Autor: Tanjug/ foto: Pixabay

Info
14.02.2017.
21:28 > 21:27
U Srbiji bi uskoro mogli da budu promenjeni kriterijumi za utvrđivanje poreza na automobile koji imaju više od 2.000 kubika, a kao rešenje u medijima se pominje oporezivanje prema vrednosti vozila umesto prema kubikaži, kako je to sada.
  • Boba NS

    15.02.2017 09:28
    porez
    Jedina ispravna stvar je da je neophodno oporezovati auto po osnovu zagadjenja okoline i eventualno vrednosti. Ali niko od finansijera ne spominje ekologiju. Ako to uvedu, to znaci da bi ljudima koji izdvioje puno para trebalo smanjiti porez a onima koji kupuju starije automobile povecati porez. Tada bi dosli u problem sa rezultatima na izborima a tu nema kompromisa. Izbacicemo ekologiju
  • zivkovic

    15.02.2017 08:51
    posteno
    Ne razumem tu njihovu definiciju sta je 'posteno' da se plati. Principi, sto je veca kubikaza, ili sto je skuplji auto ili sto ti je veca plata, sta god donesu, su seljacki i neargumentovani
    Po meni je logicno da se porez placa po visini zagadjenja okoline jer to je danas i kod nas sve veci problem. Po meni je posteno da automobil bez obzira na godiste, kubikazu ili model, sto vise zagadjuje okolonu, treba da se plati veci porez. To bi stimulisalo ljude da razmisljaju u tom smeru i bilo bi korisno za sve nas. Ovako, verovatno ce izaci sa nekom matematikom koja treba da pribavi jos vise para u budzetu, a za gradjane ih bas briga.
  • Kvazimodo

    15.02.2017 08:17
    Samo vi ostavite taj porez, jer preko dve hiljade kubika nije realna potreba vec luksuz, bez obzira sto je mator auto onda jos gore je ce nas preplaviti reka matorih krseva koji dime ko ludi a pritom je pitanje da li su uopste tehnicki ispravni a ako sa tim neispravnim krsom od 3000 hiljade kubika pokupe nekoga u recimo malom cliu, onda ce biti dzumbus. Treba da stimulisete nove i male kubikaze i snage, za ta vizila treba da bude naj niza cena, ostalima treba naplacivati vise. Ako ovo uvedete eto vam odmah hiljade kamikaza u bmw dzipovima starh bar 20 godina, bez dinara u dzepu za servis i ostalo... Svuda preko se kriterijumi kombinuju, eko, starost, kubikaza i ostalo....
  • Sekretar Dejan

    15.02.2017 07:18
    "Dakle, sve dok se i jedni i drugi bune, mi znamo da smo sa kataloškom cenom tu negde. Ako se samo jedni bune, onda ne valja."

    Bas strucna procena!
  • DragCHE

    15.02.2017 05:51
    O majko mila
    Pa zar to nece biti neustavan zakon. Koliko sam ja upucen po ustavu smo svi ravnopravni, sto bi trebalo da znaci da za sve nas treba da vaze isti kriterijumi i zakoni. Kako cete sada istu stvar, vozilo, da oporezujete po dva razlicita kriterijuma. Politicarski i tajkunski lobi, donosi zakon koji njima licno odgovara, kako bi sebi umanjili poreze, a nama boraniji koji imamo auto od 20ak godina i 1400 kubika oderite kozu sa ledja. Gori ste od onih Rumuna (politicara), koji su pokusali nesto slicno, samo ste do sad imali srece, Mozda se i nama narodu konacno posreci pa i mi postanemo Rumuni (narod). Zamislite sad ovakav clan krivicnog zakona: ako neko lice ubije coveka mladjeg od 64 godine 20 godina zatvora, a ako ubije coveka u penziji preko 65godina, nista jer to nam odgovara, manje cemo para davati iz budzeta za njegovu penziju, pa cemo tako da ostvarimo suficit u budzetu, njemu moze i stan u Beogradu ili vaicer za letovanje (po ubijenom penzioneru). E tako se ponasaju nasi politicari.
  • Pera Ložač

    15.02.2017 00:29
    Pošto su porezi i registracija 2x skuplji od moga Juga, a ovi nemaju više gde da udaraju najbolje bi bilo da uvedu porez na boju.Vrlo je bitna na drumovima jer sprečava nesreće.Pa tako bi porez za crvenu (trulava višnja) bio npr 1000din, a za belu 10000 i da se plaća kod registracije.
  • Dejan

    14.02.2017 23:57
    Vrednost
    Kakve veze ima vrednost vozila sa obaveznim osiguranjem? Ne osiguravaš svoje vozilo nego ono na kojem ćeš da, eventualno, skriviš štetu. Osiguranje od autoodgovornosti se beše to zove? Nekom ćeš da spucaš mečku od 100 kila evra a da si osiguran od štete za po osnovu vrednosti svoje krntije od par stotina evra??? Naravno glupost je i meriti iznos po osnovu kubikaže ili snage motora, ima smisla isto kao da se meri po boji vozila. Treba naprosto da se odredi neka cifra i ista za sve.
  • Cajting

    14.02.2017 23:54
    Prolix
    Čime se mi bavimo baćo moj
    Porezi, nameti...
    Ništa što bi pomoglo gradjaninu
  • Zivan

    14.02.2017 23:34
    Ene
    Krš vredan 500 evra, sa motorom od 2.500kubika, ne bi mogao da prodje tehnički servis. Uostalom, morala bi se uvesti ekološka taksa na sva vozila, posebno starija od 15 godina sa snažnim motorom...
  • Perica

    14.02.2017 23:15
    #####
    Za stari Auto,DELOVI su SKUPI,a naroćito elektronika ...
    Nema više uradi sam...kao nekad !
  • casovnicar

    14.02.2017 23:11
    Izbori
    Idu izbori pa da malo bace kosku narodu, po koji put sa ovim vestima o smanjenju iznosa registracija
  • Мунгос

    14.02.2017 22:37
    Господо порезници, требало би да пружите руку окренуту дланом нагоре, и да тражите порез.
    А Ви не радите тако, ваша је рука у положају „Грабеж“.
    Нашли па зашли.
  • r,r.

    14.02.2017 22:00
    pogresno
    Ovim nacinom oporezivanja se favorizuje uvoz krseva,
  • Da komšiji ne crkne

    14.02.2017 21:53
    krava
    A zašto uopšte da se plaća porez na upotrebu vozila? To je namet uveden 2000te godine, uz porez na mobilne telefone.Porez na telefone je ukinut, a na kola je samo podizan tokom proteklih 17 godina.Baš me briga što komšija ima nova kola od 100.000 evra, na njih je platio pdv od 20.000 evra i to je sasvim dosta. Ako oderete bilo koga sa skupim kolima, ja koji vozim kantu od 800 evra se neću osećati ni malo bolje.A ni gomila glasača vladajuće stranke kojima je bitnije da komšiji crkne krava nego da njima bude bolje.
  • ene

    14.02.2017 21:53
    a da vidimo
    auto 2500 kubika star 23godine porez.....po katalogu amss vredi 2000evra a realna vrednost 500evra i to registrovan godinu dana...porez se placa po katalogu

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna