Ово је чиста ГЛУПОСТ, па ауто до 80kw са турбопуњачем има много боље перформансе него ауто преко 100kw без турбопуњача. Као што рече Picasso, или више полиције на путевима или да се ови наши владари не глупирају са изменама Закона...
Podrzavam to u vezi mladih vozaca uglavnom je to manje vise ok,problem su stariji vozaci,smesan je udeo mladih vozaca u ukupnom broju udesa,problem je sto zakon postoji a ne primenjuje se,policije nema nigde,ako ih ima svodi se na radar i na vagu za kamione,novac treba ulagati u presretace i kamere za nadzor i sto vise policije u civilu,kad znas da u svakom gradu i na svakom putu kruze policajci u civilnim autima ne bahatis se jer ako ima kamera i u autu ne mozes se izvuci
Ovo je gomila bolesnih bulažnjenja i gluposti i nepraktično je diskriminišuče i ponižavajuće.
Ovo ako prođe, menjam državu isti dan jer ću dobiti transfer blama i gluposti.
Inače ovo polemisanje u kometarima maši suštinu da nas ponižavaju sa ovim i prave na maloumne, a oni us u stvari baš to(i bezobrazni).
i drugom rečju gluposti na gomili, nek se naplaćuju na drugoj strani a ne ovo lupetanje i gluposti šta da kupuju drugi auto šta li da voze godinu dana????
Ili lepo pauziraju i onda kad dobro zaborave krenu da voze tajaka auta hahaha ovo je tragikomika!!!! lepti
Auto od 80 kw ima skoro 110 konja.Taj auto moze razviti brzinu od skoro 200 kmh.Sta oni pricaju gluposti.Cisto sumnjam da ce nesto prmenuti.Treba promenuti svest vozaca i idole omladine.
Mali auto od 80kw je brzi i startniji od velikog od 100kw, to objasnjenje kao po toni vozila je apsolutno ludilo posto je razlika u ubrzanju i max brzini kod auta od 1t i auta od 1.3t je ogromna tako da je ovo sve besmirleno. Vece kazne i njihova adekvatna primena je resenje.
Svoje iskustvo sam sticao godinama u lepom Yugu sa ne malih 55 KS koje su mi dozvoljavale razne "akrobacije" za tako mali auto, pa ne nalazim da će se Vašim adolescentima oduzeti bilo kakva šansa za sticanje vozačkog iskustva. Drugo je pitanje da li Vi očekujete da Vaši adolescenti uz 100 KS lakše steknu neka druga iskustva koja im sa Yugom neće biti tako konforna (ali ne i nedostižna).
Po stavu Vam vidim da Vam para ne manjka, stoga - kupite im jednog dobrog Yuga (svakom po jednog), nećete pogrešiti.
Mnogo bolje je da je ta snaga ograničena u skladu sa težinom auto.
Nije isto auto od 1.200 kg i 80 kW i auto od 1.600 kg.
A i tih 80 kW je prilično jak auto. Vozim auto od 66 kW i 1.300 kg. Kada idem prazan, i te kako može da lepo potegne. Kada sam ga tek kupio, posle auta od 40 kW ispočetka nisam imao osećaj, tako sam se uhvatio jedom u gradu da je sa 30ak km/h do 90 km/h za par sekundi. Naravno to nije bilo namerno, ali navika na slabiji auto je učinila svoje. Od tada pazim koliko stišćem gas.
Tako da auto iste težine samo sa 80 kW ima mnogo veće ubrzanje i sa njim može da se brzo dostigne 100 i više, tačnije za nekih 10-12 sekundi.
Pre neki dan čitam komentare – loše se živi, radim za 25 000, ko to zarađuje 50 000 itd. Danas čitam – svi imaju kola, vozaju se, vozaju se i deca.
Ljudi, da li ste realni? Sad odjednom imate para da i deci sipate gorivo, a juče niste imali šta da jedete.
A da ne spominjem ove jadne što sad bez automobila neće moći kod lekara, na posao itd. Toliko ljudi živi bez automobila – rade, kreću se, idu kod lekara. Preživećete i vi.
Pa sad, obzirom da u tom autu dnevno provedem najmanje 2-3 sata (na posao i sa posla), teško da nisam svesna. Čini mi se da je upravo obrnuto, odnosno da Vi možda niste nikada seli u jači auto pa imate nerealnu sliku.
A obzirom da imam više muške dece, adolescentnog uzrasta jako sam svesna i količine hormona i kako oni utiču na rasuđivanje i ponašanje mladog čoveka.
Upravo zato i kažem da neiskustvo i oduzimanje šanse da se isto stekne i u praksi održava nešto najgore što se mladom (a bogami i iskusnom) vozaču može desiti.
Ja se više bojim neiskusnih koji sednu u jači auto od navale hormona u istom.
Da , moram i da dodam, predlog je sam po sebi veoma GLUP, jer mi zapravo već imamo ZAKON koji ograničava vozače da ubijaju po ulicama, ali GA NIKO NE PRIMENJUJE!!! Tako da ovaj idiJotizam služi za dodatno plašenje nas jadnih poslušnih građana, koji baj d vej, već poštujemo ZAKON i uopšte, velikom većinom, nismo rizični vozači - kao ni većina mladih i neiskusnih vozača. Problem su bahate bitange koje ni do sada NISU poštovale ZAKON, pa neće ni ovaj poštovati!!!
Ali nije mlad vozač uleteo BMW-om u Dunav, taj klipan nije nikada ni imao dozvolu i nikada nije ni položio vozački ispit! A bio je već hvatan u vožnji bez dozvole!!
Naravno podržavam ograničenje za mlade vozače, s tim što to i nije ograničenje za prosečnog građanina (ej 80kW to je oko 109 KS!), a bogataška deca će nekažnjeno, kao i do sada, da divljaju ulicama grada, bez dozvole, u jakim mašinama, pijani, drogirani, možda i da ubiju ponekog na pešačkom prelazu...itd...sve to ponavljam, nekažnjeno !
Tako je, i treba da kupi neki krs za manje od 2000 evra, i da se BOJI za svoj zivot kad vozi jer ima ludaka u tucsonima od 1600 ccm i 132 ks koji vec imaju staza ali i dalje ne shvataju da je njihov dzip BEZBEDAN ZA NJIH ali istovremeno SMRT za ostale koji nemaju toliki dzep. Kada mladi vozac nauci da se BOJI, naucice i da VOZI.
Svuda u svetu imate postepeno dobijanje vozacke dozvole. Proguglajte Graduated driver licensing.
Poenta obuke i jeste da se mladi vozaci nauce voznji uz nadzor starijeg lica (roditelja, clana familije ili prijatelja). Pojedinci ovde misle da je dovoljno nauciti gde je gas, kvacilo, kocnica i da je to to. Mlad vozac u rizicnoj situaciji sigurno nece odreagovati kao iskusan vozac i zato mu je on potreban da ga nauci nekim stvarima za koje instruktor nije imao vremena. Ne zna sta je tu cudno?
Ono sto su zaboravili da prepisu je to da u svetu postoji ZABRANA VOZNJE DRUGIH LICA prvih godinu-dve, sem clanova porodice. Dakle, nema onog AJDE DAJ GAS DA VIDIMO KOLKO MOZ' DA IZVUCE itd. U tom slucaju, ne bi doslo do onakvih slucajeva kao ova kada je momak uleteo u vodu. Zabrana voznje nocu prvih godinu dve se podrazumeva.
Pored ovoga, kod nas u obuci ne postoji obuka o prepoznavanju opasnosti-kucajte na youtube HAZARD PERCEPTION i DRIVE SMART TEST da vidite o cemu se radi.
Uopste nije losa ni zabrana "besnih" kola. Da sam ja imao sa 18 godina nekog besnog bmw-a sigurno bih nastradao ali ne. Ja sam imao golfa dizela sa kojim nema sanse da divljas.
Sto se tice "ludih glava" tu bi roditelji trebali da nastupe. Auto skola nije vaspitna ustanova!
Draga Sofija, Vi očigledno niste svesni šta je snaga od 111 KS (83 kW) i kako lako može da se "otme" iz ruku i kontrole mladog vozača punog hormona i adrenalina...
Једна је ствар ако законе доносе због европске уније, а сасвим је друга ако и верују да су добри. Ја други ауто купoвати нећу. Стрпеће се дете две године. Па није дозвола компот па да се поквари.
Čitam tekst i epohalne predloge "druga Damira iz Komiteta " i polako shvatam onu narodnu izreku kako ljudska glupost nema granica. Drug Damir iz " komiteta " upravo je ovim zakonskim predlogom mladim ljudima poručio, čim napunite 18 godina, pasoš u ruke i zbogom Srbijo. Po ovom epohalnom predlogu mlad čovek neće moći do 21 godine da se zaposli kao profi vozač, da vozi taxi, dostavno vozilo, da bude kurir brze pošte...a za pušku su sa 18 sposobini ali ne i za automobill. Sprdnja.
Још ми је луђи предлог да 5 година не смеју сами да возе кола. Па замислите момка од 20 година који ради у суседном селу. Он 5 година не може да иде својим колима на посао сам. Или млада мајка која мора дете код доктора да одвезе, а неће моћи да вози јер је сама у колима без особе која има дозволу. Који дилетант је ово смислио???
realno steta je da naiskusan vozac vozi skup auto jer parvvui stetu. sa jedne strane hocemo da stanemo na kraj bahatosti a onda kad s enesto preduzme necemo. pitanje je sta moze da zaustavi to manji vise samoubijanje ali vise ubijanje onih koji sa ovim nemaju nista.
sve evropsko cemo imati sem privrede i primanja i socijalne zastite
Hocemo negu i zastitu straih lica i dece kao na ZAPADU. TO NAM DAJTE . Sve radi drzava jednosmerno .Velik nam je nagib prema drzavi pa nista ne tece uzbrdo sve se sliva u nju
Opet ovaj prodavac magle Okanovic, iz izmisljenog tela za primanje drzavne plate ni za sta, lupeta za medalju i predlaze resenja svojstvena samo segamega naprednim strucnjacima... Napaljeni sumaher je napljeni sumaher, bez obzira na godine, kubikazu ili snagu motora... Protiv takvih je lek samo drakonska kazna i dosledna primena zakona, sve ono sto u ovoj drzavi ne postoji.
Србија земља забрана. Уместо едукација за младе они ударили забрану. Тако има само да обесхрабрите и уплашите младе возаче јер реално и са југом можеш убити себе и друге.
Maši se poenta: bahati za volanom ionako ne haju za propise. Onaj što je sleteo u Dunav nije ni imao dozvolu. Sa ovakvim restrikcijama će imati problemi samo oni koji se ionako drže propisa. Umesto da se spreči da tatica izvadi svog juniora kada napravi s...e u saobraćaju, rigorozno treba sprovoditi postojeći zakon i neće biti problema.
"Neko", čini mi se da Vi ne shvatate poentu.
Mi imamo porodični auto od 83kW i nemamo moućnosti da kupimo i održavamo drugi.
Naš sin, kada položi, zbog novog zakona 2 godine neće voziti ništa, a onda će, kad izgubi i to malo rutine koju je stekao na obuci trebati da vozi "veliki" auto.
Znači još pola godine ćemo se voziiti sa njim da bi se prisetio svega što je naučio.
Sad, ja ću se sa svojim detetom vozati koliko god bude trebalo. Ali verujem da mnogi neće.
deca da nam budu u vozilima koja je lako odvaliti a pijandurama, natkomanima i politikantima koji se vozikaju u blindiranim vozilima da budu pokretna meta?
ili da polozi i onda da ceka da upise cetvrtu godinu faks da moze sam da se odveze igde?
mlada mama od 20 sa bebom koji djipa temperatura
ne sme da je vozi sama kod dr nego mora sta? da cima po komsiluku dokone a iskusne?
zove taxi?!
Zove mu i tatu ili muza da izlaze sa poska?
ili ne daj boze da je proslo 23h a komsiluk spava?
a koliko njih ima mogucnost da mabavlja ikakav drugi auto
i da naravno hocu da mi dete bude u sigurnom auto jer i bahati politicari i podivljale pijandure i narkomani od preko 30 godina zivota voze kola
totalni idiotluk
Kada je moja generacija polagala vozački ispit, motori od 80KW su bila ta "besna" kategorija, početnici, i ne samo početnici, su vozali golfove i jugiće do 65KW, moglo bi se reći dosta kulturniji u vožnji od današnjih vozača.
Sada će, pored većine neukih vozača i kupljenih dozvola, balavurdija sa solidnih 80 KW (107KS) pravi sranja po putu i da propisuje svoje zakone vožnje.
Moraš prvo puzati da bi naučio hodati, a tek kasnije trčati.
Trebalo bi i zakon o osiguranu srediti u smislu da se podignu premije za osiguranje mladim vozačima, i uvesti osiguranje trećeg lica kada se upravlja tuđim vozilom (tatinim i maminim), kao što je to rešeno u toj famoznoj Evropi. Zapitaće se mladi vozač kada nakon prvog saobraćajnog prekršaja treba da plati petostruku premiju za osiguranje, i kada tate i mame moraju da iskašlju solidne cifre za svoje mezimice i mezimce. Verujte mi, razmisliće dobro pre nego što ponovo daju ključeve od auta deci u ruke.
Prosecan vozac i stanovnik srbije ima jedva para za 1 auto , i sad pravite situaciju da recimo neko polozi, u kuci ima 10 godina star pasat koji ima 86kw npr. i to je jedino vozilo, polozi, i posto nema para da se kupi drugi auto, 2 godine ne vozi uooste i onda kad sedne nista ne zna posto je sve zaboravio , bravo, a vi stvarno mislite da tatini sinovi nece voziti i dalje sta hoce i kako hoce ? Eno ako niste ispratili odbrana Mitrovicevog sina je juce rekla da ce dokazati da je ona devojka sto je on ubio sama kriva, hoce i njemu tata kupiti mozda punto 1.2 na plin dok ne napuni 21. pa sa njim da ubija okolo ? Dajte vise jednom nesto ko svet uradite a ne da zaj**** sirotinju
"Sin mi upravo završava obuku, a kada položi, neće smeti da vozi porodični "hjundai tuson", koji ima 1.600 kubika i 132 KC i koji je, po mom mišljenju, mnogo bezbedniji od automobila koji su mu dozvoljeni.." - tipična zamena teza. Ovaj roditelj ne shvata poentu - nije u pitanju bezbednost njegovog "porodičnog" džipa nego povećavanje bezbednosti drugih učesnika u saobraćaju od njegovog sina - budućeg vozača početnika.
ko smislja ovakve budalastine sa jedinim argumentom ''tako i u Jevropi''...?
Bahati pijani klinac ce i Trabanta voziti 100 na sat.
I najslabiji auto je opasan kad ima budalu za volanom.
Onaj sto je sleteo u Dunav, ucinio bi to i da je vozio Smart za dvoje, a natrpao bi njih 6.
Uvedite rigorozne kazne za pijanstvo preko 0.5 i uvedite kazne prema tipu vozila, pa kad tatica bude morao da se dobro izbekelji, pazice sta daje decici da voze.
Komentar doticnog roditelja u opste nije na mestu. Njegov sin ce da vozi grdosiju od tuscona i da se bahati (mozda i nece), ali kad se slupa u nekog punta njemu nece biti nista a punto ce se pocepati na pola. U tome je poenta. Ne samo da se ogranici maksimalna brzina i ubrzanje nego i steta koju to vozilo moze da nanese nekom drugom u slucaju bahate voznje. E=mc2 ko razume shvatice
"priča Miloš Stanimirović iz Beograda."
Radi se o tome da tvoj balavac NE UBIJE nikog drugog, a ne da je samo on bezbedan!!!
Videli smo kako prolaze sinovi ubice čiji je otac vlasnik jedne televizije
"Mlad vozač, početnik, moraće da ima uz sebe pratioca koji je najmanje pet godina vozač". Pa zašto je onda koji moj plaćao 500-600€ i polagao? Ideš na posao (ako uspeš da obezbediš isti) kolima, vodiš ćaleta da sedi pored tebe, alooo!? Imaš 18 godina, naučio si pravila, prihvataš odgovornost za svoj i tuđi život, imaš svest (valjda), uzmi Punta, Corsu, Polo, Yugo, Stojdžu i vozi. Ali, kad pogledam u nazad, sa mojih 30 i nešto, primetim da stvarno do oko 23-24 nemaš pravu svest o odgovornosti i mogućim posledicama i to je jednostavno tako.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Početnici neće moći da voze "besna" kola
Autor: Novosti
Info
•27.10.2016.
•08:34 > 08:47
Komentari 38
ЈА
Picasso
Miroslav
GLAS IZ PUSTINJE
Ovo ako prođe, menjam državu isti dan jer ću dobiti transfer blama i gluposti.
Inače ovo polemisanje u kometarima maši suštinu da nas ponižavaju sa ovim i prave na maloumne, a oni us u stvari baš to(i bezobrazni).
bolest ne bira
Ili lepo pauziraju i onda kad dobro zaborave krenu da voze tajaka auta hahaha ovo je tragikomika!!!! lepti
Pista
Malo nauke
Neko
Po stavu Vam vidim da Vam para ne manjka, stoga - kupite im jednog dobrog Yuga (svakom po jednog), nećete pogrešiti.
Drum
Mnogo bolje je da je ta snaga ograničena u skladu sa težinom auto.
Nije isto auto od 1.200 kg i 80 kW i auto od 1.600 kg.
A i tih 80 kW je prilično jak auto. Vozim auto od 66 kW i 1.300 kg. Kada idem prazan, i te kako može da lepo potegne. Kada sam ga tek kupio, posle auta od 40 kW ispočetka nisam imao osećaj, tako sam se uhvatio jedom u gradu da je sa 30ak km/h do 90 km/h za par sekundi. Naravno to nije bilo namerno, ali navika na slabiji auto je učinila svoje. Od tada pazim koliko stišćem gas.
Tako da auto iste težine samo sa 80 kW ima mnogo veće ubrzanje i sa njim može da se brzo dostigne 100 i više, tačnije za nekih 10-12 sekundi.
Zbunjeni čitalac
Ljudi, da li ste realni? Sad odjednom imate para da i deci sipate gorivo, a juče niste imali šta da jedete.
A da ne spominjem ove jadne što sad bez automobila neće moći kod lekara, na posao itd. Toliko ljudi živi bez automobila – rade, kreću se, idu kod lekara. Preživećete i vi.
Sofija
A obzirom da imam više muške dece, adolescentnog uzrasta jako sam svesna i količine hormona i kako oni utiču na rasuđivanje i ponašanje mladog čoveka.
Upravo zato i kažem da neiskustvo i oduzimanje šanse da se isto stekne i u praksi održava nešto najgore što se mladom (a bogami i iskusnom) vozaču može desiti.
Ja se više bojim neiskusnih koji sednu u jači auto od navale hormona u istom.
ns ja
ns ja
Naravno podržavam ograničenje za mlade vozače, s tim što to i nije ograničenje za prosečnog građanina (ej 80kW to je oko 109 KS!), a bogataška deca će nekažnjeno, kao i do sada, da divljaju ulicama grada, bez dozvole, u jakim mašinama, pijani, drogirani, možda i da ubiju ponekog na pešačkom prelazu...itd...sve to ponavljam, nekažnjeno !
ja
ja
Poenta obuke i jeste da se mladi vozaci nauce voznji uz nadzor starijeg lica (roditelja, clana familije ili prijatelja). Pojedinci ovde misle da je dovoljno nauciti gde je gas, kvacilo, kocnica i da je to to. Mlad vozac u rizicnoj situaciji sigurno nece odreagovati kao iskusan vozac i zato mu je on potreban da ga nauci nekim stvarima za koje instruktor nije imao vremena. Ne zna sta je tu cudno?
Ono sto su zaboravili da prepisu je to da u svetu postoji ZABRANA VOZNJE DRUGIH LICA prvih godinu-dve, sem clanova porodice. Dakle, nema onog AJDE DAJ GAS DA VIDIMO KOLKO MOZ' DA IZVUCE itd. U tom slucaju, ne bi doslo do onakvih slucajeva kao ova kada je momak uleteo u vodu. Zabrana voznje nocu prvih godinu dve se podrazumeva.
Pored ovoga, kod nas u obuci ne postoji obuka o prepoznavanju opasnosti-kucajte na youtube HAZARD PERCEPTION i DRIVE SMART TEST da vidite o cemu se radi.
Uopste nije losa ni zabrana "besnih" kola. Da sam ja imao sa 18 godina nekog besnog bmw-a sigurno bih nastradao ali ne. Ja sam imao golfa dizela sa kojim nema sanse da divljas.
Sto se tice "ludih glava" tu bi roditelji trebali da nastupe. Auto skola nije vaspitna ustanova!
Teodosije III
Neko
Zivan
Недељко
drug Čabor
маркеђани
ana
ana
Hocemo negu i zastitu straih lica i dece kao na ZAPADU. TO NAM DAJTE . Sve radi drzava jednosmerno .Velik nam je nagib prema drzavi pa nista ne tece uzbrdo sve se sliva u nju
DonJuan
Микица
Jogi Letač
Sofija
Mi imamo porodični auto od 83kW i nemamo moućnosti da kupimo i održavamo drugi.
Naš sin, kada položi, zbog novog zakona 2 godine neće voziti ništa, a onda će, kad izgubi i to malo rutine koju je stekao na obuci trebati da vozi "veliki" auto.
Znači još pola godine ćemo se voziiti sa njim da bi se prisetio svega što je naučio.
Sad, ja ću se sa svojim detetom vozati koliko god bude trebalo. Ali verujem da mnogi neće.
znaci
ili da polozi i onda da ceka da upise cetvrtu godinu faks da moze sam da se odveze igde?
ili
ne sme da je vozi sama kod dr nego mora sta? da cima po komsiluku dokone a iskusne?
zove taxi?!
Zove mu i tatu ili muza da izlaze sa poska?
ili ne daj boze da je proslo 23h a komsiluk spava?
a koliko njih ima mogucnost da mabavlja ikakav drugi auto
i da naravno hocu da mi dete bude u sigurnom auto jer i bahati politicari i podivljale pijandure i narkomani od preko 30 godina zivota voze kola
totalni idiotluk
Zvekete
Sada će, pored većine neukih vozača i kupljenih dozvola, balavurdija sa solidnih 80 KW (107KS) pravi sranja po putu i da propisuje svoje zakone vožnje.
Moraš prvo puzati da bi naučio hodati, a tek kasnije trčati.
Trebalo bi i zakon o osiguranu srediti u smislu da se podignu premije za osiguranje mladim vozačima, i uvesti osiguranje trećeg lica kada se upravlja tuđim vozilom (tatinim i maminim), kao što je to rešeno u toj famoznoj Evropi. Zapitaće se mladi vozač kada nakon prvog saobraćajnog prekršaja treba da plati petostruku premiju za osiguranje, i kada tate i mame moraju da iskašlju solidne cifre za svoje mezimice i mezimce. Verujte mi, razmisliće dobro pre nego što ponovo daju ključeve od auta deci u ruke.
Nsnn
Neko
/
servirate novi zakon na kasicicu.
da li je neki sok osim onih prsluka za bicikliste ostaljen za kraj?
nesto kao 2x godisnji tehnicki pregled za polovnjake
Lotre
Bahati pijani klinac ce i Trabanta voziti 100 na sat.
I najslabiji auto je opasan kad ima budalu za volanom.
Onaj sto je sleteo u Dunav, ucinio bi to i da je vozio Smart za dvoje, a natrpao bi njih 6.
Uvedite rigorozne kazne za pijanstvo preko 0.5 i uvedite kazne prema tipu vozila, pa kad tatica bude morao da se dobro izbekelji, pazice sta daje decici da voze.
Bogdan
Nella
Radi se o tome da tvoj balavac NE UBIJE nikog drugog, a ne da je samo on bezbedan!!!
Videli smo kako prolaze sinovi ubice čiji je otac vlasnik jedne televizije
Sim
riba na suvom
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H