Aviokompanija "Singapur erlajns" saopštila je danas da istražuje kako je jedan od njihovih aviona, tokom vikenda, izgubio snagu u oba svoja motora, zbog čega je propao oko 4.000 metara, pre nego što se vratio na predviđenu visinu, na putu od Singapura prema Šangaju.
Nikada to nije kljunom na dole, osim ako pilot tako ne želi.
Brzo je gubio visinu bez motora, nekih 20-30 m u sekundu, što odgovara vertkalnoj brzini od 100 km/h.
Verovatno je pilot usmerio kljun dole da poveća brzinu i opstrujavanje vazduha prema motoru, kako bi ga brže zarotirao i upalio.
Kako bilo, bilo je bolje dok nisu ubacivali elektroniku i WiFi portove za kaćenje na procesor kompjutera...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Avion sa 182 putnika padao četiri kilometra
Info
•27.05.2015.
•08:59 > 09:10
Komentari 4
wtf
Brzo je gubio visinu bez motora, nekih 20-30 m u sekundu, što odgovara vertkalnoj brzini od 100 km/h.
Verovatno je pilot usmerio kljun dole da poveća brzinu i opstrujavanje vazduha prema motoru, kako bi ga brže zarotirao i upalio.
Kako bilo, bilo je bolje dok nisu ubacivali elektroniku i WiFi portove za kaćenje na procesor kompjutera...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H