Autor: Alo, 021; Foto: Pixabay

Info
19.03.2017.
07:00 > 06:49
Nadrilekarstvo je procvetalo do granica da je internet postao enciklopedija znanja i rešenja za lečenje, pa čak i malignih bolesti.
  • Novi

    25.04.2021 09:53
    Pitanje za "Uspeo"
    @Uspeo kako da Vas kontaktiram?
  • TAMARA

    28.10.2020 12:48
    Doktori?
  • Prosečan srbin

    05.07.2018 20:40
    Skupi lekovi
    Kada bi doktori lečili sodom od kojih para bi farmaceutske kuće ubirale profit koji na razne načine dele sa istim tim doktorima?
  • Uspeo

    20.03.2017 14:35
    Spreman sam za razgovor
    Poštovani onkolozi,
    Pročitao sam tekst u kojem su onkolozi zabrinuti što, u određenim slučajevima, pacijenti, oboleli od raka, koriste alternativni način lečenja. Nikada nisam osporavao načine lečenja najtežih oboljenja koja predlažu i sprovode lekari zvanične medicine. Ali vas pitam šta da obolela osoba, od malignog tumora, u IV stadijumu bolesti, ili kako to struka kaže - u terminalnoj fazi , preduzme u situaciji kada mu je vrh Kliničkog centra u Novom Sadu okrenuo leđa pod izgovorom da mu ne mogu pomoći. Evo me u 4. godini života, iako mi je prognozirano samo 40 dana, od postavljene dijagnoze. Ističem da nisam operisan, zračen, nisam oralno uzimao citostatike, niti primao hemioterapiju. Ako su navedeni onkolozi, koji su dali izjavu, a vi je na sajtu objavili, zainteresovani da im se otkrije tajna potpunog izlečenja od maligne bolesti, stojim im na raspolaganju. Adresa je poznata redakciji.
  • Kaja

    20.03.2017 08:33
    @Milan
    Jete Most slobode najbolji lek za rak. Da li znate zašto?
    Zato što vodi do Instituta za onkologiju u Sremskoj Kamenici. Moja majka je 2002. godine tamo lečena od karcinoma dojke i izlečena zahvaljujući doktorima i medicinskim sestrama. Svi vi koji ne verujete medicinskim radnicima pijte sodu, limun, zašećerenu vodicu i ostale preparate.
  • Novosadjani

    19.03.2017 20:18
    Ne, javite se vi nama!
    Svedok sam i aktivni učesnik - čoveka je medicina poslala kući da umre, vrhunski stručnjaci su prognozirali još 40 dana života?! Dijagnoza da se smrzneš. Kao bogovi, su izrekli presudu! Ogorčeno ovo zvuči, ali kome se prvo obratilo i verovalo - medicini!.... Volela bih da vidim sve doktore ovog sveta kako bi se ponašali u toj situaciji?...... pomogla je isključivo makrobiotička ishrana, znači totalni zaokret u konzumiranju namirnica, alternativa u vidu prirodnih preparata (namerno ne navodim kojih), sinergija dobrog i pozitivnog. Nikakva operacija, ni hemioterapija, zračenje..... Čovek je živ i živahan. I šta sad? Zvuči kao statistička greška.
    Nemojte izigravati bogove, ponašajte se najbolje što umete, ponudite svoje znanje, iskustvo i ono što ova jadna zemljica može da ponudi a liči na lečenje (nekome). Svako ima pravo na izbor, ukoliko je izbor moguć. Mesta pod suncem još uvek ima za svakoga.
    Primitivizma i šarlatanstva ima svuda.....pa i u medicini. Bilo bi divno da to nije naše iskustvo, ali jeste.
    Inače, jako puno vaših kolega, doktora, zdušno je tražilo da im otkrijemo naše iskustvo ovog izlečenja. Da pomognu svojim bližnjima i prijateljima.
    Mislite o tome.
  • Sremčina

    19.03.2017 18:19
    "Rekla ti baba Ruža da ne mećeš kuvana jaja u dupe, to ne leči SIDU"

    Tako I kod nas.
  • Vojvodjanin

    19.03.2017 17:22
    Lekari suzama ne veruju
    Zasto se lece sodom bikarbonom, gledanjem u sunce i stajanjem u "cudotvornom" krugu? Pa zato sto ostavlja manje posledice od hemoterapije i zracenja, a efekat je isti - smrt. Ovo pisem kao neko cija su majka i trojica najboljih prijatelja umrli od raka i gresaka, odnosno necinjenja lekara. Prvo se "nije znalo sta je" pa u privatnu ordinaciju, pa onda treba jedna veza, pa druga, pa pare, pa operacija, pa Kamenica, pa groblje.
    Zenina rodjaka je odlucila da ne ide ni na kakvu terapiju kad joj je ustanovljen rak dojke. Umrla je bez zracenja isto kao i oni koji su se zracili i hemoterapizovali. Sodu bikarbonu nije uzimala.
    Ok, ima i pozitivnih primera. Zena direktora jedne bolnice u NS je prezivela rak dojke. Za nju su se uvek nasli pravi lekovi, na zracenje i hemoterapiju nije cekala, ziva je koliko znam i dan danas.
    Mnogo zivota imaju na dusi onkolozi i uopste lekari u Srbiji, ali i u susednim drzavama. Sve je to jedna ista kaljuga krvi, novca i moci...
  • jove limanac

    19.03.2017 14:15
    Problem je što ti Internet saveti prećute jedan deo priče, kao na primer to da soda bikarbona u dodiru sa hlorovodoničnom kiselinom u želucu i enzimima u crevima postane slana gazirana voda (H20 + CO2+ NaCl) i samim tim nema nikakav učinak na ćelije raka. A ako se ubrizga u venu onda pacijent umre kao što se desilo pacijentu onog italijanskog lekara koga najčešće spominju u dotičnim savetima, i kao slučajno prećute da je zbog toga završio na robiji...
  • marko

    19.03.2017 14:14
    Bedni ste
    To onaj isti onkolog sto je pricao da uranijum iz nato vucicevih bombi ne izaziva rak....36000 novoobolelih?alo narode trebe nas...i svu nasu imovinu prodaju amerima.vlAV je izdajnik
  • Ja

    19.03.2017 14:10
    Nemojte tako pricati. Niste u pravu. Covek je mislio da se lekaru ipak mora javiti a ne samostalno leciti. Radim na onkologiji i upoznata sam sa pacijentima koji prvo lece alternativno pa onda idu kod dr a kad stignu vec je kasno jer je rak uznapredovao. Propustili su sansu za moguc oporavak. Alternativna medicina je ok al ne kad se igras sa svojim zivotom.
  • Trtmrt

    19.03.2017 11:58
    Pada prodaja doktore :(
    Doktor mi zvuci kao da mu je pala "prodaja" terapija. Osoba koja radi kod Vas doktore je licno meni rekla " da se moj neko razboli nikada ne bih dozvolio da ide na zracenja ... mali je procenat jako mali kojima je zracenje donelo boljitak, uglavnom upropasti ljude". Doktore a sta je sa multiplasklerozom tamo guraju betainterferon iako se "zna da pogorsava stanje pacihentima" kod vas hemo terapija iako znate da je neko i toliko losem stanju ... da mu mozda ni spasa nema ... zasto pitamo se zasto drzava ulaze u skupe aparate, preparate ... zato doktore da bi lekarski lobi mogao da dobija deo od "prodaje" znamo mi svi to samo ne znam cemu ova polemika .. zasto pisete ovakve tekstove uopste ...
  • lose iskustvo

    19.03.2017 11:43
    Nije bez razloga nase zdravstvo unazad par godina zvanicno na poslednjem mestu u Evropi.
  • skeptik

    19.03.2017 11:35
    Da li oni koji rade na aparatima za zracenje pouzdano to rade ?
  • Orwell Vegan

    19.03.2017 10:58
    Hirurg je mesar za ljude
    Zasto niste pitali dr koliki je procenat koji je medicina zaista izlecila od raka? Inace je skandalozan intervju, dr govori protiv promene nacina ishrane, sto nije zlurado vec kriminalno.
  • Tarabić

    19.03.2017 10:52
    Ma idi...
    Većina Dr. i sestara su uz medicinu, studirali i lopovluk! tako da kad treba da dođem do spec. pregleda, prvomoram da pomitim sestru da mi kaže kolko treba da spremim za Dr. Tako nam je Dr. Google od velike pomoći, jer je i sa njim kao i sa vama rezultat SMRT, a on je jeftiniji :(
  • Jelena

    19.03.2017 10:49
    Vi nebi probali...
    A da Vi , doktore umirete? Vi nebi probali sve?!
  • anna

    19.03.2017 10:29
    ljudi zamorci
    volela bi da se javi onaj koji je preziveo posle vaseg noza, hemioterapije i zracenja droktore! licno poznajem one koji su se izlecili i preziveli zahvaljujuci menjanjem zivotnih navika, a one druge jadne ljude koji su iseceni, ispeceni vasim zracenjem i otrovani hemiotrapijom... tih vise nema:)
  • djura

    19.03.2017 10:22
    Zato sto kod vas doktora postoje samo dve dijagnoze, "nije vam nista" i "dosli ste kasno".
  • Pacijent

    19.03.2017 10:09
    Ne dao nikom bog da ima posla sa nasim lekarima.
  • /

    19.03.2017 09:44
    /
    pa kada ne radi aparat na zracenje
  • Nervirach

    19.03.2017 09:16
    Hvataju se za slamku zbog vas doktora. Prosle subote sam prsustvovao bezobrazkuku vasuh kolega iz Urgentnig centra. Uzeli su otusak prsra od onemocalog pacijenta u stavili da odbija bolnicko lecenje. Vi i vasa profesija ste edan od razlga zastbsmo na dnu. Vi ste lenji, pokondireni i kriminalci. Kada neko tuce doktira treba pomoci, ali ne doktoru.
  • Pedja

    19.03.2017 09:16
    Mogao bih mnogo pisati na ovu temu, ali najjednostavnije je da pitamo ovog i ostale nase vrhunske onkologe:
    Ako nauka i savremena medicina ima odgovore i resenja, a vi znate tako dobro tu medicinu i svoj posao, sto imamo u Srbiji najveci (ili vrlo visok) broj smrtnih ishoda kod oboleleih od raka?

    I kad je takva vesela situacija, normalno je da ljudi traze druga resenja. Ne ulazim u njihovu efikasnost. Coveku treba resenje.

    Radite vi i vasa nauka svoj posao kako valja pa onda nece biti ni potrebe za alternativama....
  • Petar

    19.03.2017 08:39
    Srbija...
    Ne daj Boze nikome da mora ici kod lekara u Srbiji. Mozda na VMA eventualno, ovo ostalo je ispracaj na groblje. Koliko se samo godisnje obavi zahvata a da nije ni bilo raka. Koliko samo ljudi u srbiji nosi kesu sa sobom jer im je seceno debelo crevno, a ispostavilo se da nisu ni imali problem. Uzas. Zelim samo svakom da ima dovoljno novca pa ako se, ne daj Boze, nesto dogodi moze da ode kod privatnika ili u inostranstvo. Dno je za Srbiju jako visoko. Samo pokusajte da se hranite sto bolje. Kod lekara jedino ako moraju da te zakrpe, a za sve ostalo vazi: "Zdravlje ulazi na usta".
  • Dr masna soda

    19.03.2017 08:29
    Doktori šalju svoje pacijente u privatnu ordinaciju u kojoj popodne rade, a onda sledi šema začaranih krugova iz kojih možete da se isčupate samo ako odapnete:idi u privatnu lab. vadi ove analize, pa one analize, pa može operacija bez liste čekanja kad daš 3000 eur, pa onda pregledi bez liste čekanja, pa opet lova, dok vas ne unište i ekonomski i fizički.Pa ko je onda gori prevarant, ovi što baju sa olovom u vodi za 200g kafe da bi preživeli ili bezobrazni doktori koji te prvo opljačkaju, a onda operacijom samo ubrzaju kraj.Zato smo i prvi po rakošima jer nema prevencije i zadni na svetu u zdravstvu jer su doktori gori od veterinara i masne sode zajedno.
  • realno ili ne

    19.03.2017 08:28
    Slažem se sa doktorom.Nije još otkriven lek,umiru i siromašni i bogati.
    Internet je zaista postao izvor svega i svačega,konkretno za ovu bolest nudi sve i svašta.Ne treba traziti lek preko neta,mada svi prvo gledamo to.Kod nas je tako,jer smo izgubili poverenje u zdravstvo,a nisu ni svi medicinski radnici krivi zbog toga.
    Ovde su ljudi očajni i zbog bolesti i zbog drugih stvari u zivotu.U ljudskoj prirodi je da se ne predaje,zato traži lek i pomoć na sve strane.Neki znaju dobro da unovče "tudju nesreću".Jer,kada se i postavi ta "konačna dijagnoza",a zna se da leka nema,kako čovek sebi da objasni da će da se preda,porodica isto...pa,se onda traži neka alternativa.Svako bi to uradio,jer čovek se ne predaje.To sto kod nas umiru po kućama,nema mesta u bolnicama,nisu konkretno krivi doktori,nego sistem.Dok se ne otkrije sta je,dotle se i leži u bolnici.Lekova nema,skupi su i nije kod svakoga isto,a pošalju kući,gde će?Takav je sistem.I onda očajni ljudi traže alternativu,a opet je sistem kriv,jer ljudi ne znaju šta će!
    Niukakve teorije zavere ne verujem,lek još nije pronadjen,ali se nadam.
  • exit

    19.03.2017 08:28
    pijacar
    Djumbir....
  • pipi

    19.03.2017 08:25
    Odgovor na pitanje zašto se ljudi okreću ovakvim metodama je vrlo jasan: zato što zdravstveni sistem NE funkcioniše i ljudi se u očaju okreću sujeverju i tzv. alternativnim metodama. Da funkcioniše, stopa izlečenja bi bila viša. Da funkcioniše, sa obolelima bi radio (ali zaista radio) čitav tim posvećenih stručnjaka, koji bi te ljude ne samo (iz)lečio nego i edukovao i pružio im psihološku pomoć. To možda postoji na papiru, ali u praksi ne, što nažalost znam iz ličnog iskustva. Naročito podložan ovakvim uticajima je poluobrazovan svet kojeg je, usled lošeg obrazovnog sistema, vrlo mnogo. Dokle god se po školama slave kojekakvi sveci, slave i sl, u lekarskim ordinacijama vise ikone, a crkva se pača u medicinu i obrazovanje, a ništa ili vrlo malo radi na stvarnoj zdravstvenoj edukaciji cele populacije, bolje biti neće.
  • Milan

    19.03.2017 08:05
    Bogu hvala, zdrav
    U ovako korumpiranom zdravstvu i Ginisovim listama cekanja, najbolji lek za rak je Most slobode
  • Perica

    19.03.2017 08:00
    a limun?
    Ovamo malo nize imate clanak da je dokazano da limun leci rak. I sta sad?
  • Joca

    19.03.2017 07:46
    suludi doktor
    To sto vi pricate DOKTORE je suludo, jer ljudi sve vise umir u Srbiji a vi kao lekari i dalje cutite.Cutite jer vama je dobro u ovom sistemu, koji ako vec starim metodama ne moze da pomogne ne mora da unistava nadu i dostojanstvo pacijentima.Zato ti napaceni ljudi posezu za svim i svacim, jer ih Vi unizavate i ponizavate svojom ne organizovanoscu i ne strucnoscu . Sta kazete doktore na razlicite PSA rezultate od laboratorije do laboratorije i insistiranje na operaciji kancera prostate gde ga ustvari i nema.
  • Komlem

    19.03.2017 07:45
    E doktore,podjednako želite novac i vi i vračare i iscelitelji... Zato niko nikom i svako svakom veruje.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna