Biciklisti jesu osioni. Voze brzinama od 40-60 km/h, ne razmišljajući da li će naletanjem ubiti neku osobu. Ako se to i desi, on se podigne, uzjaši bicikl i pobegne.
Veći broj otimačina tašni se radi na biciklu na zapadu, pitanje je kad će kod nas.
Ne postoji način da se reguliše ponašanje biciklista ili zakonski sankcioniše.
Policija je nemoćna kada su u pitanju biciklisti.
Iz tog razloga, Danska je uradila sledeće:
1. Biciklisti imaju maksimalno prvenstvo i prioritetni su učesnik u saobraćaju.
Svi moraju da propuste bicikliste, čak i pešaci. Kažnjivo je ne propustiti biciklistu.
2. Staze za bicikliste i pešake su odbojene, aimaju i odvojene semafore. Opet, kod otvaranja semafora prvo ide biciklistima.
Zbgo ovih poteza, svi stanovnici su stimulisani da koriste bicikl.
A sve ovo iz razloga jer je država ustanovila da ne postoji način kažnjavanja bicikliste, a praktično primenjiv.
Ne piše šta se zapravo desilo, ali vidjam sve više biciklista koji zamišljaju da su pešaci - prelaze biciklom preko pešačkog i još misle da imaju prednost u saobraćaju! Mnogo, mnogo edukacije treba i za bicikliste, a i za vozače i pešake!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Biciklista oboren na Novom naselju
Autor: 021.rs; foto: Zoran Glišić
Info
•19.07.2016.
•16:21
Komentari 4
info
Rasha
Danska
Veći broj otimačina tašni se radi na biciklu na zapadu, pitanje je kad će kod nas.
Ne postoji način da se reguliše ponašanje biciklista ili zakonski sankcioniše.
Policija je nemoćna kada su u pitanju biciklisti.
Iz tog razloga, Danska je uradila sledeće:
1. Biciklisti imaju maksimalno prvenstvo i prioritetni su učesnik u saobraćaju.
Svi moraju da propuste bicikliste, čak i pešaci. Kažnjivo je ne propustiti biciklistu.
2. Staze za bicikliste i pešake su odbojene, aimaju i odvojene semafore. Opet, kod otvaranja semafora prvo ide biciklistima.
Zbgo ovih poteza, svi stanovnici su stimulisani da koriste bicikl.
A sve ovo iz razloga jer je država ustanovila da ne postoji način kažnjavanja bicikliste, a praktično primenjiv.
neko
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H