Napredni NS i napredna Srbija gase pruge... sreća je da ovako sposobni nisu bili na vlasti od 1945 umesto komunista, jer danas bismo živeli u blatu a automobil bismo jedino videli na slici u zgužvanim novinama koje su doplivale Dunavom iz Nemačke.
Pruga Beočin-Pezos je dušu dala za TRAMVAJ. Postoje tramvaji i na tim šinama 1435mm. Uz malo mozga bi taj ekspres tramvaj prelazio železnički most i vozio do Futoga.
Sta reci kad na zvanicnom sajtu Zeleznica Srbije, na delu gde treba biti infrastruktura pise "iskljuceno". Zivi bili pa videli na: http://www.zeleznicesrbije.com/active/sr-latin/home/glavna_navigacija/node_1461659260.html
Ovo je izuzetno dobra vest i veliki uspeh nase mlade, ali skromne ministarke Zorane koja se nesebicno zrtvovala dolazeci cak iz Tuzle samo da nama pomogne da nam bude bolje. Za ovo su ne manje zasluzni i Covek sa freske, Nebojsa iz Beograda, Vulini (svi koliko ih ima), Njegov brat i naravno On, jedini i najlepsi.
Ipak, za sve ovo sto se desava Vojvodini od 1988 smo najkrivlji mi, jer nemamo snage da Srbijancima kazemo dosta bre pljacke, nego savijamo siju pred lopovima lazovima i poslednjim sljamom, ukljucujuci ratne zlocince.
Nakon sto se ispuni ovo obecano ukidanje pruga, vlast ce moci da kaze da ispunjava svoja obecanja, za razliku od zutih koji su potpuno nesposobni: niti su rusili Savamalu, niti su unistavali pruge, niti...
sve su te pruge funkcionisale,dok srbija nije i to uzurpirala od Vojvodine.
moja majka je tamo radila 40 godina,i kako rece...ugusila nas je srbija !
svaka joj je na mestu !
pruga petrovaradin-beocin nije u voznom stanju. da bi se sredila potrebno je uraditi rekonstrukciju cele deonice sto mu dodje kao da je prave ispocetka. bolje bi bilo da se od nje napravi biciklisticka staza.
Jos jedna odluka koja ce direktno i najjace pogoditi Vojvodinu... Bas me interesuje sta o ovome misle gradjani Sombora i okolinih mesta, Vrsca, Zrenjanina.. ili se uopste ne secaju Vojvodine pre jogurta...?
Dakle, Železnice Srbije napušta pruge. Još samo da napuste vagone i lokomotive, pa može i formalno da postane institucija koja služi za prebacivanje državnih para u privatne džepove i udomljavanje partijskih kadrova. Možemo i ime da joj promenimo u Malverzacije Srbije.
Vracanje u 15. vek. Spajanje drzave i crkve, nepostovanje ljudskih prava, osoba na celu drzave koja nikog nista ne pita, vozovi se ukidaju, putevi sve gori, privreda gotovo i da ne postoji. Jedva cekam da odem, ovo nije drustvo kakvo zelim.
Na zapadu se konstantno grade nove pruge . U tim zemljama ovaj vid transporta koristi cak 52 procenata ukupnog broja putnika . U SAD i Kanadi zeleznice ucestvuju u prevozu tereta sa cak 62 posto. Glupavi zapad gradi pruge a pametna Srbija ih ukida . Treba imati celicne sajle od zivaca i ovde ziveti.
Ne postoji idealniji saobracaj od zeleznickog. Neko rece u komentaru da je to osnovni vid prevoza u vecini zemalja . Zasto uvek nesto mudrujemo i komplikujemo ? Ima li ovde pobogu iko normalan ?
Kad krene rat, videćete vrednost naših pruga.
To je ono što će izvući Srbiju iz ekonomske rupe, i tokom rata a naročito posle njega.
Tokom rata ćemo čak čuvati svaki kilometar pruge vojnicima, naročito severni deo...
ALi, džabe to sad govorite kucama koji na sve četiri šene...
Vojvodina je bila "lokomotiva razvoja", bar se tako nekad govorilo, a i bilo je tako. A onda se neko uplasio da ta lokomotiva ne ode sama u Evropu, pa je nagazio na kocnicu. Ali je , brate, nagazio previse, sad je poslednji vagon. Zato joj vise ni pruge ne trebaju.Sve je ocerupano. A bila je premrezena uzduz i popreko, i to rentabilnim prugama.
Dakle, očigledan primer kako ni ono što je u prošlosti izgrađeno, ovi današnji ne umeju ni da održavaju. S jedne strane priča o ulaganju u infrastrukturu, a ovamo gasimo ono što već imamo.
Ako Lafarzu nije u interesu da revitalizuje ovaj pravac prema Beocinu, mislim da nema potrebe ni da se spominje vise ova tema. Ima autobusa za raju. Sirotinja smo i to treba sto pre da razumete. Prioritet je pruga Beograd - Subotica i to je ono sto prvo treba zavrsiti.
U poslednjih 28 godina ništa se nije ulagalo u pruge i naravno da je pružna mreža zapuštena, a vozovi propali, dok su putnici, uslede nepooštovana reda vožnje, odvikli od voza. Ipak, zeleznca je najeftiniji vid trasporta i prevoza za socijalno siromašnije stanovništvo. Ekološka prednost u odnosu na drumski saobraćaj je nemerljiva. Svuda u Evropi obnavljaju se pruge, na najvažnijim relacijama i grade superbrze, samo mi radimo suprotno i kupujemo vozove koji neće imati kuda voziti.
Jedino rešenje je potpuno nova saobraćajna strategija, dok bi prethodno Vlada Srbije morala da odustane od nameravanog ukidanja 800 kilometara pruga i pitanju šinskog saobraćaja pristupi potpuno drugačije, u skladu sa evrotrendovima...
pa evo elemenata za istragu - zasto je na pezos-beocin kod kamenice i bocki NESTALO neokliko stotina pragova koji su sistematski vadjeni, delovi sina su iseceni i odneti, a to je sve radilo nekoliko ljudi, godinama unazad. cesto prolazim pored tih delova i vidim da je svaki drugi-treci prag izvadjen. o tome se cuti, da li se tu neko dobro ovajdio???
A gde je tu pokrajina Vojvodina, zašto se ona nije prijavila za finansiranje vojvođanskih lokalnih pruga? Zar pokrajinski organi postoje samo zbog beneficija i plata zaposlenih u njima? Ako se ukinu lokalne pruge umesto da se modernizuju, to će biti dodatno uništavanje osnovne infrastrukture i još veći pad kvaliteta života običnih građana.
ne mogu da smisle i realizujuju neku vrstu nadzemne železnice Novi Sad - Petrovaradin - Beočin - Begeč, bolje je da sve ode u parlog, pa da neki "odlikaš" preproda šine i pragove!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Niko neće čak 760 kilometara pruga, među njima i one kod Novog Sada
Autor: Blic
Info
•12.09.2016.
•12:48 > 13:07
Komentari 29
Toma
Pruga Beočin-Pezos je dušu dala za TRAMVAJ. Postoje tramvaji i na tim šinama 1435mm. Uz malo mozga bi taj ekspres tramvaj prelazio železnički most i vozio do Futoga.
novosadjanka
tamo se i sa aerodroma vozis vozom!!!
najbrze, najjeftinije
nema gradskih čepova jer svi zele u centar autom...
Krivoverujuci
Vojvodjanin
Ipak, za sve ovo sto se desava Vojvodini od 1988 smo najkrivlji mi, jer nemamo snage da Srbijancima kazemo dosta bre pljacke, nego savijamo siju pred lopovima lazovima i poslednjim sljamom, ukljucujuci ratne zlocince.
Nakon sto se ispuni ovo obecano ukidanje pruga, vlast ce moci da kaze da ispunjava svoja obecanja, za razliku od zutih koji su potpuno nesposobni: niti su rusili Savamalu, niti su unistavali pruge, niti...
otac
moja majka je tamo radila 40 godina,i kako rece...ugusila nas je srbija !
svaka joj je na mestu !
Tiberius
hm?
chwdp
anon
Besposlicar
Nikola 97
masinovodja
LimanAC/DC
Putnik
Zlatne šine
To je ono što će izvući Srbiju iz ekonomske rupe, i tokom rata a naročito posle njega.
Tokom rata ćemo čak čuvati svaki kilometar pruge vojnicima, naročito severni deo...
ALi, džabe to sad govorite kucama koji na sve četiri šene...
mr X
(ovo je trebao biti sarkazam, ko nije shvatio)
Z.....
Bradilko
Jogi Letač
djekna
Zivan
Jedino rešenje je potpuno nova saobraćajna strategija, dok bi prethodno Vlada Srbije morala da odustane od nameravanog ukidanja 800 kilometara pruga i pitanju šinskog saobraćaja pristupi potpuno drugačije, u skladu sa evrotrendovima...
мика
raikkonen
ns
Smrdija
Zato uvek ima novca za jagnjetinu , prasetinu , losose , kavijar , pozlacene hemijske , ...
Pop milo
Deks
Vlada
RIZBO
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H