Odem u Njemacku kupim Audi za 7.200€ izadje me sa dazbinama 10.000€ i imam bolji auto od vas sto kupite Fiata,Opela,Skodu,Renoa.2.0 tdi 143 konja ide ko metak a malo trosi. Zenske tek sto hvatam na njega jujujuju.Stavim fossil na levu ruku,pjacoto cipele,rejban cvike i udri bratelo.
9 1 kupio sam prvu astru karavan,koja je i danas ko nova kostala je 10000maraka.Kad se pojavio fiat 500 ,opel je napravio akciju za 11500 meriva sklopljena u D ,imam kola 3 puta skuplja ali OPEL JE ZAKON.
Sto ljudi, sto ćudi. Tako je i sa automobilima, ne možete da generalizujete. Prvo sam 4 godine vozio polovan Fiat stilo, pa dve godine Zastavu 10 i evo sada od 2013. Fiat 500 l, 1.6 mjt. Nikad nikakvih problema nisam imao, a godišnje prelazim oko 40000 km. Menjam ulje, sipam gorivo i vozim. I sada kad budem prodao ovoga, kupujem Fiat tipo bez razmišljanja. Uzdravlje!
Sve u svemu muvačina na sve strane... Kupio sam 500L kad je bio 11.700 (sa 2 paketom opreme tj.radijom) i doplatio 700e ugradnju plina, 180e parking senzore i 250e alarm.... auto sam preuzeo sa letnjim gumama a napolju je bilo 50cm snega... pitam zašto mi ne stave zimske umesto letnjih, kažu da ne mogu, al mogu kod njih da kupim zimske i da mi montiraju. U autu nema ni gumenih patosnica al i to mogu da kupim kod njih za 50e.... Vrhunac je bio kad sam radio servis na 20.000 posle dve godine, garanciju sam dobio samo 2 godine i nude mi da za 200e produžim garanciju na još 2 godine a pored mene stoji čovek i smeje se, on ima garanciju 4 godine... to je ta naša srbijanska poslovnost (umesto da su me pozvali i produzili mi garanciju na jos 2 godine i da ja radim servise kod njih i platim im posteno, zato sad radim servis na drugom mestu). Auto jeste dobar al sve ostalo je ispod svakog nivoa!!
Za te pare mogu Mercedesa,Audia,ili Bmwea polovnog,i za razliku para kad nesto crkne i ako crkne da opravljam.Ko nas uvoze sve krseve sa po 300.000 km,odem u Nemacku i dovezem sam sebi,platim col table i kuci. I auto bude zver.
ako moze upola.Imao sam punta 2009 ful ,2013sa predjenih 11000 , nie greska ,prodo ga jedva za 3500 , auspuh otpao posle dve godine, boja se skidala skoro na pranju.Nikad losiji auto nisam imao jedino oprema imotor sa svim onim sto nije proizvedeno u majci srbiji je bilo dobro.Al zato karoseria I nasi proizvodi ko da su se deca igrala. Nikad vise.
Renault Clio IV košta skoro 10000 eura i po izgledu i opremi je duplo bolji od 500L i Tipo.
Bolje "Keca" da su nastavili da proizvode. Bila bi im veća prodaja nego ova s**nja.
Tražiće oni nas kupce lučem.Podigli cene za te krševe,a sad kao imamo akciju cele godine.Ne,nego nemate kome da prodate te tralje od auta,realna cena tih auta je još 2000 niža,a možda i 3000.Kada postavite relnu cenu očekujte da neko bude zainteresovan,možda vas izvadi prodaja u Rusiji,...hahahaha
Snižavanje cene pokazuje da je Fijat 500 na srpskom tržištu bio preskup, zato je i prodavano cirka 850 komada godišnje, uglavnom kropz sistem staro za novo i sajamske popuste. Japanskih i koreanskih automobila iste klase ima za 11.500 evra...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pale cene "fijata" u Srbiji
Autor: RTS
Info
•13.01.2017.
•20:23 > 21:04
Komentari 10
Pajo PatriJota
podbarac ns
Jevstatije III
Fijatovac
Pajo PatriJota
mile
Lajavi
Bolje "Keca" da su nastavili da proizvode. Bila bi im veća prodaja nego ova s**nja.
maki
Druga strana medalje
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H