Info
29.09.2010.
08:08 > 13:12
Starica povređena u utorak popodne u udesu kod Uspenske crkve preminula je u Urgentnom centru, kaže za Radio 021 Ognjen Kelečević iz Kliničkog centra Vojvodine.  
  • VladeX

    01.10.2010 12:34
    Trag kočenja
    Siniša, nemoj molim te da pričaš o stvarima u koje se ne razumeš. Na suvom asfaltu koeficijent trenja između guma i asfalta iznosi oko 0.7 i 0.8. Uz slobodnu procenu da je trag dugačak negde oko 10m i da kolizija nije uticala na smanjenje brzine (auto bi brže usporio da je udario u nešto masivnije i teže od 80 godina stare gospođe), dolazimo do toga da je čovek u trenutku kočenja vozio oko 45 km/h (dodaj-oduzmi koji km). Sve i da je ograničenje 40 (a prilično sam siguran da je tu ograničenje 50), to nije prekoračenje brzine koje bi za posledicu imalo nemogućnost zaustavljanja na vreme. Čovek nije dužan da gleda da li će mu izleteti neko iz žive ograde. Možda je gledao u retrovizor jer je hteo da se prestroji u desnu traku. Možda ga je zaslepio neko farovima. Ima hiljadu možda. Poenta je da je, nažalost, žrtva sama kriva za svoju smrt, a odgovaraće čovek koji je vozio po propisima.
  • cuvar

    01.10.2010 09:46
    Pa,znas kako.... Postoji znak zabrane prolaza za sva vozila. Dobra strana je da se mozemo pravdati da ne znamo sta taj znak znaci,jer ne postoji biciklisticka vozacka dozvola
  • Sinisa

    30.09.2010 20:43
    je na prvom mestu pesak pa biciklista (samo da se
    Slazem se da teba da se postavi ograda, ali ne moze neko da me ubedi da je ziva ograda toliko visoka i da vozac nije mogao da je vidi. Jedino da je starija gospodja bila visine ispod 110 cm, mada sumnjam.Ako ste malo bolje obratili paznju, na drugoj vecoj slici se vidi (i dalje ne ceo) poduzi trag kocenja putnickog automobila. To naravno implicira da se vozac istog nije pridrzavao ogranicenja i da je vozio brze od 40 km/h. Ne pravdam stariju gospodju i kao sto rekoh jesam za to da se izgradi neka ozbiljnija ograda koja bi sprecila dalje izazivanje ovakvih saobracajnih udesa u kojima pesaci gube zivote.

    Jos samo nesto na kontu negodovanja biciklista. Da li postoji i jedan znak kojim se zabranjuje saobracanje bicilista kroz centar (pesacku zonu)??
    Kako ne postoji takav znak, cika saobracajac nema zakonskog osnova za ispisivanje kazne. Mislite o tome :)
  • NS

    29.09.2010 14:12
    Ograda
    Za takve matore (R.I.P) i ne samo njih treba staviti ogradu od 2 dva metra čeličnu kao u Beogradu kod sajma pa niko neće pretrčavati kolovoz van pešačkog! Samo ne znam kako misle stariji ljudi da pretrčavaju kad jedva i idu!!?? Pogotovu što je ova jadna starica upropastila svoj život a i tuđi je upropastila sa svojim postupkom!
  • emanon

    29.09.2010 11:36
    Kakva tragedija za oboje, pesacki prelaz je na manje od 20m od tog mesta. Tu vec decenijama ljudi prelaze, napravili su prolaz kroz tu zivu ogradu. Jedno vreme je na tu rupu bila postavljena zica, ali su pesaci probili drugi prolaz odmah pored a onda je jednog dana i zica nestala. Na jos jednom mestu, bulevar M. Pupina kod podzemnog prolaza, ljudi se igraju glavom. Pretrcavaju ne bi li uhvatili bus a na tom mestu je krivina i vozaci uopste ne vide pesake od one visoke betonske ograde. Jednom sam video kako je neku devojku oduvao automobil. Studentkinja, nosila neke skripte u rukama, pretrcavala na tom mestu. Kada ju je udario automobil skripte se razletele na sve strane, ona lezi na kolovozu a gomila papira pada po njoj sa neba. Veoma uzasan i potresan prizor. Na srecu prezivela je.
  • V

    29.09.2010 10:15
    Konacno treba poceti kaznjavati i pesake. Ako ste vozac, i svirate pesaku koji nepropisno prelazi ulicu, on se jos ljuti, kao"sta ti je budalo, sta sviras". Nadam se da u ovom slucaju vozac nece odgovarati.
  • ceca

    29.09.2010 10:12
    Zao mi je starice,ali i vozci i pesaci imaju isti problem.Pre par godinaje starica je prelazila od merkatora dijagonalno ka jugodrvu izazvala je lancani sudar 6 vozila,hvala bogu njoj nista nije bilo.nisu stalno krivi vozaci,
  • bns

    29.09.2010 09:41
    Zaista je tu očito, kao i na Bulevaru Oslobođenja, potrebno postaviti žičanu ogradu. Na Bulevaru su pešački prelazi udaljeni jedni od drugih i užasava me što nema podzemnih prolaza za pešake, ili makar onih mostića. Al' važno da biciklom ne smemo u centar.
    Pozdrav biciklistima!
  • js

    29.09.2010 09:09
    ili podvoznjaci ili nadvoznjaci
    neznam sta da kazem, sva sreca baka se vec nazivela... ali da je bio neko mladji... Ovde stvarno nije daleko pesacki prelaz kao sto je slucaj na bul. oslobodjenja, ali stvarno su nam potrebni ti podvoznjaci ili nadvoznjaci za pesake.
  • Vedran

    29.09.2010 08:58
    I šta sad?!
    I šta sad? Sad će da bude vozač kriv jer nije vidio iza staricu iza zelenila, a plus što je ona prelazila na neobilježenom mjestu!
    Ti penzioneri su spori, a uporno prelaze na takvim mjestima. Svakodnevno viđam na Bulevaru Oslobođenja da tako prelaze.
    Takve treba kažnjavat. Poštujem njegove godine i da je spor, ali kad je tako, neka poštuju i oni vozače nikom nije do toga da se zadržava bez potrebe i da ih propušta tamo gdje nije pješački prelaz.
  • Dukelander

    29.09.2010 08:53
    Ne treba nikakvo niže rastinje nego metalna ograda unutar živice, pa da ljudi već jednom prestanu da se šetkaju tuda. Sad je zbog svoje neopreznosti i žurbe i zbog sporijih refleksa čoveka koji nije očekivao da mu neko iskoči iz žbunja, sirota žena izgubila život.
    I dajte već jednom te podzemne prolaze.
  • Fama o biciklistima

    29.09.2010 08:52
    Ma mi na bicikletu mozemo da jurimo i preko trideset posto nam nije "sin raskantao masinu" zato gradjani cuvajte se osvete besnog bicikliste!A i besnog gospodina Bubnjevica...
  • ja

    29.09.2010 08:39
    E moj/a G, Nadam se da ce se ta zena tamo negde izviniti coveku, sto mu je unistila i poremetila dan, i da covek nece imati nikakve posledice. Ne prelazi se ulica tu! Sama se je ubila!
  • ili ovako

    29.09.2010 08:07
    zasto da neko ko ne postuje pesacki prelaz da otera nekog na robiju
    treba covek da ima traumu za ceo zivot da mu se rasturi porodica jer gdja prelazi tamo gde to nije predvidjeno
    a sa druge strane kad smo vikali ne ziva ograda iskakace odatle kao zecevi onda je bilo sto smo protiv zelenila, - e evo zbog ovoga
    treba zelenilo ali neko nize rastinje
    sve jedno koliko je isao brzo
    u ovakvoj situaciji i 30km/h je mnogo
  • z

    29.09.2010 07:08
    Prosao sam tudu
    Zena u poznijim godinama je prelazila ulicu i auto je nije video od zive ograde; BG table su zato sto su kola kombi, pa su verovatno uzeta na lizing: ne mora uopste da znaci da su kola isla brzo.

    I meni se desilo na Bulevaru da starija gospoda i gospodje prelaze ulicu kod Futoske pijace van pesackog: stvarno ne znam cemu zurba kada si u penziji? Normalno je da si fizicki i culno sporiji i da bi morao biti puno oprezniji...
  • Skali

    29.09.2010 06:42
    Opet divljao neki biciklista pa zgazio zenu... U pravu je Bubnjevic sto im je zabranio da voze kroz pesacku zonu...
  • Dukelander

    29.09.2010 05:46
    E prijatelji biciklisti, nije zezanje. Pobismo toliki narod.
    Negde mi se učinilo da je auto udario ženu van pešačkog prelaza, tj. da je prelazila na neobeleženom mestu, a da je auto bio beogradskih tablica. Loša kombinacija, samo to.
  • Adice

    28.09.2010 21:20
    eh...
    Ma, ustvari, da nema biciklista Srbija bi već bila u EU.... ;))
  • uncas

    28.09.2010 20:52
    @G,slazem se-biciklisti su krajnje rizicna grupa...A ovi sa 50-250 ccm sto voze po biciklistickim stazama 70km/h-nije vazno,lako je ne savesnim vozacima da uniste Yugo i dva zivota Tatinim Audijem kad ce biti samo ukoreni-nije vazno...Ali opasnim nafriziranim biciklom po gradu sejati strah i trepet-nema smisla:))
  • G

    28.09.2010 18:04
    Nadam se da će biciklista koji je unesrećio jadnu ženu da debelo odgovara!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna