Vozači su dužni da voze po ograničenjima a to negovorim bez razloga...
A adekvatnih i potrebnih obilježenih pješačkih prelaza nema....
Kao i to da auta idu na redovan servis...tako da je svaki komentar ovde suvišan!
A verujem da se svakome desilo da prelazi ulicu van pješačkog!
kad bi policija radila malo svoj posao verovatno bi bilo manje takvih udesa , a danas u brace ribnikara policijski kombi parkiran tamo gde je zabranjeno sa uredno ukljucenim sva cetiri zmigavca prazan
Eto i opet vozač krvi iako je žena prelazila van prelaza. Pa čemu onda služe obilježeni prelazi, predpostavljam imamo viška bjele boje pa ajde da je potrošimo na obiljžavanje prelaza.
Ja bi pravio betonski zid visok 3m, sa sve bodiljkavom žicom na vrhu i strujom, a taj zid samo ne bih pravio na mjestu gdje je pješaki prelaz. Drugačije se ne može. Neko u komentaru spomenu Hajduk Veljkovu, tu je baš kritično, a i Bulevar M. Pupina takođe, al' moram priznati i meni se smuči kad pomislim da trebam ići kroz podzemni prolaz, ali bolje to nego pretrčavati.
Jeste velika razlika. Ako se utvrdi da je covek vozio po svim pravilima i nije mogao da je izbegne, odnosno da je kriv pesak, izuzetno je velika razlika. To sto je auto jaci od pesaka to je jedna stvar, ali ako ste vozac i ako Vam je nekad neki pesak iskocio iz zbuna, bice Vam jasno o cemu pricam.
Zao mi je zene, Bog da joj dusu prosti! Ali pesaci su bezobrazni, pretrcavaju ulicu gde stignu. Npr. Hajduk Veljkova Ulica ili Bulevar Mihajla Pupina. Neki su toliko bahati da cak polako prelaze ulicu, pa vozac skoro mora i da stane da ih ne pregazi. Treba osloboditi vozace krivice za takve stvari, naravno osim ako nisu pijani ili su prebrzo vozili.
Nije velika razlika. Žena je poginula, vozač je kriv svakako. Jedino će mu biti manja kazna. Što ne menja ništa. Shvatite već jednom da je auto jači od pešaka i da mora imati veću odgovornost.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Žena poginula u udesu u Kaću
Info
•05.10.2010.
•12:25 > 15:44
Komentari 8
bl
A adekvatnih i potrebnih obilježenih pješačkih prelaza nema....
Kao i to da auta idu na redovan servis...tako da je svaki komentar ovde suvišan!
A verujem da se svakome desilo da prelazi ulicu van pješačkog!
novosadjan
oto
Vedran
Ja bi pravio betonski zid visok 3m, sa sve bodiljkavom žicom na vrhu i strujom, a taj zid samo ne bih pravio na mjestu gdje je pješaki prelaz. Drugačije se ne može. Neko u komentaru spomenu Hajduk Veljkovu, tu je baš kritično, a i Bulevar M. Pupina takođe, al' moram priznati i meni se smuči kad pomislim da trebam ići kroz podzemni prolaz, ali bolje to nego pretrčavati.
Ja
Lepo pise 'u blizini pesackog prelaza'!
@ Anonimus
Jeste velika razlika. Ako se utvrdi da je covek vozio po svim pravilima i nije mogao da je izbegne, odnosno da je kriv pesak, izuzetno je velika razlika. To sto je auto jaci od pesaka to je jedna stvar, ali ako ste vozac i ako Vam je nekad neki pesak iskocio iz zbuna, bice Vam jasno o cemu pricam.
Srki
rascistimo
velika je razlika
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H