Ovakvim traljavim i nepismeno pokvarenim zakonom povredjeno je mnogo ustavnih prava i cudi me da ovo udruzenje nije angazovalo advokata koji ce da bezumno prljavo potiranje ustava rada i reda obori, pa ako treba i u Strazburu. Osporeno je osnovno ljudsko pravo na rad, osporeno je pravo na slobodu konkurencije, pravo na slobodu izbora, pravo na slobodu kretanja. Kada procitam ovaj zakon jasno je da odredjena grupa favorizuje monopol u korist nekoliko osoba interesne grupe. Potire se trzisna utakmica. Potire se sloboda kretanja jer su proglasili da cim vozite vise od 5 osoba to je javni prevoz i odmah imaju obavezu da vam oduzmu vozilo, skinu tablice i nateraju d apeske idete kuci, plus sto vas oglobe za i 1000000dinara.... Ajd sedite sad u nebezbednu opel Zafiru, Fiat Doblo, Fiat Multiplu, bilo koji dzip, nova Dacia Dokker, Duster VW Sharan, Touran, Tiguan......
Novi Zakon o transportu je u koliziji sa vazecim Zakonom o bezbednosti saobracaja RS. Po tom Zakonu, dozvoljena je registracija vozila B kategorije do najvise 9 mesta ukljucujuci i vozaca. To znaci da mozete u kombiju voziti 8 putnika bilo gde. Zakon o transportu ne dozvoljava transport vise od 5 putnika. Postavlja se pitanje nabavke i proizvodnje takvih vozila.
Ma ajte, zasto bi ljudi isli kombijem? Lepo putuju raspalim prljavim autobusima gde pola busa kaslje i kija a pola bazdi na beli luk. Za to vreme majstor pusta estradne hitove u stilu ibarske magistrale. Idealno za one koji se zure poslom u bg, posebno za aerodrom, jer avion ne ceka nikog.
Stvarno nigde u evropi nema jednog kombija pa mora i ovde da se ukine.
Da, trebalo bi da dobijes racun, a ako ga ne dobijes, u pitanju je "divljak".
Medjutim, mislim da bi trebalo koristiti usluge "divljaka" i to sto si ostalo napisao ne stoji. Prvo, ljudi nisu krivi sto su dosli u situaciju da koriste prevoz linijskih taksista, jer su "zvanicni" prevoznici bahati, neredovni, neusluzni, i ponajvise skupi!
Pored toga sto su privatnici u sivoj zoni najcesce korektiniji nego zvanicni prevoznici (a jos i brzi, ljubazniji, itd.), to sta ljudi lupetaju o bezbednosti nema veze s vezom. Valjda je svima zivot najvazniji i ne vidim racionalnu osnovu da neki privatnik namerno zeli da se ubije ili ubije nekog od putnika. A ako se i dogode saobracajne nezgode i nesrece, ti imas pravo kao privatno lice da tuzis vozaca i to nema nikakve veze da li se dogodilo u taxi vozilu ili u nekom drugom vozilu!
Drugim recima, ti teoretski mozes da tuzis i rodjenog oca koji te je vozio ukoliko ti se nesto dogodilo tokom voznje, a to sto ti ne poznajes osnovne zakone i principe ove drzave (a i ostalih) to samo govori koliko nisi kredibilan da se tvoj glas slusa.
Sve je prema onoj narodnoj - Riba od glave smrdi, a čisti se od repa! Od sveg kriminala, koji ne umeju ili neće da dokažu, država se opet obrušava na sitnu ribu. Nisu u stanju ni da prepišu evropske zakone, da stvore privredni ambijent u kome će i mali čovek naći svoje mesto, ali zato insistiraju na manjim i većim glupostima koje su pretvorili u propise. ŠTA MISLITE, ZAŠTO SE U EVROPI I DALJE PROIZVODE PUTNIČKA KOMBI VOZILA?
Kao što je jedan kolega rekao pre par meseci, ovom odlukom Vlade RS kombi prevoz neće nestati, ali će preći u sivu zonu. A vaši (sns) sadašnji i budući autobuski prevoznici, kao i "vozovi za 3 sata od Beograda do Budimpešte", poljubite nas u auspuh kombija, ionako smo euro 5+
Ako za uslugu kombi prevoza (putnika) platiš u kešu a ne dobiješ nikakav račun treba da insistiraš na računu, a ako ti ni tada ne bude izdat račun, verovatno je u pitanju nelegalan divlji prevoznik sa "tašna i mašna" firmom, koji se reklamira po banderama i flajerima, a te reklame sadrže samo fraze tipa "najpovoljnije cene", "udobno i brzo", "na svim destinacijama" i samo broj mobilnog telefona, bez jasno objavljene adrese kancelarije i podataka preduzeća... Takve divljake i treba isključiti iz saobraćaja, te ih goniti i prekršajno i krivično. Čuo sam da je baš juče jedan takav kombi divljak zaustavljen na granici i isključen iz saobraćaja a putnici ostavljeni da se sami snalaze za dalje. Putnici koje takvi divljaci prevoze, neka se zapitaju kako su uopšte došali u priliku da ih takvi "divljaci" prevoze i zašto im je pri izboru prevoza glavna vodilja bila najniža moguća cena, a nelegalnost "prevoznika" i bezbednost putnika ko šiša... Linijske Fiat multiple koje stalno voze na relaciji Ns - Bg - Ns ni dinara nisu dali državi, a X puta su se slupali i prevrtali, ali se ljudi i dalje voze njima sve u 16, jer su jeftiniji od autobusa na istoj relaciji! Kupili su uređaj za tankovanje zemnog gasa sa kućne instalacije (priključili se na neku kuću negde u Kaću), ne daju ni dinara državi a šljakaju sve u 16!
Javni prevoz putnika kombi vozilima nije dozvoljen vec desetak godina Zakonom ali u Srbiji se Zakoni ne postuju.
Pre godinu i po dana je usvojen Zakon koji ima efikasne mere za suzbijanje kriminalnih radnji u vezi saobracaja.
Najveci broj prevoznika je pribavio licence i opremio vozila. Jedan deo prevoznika koji svo vreme rade nelegalno i kradu porez to nije uradio nadajuci se da ce opet bolje proci od onih koji su zaposlili radnike, kupili adekvatna vozila. Zar treba sada drzava opet da popusti pred kriminalcima a da posten preduzetnik koji je podigao kredit i koji sve posteno placa da propadne jer i dalje ima "pametnih" koji rade na divlje i unistavaju trziste.
A koliko bi nasih politicara moglo dokazati od cega su kupili dzipove koji kostaju vise od dvosobnih stanova, kuce koje staju vise miliona evra, avione, letovanja koja staju vise no sto prosecan covek moze zaraditi 10 godisnjim radom...? A da pocnu da zaviruju i po friziderima, da se opravdava svaki trosak?
Kako sesamo brinu za utaju malih poreza! Da li je novosadski Merkator ikada isplatio 13 miliona evra poreza ili treba da zahvaljujemo Slovencima sto nam decu zaposljavaju?
Kako im ne padne na pamet da pocnu da teraju u red one sto vade novcanice od 500e kad kupuju cigarete?
Kada ce dovesti u red investitore koji godinama nekaznjeno kradu narod i koji REDOVNO zaposljavaju na crno? Tamo ima daleko vise neprijavljenog poreza.
Linijski taksi retko koristim, ali nalazim da je veoma praktican i suprotno nekim tvrdjenjima da nemaju red voznje, imaju ga. U njega unesem bez naplate veci prtljag,. Ocigledno je da drzavne firme znaju da posluju samo kad nemaju konkurencije i da zato prave monopole..
Ovakvih nakaradnih stvari ima samo u Srbiji. Oni koji ovako nešto smišljaju ili su zlonamerni i pohlepni, ili imaju nizak IQ.
Ofrlje proglašavanje za nebezbedan prevoz nema osnova u statistici udesa. Samo jedan autobus, da ne pominjem ime turističke agencije, koji se "strovalio" u blizini Beograda sa 98 putnika(spratni) je isto što i 12 kombija!!!
Da ne pominjemo današnji slučaj kod Malog Zvornika, 24 povređene osobe!
Naravno, niko normalan ne može uzeti u obzir prevoz migranata teretnim kombijem, i njihove udese kao otežavajuću okolnost!
Molim nadležne da mi odgovore kako da stignemo na posao iz Novog Sada u Zrenjanin do 7h, kada je prvi autobus tek u 8h?!
Inače,taj prvi autobus do ZR naplaćuje 520 din, za razliku od ostalih, 360din.
Inače,i ja sam protiv "divljaka", ima ih par registrovanih.
Nemam ništa protiv da postoje prevoznici koji nude kombi prevoz, oni su odlični na primer za prevoz putnika do gradova u susedstvu, transfer do aerodroma i slično. Ali, STOP ODMAH korišćenju kombija u postojećim redovnim autobuskim linijama za koje su autobuski prevoznici dobili dozvolu od ministarstva i to za AUTOBUSKI saobraćaj a umesto toga putnike prevoze u tesnim kombijima!!!
Cuo sam da je nedavno ukidanje pojedinih linija vozova povezano sa izvesnim autoprevoznickim firmama (autobusi) ciji novi vlasnici su lokalni politicari iz SNS! - dakle, lobirali su (mafijaski) u drzavnoj zeleznici da se vozne (3-4 puta jeftinije) linije ukinu, da bi ljudi morali da koriste njihove autobuse. Pretpostavljam da je sa ekonomicnim i popularnim linijskim kombi-prevozom isti slucaj! Niko nije bas predstavio vest o zabrani kombi-prevoza kao poziv da se ugrade tahografi ili fiskalno srede kombi-prevoznici, nego su bizonski objavili kako UKIDAJU kombi-prevoz putnika. Bahatost, tipicna za SNS garnituru. Naravno, narod je na steti.
Inace, podrzavam da prevoznici imaju i placaju sve sto je potrebno da bi njihova usluga bila legalna. Ali izgleda da se ne radi o tome, nego da se politicari vlasnici raznih autoprevoza uvajde.
jos jedna u nizu gluposti...samo unistavate....ne jedan blentavi politicar se nije zapitao zasto narod koristi ocvaj prevoz pa da od toga izvuce korist...ne,vazno je demonstrirati silu....a autobusi su kao oni krstic trans...ko to tamo peva
Ovde bi svi da zive bolje ali ako moze da se nista nemenja da radi ko sta hoce i kako hoce .Ovde se nista ne zabranjuje nego uredjuje pravilima koja vaze za sve pa ti ljudi su se obogatili neplacajuci poreze i unistavajuci svakog ko legalno radi .A koliko vidim ovde su najglasniji ti sto su se obogatili na ovakvom prevozu pa im tesko pada uvodjenje reda .
Sine. Gari. Mene je prevoz do Tesle kostao 1000 do 1500 dinara. Legalni prevoznici udaraju 3500 do 7000 dinara i vise.
U Budimpesti kod aerodroma mogu da ostavim kola mesec dana za 40 eur, na Tesli ne moze ni pune dve nedelje i to je 35 eur.
Proizvod udaranja po dzepu bez olaksica da ljudi normalno zive proizvesce samo vise sive ekonomije i oterati i poslednju saku normalnih ljudi odavde...
U poslednjih 25 godina ne zna se koja je vlast bila bahatija, kao da je naqrod tu radi njih a ne obratno. Gde je taj ustavni sud, da nam objasni sa kojim pravom se oni uskladjuju sa zakonima EU, kad se narod nije ni pitao niti izjasnio za EU ? Jednostavno, mi vise nemamo ni osnovna gradjanska prava u svojoj zemlji. Necu ni na jedne izbore da izadjem sve dok se zakon i ustav ne budu postovali, necu bandi da dajem legitimitet, izaci cu kad narod krene motkama.
Samo su ovaj po prvi put prepisali delove nemackog Zakona. Cisto da postoje efikasne metode protiv divljih prevoznika. Niko ne brani da se i dalje vozi kombi za 9 lica od NS-a do aerodroma i nazad ali sve sa regularnim putnim listom. Ugovorom i placanjem preko racuna pre voznje.
Drzava nam je losa, ali ne vidim nista pogresno ako barem pokusavaju da je urede. Svi bi dobre puteve, skole i bolnice ali kada kupcu naplate uslugu i porez (kupac je platio porez) taj porez skrenu u sopstveni dzep.
Pogledajte clan 13. Zakona. Cisto da vidite sta je zabranjeno ako niste regularan prevoznik:
1) prevoz za koji je naplaćena usluga prevoza; - NIJE DOZVOLJENA NAPLATA
2) prevoz koji se obavlja na relacijama na kojima postoji linijski prevoz;- NE MOZE GDE POSTOJI REDOVNA LINIJA
3) prevoz više od pet lica, uključujući i vozača;
4) prevoz "od vrata do vrata";
5) prevoz koji se obavlja na osnovu javnog oglašavanja; - KAZNJIVO JE OGLASAVATI USLUGU
6) ako lice koje upravlja vozilom (vlasnik ili korisnik vozila) nije u mogućnosti da iz sopstvenih prihoda, odnosno prihoda ostvarenih po osnovu rada, socijalnih ili penzijskih primanja finansira iznos troškova za gorivo koje je utrošeno za razliku broja pređenih kilometara u trenutku vršenja inspekcijske kontrole i broja pređenih kilometara evidentiranih u zapisniku o poslednjem tehničkom pregledu.-VLASNIK PRIVATNOG VOZILA DOKAZUJE OD CEGA JE KUPILO GORIVO ZA SOPSTVENO VOZILO ako je kilometraza velika A ON TO NE MOZE DA POKRIJE SVOJOM PLATOM
Uglavnom koristim usluge kombi prevoze posebno od adrese do adrese. Placam preko racuna tako da ce mi biti jako zao ako ukinu. Autobusu ne saobracaju scakodnevno za neka mesta pa je kombi prevoz izizetno koristan. Nadam se da ce prave firme, registrovane uspeti da se izbore za svoja prava.
Pa zašto vas dvoje niste išli autobusom za Budimpeštu, kada imate tolike zamerke na kombi prevoz?m?
Danas imate taxi-transver, kombi, autobus, voz, avion i kamion prevoz putnika na raspolaganju pa izvolite birajte...
A ovo oko ukidanja kombi prevoza putnika je teško pros....nje da bi se uzeo i zadnji dinar osiromašenih građana.
Ako su taj Zakon pravili isti oni KRETENI što o tablicama tvrde da su kvarljiva roba !?
Onda me i ne ćudi što "novi zakon" ne prepoznaje kombi prevoznike...
Sad te vidim,sad te ne vidim...................Zakon na Oćnu Kliniko NA KONTROLU.
bolje da se svi vozimo u prljavim i strokavim busevima i da platis duplo vecu
cenu i plus da ako nemas srece il ako nisi djubre koje ce se gurati i tuci za sediste da stojis.
I bas je bezbedno da se stoji u busu!
Ili da platas manje pa da ides vozom, kojem se ne zna red voznje, a za neka mesta ide jednom dnevno..
lakse je zabraniti male preduzetnike, nego oprati malo buseve i spustiti cenu, jednostavno biti konkurentan. I na kraju krajeva dati ljudima da biraju kako bi da putuju.
Oduvek sam vise voleo da platim duplo vise prljavi i smrdljivi bus i da stojim 45 min u njemu, nego da platim upola manje kombi prevozu i da sedim u cistom. Koji ce me jos prevesti od adrese do adrese!
Опет сензационалистичка вест. Скинуо са нацрт закона и нисам приметио да се укида категорија путничко возило (8 + 1 седиште) а у ту категорију спада комби. Шта вама ту смета? Можда то што вас третирају као такси превоз и што ћете као и сви остали таксисти морати плаћати порез? На крају крајева, платићемо га ми као крајњи корисници.
Za Miloševića smo govorili "Gotov si!".
Skoro videh neki dan, mudar čovek ostavi komentar, dopalo mi se.
Jednostavno je rekao nešto što bi smo sada, posle 5 godina pada, posle očiglednog neuspeha vlade, posle rasta evra... a trebalo bi da evro pada, yar ne, ako bilo kakav uspeh Srbija postiže?
A o otimanju, strogim zakonima i napadu na narod - obaška.
Elem, čovek reče...... "Vu*iću, USPEO SI!"
Naravno, sarkazam i naravno, pitanje je za koga je i šta uspeo.
Najveci deo je potpuno divljih prevoznika pa neplacajuju nikakve poreze,mali broj imaju firme ali se prevoz nigde ne prikazuje, samo vlasnistvo vozila je na firmu.
Ne postuju pravila o radnom vremenu i odmoru vozaca. Stalno ugrozavaju putnika. Putnik nije osiguran.
Pojavljuju se na linijama koje su ekonomski isplative, nesto kao skakavci, gde se pojave, prevoznik koji postuje propise odmah ima gubitke.
Kada je lose vreme nema ih nigde. Bave se linijskim prevozom kao najgora konkurencija i zbog njih redovni i regularni prevoznici povecavaju cene putnicima da bi pokrili gubitke koji nastaju zbog nelojalne konkurencije.
Linijski autobus mora da ide i ako ima samo 5 putnika od mogucih 50. Kombiji se samo bave kradjom putnika.
Zakon je lepo odredio: taksi prevoz do 4 putnika, kombi-minibus od 15 putnika. Kombije od 6-8 firme mogu koristiti za sopstvene potrebe ali ne i za javni prevoz.
Meni samo jedna nije jasna u celoj ovoj priči. Kaže se da u Srbiji ima 40.000 registrovanih kombija a na protest će doći njih tek par desetina. Recimo da je tih par desetina kombija okruglo 50 komada. Dali to znači da onom ostatku od 39.950 kombija ovakav zakon odgovara ili će ostati kod kuće da gledaju Parove. Ugrožena je egzistencija 100.000 ljudi a samo će se njih 50-100 buniti i protestvovati.
Ako vam to toliko smeta,zasto onda ne idete redovnom autobuskom linijom,pa placajte peronsku katu,pa cekajte u Budimpesti dok vam ne dodje vreme za polazak na aerodrom. Onda placajte taxi do istog... Koliko ce vas to vremena i zivaca kostati? Ovako,za 50 eura imate sve.
Sad, ako je vama bitan fiskalni racun...
Sedi, razmislja. Ali ne o drzavi, narodu, uredjenju svega toga (tj. radjenju svog posla za koji je postavljen), nego o punjenju svojih dzepova. Mislim da je jasno da nije problem neplacanje poreza, nego konkurencija na trzistu. Kad se zeli ocvrstiti drzava i legalno poslovanje, onda se posao kontrolise i donose pravila, a kad se zeli ukinuti konkurencija i ostvariti monopol, onda se citava delatnost zabrani, bez pardona i objasnjenja.
Tako se oni i protiv taksista, tzv. "kockica" bore već decenijama, a njih sve više i više, zato očekujem ekspanziju prevoza kombi vozilima nakon usvajanja ove odluke. Pa kod nas čovek čim dobije nasledstvo od par hiljada evra prvo kupi auto sa četvero vrata ili kombiku za prevoz putnika i pokači oglase po banderama.
Ja se istim tim kombijem do budimpeste vozim bar tri puta godisnje. Cinjenica je da osim njemu, stavim sebi u dzep svaki put takodje 50 eura jer je bar tolika usteda, ukljucujuci i taj kombi kad letim sa budimpestanskog aerodroma. Znaci radi se ovde samo o ukidanju konkurencije i obezbedjivanju monopola na trzistu. Sad, to sto ti novci idu u sivu zonu bi bio problem da se to oduzima od nasih bolnica, puteva, siromasnih, izgradnje zivota ove zemlje, ali mislim da danas svako sa pola mozda zna kome se to oduzima, tako da, bolje da ide prevozniku kombija, soferu, majstoru koji popravlja kombi... nego onoj trojici botova sto sede u nekom jp, a o velikim vladarima i njihovim ofshore racunima da i ne govorim.
Ovde pricamo o legalnim firmama registrovanim u Apr koje placaju poreze zaposljavaju vozace iznajmljuju svoja vozila drugim firmama sportskim drustvima, dovoze strane delegacije itd itd. Ovde ne pricamo o divljacima koji stoje i vicu taxi taxi do zrenjanina, rume sombora, indjije. Ovde ne pricamo o divljim multiplama koje krstare od Ns do Bg i razvoze po kucama bez ijednog dinara placenog porrza drzavi. To svi znaju a niko ne sankcionise.
Pošto iz NS do aerodroma N.T. ne postoji direktna autobuska linija ("jer nije isplativo"), bio sam prinudjen da krenem autobusom... medjutim, zvao sam "taksiste" i svako mi je tražio 3.500 din. u jednom smeru! Našao sam kombi za 1.500 din. Sve je bilo ok. Pustite ljude...
Ima da ćutite kad vam se kaže!
Dosta se vozilo na sivo i ilegalno
Treba konačno da se uvede neki red u ovo kombi ruglo od grada
Imamo sve vrste prevoza
Nisam za kombi!
Da ikada iko normalan u ovoj državi, a sedi na rukovodećem mestu, razmišlja?
Što lepo niste rekli, "e ljudi, koji imate kombi vozila, treba da ugradite tahografe, država će vam nešto malo pomoći oko toga, ali morate ugraditi digitalne tahografe" i priča završena.
Plaćao bi se porez i dalje, prevozni i dalje rade, zapošljavali bi nove ljude i svima dobro.
Idem cesto kombijem za budimpestu nikad nisam dobio racun za kartu nepostoji red voznje idu kad nijima odgovara zavisno kad avion sa putnicima slece tako da nekad mozte cekati satima samo zbog aviona koji kasni vozaci voze po dvadeset sati bez prestanka i oni se bune za nelojalnu konkurenciju pa od njih nemoze niko nelegalno da radi
Kada sam se vozio kombijem do Budimpešte, samo sam dao vozaču 50e, a nisam dobio ništa.
Nešto baš mislim da su prijavili prihod...
Svakako su oni u sivoj zoni..
Pa, sta da vam kazem, komsije to resavaju.Ah da, to ste vi, glasaci svake vlasti, clanovi t.j. grebatori. Samo da se ne talasa. Mulju jedan, vi ste plodno tlo za sve najgore.
Kretenska zemlja sa kretenskim zakonima a o premijeru i vladi pogotovo ovoj zadnjoj Vucicevoj glupo je trositi reci. Jednostavno KRETENIZAM,NEZNANJE,OLOS .
Dobro, prevoziće se prijatelji međusobno. Ko to može da brani.
Neće valjda da vade sedišta iz kombija, pa to ni u jednoj državi u svetu nema?
Deluje mi da se ovde krše neka ljudska prava, za račun kriminalno organizovanih prevoznika, udruženih da organima dežele?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ukida se prevoz putnika kombijem, prevoznici najavljuju protest
Autor: Beta
Info
•04.02.2017.
•08:40 > 08:41
Komentari 47
Smartass
Kao da je neko rešio da prvo eliminiše konkurenciju, pa onda otvori 'preko potrebne' linije sa svetom, kojih, eto, nema kod nas.
NezavisniVojvodjanin
Globus
ko to tamo peva
Stvarno nigde u evropi nema jednog kombija pa mora i ovde da se ukine.
Niki
Medjutim, mislim da bi trebalo koristiti usluge "divljaka" i to sto si ostalo napisao ne stoji. Prvo, ljudi nisu krivi sto su dosli u situaciju da koriste prevoz linijskih taksista, jer su "zvanicni" prevoznici bahati, neredovni, neusluzni, i ponajvise skupi!
Pored toga sto su privatnici u sivoj zoni najcesce korektiniji nego zvanicni prevoznici (a jos i brzi, ljubazniji, itd.), to sta ljudi lupetaju o bezbednosti nema veze s vezom. Valjda je svima zivot najvazniji i ne vidim racionalnu osnovu da neki privatnik namerno zeli da se ubije ili ubije nekog od putnika. A ako se i dogode saobracajne nezgode i nesrece, ti imas pravo kao privatno lice da tuzis vozaca i to nema nikakve veze da li se dogodilo u taxi vozilu ili u nekom drugom vozilu!
Drugim recima, ti teoretski mozes da tuzis i rodjenog oca koji te je vozio ukoliko ti se nesto dogodilo tokom voznje, a to sto ti ne poznajes osnovne zakone i principe ove drzave (a i ostalih) to samo govori koliko nisi kredibilan da se tvoj glas slusa.
Mislilac
Čika
Država ipo
Država ipo
Pera
Pre godinu i po dana je usvojen Zakon koji ima efikasne mere za suzbijanje kriminalnih radnji u vezi saobracaja.
Najveci broj prevoznika je pribavio licence i opremio vozila. Jedan deo prevoznika koji svo vreme rade nelegalno i kradu porez to nije uradio nadajuci se da ce opet bolje proci od onih koji su zaposlili radnike, kupili adekvatna vozila. Zar treba sada drzava opet da popusti pred kriminalcima a da posten preduzetnik koji je podigao kredit i koji sve posteno placa da propadne jer i dalje ima "pametnih" koji rade na divlje i unistavaju trziste.
vera
Kako sesamo brinu za utaju malih poreza! Da li je novosadski Merkator ikada isplatio 13 miliona evra poreza ili treba da zahvaljujemo Slovencima sto nam decu zaposljavaju?
Kako im ne padne na pamet da pocnu da teraju u red one sto vade novcanice od 500e kad kupuju cigarete?
Kada ce dovesti u red investitore koji godinama nekaznjeno kradu narod i koji REDOVNO zaposljavaju na crno? Tamo ima daleko vise neprijavljenog poreza.
Linijski taksi retko koristim, ali nalazim da je veoma praktican i suprotno nekim tvrdjenjima da nemaju red voznje, imaju ga. U njega unesem bez naplate veci prtljag,. Ocigledno je da drzavne firme znaju da posluju samo kad nemaju konkurencije i da zato prave monopole..
Novosadjanin
Nella
Ofrlje proglašavanje za nebezbedan prevoz nema osnova u statistici udesa. Samo jedan autobus, da ne pominjem ime turističke agencije, koji se "strovalio" u blizini Beograda sa 98 putnika(spratni) je isto što i 12 kombija!!!
Da ne pominjemo današnji slučaj kod Malog Zvornika, 24 povređene osobe!
Naravno, niko normalan ne može uzeti u obzir prevoz migranata teretnim kombijem, i njihove udese kao otežavajuću okolnost!
Vanja
Inače,taj prvi autobus do ZR naplaćuje 520 din, za razliku od ostalih, 360din.
Inače,i ja sam protiv "divljaka", ima ih par registrovanih.
Deks
mIROSLAV
Inace, podrzavam da prevoznici imaju i placaju sve sto je potrebno da bi njihova usluga bila legalna. Ali izgleda da se ne radi o tome, nego da se politicari vlasnici raznih autoprevoza uvajde.
nss
Ali
Pokemon
U Budimpesti kod aerodroma mogu da ostavim kola mesec dana za 40 eur, na Tesli ne moze ni pune dve nedelje i to je 35 eur.
Proizvod udaranja po dzepu bez olaksica da ljudi normalno zive proizvesce samo vise sive ekonomije i oterati i poslednju saku normalnih ljudi odavde...
BG
malogradjanin
marko
@sale sa salajke
Drzava nam je losa, ali ne vidim nista pogresno ako barem pokusavaju da je urede. Svi bi dobre puteve, skole i bolnice ali kada kupcu naplate uslugu i porez (kupac je platio porez) taj porez skrenu u sopstveni dzep.
Pogledajte clan 13. Zakona. Cisto da vidite sta je zabranjeno ako niste regularan prevoznik:
1) prevoz za koji je naplaćena usluga prevoza; - NIJE DOZVOLJENA NAPLATA
2) prevoz koji se obavlja na relacijama na kojima postoji linijski prevoz;- NE MOZE GDE POSTOJI REDOVNA LINIJA
3) prevoz više od pet lica, uključujući i vozača;
4) prevoz "od vrata do vrata";
5) prevoz koji se obavlja na osnovu javnog oglašavanja; - KAZNJIVO JE OGLASAVATI USLUGU
6) ako lice koje upravlja vozilom (vlasnik ili korisnik vozila) nije u mogućnosti da iz sopstvenih prihoda, odnosno prihoda ostvarenih po osnovu rada, socijalnih ili penzijskih primanja finansira iznos troškova za gorivo koje je utrošeno za razliku broja pređenih kilometara u trenutku vršenja inspekcijske kontrole i broja pređenih kilometara evidentiranih u zapisniku o poslednjem tehničkom pregledu.-VLASNIK PRIVATNOG VOZILA DOKAZUJE OD CEGA JE KUPILO GORIVO ZA SOPSTVENO VOZILO ako je kilometraza velika A ON TO NE MOZE DA POKRIJE SVOJOM PLATOM
Putnik
Svršić
Danas imate taxi-transver, kombi, autobus, voz, avion i kamion prevoz putnika na raspolaganju pa izvolite birajte...
A ovo oko ukidanja kombi prevoza putnika je teško pros....nje da bi se uzeo i zadnji dinar osiromašenih građana.
Perica
Onda me i ne ćudi što "novi zakon" ne prepoznaje kombi prevoznike...
Sad te vidim,sad te ne vidim...................Zakon na Oćnu Kliniko NA KONTROLU.
Bracika
cenu i plus da ako nemas srece il ako nisi djubre koje ce se gurati i tuci za sediste da stojis.
I bas je bezbedno da se stoji u busu!
Ili da platas manje pa da ides vozom, kojem se ne zna red voznje, a za neka mesta ide jednom dnevno..
lakse je zabraniti male preduzetnike, nego oprati malo buseve i spustiti cenu, jednostavno biti konkurentan. I na kraju krajeva dati ljudima da biraju kako bi da putuju.
Oduvek sam vise voleo da platim duplo vise prljavi i smrdljivi bus i da stojim 45 min u njemu, nego da platim upola manje kombi prevozu i da sedim u cistom. Koji ce me jos prevesti od adrese do adrese!
Недељко
Sarkazam
Skoro videh neki dan, mudar čovek ostavi komentar, dopalo mi se.
Jednostavno je rekao nešto što bi smo sada, posle 5 godina pada, posle očiglednog neuspeha vlade, posle rasta evra... a trebalo bi da evro pada, yar ne, ako bilo kakav uspeh Srbija postiže?
A o otimanju, strogim zakonima i napadu na narod - obaška.
Elem, čovek reče...... "Vu*iću, USPEO SI!"
Naravno, sarkazam i naravno, pitanje je za koga je i šta uspeo.
Pera
Pera
Najveci deo je potpuno divljih prevoznika pa neplacajuju nikakve poreze,mali broj imaju firme ali se prevoz nigde ne prikazuje, samo vlasnistvo vozila je na firmu.
Ne postuju pravila o radnom vremenu i odmoru vozaca. Stalno ugrozavaju putnika. Putnik nije osiguran.
Pojavljuju se na linijama koje su ekonomski isplative, nesto kao skakavci, gde se pojave, prevoznik koji postuje propise odmah ima gubitke.
Kada je lose vreme nema ih nigde. Bave se linijskim prevozom kao najgora konkurencija i zbog njih redovni i regularni prevoznici povecavaju cene putnicima da bi pokrili gubitke koji nastaju zbog nelojalne konkurencije.
Linijski autobus mora da ide i ako ima samo 5 putnika od mogucih 50. Kombiji se samo bave kradjom putnika.
Zakon je lepo odredio: taksi prevoz do 4 putnika, kombi-minibus od 15 putnika. Kombije od 6-8 firme mogu koristiti za sopstvene potrebe ali ne i za javni prevoz.
evgenije
:/
Opa! AV himself se javio i postavio komentar. E, to se zove micromanagement. ;)
Centarac
Sad, ako je vama bitan fiskalni racun...
@NikT
sale sa salajke
@goga
Nezavisni Vojvodjani
/
Gloki
Dosta se vozilo na sivo i ilegalno
Treba konačno da se uvede neki red u ovo kombi ruglo od grada
Imamo sve vrste prevoza
Nisam za kombi!
NikT
Što lepo niste rekli, "e ljudi, koji imate kombi vozila, treba da ugradite tahografe, država će vam nešto malo pomoći oko toga, ali morate ugraditi digitalne tahografe" i priča završena.
Plaćao bi se porez i dalje, prevozni i dalje rade, zapošljavali bi nove ljude i svima dobro.
VNS
Stetocine, skakavci...
Dosta je bilo!
Rade
goga
Nešto baš mislim da su prijavili prihod...
Svakako su oni u sivoj zoni..
Nervirac
Perica
Zec iz grma
Neće valjda da vade sedišta iz kombija, pa to ni u jednoj državi u svetu nema?
Deluje mi da se ovde krše neka ljudska prava, za račun kriminalno organizovanih prevoznika, udruženih da organima dežele?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H