, i davali smo, i kapom i sakom, svima i svakome...Medjutim, sta se dogodilo? U nase pitome krajeve, slegose se cete pljackasa, razbojnika i zelenasa, te nemilice pocese isisavati srz i sokove zaprepascene, i pod utiskom velikih dogadjaja, opijene i bunovne Vojvodine..."
    Pocetkom 20-tih godina u Vojvodini su masovno otpustani cinovnici Nemci i Madjari, ali nepouzdane Lale. Zamenjuju ih Srbijanci, kao poverljiv, "drzavotvorni", elemenat.
    "...Dolazili su bez ljubavi za Vojvodinu, revoltovani etnickim sarenilom njenog drustva, uvereni da cine patriotsko delo, pljackajuci je i degradirajuci je...remeteci narodnosni mir nas" (Vasa Stajic, 1922)
    Prelazak sa srednoevropskog na balkanski nacin upravljanja, bio je kulturni sok, narocito za Vojvodinu, jer je bila predmet posebnog izrabljivanja. Evo sta je zabelezio knjizevnik Milos Crnjanski 1925 ("O Banatu i Banacanima"):
    "Taj svet o Srbiji ima jedan zastareo, lep, plav, pojam...Ono sto ce izmeniti sliku Banata, i rashladiti ga, bice sistem poreza. Poreze, ogromne poreze. Ne se ko, ni koliko placa. Ne pise nigde. Iste se iznenada i odoka. Konjanik dolazi u selo, i kao Turcin, trazi harac. Nema cedulja, tacnih knjizica, upisanih imena, svako na svom mestu, npr: "Laza Gagic platio 34 forinte i pet filera", pa pecat, pa potpis, pa opet pecat, pa opet potpis, i mir do iduceg kukuruza. Sad Laza Gagic odlazi cesce na opstinu, a jednog dana istu 2000 dinara, drugog 3000, treceg 4, kad kako. I to odmah, nema tu sta...I bez pecata i potpisa...Posle dve nedelje, opet zovu. Zaboravili da zapisu porez na Begej. Posle 3 nedelje opet zovu. Zaboravili da racunaju porez na bolnicu. Posle nedelju dana, opet zovu, nije 200 dinara prirez, nego 230, i neka dokaze da je platio za Begej...Da, on neka dokaze da je platio, jer ne mogu da nadju gde je zapisan...I tako do novog kukuruza."

    (prilog iz knjige Dragomira Jankova "Vojvodina - propadanje jednog regiona" podaci i cinjenice)
  • v

    20.03.2015 12:38
    Južnosrbijanac - @V
    "da si pismen pročitao bi moj post par redova unazad ali vidim da ti treba oftamolog pa se njemu obrati za svoje evidentne probleme!"

    Možda mi i treba oftamolog, ali ja u tvojim postovima vidim samo ružne pežorativne opise. Čemu tolika mržnja?
    Reći ću direktno ono što mislim. Ovaj problem je unutar-vojvođanski u smislu da jedna struja Vojvođana kao nameće neke simbole, a druga kao neda. Onda na scenu stupate vi blogeri i početne da iznosite najružnije reči o Srbijancima, a da se mi tu stvarno ništa ne pitamo.
    Ti kad realno pogledaš, vidiš da i u jednoj i u drugoj strani sede ljudi koji su ili rođeni Vojvođani ili iz nekih drugih ex-yu republika.
    Naravno i Bg se meša ali ni tamo ne upravljaju Srbijanci, i šta si se uhvatio za nas?

    "vi očerumali k&k monarhiju???gde? kada? sami ili uz pomoć cele evrope????ajd znamo mi ovde da vi volete da se samohvalite na za tuđe zasluge ali ajd uspori malo!"

    Vojska Kraljevine Srbije je potukla duplo brojniju i mnogo bolje opremljenu vojsku AU i na Ceru i na Kolubari i to bez pomoći bilo kakvih saveznika. Tek kasnije dolaze Rusi, Englezi i Francuzi, a Italijani menjaju stranu posle tih pobeda.
    AU. je ušla u Srbiju tek 1915 i to zajedno sa Nemačkom i Bugarskom.
    Onda sledi naš prelazak preko Albanije i kasnije probijanje Solunskog fronta, što je rezultiralo kapitulacijom Bugarske i povlačenjem Nemaca i Austrijanaca. Kada je Srpska vojska za samo sedamdeset dana od Soluna došla do Dunava, Mađarska je bez saglasnosti Bečkog dvora istupila iz rata što je ujedno i bio kraj te monarhije.

    Koliki je bio naš značaj govori i činjenica da je nemački kajzer besno poručio svojim saveznicima: Sramota,100.000 srpskih vojnika je odlučilo kraj rata.
    A mi smo to platili sa milion i dvesta hiljada ljudi ondosno trećina stanovništva Srbije. Toliko o našem hvalisanju.

    jel to tumačenje po gopsodinu jovanu deretiću? eh šta su kompleksi!
  • Domaći

    20.03.2015 12:31
    "Ovi autrougari ovde baš kopaju.
    Odneo vrag šalu".
    Ovo je jedino tačno ovde.

    Koliko mnogo besposlenih kretena na ovoj stranici. Zašto se dozvoljavaju ovakve pljuvačine na ovom sajtu? U svakom normalnom društvu postoje izbori pa izvol te, ko pobedi kreira dalje politiku. Mi Srbi se moramo dogovoriti kako naša država da izgleda i funkcioniše a ne nekakvi tamo Austrougari. Pitam se da li oni uredjuju državu i u Mađarskoj ili Rumuniji koje su članice EU?
  • Južnosrbijanac

    19.03.2015 19:55
    @V
    "da si pismen pročitao bi moj post par redova unazad ali vidim da ti treba oftamolog pa se njemu obrati za svoje evidentne probleme!"

    Možda mi i treba oftamolog, ali ja u tvojim postovima vidim samo ružne pežorativne opise. Čemu tolika mržnja?
    Reći ću direktno ono što mislim. Ovaj problem je unutar-vojvođanski u smislu da jedna struja Vojvođana kao nameće neke simbole, a druga kao neda. Onda na scenu stupate vi blogeri i početne da iznosite najružnije reči o Srbijancima, a da se mi tu stvarno ništa ne pitamo.
    Ti kad realno pogledaš, vidiš da i u jednoj i u drugoj strani sede ljudi koji su ili rođeni Vojvođani ili iz nekih drugih ex-yu republika.
    Naravno i Bg se meša ali ni tamo ne upravljaju Srbijanci, i šta si se uhvatio za nas?

    "vi očerumali k&k monarhiju???gde? kada? sami ili uz pomoć cele evrope????ajd znamo mi ovde da vi volete da se samohvalite na za tuđe zasluge ali ajd uspori malo!"

    Vojska Kraljevine Srbije je potukla duplo brojniju i mnogo bolje opremljenu vojsku AU i na Ceru i na Kolubari i to bez pomoći bilo kakvih saveznika. Tek kasnije dolaze Rusi, Englezi i Francuzi, a Italijani menjaju stranu posle tih pobeda.
    AU. je ušla u Srbiju tek 1915 i to zajedno sa Nemačkom i Bugarskom.
    Onda sledi naš prelazak preko Albanije i kasnije probijanje Solunskog fronta, što je rezultiralo kapitulacijom Bugarske i povlačenjem Nemaca i Austrijanaca. Kada je Srpska vojska za samo sedamdeset dana od Soluna došla do Dunava, Mađarska je bez saglasnosti Bečkog dvora istupila iz rata što je ujedno i bio kraj te monarhije.

    Koliki je bio naš značaj govori i činjenica da je nemački kajzer besno poručio svojim saveznicima: Sramota,100.000 srpskih vojnika je odlučilo kraj rata.
    A mi smo to platili sa milion i dvesta hiljada ljudi ondosno trećina stanovništva Srbije. Toliko o našem hvalisanju.
  • Nišlija

    19.03.2015 17:46
    @V
    "ne izvlači stvari iz konteksta samo možeš sebe da tešiš.koje ,,potvrđene činjenice'one što ti servira režimski RTS?nije nego!"

    Iz kog kontesta kada si celo vreme samo ponavljao da sam turčin i osmanlija. Ja sam govorio o činjenici da u mom regionu ljudi vrlo malo glasaju za desničarske stranke i da su u mnogim opštinama pobedu odneli DS i URS koji su sve i svašta ali nisu nacionalisti, i to ti je najbolji dokaz da to nisam cuo na rts koji je pod kontrolom SNS. Šta cemo sa protestima u Zaječaru, jeli sam i to izmislio.

    Što se tiče Stevana Sremca, one sve podatke imaš u njegovim memoarima koje je on beležio za života. A stari Vojvođani kakav je on ne lažu, zar ne?

  • v

    19.03.2015 17:01
    užnosrbijanac - @V
    "e da samo još jedna stvar pošto vidim da ne znaš kako da mi adekvatno odgovoriš a da je u okviru teme počeo si da troluješ a pošto ja nemam nameru da obezvredim ovu temu reći ću ti samo da ste popušili još jednom u nizu vaših smrdijanskih nauma,u ovom slučaju naturanja vaših zadavljenih pilića na grbovima pa prema tome jarcaj se koliko hoćeš jedino ti to preostaje!"

    Hahahahahahahahahahahahahahahahah
    Nisam ja ljude nazivao po delovima tela i kropofilima pa da mi ti držiš predavanja o obezvređivanju teme.

    Nisi mi još uvek objasnio kako Turci mogu da srbijanče Vojvodinu. Umesto toga sad su počeli i neki zadavljeni pilići da ti se pričinjavaju.
    Ti pilići su zavrnuli šiju vašoj crnoj očerupanoj kokošci u oba svetska rata.

    Nemoj da ti bežiš sa teme i odgovori na pitanje: KAKA TURCI MOGU DA SRBIJANČE VOJVODINU? Prosvetli nas svojom mudrošću,ako si baš toliko pametan.

    da si pismen pročitao bi moj post par redova unazad ali vidim da ti treba oftamolog pa se njemu obrati za svoje evidentne probleme!vi očerumali k&k monarhiju???gde? kada? sami ili uz pomoć cele evrope????ajd znamo mi ovde da vi volete da se samohvalite na za tuđe zasluge ali ajd uspori malo!počeo si da prskaš u sebi to je dokaz da sam završio gubljenje vremena sa tobom jer sam mislio da ćeš biti vredan sagovornik ali kao i sa svakima od vas samo muntanje i ništa više!
  • v

    19.03.2015 16:29
    @Рок Без Фелера - Одговор
    @V

    "da ste popušili još jednom"

    Наредног пролећа ће на изборима твоји ДС и ЛСВ попушити. Неће их од тога спасити шачица несрећних фанатика попут тебе... ;-

    koji moji lsv i ds? pa jel po automatizmu ako sam vojvođan moram da ,,navijam'' za te ,,timove''? to je isto što se vi busate da ako je neko srbin odmah mora da bude pravosavac! sloboda ličnog izbora se ne računa kod vas?
  • v

    19.03.2015 16:27
    Nišlija - @V
    "ne čitam ali mi tvoje gluposti furtom mi bodu oči!"

    Da, zavaravaj sebe. Ja sam izneo potvrđene činjenice u nekoliko pasusa, a ti si na sve to znao samo da mi odgovoris da sam turčin i da su to gluposti, umesto da si izneo neke valjane kontra-argumente ti si me vređao da sam osmanlija (znači i na nacionalnoj osnovi), a ovamo kao napadaš nacionaliste zbog istog takvog govora jer i oni pojedine narode nazivaju osmanlijama, i po čemu se ti razlikuješ od njih.

    ne izvlači stvari iz konteksta samo možeš sebe da tešiš.koje ,,potvrđene činjenice'one što ti servira režimski RTS?nije nego!
  • Južnosrbijanac

    19.03.2015 15:53
    Anonimus - Autonomna Vojvodina
    Ok, da ispravimo ondak. Ne "tražimo", već samo hoćemo da nam ve vrati što nam je silom oduzeto. Jeli može tako? Valjda imamo pravo da dobijemo ono što nam je silom oduzeto, ne? Vi srbijanski nacionalisti Vojvođanske probleme ste uvek shvaćali kao bla,bla,bla i omaložavali Vojvođane. Pa i da se odcepimo imali bi daleko više koristi. Ovako uzimate 100% od Vojvodine, a vraćate nam mrvice od 7% kao da smo stoka. Znači opljačkano 97% profita i proizvoda Vojvodine od strane juga Srbije i Beograda, a nit sejali nit orali. Mi bi pravili 5 puta 100% profita i proizvoda da nema srbijanske pljačke iz Beograda. Kao na jugu Srbije veća beda.

    Ma da... vi nas ne omalovažavate ovakvim komentarima uopšte.
    Koliko para se uzme iz Duvanskih ind. Niš i Vranje,Fiat-a, Rtb Bor da ne pominjemo. Koliko se para vrati u Rtb Bor? Ništa. Jer od nečega mora de se isfinansira autoput do Subotice, a do Bora što ne vodi nijedan put nema veze? Južna Srbija treba da se otcepi jer bi u tom slučaju sve te pare ostajale kod nas umesto da idu za Suboticu.


    "Nništa neće da rade jer su navikli da im se daje opljačkano iz Vojvodine. Eno pašnjaci i oranice propadaju na jugu srbije jer niko neće da radi. I sad kad su opljačkali i upropastili Vojvodinu, tamo je još veća beda."


    A koju pa vi zemljoradnu i stočarstvo radite, jer sam bio u Banatu, i tamo su mnogi salaši napušteni, a toliko ste i vi vredni Zmaj Jovina ulica u Ns je uvek puna. I od čega pa vi tražite neke procente kada ni vama ništa ne radi. I sada kada ste po centralnoj Srbiji upropastili velike ind. kombinate (kao što je EI-Niš koji je imao 30.000 radnika i prihode od nekoliko milijardi dolara u ono vreme) nema više para za procente i subvencije.

  • Južnosrbijanac

    19.03.2015 15:13
    Anonimus - Autonomna Vojvodina
    "Kamo sreće da i Vojvodina ima svoju Vojvođansku policiju, Vojviđansku instituciju i slično kao vi Srbijanci na Kosovu. Pa tamo opet niste zadovoljni. Pa šta mi ondak da kažemo? Ukidanjem autonomije Vojvodine je terror nad narodom Vojvodine koje dalje nastavljate i dan danas. E to hoćemo da se prekine."

    Koje to institucije na Kosovu mi imamo. Ako mislite na pravo da do crkve sme da se ode samo uz pratnju KFOR-a, ako mislite da ne smete da izađete iz enklava (geta), ako mislite na pravo da vam ruše nadgrobne spomenike, da vam vade organe, onda je tačno da vam ta "prava" nismo obezbedili.
  • Južnosrbijanac

    19.03.2015 14:55
    @V
    "e da samo još jedna stvar pošto vidim da ne znaš kako da mi adekvatno odgovoriš a da je u okviru teme počeo si da troluješ a pošto ja nemam nameru da obezvredim ovu temu reći ću ti samo da ste popušili još jednom u nizu vaših smrdijanskih nauma,u ovom slučaju naturanja vaših zadavljenih pilića na grbovima pa prema tome jarcaj se koliko hoćeš jedino ti to preostaje!"

    Hahahahahahahahahahahahahahahahah
    Nisam ja ljude nazivao po delovima tela i kropofilima pa da mi ti držiš predavanja o obezvređivanju teme.

    Nisi mi još uvek objasnio kako Turci mogu da srbijanče Vojvodinu. Umesto toga sad su počeli i neki zadavljeni pilići da ti se pričinjavaju.
    Ti pilići su zavrnuli šiju vašoj crnoj očerupanoj kokošci u oba svetska rata.

    Nemoj da ti bežiš sa teme i odgovori na pitanje: KAKA TURCI MOGU DA SRBIJANČE VOJVODINU? Prosvetli nas svojom mudrošću,ako si baš toliko pametan.
  • @Anonimus - Autonomna Vojvodi

    19.03.2015 14:44
    Da vise ne bi gresio:

    Ne znam ko je veca sto**, da li juznjaci koji
    krive BG a ne diskriminatorski polozaj u odnosu
    na Vojvodinu, ili nezasiti severnjaci. Sta ovde
    nije jasno?


    Uplatio povracaj republici Vojvodini

    Vojvodina 100 (7) 93 (7)
    Beograd 100 0 93 7
    Sumadija 100 0 93 7
    Nis 100 0 93 7
    Valjevo 100 0 93 7
    ...... 100 0 93 7
    ...... 100 0 93 7
    Zaduzenja
    (devizna) 100 - 93 7
    ==============================================


    Juznjaci, hocete li da se menjate sa Vojvodinom?
    Vojvodjani hocete li da se menjate sa juznjacima?


  • Južnosrbijanac

    19.03.2015 14:33
    @V
    "ne verujem jer usled ovoliko baljezgarija sa tvoje strane ja sam ubeđen da ti jedeš to eventualno zasladiš sa ubuđalom malinom!"

    Ja bi pre rekao da se ti zaslađuješ aflatoksičnim mlekom, jer celo vreme pričaš nepovezano.
  • Nišlija

    19.03.2015 14:22
    @V
    "ne čitam ali mi tvoje gluposti furtom mi bodu oči!"

    Da, zavaravaj sebe. Ja sam izneo potvrđene činjenice u nekoliko pasusa, a ti si na sve to znao samo da mi odgovoris da sam turčin i da su to gluposti, umesto da si izneo neke valjane kontra-argumente ti si me vređao da sam osmanlija (znači i na nacionalnoj osnovi), a ovamo kao napadaš nacionaliste zbog istog takvog govora jer i oni pojedine narode nazivaju osmanlijama, i po čemu se ti razlikuješ od njih.
  • Рок Без Фелера

    19.03.2015 13:57
    Одговор
    @V

    "da ste popušili još jednom"

    Наредног пролећа ће на изборима твоји ДС и ЛСВ попушити. Неће их од тога спасити шачица несрећних фанатика попут тебе... ;-)
  • G

    19.03.2015 13:49
    drugi put
    @Scotch Bonnet - a sada sam i "partiJoCki provokator" sa toliko "čvrstim" argumentom što tokom noći upošljavate vaše fašističke prstiće da pritiskate na crvene dugmiće misleći da će to da načini da budete u pravu? O podršci vašim idejama se vidi na vašim "šetnjama" na kojima se pojavi 200 ljudi subotom u gradu sa 400 000 stanovnika - tu nije tako lako lažirati "podršku" kao ovde.
    Zar nisam i "dođoš", "srbenda", "klerofašista" kao i apsolutno svako ko se drzne da vam protivreči? A sada imamo i novu etiketu za takve - "turčin".
    Ja sam dakle taj koji "diže tenzije", nikako vi savršeni arijevski "vojvođani" koji ste eto "ponekad nepristojni" kad etiketirate građane Srbije i Vojvodine? Kad pretite da ćete da građanima Vojvodine oduzimate državljanstva i imovinu, kad pretite da ćete silom da dižete granice po beogradskim mostovima? Taman posla da vi "savršeni" dižete neke tenzije, ko je još video da miroljubivi fašisti dižu tenzije. Vi ste samo "nepristojni" kao što su i fašisti i nacisti pre malo manje od jednog veka bili "nepristojni".
    Koje neistine širim o Vojvodini, a naročito bez argumenata?
  • v

    19.03.2015 12:51
    @Južnosrbijanac

    e da samo još jedna stvar pošto vidim da ne znaš kako da mi adekvatno odgovoriš a da je u okviru teme počeo si da troluješ a pošto ja nemam nameru da obezvredim ovu temu reći ću ti samo da ste popušili još jednom u nizu vaših smrdijanskih nauma,u ovom slučaju naturanja vaših zadavljenih pilića na grbovima pa prema tome jarcaj se koliko hoćeš jedino ti to preostaje!
  • V

    19.03.2015 12:43
    Južnosrbijanac - @V
    "vidim da imaš fetiš na taj deo tela a možda i na ono što izlazi iz njega' da nisi ti neki ,,koprofil'' aka g....jed?"

    Evo nisam znao šta je ,,koprofil'' , jer mi ovamo ne jedemo g...a kao ti. Da li ti to opisuješ sebe. Inače ti si dečko za posmatranje kada ti takve stvari padaju na pamet.

    ne verujem jer usled ovoliko baljezgarija sa tvoje strane ja sam ubeđen da ti jedeš to eventualno zasladiš sa ubuđalom malinom!
  • v

    19.03.2015 12:40
    @Nišlija - @V
    "pa mene kad neko nervira ja mu ne čitam postove, a to bi značilo samo da sam opet u pravu turčine!"

    A što ti onda čitaš moje postove i odgovaraš na njih ustašo. Možda zato što tebe biju neki kompleksi.Stalno ti neki turci u glavi, da te neki turčin nije zlostavljao kad si bio mali?

    ne čitam ali mi tvoje gluposti furtom mi bodu oči!
  • 19.03.2015 12:05
    Autonomna Vojvodina
    Pardon, mislio 93% uzima Beograd, 7% vraća Vojvodini. Greška u kucanju u prethodnom komentaru, kasno video. Brzi prsti u žurbi.
  • 19.03.2015 11:39
    Autonomna Vojvodina
    Ok, da ispravimo ondak. Ne "tražimo", već samo hoćemo da nam ve vrati što nam je silom oduzeto. Jeli može tako? Valjda imamo pravo da dobijemo ono što nam je silom oduzeto, ne? Vi srbijanski nacionalisti Vojvođanske probleme ste uvek shvaćali kao bla,bla,bla i omaložavali Vojvođane. Pa i da se odcepimo imali bi daleko više koristi. Ovako uzimate 100% od Vojvodine, a vraćate nam mrvice od 7% kao da smo stoka. Znači opljačkano 97% profita i proizvoda Vojvodine od strane juga Srbije i Beograda, a nit sejali nit orali. Mi bi pravili 5 puta 100% profita i proizvoda da nema srbijanske pljačke iz Beograda. Kao na jugu Srbije veća beda. Pa normalno kada nit imaju poljoprivredu, niti imaju stočarstvo, niti išta proizvode. Nništa neće da rade jer su navikli da im se daje opljačkano iz Vojvodine. Eno pašnjaci i oranice propadaju na jugu srbije jer niko neće da radi. I sad kad su opljačkali i upropastili Vojvodinu, tamo je još veća beda.
  • Nišlija

    19.03.2015 11:02
    Scotch Bonnet - Preterivanje
    Izvinjenje prihvaćeno. Takođe i ja želim da se izvinim normalnim ljudima na ovom blogu, ako sam i ja negde preterao jer provokatora ima sa obe strane poput onog "V".Mada u pravu ste, ne bi trebalo obraćati pažnju na njih. Pozdrav i svako dobro i vama.
  • Južnosrbijanac

    19.03.2015 10:46
    @V
    "budi uveren da su te klerofašističke organizacije samo na papiru u vojvodini nisu im ravne ni statističke greške.one su nam ovde uvežene kao kukavičja jaja od vas da bi nas posrbijančili ali koliko vidim opet ste se zajebali turci!"

    Turci koji žele da vas posrbijanče. Zanimljiva teorija za Lazu Lazarevića. Što bi vas Turci srbijančili, valjda treba da vas islamizuju ako su Turci.
    Dečko dogovori se sa sobom šta hoćeš pa onda dodji da lupetaš, jer ovako samo mi ulepšavaš dan svojim vicevima. Hahahahahahahahahahaha
  • Južnosrbijanac

    19.03.2015 10:35
    @V
    "vidim da imaš fetiš na taj deo tela a možda i na ono što izlazi iz njega' da nisi ti neki ,,koprofil'' aka g....jed?"

    Evo nisam znao šta je ,,koprofil'' , jer mi ovamo ne jedemo g...a kao ti. Da li ti to opisuješ sebe. Inače ti si dečko za posmatranje kada ti takve stvari padaju na pamet.
  • @Anonimus - Autonomna Vojvodi

    19.03.2015 10:28
    "... mi samo trazimo," "... mi samo trazimo,",... bla, bla , bla. Tacno, vi samo trazite i trazite i trazite. Imate vise nego svi ostali i trazite jos. Ako gresim, recite sa kime biste se menjali? Sa Sandzakom? Sumadijom? Zapadnom Srbijom? Kosovom? Ili mozda Svajcarskom? Uzgred, otcepite se vec jednom, pa onda trazite nesto i od sebe samih. Placajte sami sebi subvencije, darivajte sami sebi procente iz budzeta (posto je malo 7 vi povecajte na 25 posto). Ja licno (ako je to uopste vazno), ne bih vam ora' iz ruke uzeo, ali vam ne bih nista ni dao.
  • Nišlija

    19.03.2015 10:22
    @V
    "pa mene kad neko nervira ja mu ne čitam postove, a to bi značilo samo da sam opet u pravu turčine!"

    A što ti onda čitaš moje postove i odgovaraš na njih ustašo. Možda zato što tebe biju neki kompleksi.Stalno ti neki turci u glavi, da te neki turčin nije zlostavljao kad si bio mali?
  • Scotch Bonnet

    19.03.2015 10:03
    Preterivanje
    Nislija ja se slazem sa vama u mnogo cemu sto ste napisali u svom postu. Pre par dana sam se vratio iz Svrljiga i video sta je beda i jad. Jos gore nego kod nas u Banatu.

    Ono na sta sam hteo da skrenem paznju je ovo preterivanje u izrazavanju mojih Vojvodjana koji su najverovatnije iz frustracije i pukog nezadovoljstva ponekad nepristojni. Takodje ovom prilikom bih samo da skrenem paznju na isto mojim sugradjanima i uputim izvinjenje onim koji su se nasli uvredjeni.

    Nije nikome lako i svima je dogorelo do noktiju sto naravno neopravdava upotrebu degorativa.

    Isto tako imajte na umu da se na raznim sajtovima pojavljuju razni partiJoCki provokatori poput dole objavljenog "G" kome kao i njegovim istomisljenicima komentari postaju sve bledji i bledji sto je i ocit dokaz da se malo ko sa njim slaze. Taj je tu da provocira i dize tenzije raznim malogradjanskim uvredama i etiketiranjem svojih neistomisljenika. O sirenju neistina o Vojvodini i manjak argumenata necu da pocinjem.

    U svakom slucaju, svako dobro.

    PS - Dragi moji sugradjani i Vojvodjani zamolio bih vas da malo pripazite na izrazavanje. Nemojte se spustati na nivo ovi sa izbledelim komentarima.
  • v

    19.03.2015 08:06
    @Nišlija - @Original Vojvodjaner
    Poštujem druže. Kada smo već kod nesporazuma, veruj da razumemo vaše probleme jer ih i mi imamo.
    Veruj mi da se običan narod ne bi ni ljutio na vas da želite da se otcepite, jer čak i mi ne želimo da budemo deo ovakve raspadnute države. Takođe velika većina nas zna šta je Vojvodina u multikulturalnom i društvenom smislu i da ne treba dirati tamo gde za to nema nikakve potrebe.
    Baš zbog toga me i boli kada dodje neko poput onog @V i kaže:"nisusrpski već srbijanski nacionalisti!razlike između srbijanaca i vojvođanskih srba su ko dupe i oko te čisto da ih neko sa strane ne stavlja u isti koš!"
    Čista fašistička izjava zar ne? Zato bi vas zamolio da se ogradite od takvih izjava, i da ako baš morate da upotrebljavate izraz "srbijanci" da ga bar naglsite kao što si ti druže uradio u svom komentaru.
    Jer kao što sam rekao mnogi od tih nacionalista nisu srbijanci, a mnogi srbijanci se protive fašizmu.

    pa mene kad neko nervira ja mu ne čitam postove, a to bi značilo samo da sam opet u pravu turčine!
  • 19.03.2015 06:18
    Autonomna Vojvodina
    Srbijanci, mi tražimo samo ono što smo imali pre 90-te, a posle 90-te Milošević i njegov nacionalistički gamad silom oduzeo Vojvodini. Tako lako ste oduzeli, ali kako teško vratiti jeli? Kamo sreće da i Vojvodina ima svoju Vojvođansku policiju, Vojviđansku instituciju i slično kao vi Srbijanci na Kosovu. Pa tamo opet niste zadovoljni. Pa šta mi ondak da kažemo? Ukidanjem autonomije Vojvodine je terror nad narodom Vojvodine koje dalje nastavljate i dan danas. E to hoćemo da se prekine.
  • v

    18.03.2015 23:19
    @Južnosrbijanac - @V
    "svaka vam je na mestu ali bih vas morao ispraviti, nisusrpski već srbijanski nacionalisti!razlike između srbijanaca i vojvođanskih srba su ko dupe i oko te čisto da ih neko sa strane ne stavlja u isti koš!"

    Pretpostavljam da ste dupe vi Vojvođaneri jer vam je obraz isti kao i taj deo tela.

    vidim da imaš fetiš na taj deo tela a možda i na ono što izlazi iz njega' da nisi ti neki ,,koprofil'' aka g....jed?
  • v

    18.03.2015 23:16
    Nišlija - B, Pera, V, Nezainteresovani Lala, Vojvodina Repub
    Svaka čast svima vama, ali šta ste se uhvatili za nas Srbijance. Kažete mi vas pljackamo, pljačka vas centralna vlast u BG, koju većinom čine Crnogorci, Bosanci pa i Vojvođani, a rođenih Beograđana i Srbijanaca tu skoro da nema. Te pare ne završe na jug, jer da je tako ovde stanje ne bi bilo kao posle Černobiljske katastrofe. Naprotiv mi sada potežemo pitanje gde su završile pare od akciza na duvan iz duvanske ind.Niš koja svojim porezima puni budžet Srbije sa 8 posto, a ni dinar ne ostaje kod nas. Gde su te pare?

    Kažete srbijanski nacionalisti? Pogledajte samo procenat glasova koji osvajaju Dveri,SRS i ostale takve stranke kod vas , a koliko kod nas. Treća Srbija u Nišu ni nema stranačke kancelarije. Naprotiv u jednom Leskovcu i Prokuplju je pobedila DS pa su ih "prekomponovali",a u Zaječaru i niškim gradskim opštinama URS, pa su u Zaječaru bili i veliki protesti o kojima je pisao i ovaj portal.

    Kažete AU monarhija je u 19. veku bila naprednija nego danas Srbija?
    Stevan Sremac je u AU mogao da predaje samo srpskoj deci jer je postojao zakon koji je govorio da deci katoličke veroispovesti ne mogu predavati profesori druge vere. Zbog toga je mogao predavati samo srpskoj deci što je i njemu bilo ograničenje u službi i nikada nije napredovao dalje od osnovne škole za platu od stotinak forinti, zbog takvog zakona.

    Onda dolazi u Kraljevinu Srbiju i dobijao je nameštenja u Pirotskoj, Leskovačkoj i Niškoj gimnaziji za platu od hiljadu forinti za svako od tih radnih mesta.

    Nadam se da ste nešto novo naučili i da ste izvukli neke pouke, a nas Srbijance ostavite više na miru.


    budi uveren da su te klerofašističke organizacije samo na papiru u vojvodini nisu im ravne ni statističke greške.one su nam ovde uvežene kao kukavičja jaja od vas da bi nas posrbijančili ali koliko vidim opet ste se zajebali turci!
  • Nišlija

    18.03.2015 22:51
    @Original Vojvodjaner
    Poštujem druže. Kada smo već kod nesporazuma, veruj da razumemo vaše probleme jer ih i mi imamo.
    Veruj mi da se običan narod ne bi ni ljutio na vas da želite da se otcepite, jer čak i mi ne želimo da budemo deo ovakve raspadnute države. Takođe velika većina nas zna šta je Vojvodina u multikulturalnom i društvenom smislu i da ne treba dirati tamo gde za to nema nikakve potrebe.
    Baš zbog toga me i boli kada dodje neko poput onog @V i kaže:"nisusrpski već srbijanski nacionalisti!razlike između srbijanaca i vojvođanskih srba su ko dupe i oko te čisto da ih neko sa strane ne stavlja u isti koš!"
    Čista fašistička izjava zar ne? Zato bi vas zamolio da se ogradite od takvih izjava, i da ako baš morate da upotrebljavate izraz "srbijanci" da ga bar naglsite kao što si ti druže uradio u svom komentaru.
    Jer kao što sam rekao mnogi od tih nacionalista nisu srbijanci, a mnogi srbijanci se protive fašizmu.
  • Nišlija

    18.03.2015 22:26
    @Nišlija - B, Pera,....
    Progledali smo jer nam je dogorelo do nokata i više nemamao ni mi kuda sem da se branimo. Takođe slažem se sa vama da je u pitanju karakter a ne sposobnost takvih ljudi.
  • Original Vojvodjaner

    18.03.2015 21:49
    @Nišlija
    Nislijo, brate
    da se odmah razumemo. Kad kazemo srBijanci ne mislimo na vas normalne srbijance. Mislimo na ovu krezubu nacionalisticko-fasisticku gamad koja nas deli po veri i plemenu a ne po tome ko je ok covek.
    Necemo mi da se odcepimo, mi samo hocemo da je nas novcanik nas, a ne da nam beograCko djubre zavlaci pipke u njega.
    Ne mrzimo mi sve sto je srpsko, taman posla. Mrzimo kretencine koje nas pljackaji i spomocu cirilice siluju. mrzimo krezave horde koje su istoriju ucile na srBskim sajtovima a istoriju i razum ostavile po strani.
  • @Nišlija - B, Pera,....

    18.03.2015 20:54
    Hvalim te Boze, da ste progledali. Dok je Vojvodjanska vlada etnicki cista - nema mesta nevojvodjanima, dotle se po Srbiji i Beogradu pros**ava ko stigne. Istine radi, etnicki ciste (nema dodjosa) su i vlada Republike Srpske i vlada Crne Gore. Ne verujem da se radi o sposobnosti vec o karakteru nesrbijanaca.
  • Nova

    18.03.2015 19:21
    Madjari su glasali da Srpska trobojka bude simbol Vojvodine, a Demokratska stranka je bila protiv. Iz ovoga se jasno vidi da je Demokratska stranka ANTISRPSKA stranka. To su ljudi izasli iz komunistickog sinjela, ljudi koji bi se prodali za saku dolara. Prema njima osecam iskreno gadjenje. Da se razumemo protiv sam nazadnjaka, ali Demokratska stranka, oni ni svoju drzavu ne postuju. Tuga i jad.Demokrate su ipak najgori.
  • Južnosrbijanac

    18.03.2015 18:22
    @V
    "svaka vam je na mestu ali bih vas morao ispraviti, nisusrpski već srbijanski nacionalisti!razlike između srbijanaca i vojvođanskih srba su ko dupe i oko te čisto da ih neko sa strane ne stavlja u isti koš!"

    Pretpostavljam da ste dupe vi Vojvođaneri jer vam je obraz isti kao i taj deo tela.
  • Nišlija

    18.03.2015 18:06
    B, Pera, V, Nezainteresovani Lala, Vojvodina Repub
    Svaka čast svima vama, ali šta ste se uhvatili za nas Srbijance. Kažete mi vas pljackamo, pljačka vas centralna vlast u BG, koju većinom čine Crnogorci, Bosanci pa i Vojvođani, a rođenih Beograđana i Srbijanaca tu skoro da nema. Te pare ne završe na jug, jer da je tako ovde stanje ne bi bilo kao posle Černobiljske katastrofe. Naprotiv mi sada potežemo pitanje gde su završile pare od akciza na duvan iz duvanske ind.Niš koja svojim porezima puni budžet Srbije sa 8 posto, a ni dinar ne ostaje kod nas. Gde su te pare?

    Kažete srbijanski nacionalisti? Pogledajte samo procenat glasova koji osvajaju Dveri,SRS i ostale takve stranke kod vas , a koliko kod nas. Treća Srbija u Nišu ni nema stranačke kancelarije. Naprotiv u jednom Leskovcu i Prokuplju je pobedila DS pa su ih "prekomponovali",a u Zaječaru i niškim gradskim opštinama URS, pa su u Zaječaru bili i veliki protesti o kojima je pisao i ovaj portal.

    Kažete AU monarhija je u 19. veku bila naprednija nego danas Srbija?
    Stevan Sremac je u AU mogao da predaje samo srpskoj deci jer je postojao zakon koji je govorio da deci katoličke veroispovesti ne mogu predavati profesori druge vere. Zbog toga je mogao predavati samo srpskoj deci što je i njemu bilo ograničenje u službi i nikada nije napredovao dalje od osnovne škole za platu od stotinak forinti, zbog takvog zakona.

    Onda dolazi u Kraljevinu Srbiju i dobijao je nameštenja u Pirotskoj, Leskovačkoj i Niškoj gimnaziji za platu od hiljadu forinti za svako od tih radnih mesta.

    Nadam se da ste nešto novo naučili i da ste izvukli neke pouke, a nas Srbijance ostavite više na miru.
  • Marek

    18.03.2015 13:48
    Ovo je kraj vladavide DS-a. Toliko bahatosti. Nisu u stanju da bar postuje svoje birace. Vreme je da se sklonite, da sposobniji od Vas preuzmu brigu od Vojvodini i njenim gradjanima.
  • G

    18.03.2015 13:36
    @Slobodanka - zašto vi ne poslušate sopstveni savet i "slobodno odete severnije, na primer u Mađarsku"?
  • G

    18.03.2015 13:34
    @Anonimus - dobro bi bilo da objasnite da li je pre tih dešavanja narod Bačke, Baranje, Srema birao austrougarsku vlast? Postavljate standard o nekom "demokratskom" izboru u vreme u kojem to uopšte nije postojalo, i namećete taj standard isključivo srpskom narodu i na osnovu toga izvlačite zaključak i to koristite kao argument. Kada je u to vreme bilo koji narod u Austrougarskoj a i pre toga birao vlast na nekim izborima? Zašto na njih onda ne primenite standard koji ste sami postavili?
    Opet se ponavlja isto - ovaj komentator nijednom jedinom rečju nije pomenuo neko "neophodno eliminisanje nesrba", to ste vi napisali i stavili mu te reči u usta, ali zato ste vi veoma eksplicitno napisali kako "vas treba iskoreniti". Koga hoćete da "iskorenjujete"? Ako je prekršen neki zakon imate samo pravo da tužite lice koje ga je prekršilo a ne da nekoga fašistički "iskorenjujete".
    Niste objasnili ni kako su to manjine u Vojvodini ili celoj Srbiji ugrožene? Koja to prava manjine nemaju u odnosu na većinsko stanovništvo? Navedite eksplicitno bar jedno pravo koje neka manjina u Srbiji nema a srpska većina ima. A možemo da pogledamo i na prava manjina u državama u okruženju i uporedimo stepen "ugroženosti".
  • Шогор

    18.03.2015 13:03
    Детелинара:

    Види банчо, то само теби пада на памет да се иде и разбија град, да се бије по улици, јер ти је такав ментални склоп. Мало затуцан и заостао, али фала новосађанима, има нормалних људи који неће излазити да ломи туђу имовину грађана због свог незадовољства. То је једино вама глупавим клинцима "до јаја". А која је твоја моћ? Ајде чекамо те да дођеш на трг да протествујеш, "мишу". И научи неке речи које нису из дизелашких филмова, некултурни створе. А сада врати ћалету тастатуру и у ђошак. Мада сумњам да те је тако лепо васпитао. Ништа, онда назад на трибине да се дрогираш и дилујеш.
  • Slobodanka

    18.03.2015 12:56
    Slobodno idite južnije, na primer na Kosovo
    Nacionalizam-poslednje utočište hulja!
  • sweetheart

    18.03.2015 12:03
    ...војвођанери...
  • Набукодоносор Нововавилонски

    18.03.2015 10:08
    Много сте...
    Е, нека ми неко каже шта лепо види у тој "војвођанској застави". Њу је, дакле, смислио чика Чанак, човек који је натпросечан једино по обиму свог струка... Дакле, на тој назови-застави су три звездице (тобож - Срем, Банат и Бачка), а које, у ствари, треба да асоцирају на дванаест звездица ЕУ, и на то да Војвођани теже да буду некакви мулти-култи европски анационални и бенави мутанти. Дакле, застава створена ради полтронског "увлачења" трулој ЕУ. Као што ће ЛСВ нестати заједно са другом Чанком, тако ће и дотична застава нестати када шарена лажа - звана ЕУ - пукне.
  • Pera

    18.03.2015 08:46
    Samo sloga Vojvodinu Spasava
    @Anonimus

    Ja isto osecam, Hrvat sam, ali osecam vojovodjanske Srbe kao svoju bracu. Imam i hrvatski pasos iz ciste nuzde ali su mi nasi Srbi blizi od Hrvata ili Srba iz Hrvatske. Oni jednostavno ne kapiraju Vojvodinu i nas suzivot. Pa pre vise od 250 godina su se Srbi i Hrvati (Bunjevci) u Somboru DOGOVARALI da otkupe svoju slobodu od Beca a sad tu neko tripuje. Najgore je kad nam se mesaju u nase stvari Beograd, Budimpesta ili Zagreb. Oni iz njihovog mikromperijalnog tripa jednostavno ne kapiraju Vojvodjane i sve vreme se trude da nas razjedinjuju da bi nas mogli kontrolisati
  • Drugi Lala

    18.03.2015 08:46
    @Nezainteresovani Lala

    Znam da bi ti i mnogi voleli da Vojvodina postane enklava neke od država koje si nabrajao ali ako kaniš da mi parčaš i ovo malo zemlje bolje sam da se seliš.

    Vas je... 180 sam nabrojao pluseva il minusa. Nas je malko više.
  • NS

    18.03.2015 08:35
    @Vuk

    Moraš Vuče da shvatiš da oni tebe ne smatraju kao svog koliko god i šta god ti činio.
    Mržnja je uzela maha, nije prestala i nije nestala.
  • 18.03.2015 08:18
    Ovi autrougari ovde baš kopaju.
    Odneo vrag šalu.
  • Novosađanin

    18.03.2015 07:48
    "Anonimus - Vojvođanin
    A šta fali tradicionalnom simbolu Vojvodine..."

    Ovi što se hvale da su došli sa Čarnojevićima su isto inteligentni kao i ovaj nazovi Vojvođanin. "tradicionalnom simbolu", hahaha, da od pre 10 godina

    Al pamtimo mi još vaš led i onaj par stotina kilometara dalje kameni cvet.
  • Nezainteresovani Lala

    18.03.2015 07:40
    Nije nego
    Znate, pojam tiranija careva ne znači ništa, pogotovo ne znači danas ili u doba Miloševića, to je jedna fraza koju beogradsko-srbijanski nacionalisti koriste redovno kada treba da se obračunaju sa vojvođanskim političkim strankama i građanstvom.
    Predloženi simboli uopšte nisu tradicionalni, nego ih predlagači tako zovu da bi kraćim putem dobili tzv. Srpsku Vojvodinu. Uostalom, kako mogu biti tradicionalni ako su korišteni samo tokom 1848/49 i nikada više?! Grb koji je usvojen 2004. nije tradicionalan, ali u sebi nosi tri tradicionalna simbola iz 18. veka, pa je prema tome tradicionalan jedno 150 puta više nego što predložiše "profesori".
    Autonomija Vojvodine je civilizacijsko pitanje koje treba na pravi način da iznesu isključivo građani Vojvodine, bez mešanja Beograda i Pešte.
    I o tzv. prisajedinjenju 1918. imalo bi se šta reći, što naša nacionalistička istoriografija ne čini ili čini samo u tragovima. Kritički prikaz toga nametnutog i organizovanog čina bi mnogima otvorio oči i manuli bi se kojekakvih srednjovekovnih ideja i utopija.
    Kada se govori o tzv. tiraniji careva, mora se imati u vidu da je Habsburška monarhija bila prosvećena carevina, svakako najprosvećenija u Evropi sa velikim godišnjim budžetski izdvajanim sumama za obrazovanje i kulturu, što se za Srbiju nikako ne može reći od raspada Jugoslavije. Ako je Srbija u doba Miloševića bila prosvećena, neka me ubije grom, kako bi rekao sir Oliver. Da li desetine hiljada prosvetnih radnika nekoliko meseci štrajkuje zato što su im visoke plate, tj. zato što se mnogo ulaže u obrazovanje? Štampa je u Vojvodini u 18. i 19. veku bila slobodnija i bez autocenzure i cenzure, nego što je u Srbiji 21. veka.
    Vojvodina treba da odluči o svojoj sudbini i da redefiniše svoj položaj, ne bi li naša deca bar počela da žive normalno, kao i deca u svim oblastima nekadašnje Habsburške monarhije (Češka, SLovačka, Poljska, Hrvatska, Slovenija, Austrija, Mađarska, Italija...)
  • Novosađanin

    18.03.2015 07:39
    "V
    e zbog takih SRBOVA sam se razsrbio!"

    Poturice su od vajkada bile najgore.
  • 18.03.2015 06:55
    Vojvodjan
    Zasto Tradicionalni simboli pod navodnicima?
    Vojvodina ne postoji od 2000-te
  • 18.03.2015 06:34
    Anonimus - Nije tako @ V

    Bravo "V". U pravu si. Ja nisam srbin, ali su mi Srbi u Vojvodini kao braća. I poručio bi СРБосађанин-u i njemu sličnim srbijancima da se ugledaju na Vojvođanske Srbe, ili ostanite zatucani. Ali zatucani podalje od nas.
  • sava

    18.03.2015 06:01
    polako
    Prerano je pocela u Pirotu proizvodnja gumenih
    opanaka za Sremce
  • B

    18.03.2015 04:06
    Tradicionalisanje
    Bedno, jadno srbovanje tzv. profesora (a zapravo agenata UDB-e), pali su na nivo Bokana i Pokreta DDD. Dobar, mada zakasneo, potez DS.
    Ne može se tradicija nametati, ona se razvija tokom dugog niza godina. Ko god gura vojvođanske Srbe u sukob sa manjinskim narodima ne misli dobro nikom u Vojvodini, a ponajviše tim Srbima. Svi koji su u prošlosti izazivali sukobe u Vojvodini - loše su prošli.
    Vojvodini je neophodna politička i ekonomska autonomija, ali pre svega kulturna autonomija i otklon od prostačenja i političkog nasilja koji su zaštitni znak srbijanske politike. Srbijanci nemaju meru ni u čemu, to je osnovni uzrok nesreća koje ih pogađaju i u koje oni uvaljuju druge.
    Žalosno je što toliko ljudi koji žive u Vojvodini pokazuju, pa i na ovom sajtu, koliko ne shvataju da Vojvodina i Srbija nisu niti mogu biti isto.
  • ja

    18.03.2015 01:36
    Dokle više
    Koliko vidim ovde bi, izgleda, više odgovaralo da se stave mađarski simboli.. Prekinite više da iskaljujete toliku mržnju prema svemu što ima bilo kakve veze sa Srbijom!
  • 17.03.2015 23:55
    Vojvodina Republika
    Gospodo srbijanci i ostali,Vojvodina nikada nije bila srpska jer je vi niste ni osvojili ni stvorili jos manje branili,Vojvodina je multietnicka i skup nas manjina zakljucno sa onima ciji su dedovi plovili panonskim morem a ne srbijanska kolonija i azil...Hvala austrouugarskom carstvu i Mariji Tereziji...Ziveli osmanlije...
  • 17.03.2015 23:40
    Juzni kraj - Delvidek. Mislite o tome!
  • Детелинара

    17.03.2015 22:45
    Ајде мишеви што не идете на улице да се борите? Где сте? Лајете само на интернету, ето толики сте ви хероји. Миш до миша!
    Републику хоће из фотеље. Умрећу вам од смеха колко сте јадни и бедни. На улици вас нема ни 200 кад се сви саберете. Ал зато овде просипате велике речи, велика обећања и сл. Све су то празне приче јер без дела ви сте ништавни!
    Јаднији сте од оних снс ботова. Ето свих 100 малих мишева ће да ми лупи минус. То је једина моћ коју имају у свом малом мишјем подруму из ког не излазе!
  • Toma

    17.03.2015 22:42
    da se složimo sa srbinom bačvaninom
    "Војводина је симбол борбе за слободу Срба од тираније царева!"

    Tako je i danas simbol borbe za slobodu protiv tiranije desničara svih boja i struktura.

    AP Vojvodina je danas poslednja linija odbrane demokratije i građanskog društva u ovoj napaćenoj zemlji.

    Ako padne APV (od vaših ruku), nemojte misliti da će i Srbija još dugo opstati na karti (isto od vaših ruku).
  • Marin

    17.03.2015 22:18
    mogu
    oni da odlažu nemonovnost svog pada sa vlasti u pokrajini još neko vreme ali ovo je nepoštovanje države i većinkog naroda. Pitam se ko još glasa za DS? Sve nacionalne manjine imaju svoje nacionalne stranke, a ovi što vladaju sa 6% podrške jel misle da će doveka tako?
  • Kjoto

    17.03.2015 21:55
    Ds nije zasluzio da se ista vise pita u Skupstini Vojvodine. Ovakvo ponasanje samo pokazuje koliko je stanje alarmantno i da je vreme za pokrajinske izbore!
  • Rouz

    17.03.2015 21:40
    Pravi stil DS-a. Ne treba im uopste verovati! Zbog njih Vojvodina i jeste tu gde jeste. Nijedno obecanje ne ispune!
  • v

    17.03.2015 21:19
    @Србин Бачван
    Можете ви да усвајате или не усвајате шта год хоћете, Војводина је настала као српска, била српска и биће српска! Војводина је симбол борбе за слободу Срба од тираније царева!

    e zbog takih SRBOVA sam se razsrbio!
  • Limanazz

    17.03.2015 21:11
    moje - tvoje
    Vojvodina je moja i nasa, ali nije vasa. Ostanite tamo juzno. Tamo vam je lepo.
  • v

    17.03.2015 21:09
    @Anonimus - Nije tako
    СРБосађанин@ Ne izvći istoriju. Put Bačke, Baranje,Banata i Srema 1918 godine nije birao narod, već Srpska vlast. Put je bio nametnut narodu od srpske vlasti kao pobednika u ratu na toj teritoriji. I pogledaj malo dublje u istoriju, čija je bila Baranja, i još više od toga. Ovde možemo govoriti samo o želji srpskih nacionalista da unište ne srpski narod u Vojvodini, i otuda i progon i ubijanje skoro milion ne srba sa teritorije Vojvodine od 1918-te godine. I dalje nastavljate taj destrivni plan pod izgovorom da ste vi srbi ugroženi, dok je situacija upravo obrnuta. Manjine su ugrožene od Srpskog nacionalizma kao vladajućeg naroda. Zato prestanite sa tim smešnim bajkama kako ste vi srbi ugroženi, pa vam je neophodno eliminisanje nesrba u Vojvodini kao opasnost na vaš opstanka. Jer upravo vaš nacionalizam širi mržnju prema drugom narodu, a ne multietnički život svih naroda u Vojvodini koje želite uništiti. 90-te ste vi bili na mračnoj strani, dobili po tamburi i vreme da oladite više sa tim srpskim nacionalizmom više. Autonomija Vojvodini potrebna kao multietničkoj zajednici, koje vi srpski nacionalisti ne možete i ne želite razumeti. Po tvome, ondak trebalo bi i na Kosovu ukunuti srpske institucije, srpsku policiju, srpsku zastavi...itd, kao vi što ste to učinili multietničkom narodu Vovjodine. Treba da ti je jasno da i srbima u Vojvodini dosta vašeg nacionalizma i ludila kojom se još hvalite, i hoće mirno da žive više bez vašeg ludila zbog čega ih vi nazivate izdajnicima. Ovde fašizam dolazi samo od vas srpskih nacionalista koje pokazujete preko mržnje prema multietničkom narodu Vojvodine. Vas treba iskoreniti jer ste sramota srpskog naroda koja uništava srpski narod.


    svaka vam je na mestu ali bih vas morao ispraviti, nisusrpski već srbijanski nacionalisti!razlike između srbijanaca i vojvođanskih srba su ko dupe i oko te čisto da ih neko sa strane ne stavlja u isti koš!
  • Bogu fala što sam Lala!

    17.03.2015 21:04
    Kratka saga sa naravoučenijem
    Tako je to u državi u kojoj žive Srbi i ostali. Očigledno su i Vojvođani ti ostali. Ovaj put je razum pobedio, ali istorija nas uči da često pobedi nacionalizam i onda obično bude pičvajz. A kad je pičvajz, ekonomija ide nizbrdo i na kraju se završi velikom bedom. Pošto to ne želimo, moramo se boriti protiv nacionalizama svih vrsta dok su još mali. Zato vrednujte ljude oko sebe na osnovu njihovih vrlina, a ne prema pripadnosti naciji.
  • Nebojša

    17.03.2015 20:55
    @ Srbosađanin
    Ti si sasvim pobrkao lončiće.
    Niko te ne napada.
    Ima i te kako Srba autonomaša i oni su čak dominantni u celoj priči.
    Ovde se ne radi nacionalnoj pripadnosti. Vojvodina je nadnacionala i kuća je mnogih koji na miru mogu sa drugima. Tvoje mišljenje s toga je štetno na ovim prostorima. Idi na Kosovo pa se zalaži, nemoj ovde da lečiš komplekse inferiornosti. Kao i ti, i ja pripadam tom istom promašenom narodu ali sam realan, volim svoje i poštujem tuđe.
    I da, volim Vojvodinu!
  • Vuk

    17.03.2015 20:46
    Sve sitniji i slabiji
    Ljudi moji,pa Srbija je toliko mala da nema vise smisla da se prica o podelama. Ni ovako kakvi smo danas ne mozemo vise braniti nas interes jer nema vise ko i cime da ih brani. Priblizimo se sto vise mozemo jedni uz druge,ponosimo se sobom i svojom zemljom. Nemojte se ovde raspravljati o idejama i interesima ni jednih politicara ni drugih. Srbija je jedna sa regijom Vojvodinom,Sumadijom,Kosovom i kraj.
  • 17.03.2015 20:08
    Nije tako
    СРБосађанин@ Ne izvći istoriju. Put Bačke, Baranje,Banata i Srema 1918 godine nije birao narod, već Srpska vlast. Put je bio nametnut narodu od srpske vlasti kao pobednika u ratu na toj teritoriji. I pogledaj malo dublje u istoriju, čija je bila Baranja, i još više od toga. Ovde možemo govoriti samo o želji srpskih nacionalista da unište ne srpski narod u Vojvodini, i otuda i progon i ubijanje skoro milion ne srba sa teritorije Vojvodine od 1918-te godine. I dalje nastavljate taj destrivni plan pod izgovorom da ste vi srbi ugroženi, dok je situacija upravo obrnuta. Manjine su ugrožene od Srpskog nacionalizma kao vladajućeg naroda. Zato prestanite sa tim smešnim bajkama kako ste vi srbi ugroženi, pa vam je neophodno eliminisanje nesrba u Vojvodini kao opasnost na vaš opstanka. Jer upravo vaš nacionalizam širi mržnju prema drugom narodu, a ne multietnički život svih naroda u Vojvodini koje želite uništiti. 90-te ste vi bili na mračnoj strani, dobili po tamburi i vreme da oladite više sa tim srpskim nacionalizmom više. Autonomija Vojvodini potrebna kao multietničkoj zajednici, koje vi srpski nacionalisti ne možete i ne želite razumeti. Po tvome, ondak trebalo bi i na Kosovu ukunuti srpske institucije, srpsku policiju, srpsku zastavi...itd, kao vi što ste to učinili multietničkom narodu Vovjodine. Treba da ti je jasno da i srbima u Vojvodini dosta vašeg nacionalizma i ludila kojom se još hvalite, i hoće mirno da žive više bez vašeg ludila zbog čega ih vi nazivate izdajnicima. Ovde fašizam dolazi samo od vas srpskih nacionalista koje pokazujete preko mržnje prema multietničkom narodu Vojvodine. Vas treba iskoreniti jer ste sramota srpskog naroda koja uništava srpski narod.
  • Ej, sto volem...

    17.03.2015 20:03
    @СРБосађанин
    Eto, ja sam srbin i sramota me je da delim nacionalnost sa takvim ispranim mozgovima kao sto je tvoj i onog srBina bacvanina.
    Takvu gomilu budalastina u kratkom tekstu moze da ispali samo zatucani fundamentalista.
    Ti si uvreda za ljudsku inteligenciju.
    Juce Kosovo, sutra Vojvodina - pa onda lepo sami sebi cesite guzice u beograCkom pasaluku.
  • 17.03.2015 19:59
    Pajtiću BRAVO, ne daj Vojvodinu Zemunskom klanu - SNS.
  • VladaN

    17.03.2015 19:55
    @Srbin Bacvanin
    Vojvodina je nastala samo i isključivo nagodbom velikih sila Trianonskim sporazumom i parčanjem Ugarske. Da je Polit Desančić istrajao a ubica Jaša Tomić završio tamo gde mu je mesto teško da bi Vojvodina poslednjih 26 godina bila tema političkog potkusurivanja, iživljavanja centralne vlasti i stecište isfrustriranih kvazinacionalista i šovinista. Usput, ako već tako govorite o Vojvodini, da li je i Kosovo nastalo kao simbol borbe Albanaca protiv...?
  • 17.03.2015 19:51
    E, ovako. PatriJote, ne mozete vi da razumete neke stvari. Ovde nas ima svakakvih, ne samo srba. Jeste li razmislali o drugima? Niste naravno. Vi ocekujete da ja, koji sam od reditelja iz mesanog braka kazem da mi jedan roditelj ima vise prava od drugog? Jeste li vi normalni? Zato ste tu gde ste.
  • VladaN

    17.03.2015 19:48
    @Srbin Bacvanin
    A vi ste simbol lupetanja, bez namere da vas uvredim.
  • Vojvodstvo

    17.03.2015 19:41
    ovo zaista vec pocinje da vredja inteligenciju nas autotonih Vojvodjana jer su nasi preci dosli ovde jos za vreme Carnojevica i mi smo ti koji podrzavamo tradiciju dugu preko vek i po i sada ovde neki skorojevici nam prekrajaju simbole i istoriju.
  • 17.03.2015 19:41
    Vojvođanin
    A šta fali tradicionalnom simbolu Vojvodine koja je usput i simbol multietničkog života u multietničkoj Vojvodini? Čemu taj srpski nacionalizam? Prvo vam smetala autonomija, sada vam smeta što je Vojvodina multietnička i da to želi obeležiti i simbolom. Zar bez srpskog nacionalizma i ponižavanja naroda Vojvodine ne može?
  • Jan

    17.03.2015 19:38
    pa vi sada opet na izborima glasajte za Demokratsku stranku i Pajticevu bulumentu!
  • Novosadjanka

    17.03.2015 19:36
    dokaz da
    na tankim nogama DS stoji,poklekne u sekundi,tako menja i misljenje.Cist primer nestabilnosti i nedoslednosti.
  • vlada

    17.03.2015 19:32
    nek lete
    Nek lete orlovi iznad SRBISTANA,a nas nek ostave vec jednom na miru.ZIVELA SLOBODNA VOJVODINA.
  • Lala

    17.03.2015 19:15
    Vojvodina ..
    je danas regija koja neguje multikulturalnost,tako je bilo iranije tako ce biti i ubuduce..inace sunovrat Vojvodine je poceo 1918. kada su nas ,,srbijanci oslobodili,, ali niko nije objasnio od koga su nas oslobodili kada nismo bili okupirani???
  • 17.03.2015 18:58
    Ja da iskoristim priliku pa da cestitam SNS-u. Od autonomasa napraviste republikance. Sto ste cackali? Sve u.erete, strucnjaci.
  • једнорог

    17.03.2015 18:51
    крај демократске странке
    Ово је агонија ДС-а: договорили се, прихватили, па гласали против. Ни раније нису знали шта хоће, шта неће, шта су се договорили, а сада то не умеју ни да сакрију. Оваква ДС треба да сконча, да би могло да никне нешто ново, здраво, са чистим и новим људима.
  • Nenad

    17.03.2015 18:14
    Hvala Bogu
    Hvala Bogu, prizvali su se pameti!!
  • Nebojša

    17.03.2015 18:04
    @ "Novosađan"
    Monarhistički srbijanski simboli nemaju ama baš nikakve veze sa Vojvodinom. Oni jedino simbolišu tlačiteljko kolonijalne afinitete prema našoj Pokrajini.
    Pitaj Vasu Stajića!
    Naši su dedovi shvatili da su naivno pojeli g..no dva dana posle ujedinjenja, odmah zatim javila se i ideja o autonomiji od nove kolonijalne sile. Još malo pa će biti 100 godina našoj težnji za slobodom.
    Živela Vojvodina!
  • Republikanac

    17.03.2015 17:18
    U neku ruku ovo uliva neku nadu ali ima jos mnogo posla.

    Treba vratiti VANU i sve ostalo sto je Beograd unistio.
  • Seljak

    17.03.2015 17:17
    Tako je, nema tu ni T od tradicije, sve je samo neuspela scenografija očajnog BG-a!
    NE DIRAJTE MI VOJVODINU!
  • СРБосађанин

    17.03.2015 16:57
    66%
    Народ Бачке, Барање, Баната и Срема је свој пут одабрао 1918. године!
    Где сте ви војвођанери да се залажете да нам врате Барању? Зашто њу нико од вас не спомиње?
    Зато што вам је циљ деструкција и уништење српског националног корпуса.
    Јаки сте само на интернету где имате простор да ширите мржњу, деструкцију и комплексе ниже вредности. Пази ти њих оће Војводину републику? хахаха
    Па или може бити Војводина на челу са Војводом, или република на челу са републичком власти.Замислите као кад би рекли Краљевина Република Србија. Дебилизам само вама знан.
    Мада углавном несрби су ти који шире ту мржњу. Шта да вам радимо када сте у два рата били на страни мрачних сила и оба пута добили по тамбури.
    Војводина је своје одслужила Србима у борби за слободу из тамнице народа како су тада звали АУ, тако да после 1918, аутономија није потребна. Пази аутономија Србима (већини овде) у Србији? Треба децентрализација у економском смислу, а не цепање иовако исцепане државе. Ваша мржња је само показатељ да фашизам и ксенофобија и даље нису искорењени овде и да има још оних који би неке под лед бацали јер не мисле и нису исти као они. Срамота!
  • Ei, sto volem

    17.03.2015 16:57
    kad srBende ovako fasuju ...!!!
  • Paor

    17.03.2015 16:56
    @Detelinarac
    Zbog takvih kao što si ti, i jesmo tu gde smo....
  • ovdasnji

    17.03.2015 16:56
    kao vojvodjanin
    srpskog porekla,pitam se koji su to tradicionalni grbovi Vojvodine ?
    trazio sam po netu ove predlozene grbove i nisam ih nasao.
    srpska trobojka i orlovi i oscila mi ne smetaju na zastavi i grbovima,ali juzno od dunava i save !
    ovde takvo nesto ne prilici !
    ali,ako se drzimo ustava,nesto slicno bi trebalo da se postavi i na kosovu,pa cim ga postave u pristini,neka postave i u novom sadu
  • Ivek

    17.03.2015 16:53
    Konačno da čujem i nešto lepo :-)

    @Србин Бачван

    Vojvodina je za tiraniju saznala ubrzo posle prisajedinjenja Srbistanu.
  • Lili

    17.03.2015 16:50
    Matejin je odlično okarakterisao postupak DS-a. Mada... od njih se sve može očekivati.
  • a ko drugi

    17.03.2015 16:47
    nego prof.
    kada vidim ovako neko baljezganje znam da se negde u txt-u mora pojaviti onaj nesrećni ristivojević.
    samo on i njegova naci DSS mogu da se bave ovakvim nonsensom...
  • 17.03.2015 16:32
    To je samo pokazatelj ko je plaćen za razbijanje.
  • NS

    17.03.2015 16:11
    Carls Tejlor
    Lepa vest.

    Za tebe koji si zlonameran nesrb. Mi drugi za sada samo posmatramo.
  • Novosađanin

    17.03.2015 15:54
    Nebojša - "tradicionalni"
    Trijumf građanskog razuma nad šovinističkom prostotom!

    Ne znam na koga si mislio ali si sigurno pobrkao lončiće. Ali ako ne znaš gde su i ko su šovinisti i fašisti onda bi mogao malo neku knjigu da uzmeš u ruke. U stvari možda ni ne znaš šta znači biti šovinista.
    A što reče jedan naš poznati i pekari imaju zastavu i grb pa ništa ne znači.
    Ima nas Srba malo više nego što mislite i vrlo volimo svoj grad Novi Sad i čitavu Vojvodinu odnosno Srbiju.
  • 17.03.2015 15:27
    "nego treba da odgovara isključivo potrebama vojvođanskog stanovništva"

    Ne sećam se da sam osetio potrebu ni za trenutnim simbolima, niti da me je iko pitao o njima.
  • 021

    17.03.2015 14:42
    toliko brine pajticeva vlada o tradiciji dugoj prek 160 godina a bitno da su stavili obelezja od pre svega desetak godina.
  • 17.03.2015 14:41
    Verovatno su im ambasade sugerisale da se ne izivljavaju na Vojvodini vise jer su je vec dokosurili.
  • Građanin

    17.03.2015 14:36
    ...
    Respect za Vladu i skupštinu Vojvodine, svaka čast na odbrani od Srbijanskog četničko - monarhističko - rojalističkog nasrtaja na pitome simbole naše pokrajne ili šta je već.
  • Vojvodina Republika

    17.03.2015 14:21
    Ne verujem ali - BRAVO !!!
  • Jova

    17.03.2015 14:17
    jako,jako sam razocaran ovom odlukom demokratske stranke I kao dugogodisnji glasac zelim da porucim da vise necu glasati za njih!
  • sale

    17.03.2015 14:09
    haha
    E bas volem!!!
  • ja

    17.03.2015 13:59
    Bar jednom
    Da kažem BRAVO.
  • Nebojša

    17.03.2015 13:50
    "tradicionalni"
    Trijumf građanskog razuma nad šovinističkom prostotom!
  • Toma

    17.03.2015 13:47
    bravo!
    Čestitam poslanicima koji nisu sebi dozvolili da rade mimo savesti i reda. Znaju zbog čega su ih građani izabrali i nisu podlegli pritiscima, pa su uspešno odbranili ovo malo od Vojvodine što nam je ostalo.
  • Fox

    17.03.2015 13:46
    Dokle Pajtic misli da sminka tog mrtvaca,sto muci ovaj narod u Vojvodini, da sam na njegovom mestu davno bih raspisao pokrajinske izbore.
  • 021

    17.03.2015 13:45
    ovim sam totalno razocaran u demokrate..izgleda su stiroporasi jedini koji zastupaju stavove vecine!
  • Limanac

    17.03.2015 13:43
    tako nam i treba kada odbacujemo tradiciju a prihvatamo moderno!
  • Detelinarac

    17.03.2015 13:32
    to je stvarno lakrdija od pokrajinske vlade,nije mi samo jasno dokle ce demokratska stranka da radi iskljucivo u interesu manjina?
  • Stojanka

    17.03.2015 13:32
    Uz sunčan dan i jedna lepa vest
    Ima nade!!!
  • mira

    17.03.2015 13:31
    demokratski prevrtači su dobili napad savesti
  • USV

    17.03.2015 13:20
    Srbovanje u Srbiji ...!
    Poštovani profesori novosadski,mislim da građani nisu ni svesni koliko bi nam bolje bilo da je vaš predlog usvojen.Sigurno bismo imali veće plate i živeli bolje kako već sutra,ali nije bilo sluha JBG...!
  • 17.03.2015 13:18
    Banat, Srem i Bačka
    Konačno su se opametili.E pa neće nam Beograd na vodi voditi vojvođansku politiku.
  • TnT

    17.03.2015 13:17
    Zasto ligasima smeta Vojvodina?
    Име Војводина на српском језику означава територију којом управља војвода. У српском језику се користе још две варијанте имена Војводине, а то су: војводовина и војводство. У пољском језику се данас такође користи назив województwo као ознака за покрајину. Име Војводине потиче из 1848. године, када се простор данашње Војводине звао Српска Војводина (1848—1849) и Војводство Србија (1849—1860). Од 1945. године, у службеној је употреби назив „Војводина“.
    Иако се име Војводине у континуитету користи од 1848. године, назив има дубље историјско порекло, тако да је још 1690. и 1694. године Србима у Хабзбуршкој монархији било признато право на војводу и засебну територију (војводину).
    Grb , zastava.Tikva bez korena drugarice i drugovi.Ako ne volite belog orla na grbu , stavite crnog, ciji se primerak cuva u Vrscu.Zasto Vojvodini osporavati istorijske cinjenice?Da nije slucajno politicki nekorektno?da se neko ne uvredi?Vojvodinu nisu stvorili SNS, LSV, DS, SPS i ostale strancarske organizacije.
    Sta bi na ovo rekli Stevan Supljikac i Josif Rajacic?
  • Nemanja

    17.03.2015 13:09
    Znaci u redu je kada se 2004 izmislja potpuno nova zastava koja nikad nija postojala u takvom obliku. U redu je kad se na gradskim kucama u Kanjizi, Adi, Senti itd. viore i madjarske zastave. Ali srpski simboli im smetaju? Pa Vojvodina i jeste nastala kao rezultat borbe srpskog naroda za nacionalna prava u Habzburskoj monarhiji. Ko time remeti multietnicnost? Da nije ukinut neki sluzbeni jezik, razbijena neka tabla? Kako se remeti multietnicnost ako najveca manjinska stranka podrava te simbole?
  • Mile-Lemi

    17.03.2015 13:01
    Buahahahha
    e tako :) Aj sad razguli bande bezrepa :)
  • Novak

    17.03.2015 12:46
    glupi predlog nije prošao
    Ova dvojica vajnih profesora koji su uhlebljeni po partijskoj liniji na fakultete da truju omladinu sa nacionalističkim izlizanim floskulama.Bolje da su predložili vraćanje oduzetih nadležnosti iz 1974.U multikulturalnoj i multietničkoj pokrajini hoće da nameću nacionalističke simole jednog naroda.Treba da ih je sramota što su saučesnici političkog i ekonomskog uništavanja nekada najrazvijenijeg regiona posle Slovenije.Žive u Vojvodini a zalažu se za njeno pljačkanje i uništavanje.Pa,to mogu samo idioti koji služe centralistima iz Beograda!
  • Србин Бачван

    17.03.2015 12:40
    Можете ви да усвајате или не усвајате шта год хоћете, Војводина је настала као српска, била српска и биће српска! Војводина је симбол борбе за слободу Срба од тираније царева!
  • janko

    17.03.2015 12:30
    bravo VOJVODINO
    BRAVO BRAVO BRAVO
  • Nezainteresovani Lala

    17.03.2015 12:25
    BRAVO za LSV I DS
    To ne da nisu tradicionalni simboli, nego blage veze sa pameti i tradicijom nemaju.
    Na prostoru dan. Vojvodine, njih su tokom 1848/49 isticali Srbi revolucionari, nasuprot Mađarima i nikada više, do sada.
    Imajući to u vidu,van pameti je da SVM glasa za njih,ali eto... Kod nas je sve moguće, pa čak i da nacionalistička mađarska politička partija glasa za simbole koji su antimađarski!
    Da svedemo,autonomija Vojvodine ne može biti građena na osvnovu dogovora Beograda i Budimpešte, nego treba da odgovara isključivo potrebama vojvođanskog stanovništva, a ne nacionalističkih ekipa iz Pešte, Beograda itd.
  • Klaus

    17.03.2015 12:08
    Komedija
    Strasno cime se oni (poslanici) bave. Nigde da svetu nema ni grada, pokrajine i drzave sa dvostrukim simbolima. Bavite se problemima ljudi!!!
  • Carls Tejlor

    17.03.2015 11:58
    Lepa vest.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna