Info
29.03.2015.
06:26 > 06:27
Avion Er Kanade, Erbas A320 na letu 624 prinudno je sleteo nakon nestanka struje na Halifaks aerodromu, gde je trebalo da  redovno sleti u kasnim večernjim satima u subotu.
  • Dejan

    30.03.2015 06:51
    3 dimenzije
    Anonimus vazdušni saobraćaj i poicioniranje je u 3 dimenzije tako da je sa sistemima navigacije potpuno nevažno koliko ih ima na nebu jer lete na različitoj visini. Što se kontrole opreme tiče svaki avion ima svoj dijagnostički pregled kao i svako transportno vozilo u bilo kom saobraćajnom preduzeću i taj pregled se izvodi svakodnevno. Dijagnostički pregledi u saobraćajnim preduzećima vazdušnog saobraćja su na mnogo višem nivou u odnosu na kopneni saobraćaj. Treba preispitati dozvole i psihičku sposobnost osoblja. Sigurnost je na najvišem mogućem nivou, mada greške se uvek događaju jer ništa nije savršeno.
  • 29.03.2015 07:04
    Kada se pogleda na http://www.flightradar24.com/GMI2090/5de72b0, vide se gusti rojevi aviona, još malo pa će biti intenzivniji saobraćaj u vazduhu nego na zemlji. Samim tim raste i verovatnoća od potencijalnih problema bilo koje vrste i uzroka. Ako velike kompanije imaju više stotina aviona, koji lete svakodnevno, da li je realno izvodljivo da svaki avion uvek bude detaljno pregledan pre poletanja? U svakom slučaju, sve je očiglednije da zarad kvantiteta opada kvalitet i bezbednost, što se nikako ne bi smelo dešavati, jer ako se desi incident u drumskom saobraćaju, velike su šanse da ne mora biti i žrtava, međutim, ukoliko se desi incident u vazduhu, mala je verovatnoća da neko preživi. Srećan put svima koji putuju ili to planiraju.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna