Info
26.03.2015.
17:11 > 17:24
Kopilot u avionu "Džermanvingsa" namerno je oborio letelicu, rekao je francuski tužilac.
  • Deka

    27.03.2015 10:10
    "Putno Osiguranje"
    Ako putnici nusu osigurani od mogućeg terorističkog napada tj. otmice onda je ishod jasan...
  • 27.03.2015 06:52
    Zna se
    Pa naravno da zbog para neće reći stvarni uzrok pada. Jer kada bi priznali da je avion pao zbog kvara, aviokompanija porodicama stradalih bi morala platiti velike pare. Ovako nikom ništa.
    Štedeli i na održavanju aviona, pa sada i na odšteti. Mada krš od 24 godina teško održavati da bude bezbedan kao neki noviji avion.
  • dado

    26.03.2015 20:12
    Lakše je optužiti sve za terorizam, nego preuzeti odgovornost zajedno sa milionskim gubicima.. Pare, pare pare...
  • Huncut

    26.03.2015 19:47
    Ovo je komentar jednog gradjanina sa jednog portala...


    Da li je prirodno da neko ko hoce da se ubije, za 18 minuta ne kaze ama bas nista?

    Ako je vec hteo da se ubije, zasto je cekao 18 minuta, a ne da sjuri letelicu u ambis.

    Ljudi koji su u depresiji nisu masovne ubice. Oni jos za zivota imaju preveliki osecaj grize savesti, tako da ova prica ne pije vodu.

    Ocigledno se covek onesvestio (iz bilo kog razloga), ali za kompaniju je lakse da kaze da je kopilot jedini krivac. Sramota da su ovako brzo i bez dokaza okrivili ovog mladog coveka.
    (Marko, 26. mart 2015 19:22)
    ...slazem se sa Markom.
  • 26.03.2015 18:51
    @Ex Flighter
    Nije kopilot otac dvoje dece, nego pilot...
  • Ex Flighter

    26.03.2015 16:32
    Trebalo bi da postoje
    Znači, ne postoje uređaji za kompjutersko preuzimanje i izbegavanje sudara u vazduhu, kada radar aviona otkrije i upozori na to?
    E, ako do sada nisu ugrađeni, sada će ih morati početi ugrađivati, ako već i automobili to imaju.
    Suviše je skupa igra odštete, bilo ko da je plaća.
    A da me ubede kako mlad čovek sa dva deteta, koji je počeo karijeru ima nameru da lagano spuštajući avion počini samoubistvo, neće uspeti.
    Da je drogiran, hipnotisan programiran za ključnu reč putem radio veze, to je već moguće.
    Ali, zdrav i prav pilot, koji već po redu...
    Nažalost, moć medija je takva da svi koji čitaju odmah progutaju članak kao istinu.
  • 26.03.2015 14:45
    Laž, laž, laž
    Pa ko sada laže? Sam predsednik Francuske javno izjavio kako je dobio obaveštenje da je avion 18 minuta gubio visinu, da pilot od kontrole leta zatražio pomoć, i da čak od kontrola leta tražio najbliže mesto za prinudno sletanje, a da se radio komunikacija prekinula kada avion stigao blizu zemlje. I sada izlaze sa sasvim dugom pričom, da ne bi okrivili neispravnost aviona koja bi mogla da bude ogromna šteta za tu aviokompaniju. I sad oni našli žrtvenog jarca kopilota, i na njega svalili svu krivicu. Trašno na šta su neki spremni.
  • mrva

    26.03.2015 14:34
    @Flighter
    ne postoje uredjaji za "manevre izbegavanja" postoje uredjaji za upozoravanje kao sto je TCAS (Traffic collision avoidance system), ali ako ih pilot ignorise i radi po svojoj nameri niko tu nista ne moze!

    Avion je uvek u rukama pilota, instrumenti su tu da pruze informacije i olaksaju letenje ali covek za komandama je onaj koji donosi odluke.

    nije iskljucena mogucnost sajbernapada ali to je najobicnije nagadjanje.
  • Mirko

    26.03.2015 14:27
    Psiho
    Treba obaveznu psihoterapiju za svakog pilota.

    To je stresan poso...

    Nije ko državni poso...
  • Limunac

    26.03.2015 13:57
    zz
    Oce nas sad bombardovati, sigurno ce mu naci srpsku krv
  • rista

    26.03.2015 13:36
    Saznali smo vise o nesreci u Francuskoj nego o ovoj kod nas.
  • dex

    26.03.2015 13:33
    A kod nas jos nista o helikopteru???
  • Србин Бачван(ин)

    26.03.2015 13:15
    ..Могао би по презимену да је пореклом са простора бивше СФРЈ..не у првом колену али уназад неколико врло могуће..презиме Lubic као наше Љубић...не знам..али свашта је могуће..мада не верујем да је то свесно урадио..
  • lule

    26.03.2015 13:14
    ali pamtićemo unesrećene
    Njega nećemo pamtiti , ali pamtićemo unesrećene.
    Ako je kopilot nameravao da se ubije , mogao je mnogo jednostavnije i pre da uradi.

    Nadam se , da Bog nije milostiv prema ovakvima.
    A ovakvih ima previše.
  • 26.03.2015 13:12
    ???
    ajde, jos recite da je srpskog porekla, pa ste sve rekli...
  • Sveti Petar

    26.03.2015 13:08
    Pakao / Raj
    Pa dole je gore nego kod nas!
  • xxx

    26.03.2015 12:51
    Niko nije pomislio da je coveku pozlilo mozda
  • Deka

    26.03.2015 12:11
    A kopilot se kanda zove....
    Abdul Naser Al Hazim Laden ???
  • Kalimero

    26.03.2015 12:02
    Iskreno saucesce porodicama poginulih putnika!!!!
    Velika tragedija, ali tragedija se desila i u nasem dvoristu pre samo nekoliko dana pa neznamo NISTA a o ovoj saznajemo sve pojedinsoti u celosti. Dokle vise breee da gledamo u tudje dvoriste umesto da svoje uredimo!
  • vrata

    26.03.2015 12:00
    se otvaraju CODOM
    u normalnim uslovima...ako su kompjuteri ispravni.

    ovo je bila masina, koju NIKO OD POSADE NIJE VOLEO!

    zasto?
    zbog koga?
    zbog cega?
    saznace se...

    vazno je da se leti za male pare, dzabe...

    w.
  • Flighter

    26.03.2015 11:56
    Auto koji izbegava prepreku
    Postoji radar i brojni uređaji za manevre izbegavanja sudara aviona sa preprekom, koji rade i kod dekompresije kabine koja bi blokirala vrata, bez obzira na brave.
    Meni sve liči na daljinsko preuzimanje komandi aviona, ako izuzmemo pilota samoubicu koji svu zaštitu može da isključi.
    Međutim, nešto bi mnogo bilo pilota samoubica u poslednje vreme, po statistici.
    Verovatno u tom slučaju nije odgovorna kompanija,
    nego država koja izdaje sertifikate zdravlja?
    Čini mi se da ovo neće biti poslednji ovakav slučaj.
  • grbavi

    26.03.2015 11:44
    da nije ko u onom argentinskom filmu wild tails

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna