Da se ne lazemo: ovo se moze resiti u toku jednog dana, pa mozda u nasim uslovima 7-30 dana kako bi trebalo da se radi sa tenderima,ali je ovako neresivo godinama jer nema odgovornih koji ce jednom obezbediti pruge. Automatizacija bi kostala, ali usteda je ogromna ne duzi vremenski period, kao i prevencija u spasavanju ljudskih zivota.
Da sam masinovodja stupio bih u strajk ili dao otkaz jer su na prugama neuslovni uslovi rada odavno! Ali ovo je Srbija gde se,kao i svuda pa i u zeleznicu, dolazi preko veze na posao. A kada posao propada to ga i ne interesuje jer ce biti opet prebacen negde gde ce ponovo biti na drzavnim jaslama. Tako i medju tih 7000 radnika koji su visak ce sigurno sa debelom vezom ponovo ostati u zeleznicama pa nek se pripreme oni koji je nemaju da im ustupe mesto!
ovo je 21 vek ??? U Vojvodini, pogotovu u Banatu ovakvih pruznih prelaza koliko hocete ?! Sramota da je sve redom....od drzave do lokalnih samouprava !!!
znaci lakse zaustaviti jeb*** voz od 300/400 tona kome za kocenje treba po 2 kilometra i onda da on pazi dal ide neko, i onda isti taj voz da opet trosi 3 puta vise struje/goriva da ubrza i nastavi put ? pri tome masinivodja koji vozi neki krs od 40 godina za platu od 25 000 trwba jos da razmislja da li ce neko slucajno proci i ubiti ga, zato sto ovi sve zaposlene rodjake u zadnjih 20 godina drze po kancelarijama da ne rade nista, a ovde nema ko da sedi i stisne dugme ? pri tome svugde u normalnom svetu imate automatske sisteme koji imaju senzore kad voz dolazi i sami spuste rampu i dignu kad isti naidje, al to kosta, a onda manje para za najveceg gubitasa u drzavi sa najvecim reprezentacijama i racunima za hotele i ruckove, bagro lopovska
ozakonjenja situacija u kojima postoji problem, koji niko za sada ne želi da reši.
Isto kao i aflatoksin u mleku.
Umesto da zaposle nekoliko Naprednih plavušica u direkciju u Beogradu koje bi nadgledale prelaze video-nadzorom i podizale i spuštale rampe pritiskom nalakiranog nokta na taster ...
Očigledno, višak su ljudi koji rade. Paraziti nisu višak, čak ih ima malo, čim svakog dana dovlače nove ...
Juce sam prosao ovim putem, ujutru oko 5h30. Magla je bila takva, da je vidljivost bila 10-15m. U kombinaciji sa mrakom divota.
Nema ni teoretske sanse da me masinovodja uoci na vreme, a ni ja nadolazeci voz
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Opasan pružni prelaz je u skladu sa zakonom
Info
•05.11.2015.
•10:51 > 13:45
Komentari 9
Saobraćajna Kamera
Ministarstvo bi moralo hitno da sprovede mere na svim ovako "obezbeđenim" prelazima.
fred
Da sam masinovodja stupio bih u strajk ili dao otkaz jer su na prugama neuslovni uslovi rada odavno! Ali ovo je Srbija gde se,kao i svuda pa i u zeleznicu, dolazi preko veze na posao. A kada posao propada to ga i ne interesuje jer ce biti opet prebacen negde gde ce ponovo biti na drzavnim jaslama. Tako i medju tih 7000 radnika koji su visak ce sigurno sa debelom vezom ponovo ostati u zeleznicama pa nek se pripreme oni koji je nemaju da im ustupe mesto!
nsnn
Rakovac
Baltazar
PatriJota
Isto kao i aflatoksin u mleku.
Umesto da zaposle nekoliko Naprednih plavušica u direkciju u Beogradu koje bi nadgledale prelaze video-nadzorom i podizale i spuštale rampe pritiskom nalakiranog nokta na taster ...
Očigledno, višak su ljudi koji rade. Paraziti nisu višak, čak ih ima malo, čim svakog dana dovlače nove ...
danilo
Nema ni teoretske sanse da me masinovodja uoci na vreme, a ni ja nadolazeci voz
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H