Sve i da postuju zakon vozaci posle puta u grcku imaju cetiri sata da se parkiraju,ociste bus,iztusiraju se i odmore oko sat vremena i nazad 850km. I sad ako se vozacu ne spava u momentu kad je njegov slobodan termin zamislite koliko je on spreman za voznju nazad.
Uvedite tahografe u novus, vip, naš taxi i ostale, pa da vidite koliko ljudi rade da bi im nakon 12 sati ostalo 500 dinara, a nekada su i u minusu. I tako 365 dana godišnje.
Za vozila koja prevoze putnike(AUTOBUSI) zakonom bi trebalo urediti tako da su dužni da imaju digitalne tahografe jer se na taj način drastično smanjuju zloupotrebe .Kaznu za dužu vožnju u tom slučaju možeš da platis i dva meseca po prekršaju .
Međutim ovo nikako neodgovara poslodavcima pa se stalno nešto odlaže.
Ako je vozač stvarno zaspao, jedini krivac za to je vlasnik agencije. Jer mu je ''skupo'' da zaposli još jednog vozača, pa da idu po tri vozača na jedan autobus.
Možda vožnjda ne izgleda umarajuće, ali jeste, mnogo umarajuće. Posle puta od samo 300-400 km budem umoran.
Vozio sam auto od NS-Prokuplja, pa mi se počelo spavati već tamo negde oko Jagodine.
A naročito je autoput opasan za zaspati, jednolična vožnja, ista brzina, opuštena vožnja itd.
Zato više volim da vozim magistralnim putem, drži me budnim, preticanja, krivine, kočenja, ubrzanja, imaš nešto da radiš, a ne samo da držiš volan i voziš pravo, jer krivine na autoputu i nisu baš neke krivine.
Takođe ima mnogo propusta u praćenju tahografa, odmora i vožnje vozača. Čak ima načina i digidalne kako da zeznu.
Sve su agencije takve, pa i Barcino. Juče sam stigao u Hanioti, i trkali smo se i sa ovim nastradalim autobusom. Neopisiva gužva na granicama.
Umesto da jedan vozač sačeka na granici srbije, drugi izadje i tu se odmori i sačeka povratak, oba vozača idu zajedno do odredišta i odmah se vraćaju tj više od 36 sati se "menjaju".
Ovakve nesreće su neminovne, ne poštuju se propisi, vlasnici agencija ganjaju vozače da voze bez odmora i eto nesreće. Ja sam se nedavno vratila iz Grčke, autobus došao po nas u 12 a već u 16 časova krenuli nazad. Sve i da su vozači uspeli da odspavaju ta 4 sata premalo je.A da ne govorimo da su zbog krize profesionalni vozači napustili turističke agencije, pa sad iste angažuju one koji nikad nisu vozili buseve i zbog to malo para koliko dobiju i sami krše propise i ne odmaraju se dovoljno.
Jako mi je zao sto se desilo ovo, ali je samo bilo pitanje vremena. Sve agencije koje Grcku rade autobusima teraju vozace da idu iz Srbije za grcku kad dodju dole imaju vremena da pociste autobus moyda da se istusiraju ako im agencija obeybedi sobu ili kupatilo, sto uglavnom nije slucaj i odmah idu nazad!!! Nisu ti ljudi krivi krive su agencije koje ih kao i ostale yaposlene tretiraju kao robove!! i srpska inspekcija i policija to je sve korumpirano zato se ovo desilo...Zao mi je zbog devojke i zelim brzo oporavak povredjenima.
Za sve su krivi nezajazljivi vlasnici turistickih agencija!
Forsiraju vozace da voze bez zakonom odredjenih pauza, cesto i neispravne autobuse pustaju u promet.
Radim u turistickoj agenciji, tako da mi je veoma dobro poznato kako sve to izgleda.
Resenje je cesca kontrola autobusa i rigorozne kazne za organizatore putovanja, ali vlasnike transportnih firmi.
Ovako nesto se ne desilo da su se postovali zakonski propisi!
Istraga ce pokazati!
Sve sto nigde nije dozvoljeno kod nas jeste. Zbog velike nezaposlenosti zanimanje vozača dovedeno je na najniže grane. Vlasnici firmi-poslodavci zbog ovoga primoravaju vozače na raznorazne prevare. Saobraćajna policija je u nekim slučajevima nemoćna zbog uticajnih ljudi, a u nekim ........
Rešenje: Obavezna ugradnja digitalnih tahografa i oštrija kontrola a sankcije za prekršaje milionske.
Iskreno me ne cudi s obzirom da poznajem devojke koje rade u toj agenciji i koje su mi pricale da vlasnik presuje svoje vozace da voze preko zakonski odredjene mere vezane za pravljenje pauza i sl. I nije to prvi put da ova agencija ima propuste tako da nisam zacudjen bio kada sam video da je u pitanju bila agencija Barcino tours
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Poginula žena, povređeno još 60 srpskih turista, vozač zaspao
Info
•22.06.2015.
•07:49 > 07:50
Komentari 13
sovra
-
ovo je jos jedan slucaj kontrasta
-
u nekim medijima pise da se udes desio dok su vozaci menjali mesta tokom voznje
Ilija Čvorović
Međutim ovo nikako neodgovara poslodavcima pa se stalno nešto odlaže.
Možda vožnjda ne izgleda umarajuće, ali jeste, mnogo umarajuće. Posle puta od samo 300-400 km budem umoran.
Vozio sam auto od NS-Prokuplja, pa mi se počelo spavati već tamo negde oko Jagodine.
A naročito je autoput opasan za zaspati, jednolična vožnja, ista brzina, opuštena vožnja itd.
Zato više volim da vozim magistralnim putem, drži me budnim, preticanja, krivine, kočenja, ubrzanja, imaš nešto da radiš, a ne samo da držiš volan i voziš pravo, jer krivine na autoputu i nisu baš neke krivine.
Takođe ima mnogo propusta u praćenju tahografa, odmora i vožnje vozača. Čak ima načina i digidalne kako da zeznu.
Grand
Umesto da jedan vozač sačeka na granici srbije, drugi izadje i tu se odmori i sačeka povratak, oba vozača idu zajedno do odredišta i odmah se vraćaju tj više od 36 sati se "menjaju".
Neko
ελλιενι
Forsiraju vozace da voze bez zakonom odredjenih pauza, cesto i neispravne autobuse pustaju u promet.
Radim u turistickoj agenciji, tako da mi je veoma dobro poznato kako sve to izgleda.
Resenje je cesca kontrola autobusa i rigorozne kazne za organizatore putovanja, ali vlasnike transportnih firmi.
Ovako nesto se ne desilo da su se postovali zakonski propisi!
Istraga ce pokazati!
Perica
Rešenje: Obavezna ugradnja digitalnih tahografa i oštrija kontrola a sankcije za prekršaje milionske.
Dejan021
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H