Građani koji su podigli kredite u švajcarskim francima iz revolta će podići šatore ispred zgrade vlade i Ministarstva finansija, jer smatraju da se država bolje odnosi prema stranim državljanima nego prema njima.
Proguglajte malo kako funkcioniše bankarski sistem. Banka pozajmi fiktivne pare koje realno nema (mogu da pozajmljuju 10 puta više nego što imaju), a običan čovek mora da ih zaradi i vrati sa kamatom. Da bi on zaradio neko drugi mora pozajmiti novac od banke i potrošiti ga, jer tako novac dolazi u opticaj. Pošto banke uvek očekuju da im se vrati više novca nego što puštaju u opticaj, sve se više izdaje kredita. Zato novac sve manje vredi i vremenom SVAKI čovek mora više da radi više da bi imao manje. Jedini način da se to prekine je prekid sadašnjeg monetarnog sistema i uvođenje nekog novog. A za to obični ljudi moraju biti složni i prevazići "da komšiji crkne krava" mentalitet. Problemi ljudi zaduženih u francima su problemi svih nas, samo su oni neposrednije ugroženi.
Banke koje su davale takve kredite su u to vreme nagovarale klijente da uzmu kredit sa klauzulom u CHF jer ti dosta klijenata nije imalo uslove da uzmu kredit sa klauzulom u EUR. Nije uopšte tačno da su same banke odvraćale klijente od takvih kredita - to su radile možda banke koje takve kredite nisu ni davale. A po zakonu o bankarskom poslovanju, bankarski savetnik mora da bude relevantno obrazovano lice da bi davalo finansijske savete, dok klijent to ne mora da bude. Jelašić jeste upozoravao, ali nije ništa radio da to spreči - to je kao kada bi ministar policije "upozoravao" kriminalce da to što rade nije po zakonu a da ništa ne uradi da ih u tome spreči. NBS je imala obavezu, ako su već znali da je franak rizičan, da spreče banke da davaju takve kredite. Štaviše, da je NBS imala nameru da održi vrednost dinara trebala je da zabrani bilo kakve valutne klauzule u stranoj valuti, a ne da još pride država daje i subvencije na takve stambene kredite i time još povećava broj uzetih rizičnih kredita.
Druge države koje su bile u ovakvom problemu su taj problem rešile, samo mi još nismo jer se NBS trudi da banke ne izgube ništa dok ih baš briga da li i šta će izgubiti građani. A mnogi vole da kažu da su građani sami rizikovali - zašto onda se ne kaže da su i banke same rizikovale i da treba da podnesu podjednak teret svojih loših investicija, umesto što prete da će od države da traže da im nadoknade sve troškove kako ne bi ostale bez zarade. I to ne bilo kakve zarade, banke su ostvarile ekstraprofit - nikada nisu ni posedovale CHF koje sada traže da im bude vraćen natrag sa kamatom.
Malo elementarne kulture...
ali kako god, ne lažem...
govorim iz ličnog iskustva... dva meseca sam obilazio banke, pre toga 12 godina bio podstanar pa sam znao da moram paziti, nešto što se do kraja života otplaćuje se ne uzima na horuk... svi su podsećali da je švajcarac nestabilan...
teško je naći sada arhive starih vesti, ali evo početak 2007. ...
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&mm=03&dd=02&nav_id=234768
a bilo je puno takvih tekstova... znam jer sam svim prijateljima koji su mi dobronamerno javljali kako je švajcarac povoljan objašnjavao da ga ne preporučuju...
Ne kažem da ne treba pomoći ljudima... ali treba ravnopravno pomoći kome treba... izdvajanje dužnika u švajcarcima od onih koji su se zadužili u eurima je u nepošteno...
Botovi, ismevanjem i ponižavanjem građana koji svoje egzistencijalne probleme rešavaju podizanjem kredita kod banaka, radite baš protiv tih banaka koje vas plaćaju.Imate li drugi predlog kako lakše doći do stana?
Rata jeste skocila, ali videti radost mojih sunarodnika zbog problema u kom smo se nasli-Neprocenjivo!!! Nek se ovaj narod bar necemu raduje, pa makar i tudjoj muci. A da su u pravu ovi koji kazu da je to nas problem-priznajem, u pravu su. Na prolece kupujem sator ili cu uzeti komad stiropora, i idem da protestvujem protiv subvencionisanih stambenih kredita, i kredita za privredu. Zasto da ja kroz porez placam tudje subvencionisane kredite, kad je moj kredit samo moj. U cemu je razlika?
A kredit sam, videvsi raspolozenje vecine, pretvorio u eur. Sad je glavnica vrednosti 60% stana. Nije tako strasno, ali ko hoce, moze da se raduje za nekih 2-3 hiljade eur koliko sam sve u svemu izgubio...
@Zm - osim što gospodine lažete da su svi govorili da je franak bio visoko rizičan, a naročito da su to govorile banke, ja se sa vama u potpunosti slažem da svako ko je iole pametan će obiti noge dok ne pronađe banku sa najskupljim kreditom u kojoj će se potom zadužiti. Ovde je vidite kriva država a ne građani - po tada i sada važećem zakonu RS, građani ne moraju da diplomiraju ekonomiju da bi smeli da podignu kredit. Država je uspostavili instituciju zvanu NBS kojoj je posao između ostalog da se brine o finansijskoj stabilnosti države i njenih građana. NBS kao stručna institucija je morala da zabrani mogućnost "indeksiranja kredita" u bilo kojoj stranoj valuti, a naročito u onima za koje tvrdi da su visoko rizični.
Na kraju, iako je čak i u ovom tekstu to naglašeno, vi kao mnogi ponavljate pogrešno mišljenje da ovi građani žele da im drugi plaćaju kredit. Ipak, slažem se u potpunosti sa osobom koja se posprdno potpisuje sa "PatriJot" - nadam se da će svi otići u podstanare a država nam bankrotirati kad banke počnu da povlače osiguranje iz nacionalne korporacije koja nema dovoljno sredstava zbog čega će potraživanje na kraju morati biti isplaćeno iz džepa svih građana. To je najkonstruktivnije rešenje, zašto bi država trošila novac da ovi građani ostanu u svojim tajkunskim stanovima od 30 kvadrata, puno je bolje rešenje da i država potroši novac i da tajkuni pređu u podstanare.
Bane, ja sam stan nasledila, da nisam, ne bih imala drugi izbor nego da uzmem kredit. Ja nemam čak ni minus, ali nisu svi tako srećni u ovoj prokletoj zemlji i to što ja nemam ni minus, ni kredit, ne znači da ne mogu i neću da se solidarišem sa onima koji su u problemu. Nije mi dobro kada je drugi gladan, nisam glupavi egoist.
ja sam 2007.godine podigla stambeni kredit u eurima sa subvencijom države.Počeli smo kredit sa 16000 din. a sada mi je rata 27000 dinara.Ko je nas pitao za plaćanje rate. Ratu skidaju poslednji dan u mesecu i baš tako nekako pred kraj meseca dinar oslabi. Ko je tome kriv. Kome smo mi trebali da se žalimo.Svi mi koji smo dizali kredite znali smo da je rizik velik jer je država u raspadu.
Vidi, vidi, kanda je do banaka, a ne do halavih gradjana: http://www.021.rs/Info/Srbija/Zbog-monopola-banaka-vecina-preduzetnika-nije-uzela-ni-dinar-kredita.html
Jako mi je žao što pripadam narodu koji je visoko egoističan, sve posmatrate kroz prizmu: a, ja , a meni. Ljudi, svi živimo u istoj zemlji i samo ako stvorimo kritičnu masu, možemo nešto promeniti na bolje.
Moja majka je vratila kredit u švajcarcima i nemam problem sa tim što je ona vratila i neće je obuhvatiti olakšanja, vratila je! i mi smo srećni što smo se bede rešili, ali znam šta takav jedan kredit znači i da je to samo bogaćenje banaka i stoga uvek ću podržati da gradjanima bude bolje, makar i plaćala od dela poreza (što nije tačno), bolje gradjanima, nego političarima!
Gledajte da sebi poboljšate život, a kako rekoše nijedan čovek nije ostrvo, tako da bi nam bilo bolje, moramo se zajedno boriti, država treba da je za nas, a ne mi za nju! Medjusobnom svadjom, samo se njihova snaga povećava, a naša prava umanjuju.
Kada sam krajem 2006. uzimao stambeni kredit svi su jasno rekli da su švajcarci visoko rizični i da su zato niže kamate, od guvernera, do Vlade. Čak su mi i na šalterima Banaka to jasno govorili kada sam odlazio da se raspitam za uslove.
Kamata je svima (euro ili švajcarac) jednako podizana spram euribora tako da nema razlike. Prva rata mi je bila oko 13 hiljada, danas 27 hiljada, i konstantno je rasla.
Koliko je "bolje" euro dužnicima jasno se vidi na sledećem proračunu (procenti kamata vrlo malo variraju, ovi su radi lakše računice) na 240 meseci (20 godina):
Euro, kamata 7,5% - 50.000 na kraju vratiš ukupno 94.870 eura (dug + 95% duga na to)
Švajcarac, kamata 3,6% - 50.000 na kraju vratiš 69.850 franaka (dug + 39% duga na to)
Pa ko je tu lud, ko će meni da pomogne, koji sam odgovorno razmišljao kada sam uzimao kredit, koji se nisam polakomio i bio pametniji od "budala" koje uzimaju euro kredite...
Banke su ponudile dužnicim u švajcarcima da pređu na euro kredite i to po nižem kursu - pre skoka - pa su odbili. Pa zašto????
Posle ja (i par miliona drugih) treba da na svoju muku plaćam rate drugih...
Naravno da sam za to da država pomogne ljudima u nevolji da ne ostanu na ulici, ali ne na štetu drugih, ne da mi koji smo odgovorno razmišljali ispadnemo budale.
interesantno je da je država stala u zaštitu banaka na neplative kredite koje su podigli tajkuni,a za građane nemože,
kada se raspišu izbori onda će se svi dodvoravati kako će rešiti ovaj problem, naravno dok ne prođu izbori.
nebitno je da li su krediti podignutiu evrima ili švajcarcima, problem može biti i za euro kredite i nije dobro da se sada svi zaduženi ukreditima spore o tome. PROBLEM JE ZAJEDNIČKI
Znaci cela ova namucena Srbija sa njenim namucenim gradjanima treba da bude solidarni duznik nekima koji su napravili nevidjenu glupost na sopstvenu odgovornost. Znate sta, jako ste bezobrazni i bezobzirni. Vracajte ih sami!
Sram Vas bilo. Dožiće vreme da ćete poželeti da radite i za više od 1.000 dinara i sendviča, da ćete želeti porodicu i da se skućite, a ako nastavite da branite lopove i Vas će opljačkati!
Tuga koliko su ljudi pakosni, a halavi kada je mjihovo d. u pitanju!
Mislio sam da srednja klasa ne postoji godinama zbog opsteg siromasenja. Jelena vracas mi veru u ljude i vrednocu itd. Kad bi samo ti nasla veru, lakse bi sve prebrodila a razmisli o malo manjem stanu. Inace vas elitista ima oko 20000 - kap u moru visemilionske populacije. Sta je sa prosvetom, naucnim radnicima, zdravstvom itd., koje muka gazi bez da su sami za to odgovorni. Pa iduci put razmisli pre nego sto "tuda proteras". I niste elita, u pravu si, ali ste se do kredita osecali tako.
Najgore od svega je što su ostali građani nedovoljno obavešteni kako je to išlo sa podizanjem kredita u chf, ali zato spremni da svom snagom komentarišu na bazi mašte i polu-informacija
ljudima koji su uzeli kredit u evrima rata 2006godine je bila 32000 a danas je 55000. ljudi koji su uzeli kredit u švajcarcima su se polakomili zbog niske kamate i dok frank nije ojačao u odnosu na evro, sprdali su se sa ljudima koji su uzeli kredit u evrima.
"Док смо "ми" ономад (неки) живили на минималцу, они се задуживали у швајцарцу, сада кад ја још увијек живим на минималцу сад би да мој минималац врати њихов швајцарац." Јбг, не иде, јер мој минималац не може да врати њихов швајцарац.
Што се мене тиче, нек иду у подстанаре као ја 90-тих.
Bane, prvo prouči šta je i ko elita i ko je dizao kredit. Prvo, elita u Srbiji ne postoji, drugo kredit su dizali ljudi iz srednje klase sa malom decom i treće, bolje traži posao nego što si zavidan i što si u tako jadnoj poziciji da sediš kod roditelja. Izvini, ali nikome neće bolje biti u ovoj zemlji, ako jedni druge napadamo, bolje je možda da se udružimo i rešavamo stvari koje nas muče. Eto, ako se pobuniš što se poslovi dobijaju preko veze i bez potrebnih sposobnosti, a ti imaš sposobnosti za taj posao, ja ću te podržati. I svima, ne brinite kredite nećete vraćati svi, jadni napaćeni ljudi, traži se da se smanji ekstra profit banaka. Bolje se bunite što političari svaki dan kradu pare iz budžeta, nego što neka mlada porodica ne može da preživi, jer se bankarski lihvari enormno bogate.
Jeste rata veća i u dinarima i u evrima ali i u ŠVAJCARCIMA zahvaljujući Državi koja je dozvolila bankama da rade protivno Zakonima ove iste Države. By the way, Austrijska Država je zabranila, i ukinula tj pretvorila u evro kredite, pre nekolko godina a "njihove" banke u Srbiji znači rade protiv Austrijskog Zakona a ne poštuju ni naše Zakone ... pametnom ... dovoljno
Moja zena je uzela 2007godine kredit u chf koji je iznosio 220chf,za kucu.U dinarima je bilo 10450dinara,kamata 3.95.Supruga je mogla samo uz tu valutu da uzme kredit posto joj je plata bila 25000dinara.Posle 6meseci Banka pocinje da podize kamatu sa 3.95,u skokovima na 6.95,tj. ratu kredita sa 220,na 245 pa na 295chf,da bi posle javnog upozorenja NBS da je podigla kamatu bez potrebe smanjila na 274chf.To smo placali 2.5godine,da bi nam od 2014 kada smo podigli tuzbe i poceli po medijima da se zalimo vratili na 220chf,ali je vrednost u dinarima porasla sa 10450 na 22000dinara.Plata zenina je malo porasla na 30.000 posto je morala da se dokvalifikuije da bi otplacivala ratu.Toliko o tome da nam rate nisu rasle.Ljudi mislite da ako imate kredite u evrima vi ste u boljem polozaju,pa i vama ze rate da skacu cim se oporavi situacija,a onda cemo vas pitati kad i vi pocnete da kukate.Mi se ne borimao samo na protestima za nas vec i za druge gradjane.Strasn o je sto mislite da smo se kockali,a mi uzeli kredite da se skucimo.20godina sam bio podstanar,pa kirija i kredit su mi u pocetku bili isti,zato smo i uzeli kredit.Plate su zamrznute bile,ili smanjene a sve je otislo gore,cene, vrednost deviza,pa zar ne vidite da nam vrednost plate opada.Manite se glupiranja i izadjite da nam date podrsku,i mi placamo poreze i struju i mi smo gradjani Srbije.
Vlada Srbije treba da nadje neko resenje koje nece opteretiti budzet, tj. pasti narodu na grbacu. Ali "Efektivi bi, mozda, vise odgovaralo da nam Vucic jos malo smanji plate da bi drzava mogla da isplati njihove dugove, jelda? Niko ih nije u glavu udarao da dignu te kredite a sad se bune i krivi su im svi drugi osim njih samih! E, pa, gospodo i dame, sta ste sejali sad lepo da zanjete!
gadno je to kad moras da se zaduzis u bilo sta a da nije RSD. jednovstavno resenje. povecajte broj rata a iznos neka ostane isti.. a ako padne svajcarac.. onda smanjite rate.. pa fok se zlo ne zavrsi.. jbg... nije nasa valuta i ne mos ti tu nista mnogo uciniti..
Upravo tako...autokrate se odnose prema migrantima kao da oni u ovoj zemlji placaju porez, zasnivaju porodice, podizu decu...pa nas ste "gospodo" ubedjivali da glasamo za vas kako bi nam bilo bolje a ne migrante. SVE ZEMLJE U OKRUZENJU u kojima se rukovodstvo ponasa odgovorno prema svom narodu, resile su problem DUZNICKOG ROPSTVA korisnika CHF kredita na najbolji moguci nacin. A vama drzavne firme otkupljuju stanove, vlasnici fals diplome su vam istaknute licnosti. Slusaj štedišo, strajkovacemo gladju pred tvojim vratima a doci ce i izbori brzo !!!
Digao samo kredit u evrima sa kamatom 12%. Posle skoro 4 godine otplate banka dize kamatu na 20% PREMA POSLOVNOJ POLITICI BANKE (pise u jednom clanu). I to znaci da sam imao kredit tada veci no kad sam podigao. I niko mi nije pomogao, koji strajk. Treba narod da isplacuje moj kredit, mislim moj stan!
Rata nije nikome skocila, ona je ista kao i kada su uzeli kredit. Placaju rate po ugovoru koji su potpisali i na koji su se polakomili jer je kamata bila mnogo manja nego u eur-ima. Negde sam procitao da duznici u svajcarskim francima jos uvek nisu u losijoj poziciji od onih koji su uzeli kredi u evrima.
Ne dopada im se sto sada priblizno placaju kao i oni koji su uzeli kredit u evrima jer se zbog rasta kursa rata povecala u dinarima. Ostala je ista u svajcarskim francima.
Kako rece P. Vujisic kad B. Stojkovic upadne u reku na mostu u "Ko to tamo peva": "Pa sta da radimo?" - "Nista, nije ga niko gurnuo, nije ga niko terao da to radi"
Vecina nas ne moze da digne kredit ni za zimnicu. Neko resio da ga digne za onako fini stan. Sad su gospodi krivi Evropa, svet i skok svajcarca!? A da uvedemo solidarni porez mi sto placamo gazdarice, ne radimo, sedimo roditeljima na glavi i krpimo od prvog do prvog. Ja sam za, da elita ipak ostane elita. Da se zna.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dižu šatore ispred vlade, rata sa 20.000 skočila na 55.000 dinara
Info
•29.11.2015.
•18:14 > 19:47
Komentari 39
Djordje Cvarkov
Jesi ti lud?
Moze da dobije jednog cverglana bas ako nema sta da jede, i gotovo.
@G
Miloš
G
Druge države koje su bile u ovakvom problemu su taj problem rešile, samo mi još nismo jer se NBS trudi da banke ne izgube ništa dok ih baš briga da li i šta će izgubiti građani. A mnogi vole da kažu da su građani sami rizikovali - zašto onda se ne kaže da su i banke same rizikovale i da treba da podnesu podjednak teret svojih loših investicija, umesto što prete da će od države da traže da im nadoknade sve troškove kako ne bi ostale bez zarade. I to ne bilo kakve zarade, banke su ostvarile ekstraprofit - nikada nisu ni posedovale CHF koje sada traže da im bude vraćen natrag sa kamatom.
Zm
ali kako god, ne lažem...
govorim iz ličnog iskustva... dva meseca sam obilazio banke, pre toga 12 godina bio podstanar pa sam znao da moram paziti, nešto što se do kraja života otplaćuje se ne uzima na horuk... svi su podsećali da je švajcarac nestabilan...
teško je naći sada arhive starih vesti, ali evo početak 2007. ...
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2007&mm=03&dd=02&nav_id=234768
a bilo je puno takvih tekstova... znam jer sam svim prijateljima koji su mi dobronamerno javljali kako je švajcarac povoljan objašnjavao da ga ne preporučuju...
Ne kažem da ne treba pomoći ljudima... ali treba ravnopravno pomoći kome treba... izdvajanje dužnika u švajcarcima od onih koji su se zadužili u eurima je u nepošteno...
sos
bivsi chf
A kredit sam, videvsi raspolozenje vecine, pretvorio u eur. Sad je glavnica vrednosti 60% stana. Nije tako strasno, ali ko hoce, moze da se raduje za nekih 2-3 hiljade eur koliko sam sve u svemu izgubio...
G
Na kraju, iako je čak i u ovom tekstu to naglašeno, vi kao mnogi ponavljate pogrešno mišljenje da ovi građani žele da im drugi plaćaju kredit. Ipak, slažem se u potpunosti sa osobom koja se posprdno potpisuje sa "PatriJot" - nadam se da će svi otići u podstanare a država nam bankrotirati kad banke počnu da povlače osiguranje iz nacionalne korporacije koja nema dovoljno sredstava zbog čega će potraživanje na kraju morati biti isplaćeno iz džepa svih građana. To je najkonstruktivnije rešenje, zašto bi država trošila novac da ovi građani ostanu u svojim tajkunskim stanovima od 30 kvadrata, puno je bolje rešenje da i država potroši novac i da tajkuni pređu u podstanare.
Jelena
Ja
2. nekretnina vredi sada mnogo manje, nego kredit
3. pogledati broj 1.
jovana
Tiana
NS
Jako mi je žao što pripadam narodu koji je visoko egoističan, sve posmatrate kroz prizmu: a, ja , a meni. Ljudi, svi živimo u istoj zemlji i samo ako stvorimo kritičnu masu, možemo nešto promeniti na bolje.
Moja majka je vratila kredit u švajcarcima i nemam problem sa tim što je ona vratila i neće je obuhvatiti olakšanja, vratila je! i mi smo srećni što smo se bede rešili, ali znam šta takav jedan kredit znači i da je to samo bogaćenje banaka i stoga uvek ću podržati da gradjanima bude bolje, makar i plaćala od dela poreza (što nije tačno), bolje gradjanima, nego političarima!
Gledajte da sebi poboljšate život, a kako rekoše nijedan čovek nije ostrvo, tako da bi nam bilo bolje, moramo se zajedno boriti, država treba da je za nas, a ne mi za nju! Medjusobnom svadjom, samo se njihova snaga povećava, a naša prava umanjuju.
zm
Kamata je svima (euro ili švajcarac) jednako podizana spram euribora tako da nema razlike. Prva rata mi je bila oko 13 hiljada, danas 27 hiljada, i konstantno je rasla.
Koliko je "bolje" euro dužnicima jasno se vidi na sledećem proračunu (procenti kamata vrlo malo variraju, ovi su radi lakše računice) na 240 meseci (20 godina):
Euro, kamata 7,5% - 50.000 na kraju vratiš ukupno 94.870 eura (dug + 95% duga na to)
Švajcarac, kamata 3,6% - 50.000 na kraju vratiš 69.850 franaka (dug + 39% duga na to)
Pa ko je tu lud, ko će meni da pomogne, koji sam odgovorno razmišljao kada sam uzimao kredit, koji se nisam polakomio i bio pametniji od "budala" koje uzimaju euro kredite...
Banke su ponudile dužnicim u švajcarcima da pređu na euro kredite i to po nižem kursu - pre skoka - pa su odbili. Pa zašto????
Posle ja (i par miliona drugih) treba da na svoju muku plaćam rate drugih...
Naravno da sam za to da država pomogne ljudima u nevolji da ne ostanu na ulici, ali ne na štetu drugih, ne da mi koji smo odgovorno razmišljali ispadnemo budale.
Vex
2. Prodaja nekretnine?
3. Kupovina nove?
boris
kada se raspišu izbori onda će se svi dodvoravati kako će rešiti ovaj problem, naravno dok ne prođu izbori.
nebitno je da li su krediti podignutiu evrima ili švajcarcima, problem može biti i za euro kredite i nije dobro da se sada svi zaduženi ukreditima spore o tome. PROBLEM JE ZAJEDNIČKI
Ime mi je glupost
niki
Pera
Tuga koliko su ljudi pakosni, a halavi kada je mjihovo d. u pitanju!
bane
S O Sa
peđa
ПатриЈот
Што се мене тиче, нек иду у подстанаре као ја 90-тих.
Jelena
Zoran
Boban
Chf
Dr. Marks bez Engelsa
ala tutnjimo
Kiza
ivan.
NISAM CHD ROB ALI VAS PODRZAVA
u evrima
Panonski mornar
khm
Pera
Ne dopada im se sto sada priblizno placaju kao i oni koji su uzeli kredit u evrima jer se zbog rasta kursa rata povecala u dinarima. Ostala je ista u svajcarskim francima.
bane
Vecina nas ne moze da digne kredit ni za zimnicu. Neko resio da ga digne za onako fini stan. Sad su gospodi krivi Evropa, svet i skok svajcarca!? A da uvedemo solidarni porez mi sto placamo gazdarice, ne radimo, sedimo roditeljima na glavi i krpimo od prvog do prvog. Ja sam za, da elita ipak ostane elita. Da se zna.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H