Dosadan si više sa onim "delvidek"! Očito ne možeš da progutaš da je taj "delvidek" 1000 godina bio južni deo Ugarske i da to ne možeš da izbrišeš iz istorije. Inače, pravilno se piše DÉLVIDÉK", a kako se izgovara, pitaj nekog Mađara ili Srbina starosedeoca.
Znaš kako ja bi prvi raspustio ovu sadašnju "pokrajinsku" bagru pošto ne služe ničemu sem da primaju platu i štrpkaju iz budžeta.
Ali dok se u Novom Sadu vodilo računa o Vojvodina bilo je i posla i života i u Zrenjaninu, i u Mitrovici, i u Kikindi i u celoj Vojvodini. E ondak je "Beograd" preuzeo tu dužnost, "Novi Sad" je postao fikus a Zrenjanin, Mitrovica i ostala mesta su počela da odumiru. Novi Sad se kolko tolko drži, ali neće ni on još dugo.
Da li bi neko probao da mi objasni zbog čega se toliko uzburkaju strasti i pišu, po mom mišljenju, neprimereni i nebitni komentari kad je reč o automobilima i uvozu istih (polovnih ili novih nebitno). Da li svi vi koji ste komentarisali pomeranje granice izduvnih normi za uvoz vozila svaki dan kupujete vozilo (novo ili polovno nebitno)? Ili možda svaki dan kupujete hranu?
Aj' ti brale o'ma seli u tu tvoju tursku kasabu koja nam svima krv isisa, pa završavaj koliko ti je volja. A MOJU Vojvodinu ostavi na miru. I kako te nije sramota da je pljuješ i omalovažavaš dok se uvlačiš beogradu, podrepašu jedan.
Republikanac, uskoro ce sve pare ici u Pestu. Nadam se da imas dvojno drzavljanstvo, bilo bi steta kad vec toliko mrzis Srbiju da zavrsis tada juzno od Save i Dunava.
100 puta mi je lakše i bliže da sve završim u Beogradu nego da se vučem u tu bačku selendru podno Petrovaradinske tvrđave. Sjaši više sa moje Vojvodine!
Vojvodina je i Pančevo i Zrenjanin i Vršac i Sremska Mitrovica i .... Svima je bliži i važniji Beograd nego da se maltretiram do NS gde je sve uuuuužasno sporo.
Narod mora da ima model a to su drzavni organi.Prvo oni moraju pratiti standard koji su sami nametnuli.
Dali je to sve neko izracunao i koliko ce kostati ovu osiromasenu zemlju.
Država će zabraniti UVOZ automobila koji nisu euro 6. OK. Ja imam škodu staru 24 godine i vozim je i ne može mi niko zabraniti da vozim auto koji je država prodavala svojevremeno bez ikakvih uslova, dokle god ide. KRŠ JE CAR!
Pa neka odmah dozvole samo polovnjake euro 5.
Na ovako sigurnim i udobnim putevima samo voznja sa najboljim kolima dolazi u obzir. U prevodu ko uvozi auto preko 5000 evra moze. Ova ostala boranija neka vozi i dalje izakane krseve. Realno je za trenurno stanje nacije da se vozila Euro 2 voze. Tj ona od 2000evra. Ali tu nema carine i pdv. (kajmaka)
Po meni bi bilo realnije da su vozila sa obaveznom servisnom knjigom i do 150000km. A godina proizvodnje nije mi vazna.
A ti ga bas uvek, redovno i u svakoj prilici "zaseceris". Eno Canak i njegova svita "vojvodjanera" se voze u pravim krsevima...oni su samo posteni, lopova samo ima u Beogradu.
Pre neki dan je moj prijatelj za par stotina evra kupio zbog posla onu čuvenu ladu " lubeničarku " koja ima -5 euro normu i regularno registrovao iako je 84 godište.I onda " eksperti " počnu da tupe o euro normama kako ne treba uvoziti aute što zagadjuju.Sem toga najveća glupost je pričati o ekologiji u zemlji gde na svakih 300m imate divlje deponije i gde još uvek putevima špartaju konjske zaprege bez ikakvih sankcija.Da ne pišem o čuvenim prefarbanim tamićima iz kapelskih kresova sa -30 normom kojima ti isti eksperti zajedno sa pandurima daju tablice i onda auto iz 2004 zagadjuje a tamić iz 1976 ne
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Na putevima neće smeti da budu "krševi"
Info
•22.07.2015.
•15:27 > 15:06
Komentari 20
ВМРО
Manjina BB (bez broja)
dule
Ali dok se u Novom Sadu vodilo računa o Vojvodina bilo je i posla i života i u Zrenjaninu, i u Mitrovici, i u Kikindi i u celoj Vojvodini. E ondak je "Beograd" preuzeo tu dužnost, "Novi Sad" je postao fikus a Zrenjanin, Mitrovica i ostala mesta su počela da odumiru. Novi Sad se kolko tolko drži, ali neće ni on još dugo.
KE-KS
Vojvodina Republika
S O Sa
Pančevac
Vojvodina je i Pančevo i Zrenjanin i Vršac i Sremska Mitrovica i .... Svima je bliži i važniji Beograd nego da se maltretiram do NS gde je sve uuuuužasno sporo.
Mile
Dali je to sve neko izracunao i koliko ce kostati ovu osiromasenu zemlju.
Zoran
Na ovako sigurnim i udobnim putevima samo voznja sa najboljim kolima dolazi u obzir. U prevodu ko uvozi auto preko 5000 evra moze. Ova ostala boranija neka vozi i dalje izakane krseve. Realno je za trenurno stanje nacije da se vozila Euro 2 voze. Tj ona od 2000evra. Ali tu nema carine i pdv. (kajmaka)
Po meni bi bilo realnije da su vozila sa obaveznom servisnom knjigom i do 150000km. A godina proizvodnje nije mi vazna.
mininova
Vojvodina Republika
jo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H