U godini u kojoj se najavljuje izgradnja pruge Beograd-Budimpešta po kojoj bi moderne kompozicije trebalo da jure i do 200 km na sat, prosečna brzina vozova u Srbiji povećana je tek za oko 40 km na sat, a na pojedinim deonicama čak i smanjena.
Džabe se ministarka hvali modernizacijom železnice kad je činjenice demantuju. Godinama se pruge ne odražavaju, a u njenom mandatu je to samo nastavljeno pa se sada brzine smanjuju na 200 km pruga. Može se graditi 100 km godišnje, ali bez odravanja ostalih 2000 – 3000 km (ili makar ) železnička mreža propada. U Srbiji se ne održava ni 1000 km najvažnijih pruga (najbolji primer su pruga Novi Sad – Subotica i Beograd – Bar).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Gde su vozovi najsporiji, a gde najbrži u Srbiji
Autor: Blic
Info
•28.11.2016.
•12:50
Komentari 2
Nikola
Smrdija
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H