Vlasnici automobila kojima se i za jedan kilogram ne slažu podaci o masi u saobraćajnoj dozvoli i na pločici u samom vozilu, moraju da izvade novu saobraćajnu dozvolu.
Imam mozda i najspecificniju situaciju.Uvezao sam auto iz inostranstva odradili svu papirologiju platio carinu itd.prosla nekoliko provera od automoto saveza i tako redom.Da bih na kraju dobio saobracajnu dozvolu u kojoj pise bezolovni benzin a auto je dizel.Tako vozim vec godinu dana nisam nista prijavljivao.Sta da radim i kome da se obratim.Strah me da jos ne ispadnem ja kriv.
ako vec trebamo menjati saobracajnu onda se treba proveriti ko je pogresio masu vozila od prve registracije sa novom dozvolom i taj bi trebao snositi troskove.ovako placamo kao i uvek tudje greske.normalno puni se i budzet.
Da li neko proverava radnike iz MUP-a šta oni rade i koliko greše???? Prvo bi trebali alko test da im urade, a onda da provere šta oni unose u saobraćajne, kako registruju prijateljima, kojima je isteklo više od mesec dana dana registracije... Da li njima naplate tablice i novu saobraćajnu ili im samo produže reg..
Boja vozila konstatovana prilikom tehničkog pregleda nije kao boja uneta u saobraćajnu - radi se o nijansama. Vozilo nikada nije farbano od kad je kupljeno. Naplaćena je nova saobraćajna dozvola u kojoj je tip vozila odštampan pogrešno, kao i u prvoj saobraćajnoj, i tu grešku na koju sam ukazala nisu hteli da isprave. Inače, nova saobraćajna važi samo dve godine a ne deset kao što je važila prva. Demonstracija sile na delu.
@PERICA , u pravu si, ali kad ti je potreban auto i nemaš vremena da se natežeš s njima, već želiš da završiš registraciju, onda platiš. Ja sam imao u saobraćajnoj neki podatak "višak". Utvrdili na tehničkom kada su očitali saobraćajnu. Kada sam otišao u MUP, žena je proverila u originalnim podacima je isto pisalo kao i u saobraćajnoj, ali eto to ne treba da piše. Ona je slegla ramenima i rekla da moram uzeti novu saobraćajnu i platiti. Kao da sam ja pravio saobraćajnu. S obzirom da nisam sebi mogao dozvoliti luksuz da nedelju-dve dana budem bez automobila, dok isterujem pravdu, platio sam.
Malo mi je ovo neobično, da kaznjavaju ili slično, i gde na tehničkom mere vozilo, unose masu da bi odredili koeficijent kočenja. Masa mog vozila je 1200, e sad dal je fabricki sa punim rezervoarom 50kg ili sa praznim. plus ugrađen plin za to dodaju 50kg. a boca od 40l :D i to sve lepo napunjeno 100-150kg odstupanje. pa mi i nije logično da bi oko toga kažnjavali. Al za kombije / teretne za njih već druga priča, sve ojačano nadograđeno da više prevuče.
Desilo se i meni. U prvoj saobracajnoj je stajala maksimalna dozvoljena masa oko 100kg veca od prave. Registrovao sam taj auto 3-4 godine bez problema. Tek 2015 su na tehnickom primetili gresku i ja sam morao da menjam saobracajnu - da platim i da cekam. Cela ta prica oko saobracajnih zakona i policije je cisto ubiranje dodatnog poreza.
Ako je nesto prepravljano i menjano na vozilu placa onaj ko je to uradio . Ako je vozilo urdno registrovano onda placa onaj ko je pogresio . imali su tacne podatke zasto bi neko placao njihovu gresku
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Greška u saobraćajnoj dozvoli može da košta i do 10.000 dinara
Info
•09.04.2016.
•11:37 > 11:36
Komentari 10
Marko
dejan
Mima
F.
I
Jogi Letač
dr mr
djomla
none
U ovoj državi je uvek sve nedorečeno....
PERICA
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H