Direktorat civilnog vazduhoplovstva Srbije saopštio je da je do slučajnog aktiviranja prekidača "emergency slot extension" došlo pošto je prosuta kafa po komandnoj tabli.
Ne znam da li godine iskustva stvaraju ovakvog skeptika od mene, ali puno mi je ova prica suplja. Prvo se pokvario, pa nije, pa cemo kupitinovi avion, pa necemo, pa padali su, pa nisu.
Prvo je pilot brisao tablu i aktivirao prekidac, a posle se kaze da je to kopilot uradio.
Ukoliko je ovo tacno, posada nije obavestila Nikolica sta se zapravo desilo. Oni su mislili da je otkazao motor. Pilot ce morati da snosi odgovornost zbog propusta.
Ne razumem... Jesmo li mi svi veverice,pa da nam ovako vredjaju inteligenciju? Stevan Popov naš legendarni pilot je mesec dana,po 5 puta dnevno,leteo JAT-ovim
Boeing-om 707 na ruti Beograd-Sarajevo,i to u sred rata. Mesec dana su na taj,tada već krš od aviona,pucali,ko je kad hteo i stigao... Nekad i sa samo 2 od 4 motora je uspeo da se domogne Beograda i na sigurno izvuče hiljade ljudi... Svaki nalet obavivši besprekorno... A vi nas ubedjujete da su se ovi umalo survali u Jadran zbog prosute kafe po komandnoj tabli... Majke ti!!! No,kažem ja,mi smo VEVERICE.... Tako nam i treba!!!
Kafu uvalio neki švercer, koji se, onomad, osim kafom, uspešno bavio keramikom, lažiranjem sopstvene školske spreme, te različitim vrstama razbojništava na državnom nivou, od čega, hvala bogu, i dan-danas, dobro, mimo savesti i nadasve pošteno živi!
Na kraju svega, nagrabusio pilot. Njemu se smrzla ona stvarka jer je nakon vrele kafe morao da se vadi sa ledom. A od leda, ume ona stvar da se smrzne, pa čak i da odpadne, mada se dotle nije išlo. Jbg. nije lako orden zaraditi!
Malo je imala problema i sestra Desa stjuardesa, jer joj se razmazala šminka nakon šmrckanja i plača kada je naružio besni pilot (s razlogom - vrela kafa, pa led!)
Ali zato, profitirala industrija deterdženata! Treba oprati silne gaće visokopozicionirane nakon što su padale "ko kamenje".
Ovako smo, najverovatnije imali sledeće:
Manevar promene visine, tj. prelazak iz jednog mirnog pravolinijskog leta, na manju visinu se oseti. Ne da letiš po avionu, ali se konstatuje. Pogotovo, ako je došlo i do zaokreta. I sada, vrata kokpita su otvorena. Sve je tu, na par metara i sve se čuje. Sestra Desa je prosula kafu i pilot joj, kroz stisnute zube pominje familiju! Ne zbog kokpita, nego je dobio deo VRELE kafe po pantolonama u predelu mođunožja. Svi vide u čuju da se tamo nešto nesvakidašnje dešava. Istovremeno, avion počinje da gubi visinu! Mogu da za mislim paniku, koju sada prepričavaju kao da su padali ko kamenje! Nastaju „urnebesna“ situacija poznata kao „GUZAGAĆEZVAČE“. Jedni prizivaju majku rođenu, drugu su ili stari vernici ili upravo postaju, pa prizivaju svevišnjeg. Jedino, predsednik je miran i ne reaguje. Tako kažu ovi što su padali ko kamenje, a njima se, shodno položajima – treba verovati! Jedino pilot. On poštuje proceduru, stabilizuje avion i sluša naredbu za –NAZAD!
Falcon 50 nije veliki avion. Tri motora i odlično izolovan putničko pilotski prostor. Nema potrebe za vikanjem dok se razgovara, čuje se svaka reč.
Kada se leti na 30.000 fita (nešto manje od 9.150 m) i dođe do isključenja autopilota (po bilo kom osnovu, a isključiće se kada se poremete parametri na kojima se zasniva natrimovanost letilice), dolazi automatski (pogotovo ako je došlo do isključivanja motora – a isključiti ga mogu sami piloti po proceduri ako se pojave neke amomalije u radu, s tim da ga mogu ponovo zapustiti) do smanjenja visine za oko 3.000 ft.
E, sada, di leži zeka?
Ova promena visine ne podrazumeva da se avion „nabode“ na nos i strmoglavi! A putnici lete „ko kamenje“ kako to predsednikovi saradnici (Pak i Antić) opisaše. Bujne li mašte. Naime, svaki avion ima „finesu“, a to je ono što omogućava da, kada ostane bez pogona, letilica nastavi da „jedri“. Koliko? Zavisno od letilice i uglavnom je finesa između 6 i 15 (neke jedrilice, specijalno konstruisane, imaju finesu i do 55). Da je finesa nekim slučajem jednaka nuli, značilo bi da je finesa „cigla“ i onda bi imali ono što su ovi naši „doživeli“. Ovako... (nastaviće se)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Potvrđeno: Nikolićev avion vraćen zbog prosute kafe
Info
•20.04.2015.
•18:24 > 18:43
Komentari 24
Vosa Forever
Osoba M
Prvo je pilot brisao tablu i aktivirao prekidac, a posle se kaze da je to kopilot uradio.
Александар
anonimus
Spark
Pilot, salveta, prosuta kafa
ovo se zove...
Flying Circus
ahahahahah pa ovakve stvari su se samo u toj seriji dešavale!!!
serbia wake up and smell the coffee!!! (pun intended)
Ivana
NemanjaN
Boeing-om 707 na ruti Beograd-Sarajevo,i to u sred rata. Mesec dana su na taj,tada već krš od aviona,pucali,ko je kad hteo i stigao... Nekad i sa samo 2 od 4 motora je uspeo da se domogne Beograda i na sigurno izvuče hiljade ljudi... Svaki nalet obavivši besprekorno... A vi nas ubedjujete da su se ovi umalo survali u Jadran zbog prosute kafe po komandnoj tabli... Majke ti!!! No,kažem ja,mi smo VEVERICE.... Tako nam i treba!!!
bobica
VBA
Pljuc
Malo je imala problema i sestra Desa stjuardesa, jer joj se razmazala šminka nakon šmrckanja i plača kada je naružio besni pilot (s razlogom - vrela kafa, pa led!)
Ali zato, profitirala industrija deterdženata! Treba oprati silne gaće visokopozicionirane nakon što su padale "ko kamenje".
Pljuc
Manevar promene visine, tj. prelazak iz jednog mirnog pravolinijskog leta, na manju visinu se oseti. Ne da letiš po avionu, ali se konstatuje. Pogotovo, ako je došlo i do zaokreta. I sada, vrata kokpita su otvorena. Sve je tu, na par metara i sve se čuje. Sestra Desa je prosula kafu i pilot joj, kroz stisnute zube pominje familiju! Ne zbog kokpita, nego je dobio deo VRELE kafe po pantolonama u predelu mođunožja. Svi vide u čuju da se tamo nešto nesvakidašnje dešava. Istovremeno, avion počinje da gubi visinu! Mogu da za mislim paniku, koju sada prepričavaju kao da su padali ko kamenje! Nastaju „urnebesna“ situacija poznata kao „GUZAGAĆEZVAČE“. Jedni prizivaju majku rođenu, drugu su ili stari vernici ili upravo postaju, pa prizivaju svevišnjeg. Jedino, predsednik je miran i ne reaguje. Tako kažu ovi što su padali ko kamenje, a njima se, shodno položajima – treba verovati! Jedino pilot. On poštuje proceduru, stabilizuje avion i sluša naredbu za –NAZAD!
Pljuc
Kada se leti na 30.000 fita (nešto manje od 9.150 m) i dođe do isključenja autopilota (po bilo kom osnovu, a isključiće se kada se poremete parametri na kojima se zasniva natrimovanost letilice), dolazi automatski (pogotovo ako je došlo do isključivanja motora – a isključiti ga mogu sami piloti po proceduri ako se pojave neke amomalije u radu, s tim da ga mogu ponovo zapustiti) do smanjenja visine za oko 3.000 ft.
E, sada, di leži zeka?
Ova promena visine ne podrazumeva da se avion „nabode“ na nos i strmoglavi! A putnici lete „ko kamenje“ kako to predsednikovi saradnici (Pak i Antić) opisaše. Bujne li mašte. Naime, svaki avion ima „finesu“, a to je ono što omogućava da, kada ostane bez pogona, letilica nastavi da „jedri“. Koliko? Zavisno od letilice i uglavnom je finesa između 6 i 15 (neke jedrilice, specijalno konstruisane, imaju finesu i do 55). Da je finesa nekim slučajem jednaka nuli, značilo bi da je finesa „cigla“ i onda bi imali ono što su ovi naši „doživeli“. Ovako... (nastaviće se)
greska
Sale NS
dobro
NS
Ismail
Jelena
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H