Bilbord diskriminatornog sadržaja viđen je na nekoliko lokacija u Vojvodini, a na kojem devojka plave kose poručuje da "traži paora", te da je "spremna da rađa".
Joj, što su se neki zadrti mozgovi uskopistili oko odlično urađene reklame! Ti isti "veliki dušebrižnici" verovatno otpadaju gledaju razne rialiti programe u kojima se svi ljudi, zbog novca, toliko omalovažavaju da je to jednostavno neopisivo.
Kada je "zaštitnica" već toliko brižna u vezi ove reklame za sortu pšenice, što ne preduzme nešto vezano za najnoviju reklamu za "Nectar": ono kada žena objavljuje svima da je trudna pa se raduju komšije, vozači, mačke, majmuni, radnice u fabrici, čak i astronaut! jer je-žena trudna! Po mom mišljenju, potpuno omalovažena žena i potpuno pogrešna promocija akcije za pomoć porodilištima a vezano za problem veštačke oplodnje!
Prema razlicitim polovima se ne moze postupati isto, jer su polovi jednostavno razliciti, kao i njihove sposobnosti i uloge u prirodi. Posto zene ne mogu da se pohvale kvalitetima u obavljanju teskih fizickih poslova (obrade zemlje, zidanjem objekata i mostogradnjom, asfaltiranjem puteva, raznim industrijama, stolarijom, itd), reklama je upotrebljena da se u ocima muskaraca zena prikaze u dobrom svetlu, sa svojim najvecim kvalitetima. Zastitnicu realnost pogadja, pa pokusava da je zamaskira diskriminacijom.
A pink predstavio čak 3 kanala. Farma 1,2 i 3 da može pošten narod da gleda one bahanalije, onu sodomu i gomoru da gleda iz svih uglova. Nije li ono popnižavanje žena, da im plaćaju da se onako ponašaju.
Pa bas je dobra reklama! Iz cistog razloga zato sto "zlatokosa spremana da rada i zivi na selu i tako to" uopste ne postoji! Takve su ili prostitutke kojekakvih kriminalaca ili politicara, ili se kresu sa direktorom za "napredovanje u firmi". Da nece mozda da ustaje u 4 i muze krave? Kuva za muza i decu po ceo dan? HA HA! Reklama nije ni mamac za budale vec jedna dobra sprdacina sa realnim stanjem!
Svima onima kojima NE smeta ova reklama su zatucani seljaci. A ravnopravnost nisu samo jednake plate (mada je finansijska nezavisnost jedna od preduslova ravnopravnosti), vec su i normalan odnos. Meni se zeludac prevrnuo kada sam videla bilbord i staja sam i gledala neko vreme, razmisljajuci upravo o svima vama kojima je to normalno. Auf Wiedersehen!
Takvih reklama (gde se žena svodi na objekat) je gomila...Trebalo bi na većinu da se reaguje. A ova sa zlatokosom je stvarno degutantna. Drago mije što je javnost reagovala.
Reklamu sam videla pre ovog teksta, na bilbordu u Sremskoj Kamenici, veoma je zanimljiva i kreativna, privlači pažnju, što je i cilj marketinga. Uopšte me ne vređa kao ženu. Samo neka se razni zaštitnici naših prava zamajavaju glupostima. Žene (i muškarce) najviše vređa kad nemaju posao i kad ne vide perspektivu u ovoj zemlji.
Жена сам и уопште се нисам нашла нити прозваном нити увређеном. Људи моји, па тако бисмо могли за све да тражимо двојако значење. Какве поверенице, исфрустриране жентураче које нису спремне на ништа природно, већ само траже простор да искажу своје фрустрације и да се ту као нешто буне. Дајте молим вас... У шта се претварамо?
Evo, ja ću da rađam, samo ne ukidajte reklamu-dobra je.
Svi znamo da je prirodno da "ono što rađa i treba da rađa". To je proces koji nam obezbeđuje opstanak, zakon prirode. Malo poigravanje rečima ne stvara mržnju niti žene stavlja u podređeni položaj. Slika žene primerena, staknute vreće semena, sve lepo na bilbordu piše i tera da se pročita do kraja.
Ko je pogrešio? Oni kojima više nije do rađanja? Ta man'te se. Tako se ne opravdavaju plate.
Sto poverenica onda ne reaguje i na sve silne reklame za preparate za potenciju muskaraca po kojima je najbitnije da muskarac uvek moze da postigne erekciju, pa samim tim i da je to svrha svakog pravog muskarca. Zar i to onda nije seksisiticki?
Plavuše rađaju manje nego crne tj. Romkinje pa će plovuše i svi plavi uskoro nestati. Jedino je problem što se stalno pišu vicevi na račun plavuša ali ne i na račun tih jako crnih.
Naravno da ko brani plavuše je rasista.
Ne vidim u cemu je problem i sta je ovde uvredljivo. Kreativna reklama, a poruka se odnosi na sortu psenice (kako i pise na bilbordu) koja trazi paora i spremna je da radja. Problem gde ga nema.
zasto ste svi protiv poverenice? Ona samo pokusava da opravda svoje radno mesto i svoju egzistenciju podizanjem pro forme optuznice protiv nekog tamo zbog neceg tamo.
Ona ne poseduje nikakvu realnu moc koju bi iskoristila da suzbije pravu diskriminaciju bilo koje vrste.
Istinska diskriminacija je drustveni problem koji egzistira horizontalno ali se hrani vertikalno. Zbog toga se poverenica zamajava jer riba smrdi od glave a glava ima zube koji mogu da ujedu poverenicu ako izmili iz svog samodovoljnog obora i gricne ruku koja je hrani.
Zasto bi to uradila?
Pri tom reklama je sjajna i nikog ne diskriminise. Mislim setite se reklame za lizing i zenskog jezika sto lize automobil, to je kao bilo manje problematicno?
Po meni je ovo sjajna reklama! Većina ovde nije ni pročitala o čemu se radi, samo su odmah kao vrane počeli da grakću da je seksistička. Po čemu, neka mi neko od njih objasni? Bravo za marketing za tu sortu pšenice!
Odlicna reklama! Svaka cast autoru. Ne znam sta je na reklami diskriminatorski?! Naravno da treba promovisati porodicu, zdrav zivot, sposobnost radjanja...Pitam se sta bi poverenica promovisala?
Ono zasta je placaju?
Čekajte, je li ova reklama treba da nam skrene pažnju sa toga kakvo seme sejemo?
Pošto živimo u društvu u kome je vrlina napasti nekoga i sukobiti se sa njim, pa makar i oko ovakve gluposti. Mediji nas uče tome.
A sada nam sledi novi trik.
Aplikacija (Peeple) kojom ćete moći da ocrnite trajno, doživotno nekog na internetu.
Lajkovanje koje nas uči da mrzimo.
Pa onda slede elektronski dosijei, dislajk u CV-u, kategorizacija građana - do roblja.
Kaste građana prema lajkovanju od poslodavaca do ljubavnika.
A sve je počelo nedužno, pa je dovedeno do borbe za opstanak putem dislajka.
Ovo se odnosi na nasu Vojvodinu:"Iz dobre porodice, zdrava, spremna da radja..." Zlatna boja kao žito u ravnici. Ulaganje u poljoprivredu, da bi zemlja mogla da daje više polodova, a ne prodaja onome ko najviše da...A za gospodju ombudsmana, što se tiče patrijahalnih vrednosti, šta bi trebalo da stoji: neka starleta u seksi izdanju, onda bi bilo ok?
a to što je u Srbiji postalo normalno da su pošteni, vredni, školovani, porodični ljudi na margini a kriminalci, migranti, lgbt, nepismeni, romi, najbitniji i nedodirljivi to je bolesno.
A da kojim slučajem traži paorKINjU, onda bi bilo OK?
Dalje, to je diskriminacija dela muške populacije koja ne živi u ruralnim naseljima.
Dakle, vi koji štitite ravnopravnost iskomentarišite i to plus jedan mali fak ofić! Nemate dovoljno posla tamo gde ga ima, pa se sprdate sa narodom?
Diskriminacija je kad zene imaju manju platu od muskaraca, i kad dobijaju otkaze posle porodiljskog. Time bi zastitnica trebala da se pozabavi malo vise umesto da jurca bilborde.
Neobično je koliko je ovo dobra reklama. Upravo obrnuto od tog kako neki razumeju ovo sprdanje sa reklamama koje su seksističke mizogine itd. Ovo je odličan primer kako se reklama zapravo ne čita nego samo podvesno razumeva. A razumevaju je na način da je uvredljiva oni koji zapravo imaju neke lične nejasnoće! Šta je tu uvredljivo, zapitajte se!Nije vam uvredljivo kada je pas simbol za dobrog korisnika kredita, čija se pseća odansot nagrađuje?
Nema ovde nikakve reči o omalovažavanju, ili je ima baš toliko koliko u uzviku Rađajte žene. Da li je to "rodni stereotip". Pa smešno zaista.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Bilbord na kojem žena traži paora jer je "spremna da rađa"
Info
•05.10.2015.
•14:00 > 14:03
Komentari 40
Limanka
Kada je "zaštitnica" već toliko brižna u vezi ove reklame za sortu pšenice, što ne preduzme nešto vezano za najnoviju reklamu za "Nectar": ono kada žena objavljuje svima da je trudna pa se raduju komšije, vozači, mačke, majmuni, radnice u fabrici, čak i astronaut! jer je-žena trudna! Po mom mišljenju, potpuno omalovažena žena i potpuno pogrešna promocija akcije za pomoć porodilištima a vezano za problem veštačke oplodnje!
frank
Ja
Joca
Maja
grbavi
MamaNS
Дајте молим вас
Psenica
Paor
Svi znamo da je prirodno da "ono što rađa i treba da rađa". To je proces koji nam obezbeđuje opstanak, zakon prirode. Malo poigravanje rečima ne stvara mržnju niti žene stavlja u podređeni položaj. Slika žene primerena, staknute vreće semena, sve lepo na bilbordu piše i tera da se pročita do kraja.
Ko je pogrešio? Oni kojima više nije do rađanja? Ta man'te se. Tako se ne opravdavaju plate.
Ivanov
Kalauz
Naravno da ko brani plavuše je rasista.
Ivan
pErica
Ona ne poseduje nikakvu realnu moc koju bi iskoristila da suzbije pravu diskriminaciju bilo koje vrste.
Istinska diskriminacija je drustveni problem koji egzistira horizontalno ali se hrani vertikalno. Zbog toga se poverenica zamajava jer riba smrdi od glave a glava ima zube koji mogu da ujedu poverenicu ako izmili iz svog samodovoljnog obora i gricne ruku koja je hrani.
Zasto bi to uradila?
Pri tom reklama je sjajna i nikog ne diskriminise. Mislim setite se reklame za lizing i zenskog jezika sto lize automobil, to je kao bilo manje problematicno?
Licemuri...
Limanka
Fine ribe
Brus Vilis
l.
seljober
Arch Stanton
NN
Ono zasta je placaju?
Teodosije III
Pošto živimo u društvu u kome je vrlina napasti nekoga i sukobiti se sa njim, pa makar i oko ovakve gluposti. Mediji nas uče tome.
A sada nam sledi novi trik.
Aplikacija (Peeple) kojom ćete moći da ocrnite trajno, doživotno nekog na internetu.
Lajkovanje koje nas uči da mrzimo.
Pa onda slede elektronski dosijei, dislajk u CV-u, kategorizacija građana - do roblja.
Kaste građana prema lajkovanju od poslodavaca do ljubavnika.
A sve je počelo nedužno, pa je dovedeno do borbe za opstanak putem dislajka.
Anon
limanac
Paor
nataly
EvOvako
Dalje, to je diskriminacija dela muške populacije koja ne živi u ruralnim naseljima.
Dakle, vi koji štitite ravnopravnost iskomentarišite i to plus jedan mali fak ofić! Nemate dovoljno posla tamo gde ga ima, pa se sprdate sa narodom?
Anon
Milojko
A ova reklama moze samo budalu da vredja.
Roman Vehovec
Nema ovde nikakve reči o omalovažavanju, ili je ima baš toliko koliko u uzviku Rađajte žene. Da li je to "rodni stereotip". Pa smešno zaista.
Vlada
Agronom sa sela
Nek imenuje tog kome ne valja?!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H