Autor: Novosti

Info
27.11.2016.
21:36
Raskidanje ugovora sa kablovskim ili mobilnim operaterom često je predstavljeno kao nemoguća misija, iako je u osnovi reč o nepoznavanju svojih prava i načina na koji mogu da "otkače" operatere kada su nezadovoljni uslugom.
  • Beli

    30.11.2016 16:24
    NEOBRAZOVANOST
    Ne znam odakle ljudima ideja da plate operaterima unapred ponuđene pakete programa u kojima se nalazi 90% kanala koji se uopšte ne gledaju?! Da li je to posledica neobrazovanosti klijenata da traže u paketima one programe koji one žele ili je ovaj narod definitivno zaostao?
  • Nezadovoljan

    28.11.2016 09:07
    Ima li neko da im stane na put
    ...i zastiti korinike. Kad smo uveli kablovsku, tada je to bio KDS koji je presao u SBB a niko nas nije o tome obavestio samo smo videli drugo zaglavlje na racunima, imali vise od 80 kanala. A sad nesto vise od 60. Kanale nam ukudaju ili premestaju a niko nas ne obavestava o tome. Po njima svako jutro bi morali da resetujemo kanale i ponovo ih instaliramo jer nisu na pozicijama gde su bili. Napr. ukinuli su SOS kanal a nekoliko meseci posle njegovog ukidanja su premestili na to mesto Visat Explorer. Nedavno su premestili NASU TV ... Nemate kome da se zalite da uslugu koju redovno placate ne dobijate uonom obliku u kom ste dogovorno potpisali ugovor. A i zaposleni su im nisu mnogo ljubazni. Ne mogu da menjam provajdera jer pojedincu ne mogu da uvedu kablovski kanal (tako tvrdi svaki provajder) vec samo ako se prijavi vise od 50% stanara. Neka smisle neki drugo nacin poslovanja a ne da nas smanjenjem kanala i prematenjem (o kome nas nikas ne obaveste) teraju da kupujemo skupe pakete.
  • Otkazao kablovsku

    28.11.2016 08:30
    Željko nema više...
    Povezao tv i internet. Malo kompliikovanije nego usluge operatera, ali sad mogu da gledam i CNN i Russia Todayi BBC i DW... Biram kanale po svom izboru, a ne po izboru operatera. I hvala dragom Bogu, što više ne plaćam preko računa za kablovsku gomilu pinkova. Daslušam one nebuloze u minut dva i još da plaćam. Ne gledam ni onaj besplatni pink.
  • /

    28.11.2016 08:22
    /
    cim je pocelo ovako znaci da spremaju nove skuplje pakete. do sada ste botirali u njihovu korist
    ukidanje flat veze i sl
    malo su se zeznuli pa vas nagovaraju da odustanete
  • Pravo

    28.11.2016 07:21
    Ili ono još jače, ukoliko nakon isteka ugovora posle dve godine ne dođete da potpišete novi, automatski vam produžuju stari na dve godine, kao da ste potpisali!
  • Dule

    28.11.2016 02:00
    Udruzenja za zastitu potrosaca
    Jednom sam trazio pomoc od novosadskog udruzenja za zastitu potrosaca. Prvobitno mi je receno kako sam u pravu, da ta prodavnica nema prava da uradi to sto je uradila itd. Nedelju dana kasnije, potpun preokret. Posle sam saznao da je ta prodavnica uplatila donaciju ovom udruzenju i tako se incident zavrsio.
    Mislite da je to u redu?
  • Jovan

    28.11.2016 00:52
    Dahije
    Raspala, propala, korumpirana i poporodučena država (Mišović, Mitrović, i ostali vučići).
    Nigde na planeti ovakvih nakaradnih ugovora-jer države ŠTITE svoje građane i ne ostavljaju ih na milost i nemilost belosvetskih pljačkaša.
  • evgenije

    27.11.2016 23:05
    Pre nekoliko godina sam hteo da raskinem ugovor sa kablovskom. Otišao sam u SBB i čak sam bio spreman da im platim tih par meseci do kraja ugovorne obaveze, samo da sa njima nemam više nikakvog posla. Baš sam se iznenadio kada mi je devojka za pultom rekla da je dovoljno dana običnom papiru A4 formata, svojom rukom, napišem da želim da raskinem ugovor jer više nisam zadovoljan uslugom. Ništa, napišem to na licu mesta, potpišem se i vratim joj papir. Ne znam kome sam sve to ispričao, ali nikome od njih nije pošlo za rukom da na takav način raskine ugovor. Ni danas ne znam dali je to stvarno tako moglo po zakonu ili mi je ta radnica za pultom jednostavno izašla u susret i sve odradila na štetu sopstvene firme jer nisam ništa morao da platim za tih par meseci što je ostalo sem za mesec u koji sam već bio ušao u trenutku raskidanja ugovora.
  • hm

    27.11.2016 23:00
    koji to operater "iznajmljuje" telefon?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna