ma neka ih ukinu!
ukinili su i druge delatnosti, pa nikom ništa.
i ja se mučim i snalazim, ali protiv vetrenjača ne ide!
i treba reda i zakona, to kao svi hoće! a oni koji budu direktno pogođeni time, onda im to ne odgovara!!!
Pozdravljam ovu odluku ali samo u slučaju domaćeg saobraćaja. Verujem da će mnogi putnici u zemlji odahnuti znajući da kada krenu na autobus na primer od Novog Sada do Čuruga neće imati neprijatnosti da umesto autobusom moraju da putuju tesnim kombijem. Svi znamo kako je neprijatno u autobusu kada je gužva, zamislite tek kako izgleda doživeti to u kombiju i koliko je to samo nebezbedno. A kao po pravilu širom Vojvodine javni uključujući autobuski saobraćaj je degradiran sa mnogim ukinutim linijama i još autobusi zamenjeni kombijima. "Nova moda" je i još proređeniji red vožnje kada nije školska godina kao da tada sav život staje. Što se tiče međunarodnog saobraćaja već sada postoji razvijen sivi sektor u toj oblasti i to je po meni najveći problem. I sam sam koristio usluge "Tera travela" i bio veoma zadovoljan jer se radi o udobnim kombijima sa uvek unapred utvrđenim brojem putnika dakle bez gužve. Što se tiče sigurnosti u kombijima svako sedište ima pojas. Jeste da konstrukcija kombija nije toliko čvrsta i sigurna u odnosu na autobus ali da li to onda znači da i u gradovima samo autobusi smeju prevoziti putnike a ne i npr. taksisti?
Sve je bas onako kako Mirko i Jovan NS kazu.
Ljudi,pa zar sve mora biti kako oni zele?
Pa bas nikad nista za dobro naroda!
Zar je ovde jedino resenje kuka i motika?
u Americi postoji kombi-prevoz sa i na aerodrom, a nadležni nek pogledaju ponudu autobuskog prevoza ovakva kakva je - autobusi voze samo za raznorazne "zavičaje", a na normalne destinacije i u normalno doba dana ne
Kartel velikih autobuskih prevoznika hoće da eliminiše male prevoznike koji im uzimaju posao! Sadašnja vlast u Srbiji je eksponent tzv. krupnog kapitala i sada samo sprovodi ono što je diktira pomenuti kartel. Tamo gde su karteli, umesto slobodnog tržišta, rastu cene i opada kvalitet usluga. Tahograf i ostalo su samo izgovori...
E vala baš šteta što postoji internet, pa ova naša domaća goveda ne mogu da nam objasne kako "u svetu" kombi nije komercijalno vozilo, a da neko besan na 2 klika mišem uz priložene linkove kao dokaze tu imbecilnu tvrdnju inteligentnih predstavnika naše vlasti ne ospori !? Eee jesmo đubrad kad nam oni uređuju ovu debilnu banana državu... Ču, kombi nije komercijalno vozilo, nego za kurde i turke sa 9 članova porodice, ili za sva 3 koljena rodbine u jednom autu???!!! Ne da stoka da živimo kao ljudi...
U normalnim državama brz i udoban voz vas dovozi bukvalno u samu aerodromsku zgradu. Ako bas ne postoji voz do samog aerodroma, postoji posebna autobuska linija koja je usklađena sa vozovima u najbližoj železničkoj stanici. To je prevoz dostojan čoveka, a ne neki teretni kombiji pretvoreni u putničke.
9 godina sam Taksista u NS. Za taj period pravim TREĆU TAXI LEGITIMACIJU. Svaki grad pravi propise za Taxi prevoz putnika. U NS ih pravi partner Maje Gojković u Taxi prevozu Mandarina Dule, a pri tome se kod njega u Rentiranje Taxi vozilu našao vozač bez vozačke dozvole. On istorije uslove za obavljanje našeg rada, a nema pet zaposlenih vozača na 60-ak vozila u radu. Tako je u svim sferama prevoza putnika. Tako se obavlja sve u državi. Ako je tvoj neko u Parlamentu, zakon se usklađuje za njega. RESS
"To je najbolji pokazatelj da ni Evropa ne poznaje ovu kategoriju vozila u međunarodnom prevozu putnika", ističu u ministarstvu saobraćaja
- nije istina, ovde u francuskoj se kombijima prevoze i deca u skolu jer je na selima gde ne zivi puno ljudi to najbolji prevoz, a postoji naravno i puno prevoznika, npr :
http://www.courriers-rhodaniens.fr/fr/vehicules-1-18passagers.cfm
E a sad kako to funkcionise, da li imaju tahografe ili ne to ne znam, to neka se ovi iz ministarstva saobraćaja raspitaju!
Tačno je da vozači kombija voze bez ograničenja. Znaju to ovi što donose zakon.
Bio sam u situaciji da gledam kako se vozač autobusa i vozač kombija fomralno menjaju i nastavljaju da voze. Naravno da to nije odmor ako odeš sa volana za volan.
I jeste jedva gledaju pri kraju puta.
Trebalo bi naći tahografsko rešenje za kombije, i dozvoliti ljudima da rade posao.
Jer, ima profesionalaca koji žive od toga. Ima gorih autobusa od kombija, po pitanju bezbednosti.
U veku tehnike danas mi izbacujemo prevozno sredstvao, veoma kvlaitetan prevoz, udobniji od autobusa - jer ne umemo da rešimo pitanje tahografa? U doba satelita i GPS-a?
Vozila sam se kod prevoznika čiji je vozac na autoputu NS-BG upasavao majicu u pantalone u polustojecem polozaju i butinama pridrzavao volan pri brzini od 120 na sat. Autobusi pri tom nemaju pojaseve za putnike. Postoje automobli sa 9 sedista koji su izuzetno kvalitetni i gde svako sediste ima sigurnosni pojas i ne vidim zasto je sada procenjeno da samo zato sto je u pitanju kombi nije u redu da se koristi za prevoz putnika. Pa za sta je napravljeno to vozilo nego za prevoz putnika kada su mu ugradili sedista i sigurnosne pojaseve? Potpuno sam zbunjena.
da ali i u pikapu sede vozaci sa B kategorijom i tretiraju se kao profi, teretno vozilo, a nema tahograf, kako tu kontrolisete koliko je sati vozio, uber voze b kategorije i niko se netrza, nesto mi mirise na firmu sa profi vozacima i slicno
A kako su predvideli u Ministarstvu saobraćaja da se kategoriše prevoz pacijenata bolničkim kombijem? Hoće li bolnice i domovi zdravlja morati da kupe mini buseve?
Svašta!!!
Nikad necu zaboraviti, imali smo ranu ujutru avion iz Budimpeste za Nemacku, vozac koji je vozio kombi je jedva gledao na oci. Stipkao se, samarao, gnjavio neku plasticnu flasu, samo da bi ostao budan. Secam se da oka nisam sklopio, s obzirom da smo kasno u noc putovali.
Nazalost ovde iz ovog kvazi ministarstva u kome sede partijski ne obrazovani ljudi cujemo samo lazi. U celoj Evropi itekako postoji kombi saobracaj od aerodroma do naseljenih mesta, itekako su kombi shuttle poznati evropljanima, cak u susednoj Hrvatskoj, Sloveniji Austriji i Nemackoj mozete videti lepe TAXI kombije, tipa 8+1 i to Wolksvagen T4-T5, Ford Transit, Opel Vivaro. Prema nasim "strucnjacima" postavlja se pitanje ko uopste pravi te nelegalne putnicke visokoluksuzne kombije ? Verovatno ih neko sklapa u lokalnij garazi u obliznjoj mracnoj ulici.Ovde je na delu opasno i vrlo tendenciozno navijanje vlastodrzaca da nameste nekom monopol. Samim tim ce putnici dobiti nelegalne vozace autobusa koji su polupijani, neokupani, radili po 2-3000km a kada naprave udes stradace odjednom 50 i vise putnika. Autobusi kojima drndaju putnike su stari po vise desetaka godina, nudobni, zagusljivi neklimatizovani a i presli preko 1Milion kilometara. Svi vlasnici kombija u Srbiji odavno imaju registrovane radnje i potpuno se legitimno bave ovim poslom, placaju poreze drzavi itekako velike namete, a sa druge strane neobrazovani u ministarstvu izmisljaju da je potrebno da posedujete najmanje jedan autobus i onda ste legalni !!!! Ili tri registrrovana autobusa pa onda mozete da idete u inostranstvo. Samo neka mi neko objasni sta je tu legalnije ako imas autobus. Laz je da su vozila neispravna, posto su to komercijalna vozila koje ozbiljne fabrike prave te su prosla mnogo rigoroznija ispitivanja
Ce se pojaviti neko za koga se sprema nov propis za kombije i taj neko ce biti jedini ko to ispunjava
Nije prvi put da se u oblasti usluga namesta monopol
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ukida se kombi prevoz
Autor: Blic, Novosti
Info
•23.11.2016.
•08:00
Komentari 27
nik
ukinili su i druge delatnosti, pa nikom ništa.
i ja se mučim i snalazim, ali protiv vetrenjača ne ide!
i treba reda i zakona, to kao svi hoće! a oni koji budu direktno pogođeni time, onda im to ne odgovara!!!
Deks
sasa
Pera
Ljudi,pa zar sve mora biti kako oni zele?
Pa bas nikad nista za dobro naroda!
Zar je ovde jedino resenje kuka i motika?
Dragan
/
jel
Zivan
Pokemon
Umesto 1500 din za deljeni prevoz sad mozemo placati 4000-8000 din taksi iz NS. Jos jedan dokaz totalne debilnosti sistema.
JovaNS
miko
NezavisniVojvodjanin
https://www.shuttledirect.com/en/airport/muc.html
ns
Nikola
saobraćaj
air zair
Lusi NS
100%Taksista
Jovan
- nije istina, ovde u francuskoj se kombijima prevoze i deca u skolu jer je na selima gde ne zivi puno ljudi to najbolji prevoz, a postoji naravno i puno prevoznika, npr :
http://www.courriers-rhodaniens.fr/fr/vehicules-1-18passagers.cfm
E a sad kako to funkcionise, da li imaju tahografe ili ne to ne znam, to neka se ovi iz ministarstva saobraćaja raspitaju!
Marko
Niko ne voli kombije, oni su kompenzacija odsustva legalne infrastrukture.
Sve je tačno
Bio sam u situaciji da gledam kako se vozač autobusa i vozač kombija fomralno menjaju i nastavljaju da voze. Naravno da to nije odmor ako odeš sa volana za volan.
I jeste jedva gledaju pri kraju puta.
Trebalo bi naći tahografsko rešenje za kombije, i dozvoliti ljudima da rade posao.
Jer, ima profesionalaca koji žive od toga. Ima gorih autobusa od kombija, po pitanju bezbednosti.
U veku tehnike danas mi izbacujemo prevozno sredstvao, veoma kvlaitetan prevoz, udobniji od autobusa - jer ne umemo da rešimo pitanje tahografa? U doba satelita i GPS-a?
Putnik
deda
Zbunjen
Svašta!!!
ssikmij
NezavisniVojvodjanin
I onda
Nije prvi put da se u oblasti usluga namesta monopol
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H