Autor: Blic

Info
12.09.2016.
12:48 > 13:07
Samo lokalne samouprave Šida i Sremske Mitrovice i cementara "Popovac" zainteresovane su da finansiraju održavanje železničkog saobraćaja.
  • Toma

    15.09.2016 19:47
    napredni
    Napredni NS i napredna Srbija gase pruge... sreća je da ovako sposobni nisu bili na vlasti od 1945 umesto komunista, jer danas bismo živeli u blatu a automobil bismo jedino videli na slici u zgužvanim novinama koje su doplivale Dunavom iz Nemačke.

    Pruga Beočin-Pezos je dušu dala za TRAMVAJ. Postoje tramvaji i na tim šinama 1435mm. Uz malo mozga bi taj ekspres tramvaj prelazio železnički most i vozio do Futoga.
  • novosadjanka

    15.09.2016 13:24
    Prodite Nemačkom i Švajcarskom..
    tamo se i sa aerodroma vozis vozom!!!
    najbrze, najjeftinije
    nema gradskih čepova jer svi zele u centar autom...
  • Krivoverujuci

    13.09.2016 12:46
    Sta reci kad na zvanicnom sajtu Zeleznica Srbije, na delu gde treba biti infrastruktura pise "iskljuceno". Zivi bili pa videli na: http://www.zeleznicesrbije.com/active/sr-latin/home/glavna_navigacija/node_1461659260.html
  • Vojvodjanin

    13.09.2016 03:43
    Sposobni SNS i nesposobni DS
    Ovo je izuzetno dobra vest i veliki uspeh nase mlade, ali skromne ministarke Zorane koja se nesebicno zrtvovala dolazeci cak iz Tuzle samo da nama pomogne da nam bude bolje. Za ovo su ne manje zasluzni i Covek sa freske, Nebojsa iz Beograda, Vulini (svi koliko ih ima), Njegov brat i naravno On, jedini i najlepsi.
    Ipak, za sve ovo sto se desava Vojvodini od 1988 smo najkrivlji mi, jer nemamo snage da Srbijancima kazemo dosta bre pljacke, nego savijamo siju pred lopovima lazovima i poslednjim sljamom, ukljucujuci ratne zlocince.
    Nakon sto se ispuni ovo obecano ukidanje pruga, vlast ce moci da kaze da ispunjava svoja obecanja, za razliku od zutih koji su potpuno nesposobni: niti su rusili Savamalu, niti su unistavali pruge, niti...
  • otac

    12.09.2016 23:42
    sve su te pruge funkcionisale,dok srbija nije i to uzurpirala od Vojvodine.
    moja majka je tamo radila 40 godina,i kako rece...ugusila nas je srbija !
    svaka joj je na mestu !
  • Tiberius

    12.09.2016 23:14
    pruga petrovaradin-beocin nije u voznom stanju. da bi se sredila potrebno je uraditi rekonstrukciju cele deonice sto mu dodje kao da je prave ispocetka. bolje bi bilo da se od nje napravi biciklisticka staza.
  • hm?

    12.09.2016 21:06
    Jos jedna odluka koja ce direktno i najjace pogoditi Vojvodinu... Bas me interesuje sta o ovome misle gradjani Sombora i okolinih mesta, Vrsca, Zrenjanina.. ili se uopste ne secaju Vojvodine pre jogurta...?
  • chwdp

    12.09.2016 20:50
    Ја мислим да треба да се укине Србија и да се поделе региони и да сваки регион буде своја држава пошто овако више не вреди!
  • anon

    12.09.2016 19:38
    Dakle, Železnice Srbije napušta pruge. Još samo da napuste vagone i lokomotive, pa može i formalno da postane institucija koja služi za prebacivanje državnih para u privatne džepove i udomljavanje partijskih kadrova. Možemo i ime da joj promenimo u Malverzacije Srbije.
  • Besposlicar

    12.09.2016 19:31
    To je ta napredna Srbija.
  • Nikola 97

    12.09.2016 19:29
    Vracanje u 15. vek. Spajanje drzave i crkve, nepostovanje ljudskih prava, osoba na celu drzave koja nikog nista ne pita, vozovi se ukidaju, putevi sve gori, privreda gotovo i da ne postoji. Jedva cekam da odem, ovo nije drustvo kakvo zelim.
  • masinovodja

    12.09.2016 19:06
    Na zapadu se konstantno grade nove pruge . U tim zemljama ovaj vid transporta koristi cak 52 procenata ukupnog broja putnika . U SAD i Kanadi zeleznice ucestvuju u prevozu tereta sa cak 62 posto. Glupavi zapad gradi pruge a pametna Srbija ih ukida . Treba imati celicne sajle od zivaca i ovde ziveti.
  • LimanAC/DC

    12.09.2016 18:20
    Ni jedan grad/opstina nece pruge ali hoce da im peva Ceca na trgu...
  • Putnik

    12.09.2016 18:15
    Ne postoji idealniji saobracaj od zeleznickog. Neko rece u komentaru da je to osnovni vid prevoza u vecini zemalja . Zasto uvek nesto mudrujemo i komplikujemo ? Ima li ovde pobogu iko normalan ?
  • Zlatne šine

    12.09.2016 17:31
    Kad krene rat, videćete vrednost naših pruga.
    To je ono što će izvući Srbiju iz ekonomske rupe, i tokom rata a naročito posle njega.
    Tokom rata ćemo čak čuvati svaki kilometar pruge vojnicima, naročito severni deo...
    ALi, džabe to sad govorite kucama koji na sve četiri šene...
  • mr X

    12.09.2016 16:59
    Čemu pruge i vozovi kada svi možemo da živimo u Novom Sadu i Beogradu?
    (ovo je trebao biti sarkazam, ko nije shvatio)
  • Z.....

    12.09.2016 16:37
    ....poslednji vagon
    Vojvodina je bila "lokomotiva razvoja", bar se tako nekad govorilo, a i bilo je tako. A onda se neko uplasio da ta lokomotiva ne ode sama u Evropu, pa je nagazio na kocnicu. Ali je , brate, nagazio previse, sad je poslednji vagon. Zato joj vise ni pruge ne trebaju.Sve je ocerupano. A bila je premrezena uzduz i popreko, i to rentabilnim prugama.
  • Bradilko

    12.09.2016 16:04
    Kinezima u inat
    Ceo svet se vozi vozovima,transportuje robu,jedino mi ukidamo pruge.A ovamo kao gradimo...
  • Jogi Letač

    12.09.2016 15:55
    Dakle, očigledan primer kako ni ono što je u prošlosti izgrađeno, ovi današnji ne umeju ni da održavaju. S jedne strane priča o ulaganju u infrastrukturu, a ovamo gasimo ono što već imamo.
  • djekna

    12.09.2016 15:28
    Prugarenje
    Ako Lafarzu nije u interesu da revitalizuje ovaj pravac prema Beocinu, mislim da nema potrebe ni da se spominje vise ova tema. Ima autobusa za raju. Sirotinja smo i to treba sto pre da razumete. Prioritet je pruga Beograd - Subotica i to je ono sto prvo treba zavrsiti.
  • Zivan

    12.09.2016 15:16
    U poslednjih 28 godina ništa se nije ulagalo u pruge i naravno da je pružna mreža zapuštena, a vozovi propali, dok su putnici, uslede nepooštovana reda vožnje, odvikli od voza. Ipak, zeleznca je najeftiniji vid trasporta i prevoza za socijalno siromašnije stanovništvo. Ekološka prednost u odnosu na drumski saobraćaj je nemerljiva. Svuda u Evropi obnavljaju se pruge, na najvažnijim relacijama i grade superbrze, samo mi radimo suprotno i kupujemo vozove koji neće imati kuda voziti.
    Jedino rešenje je potpuno nova saobraćajna strategija, dok bi prethodno Vlada Srbije morala da odustane od nameravanog ukidanja 800 kilometara pruga i pitanju šinskog saobraćaja pristupi potpuno drugačije, u skladu sa evrotrendovima...
  • мика

    12.09.2016 14:59
    На западу су те пруге претворили у бициклистичке стазе.
  • raikkonen

    12.09.2016 14:37
    pa evo elemenata za istragu - zasto je na pezos-beocin kod kamenice i bocki NESTALO neokliko stotina pragova koji su sistematski vadjeni, delovi sina su iseceni i odneti, a to je sve radilo nekoliko ljudi, godinama unazad. cesto prolazim pored tih delova i vidim da je svaki drugi-treci prag izvadjen. o tome se cuti, da li se tu neko dobro ovajdio???
  • ns

    12.09.2016 14:25
    ns
    Jes ti druze siguran da je tu kod Beocina ostalo sina i pragova? Ja ih nesto nisam video
  • Smrdija

    12.09.2016 14:24
    " .. jer država i "Železnice" za to nemaju više novca. .."

    Zato uvek ima novca za jagnjetinu , prasetinu , losose , kavijar , pozlacene hemijske , ...
  • Pop milo

    12.09.2016 14:22
    Rentabilnost
    Srbija bi mogla da ukine samu sebe. Ni u njoj se ne isplati ziveti.
  • Deks

    12.09.2016 14:02
    A gde je tu pokrajina Vojvodina, zašto se ona nije prijavila za finansiranje vojvođanskih lokalnih pruga? Zar pokrajinski organi postoje samo zbog beneficija i plata zaposlenih u njima? Ako se ukinu lokalne pruge umesto da se modernizuju, to će biti dodatno uništavanje osnovne infrastrukture i još veći pad kvaliteta života običnih građana.
  • Vlada

    12.09.2016 13:57
    ---
    Odumiranje naroda i države se nastavlja kroz zapostavljanje infrastrukture koja omogućava efikasan i jevtin putnički i teretni saobraćaj.
  • RIZBO

    12.09.2016 13:29
    DILETANTI
    ne mogu da smisle i realizujuju neku vrstu nadzemne železnice Novi Sad - Petrovaradin - Beočin - Begeč, bolje je da sve ode u parlog, pa da neki "odlikaš" preproda šine i pragove!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna