Na srpskom tržištu postoji prilično nekontrolisana situacija u pogledu određenih delova i opreme za vozila, a posebno zabrinjava legalan uvoz i prodaja opreme koja je izuzetno opasna po bezbednost saobraćaja.
Cuj ovog "G" al se uzda u drzavu i kazne, a gradjani da ne misle ni o cemu, samo rade sta im se kaze.
Pa ja skacem s padobranom pa mogu i da poginem i da padnem na nekog na zemlji pa ga povredim/ubijem pa nemam nikakvu zabranu a ovi sto ne nose pojas malte ne anatemisani
@necu pojas - vi "gospodine" sebe ne smatrate delom društva, iako evidentno ste prvi da tekovine društva koje vama odgovaraju besplatno iskoristite dok sa druge strane svesno birate da tom istom društvu nikako ne doprinesete. Vi ste upravo slika i prilika društvenog parazita.
Članovi familije "gospodine" su i deca, članovi familije "gospodine" su i stari i nemoćni i bolesni i između ostalog i oni koji su izleteli kroz vetrobransko staklo pri manjem sudaru i ostali nepokretni - ni u jednoj državi, srednjeg ili modernog doba, takvi članovi nisu sposobni da "žive od sopstvenog rada", neki zbog svoje starosti, nesrećnog slučaja na koji nisu imali nikakav uticaj, defekta pri rođenju ili kasnije stečene bolesti, a neki svojom svesnom i namernom neodgovornošću.
Zbog lica kakvi ste vi koji smatraju da su iznad zakona se nadam da će kazne za prekršaje biti minimalno duplirane.
Moderna drzava 21. veka, pogotovo evropska, je birokratska dadilja (tzv. nanny state) koja "zna" sve najbolje i davi se u sopstvenim besmislenim pravilima i naravno misli da je jedina pametna a da su gradjani teletabisi, te sebi daje pravo da odlucuje o sudbini i duzini zivota istih, kako bi sto duze mogla da ih muze i tako obezbedjuje sredstva za zivot svoje vojske, gomile bespotrebnih parazita koji donose glupe zakone o pojasevima i stepenu zakrivljenosti krastavaca...
E posto su drzave takve kakve su, a punjenje budzeta pravdaju bezbednosnim rizicima, zato i postoje stipaljke i laznjaci
Takodje, u modernoj drzavi 21. veka, za razliku od srednjeg veka, clanovi familije ne bi trebalo da zavise od glave familije vec da su nezavisni i zive od sopstvenog rada.
Sto se pak vozaca autobusa tice, dovoljno da stanete na ulaz/izlaz sa autobuske stanice i da pogledate koliko ih nosi pojas. Cak su i policajci revnosniji od njih (iako i kod njih svaki 50. nosi pojas)
@necu pojas - vi ste modernu državu 21. veka zamislili da treba da funkcioniše kao u srednjem veku gde građanin treba da može da radite šta god hoće bez ikakve odgovornosti. U pitanju je propust u vaspitanju koje ste dobili od vaših staratelja i stoga se danas tako ponašate - smatrate da su svi drugi glupi, sve države Evrope su glupe a vi ste jedini pametni. Iako ste toliko sebični da ste potpuno oslepeli, naglasiću vam da vaša familija neće odgovarati za vaše neodgovorne postupke, vaša familija će zbog njih ispaštati. Razumem i prihvatam da vi to smatrate korektnim jer smatrate da samo vi treba da odlučujete o tome, ali većina građana odnosno zakonodavci i skupština kao njihovi predstavnici se sa vama ne slažu, te stoga uvode zakone čiji je cilj da familiju pojedinih neodgovornih građana zaštite od njih samih.
Kad statistika pokaže porast povređenih putnika autobusa ili vozova, nema ni najmanje sumnje da će se uvesti nova regulativa u zakon. Ne brojim koliko sam video vezanih vozača autobusa ili kamiona, jedino što mogu da kažem jeste da se ne sećam da sam ikada video ijednog nevezanog što naravno ne znači da takvi ne postoje.
Vi ste jedno izrazito neodgovorno i sebično lice koje predstavlja opasnost kako za sebe tako i za ostale građane, i uveren sam da ovo nije jedina zakonska regulativa koju kršite jer ste uvereni da ste "pametniji" od drugih.
To nisu nikakvi argumenti vezani za bezbednost vec za krivicnu i materijalnu odgovornost. Dakle pozivanje na bezbednost je laz i izgovor.
A sto se tice odgovornosti - malom izmenom zakona se drugi ucesnici oslobode krivice ako lice nije bilo vezano. Isto tako i za zdravstveno osiguranje i "ukucane", uvede se da osiguranje ne pokriva nevezane i da familija/rodbina ne odgovara za iste i kraj price.
Ali opet ostaje problem osiguranja nevezanih putnika u autobusima/vozovima, koji su daleko izlozeniji povredama nego vozaci/putnici automobila,
I na kraju, koliko ste videli vezanih vozaca autobusa i kamiona? Ja mozda 1 u 1000.
A sto se tice mog mozga (kao i ostatka tela) - moja stvar kako cu ga i da li cu ga koristiti i koliko cu rizikovati. To se ne tice ni drzave, ni Okanovica, ni vas, ni ukucana, ama bas nikoga.
@necu pojas - putnici u autobusima nisu vozači, a da biste bili vozač autobusa zahteva se posebna dozvola i u većini slučajeva takvi vozači se u saobraćaju ponašaju odgovornije od vozača putničkih automobila. Vozač autobusa takođe ima obavezu da koristi pojas u toku vožnje. Vozači motocikala imaju veću šansu za preživljavanje ako nisu vezani za svoje vozilo usled osobina vozila kojim upravljaju, što je pravilo koje ne važi za vozače putničkih vozila. Pojas nije magičan odgovor za sve probleme, pojas predstavlja sistem kojim se umanjuju posledice saobraćajnih nezgoda što pokazuju statistike takvih događaja.
Nevezani predstavljate opasnost po okolinu u slučajevima manjih saobraćajnih nezgoda u kojima bez pojasa povećavate verovatnoću da ćete poginuti i time drugi vozač ili vozači koji su u nesreći učestvovali biti izloženi optužbi za izazivanje saobraćajne nesreće sa smrtnim posledicama. Isto tako nevezani povećavate verovatnoću kako svoje smrti tako i teških povreda u saobraćajnoj nezgodi čime ćete ugroziti svoju radnu sposobnost i time uticati na kvalitet života svojih ukućana kao i izazvati veće troškove lečenja.
Veoma je jasno koliki je vaš mozak koji na žalost ne umete da koristite.
Ovo je upozorenje - ne znam sto ovo svi dozivljavaju tragicno. Neka kola imaju uzasne kajseve koji u pretoplim letnjim mesecima zesce iritiraju (npr meni smeta klima zdravstveno i ne palim je). I dok se vucemo 30-50km/h po selima i predgradjima kako da nam ne pozli? Posebno ko se puno voza. Malo opustanja pojasa nije na odmet.
E sad pitanje je i koliko ga ko otpusti. Dva centimetra ili pola metra. Ima tu mnogo kombinacija. Najsigurnije bi bilo ojacati karoseriju i nositi reli pojaseve.
Stvar licnog izbora o bezbednosti... Nemojte se paliti ko benzin na vatru...
Ajde ekstremno pametni, objasni mi kako ja to predstavljam opasnost po okolinu. A stotine hiljada putnika u autobusima (gradskim, prigradskim, medjugradskim), vozovima, na motorima i sl. ne,
Ajde bas da vidimo da li ti je mozak veci od jezika
Toliko ste isfrustrirani. Sto se ne selite kada vam je toliko odvratno ovde. Pitam se sta bi rekli za Nemacku, Francusku, Spaniju... gde je pojas, kao i u vecini zemljalja obavezan.
Tesko vam je pojas zakaciti, kao sto vam je tesko i raditi.
Neki ljudi su ekstremno glupi, do te mere da predstavljaju opsnost po sebe i okolinu. Najbolji primer je ovaj "necu pojas" komentar. Upravo to je bio razlog nastanka zakona uopste i njegova sustina.
Kad ne budemo morali da nosimo pojas (jer ne ugrozavamo nikoga osim sebe) necemo koristiti ni stipaljke ni laznjake.
Vozimo i motor bez pojasa, i u autobusu/vozu smo bez pojasa, samo u autu mora da bi se neposlusni i zaboravni kaznili sa 1000 (na ruke), 2500 (u roku od 8 dana) tj. 5000 i tako punili budzet (drzavni ili kucni OSL-a)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Ova oprema za automobil vas može koštati života
Autor: Tanjug; Foto: Pixabay
Info
•09.04.2017.
•12:18 > 12:01
Komentari 14
jbt koje ludilo
Pa ja skacem s padobranom pa mogu i da poginem i da padnem na nekog na zemlji pa ga povredim/ubijem pa nemam nikakvu zabranu a ovi sto ne nose pojas malte ne anatemisani
G
Članovi familije "gospodine" su i deca, članovi familije "gospodine" su i stari i nemoćni i bolesni i između ostalog i oni koji su izleteli kroz vetrobransko staklo pri manjem sudaru i ostali nepokretni - ni u jednoj državi, srednjeg ili modernog doba, takvi članovi nisu sposobni da "žive od sopstvenog rada", neki zbog svoje starosti, nesrećnog slučaja na koji nisu imali nikakav uticaj, defekta pri rođenju ili kasnije stečene bolesti, a neki svojom svesnom i namernom neodgovornošću.
Zbog lica kakvi ste vi koji smatraju da su iznad zakona se nadam da će kazne za prekršaje biti minimalno duplirane.
necu pojas
E posto su drzave takve kakve su, a punjenje budzeta pravdaju bezbednosnim rizicima, zato i postoje stipaljke i laznjaci
Takodje, u modernoj drzavi 21. veka, za razliku od srednjeg veka, clanovi familije ne bi trebalo da zavise od glave familije vec da su nezavisni i zive od sopstvenog rada.
Sto se pak vozaca autobusa tice, dovoljno da stanete na ulaz/izlaz sa autobuske stanice i da pogledate koliko ih nosi pojas. Cak su i policajci revnosniji od njih (iako i kod njih svaki 50. nosi pojas)
G
Kad statistika pokaže porast povređenih putnika autobusa ili vozova, nema ni najmanje sumnje da će se uvesti nova regulativa u zakon. Ne brojim koliko sam video vezanih vozača autobusa ili kamiona, jedino što mogu da kažem jeste da se ne sećam da sam ikada video ijednog nevezanog što naravno ne znači da takvi ne postoje.
Vi ste jedno izrazito neodgovorno i sebično lice koje predstavlja opasnost kako za sebe tako i za ostale građane, i uveren sam da ovo nije jedina zakonska regulativa koju kršite jer ste uvereni da ste "pametniji" od drugih.
necu pojas
A sto se tice odgovornosti - malom izmenom zakona se drugi ucesnici oslobode krivice ako lice nije bilo vezano. Isto tako i za zdravstveno osiguranje i "ukucane", uvede se da osiguranje ne pokriva nevezane i da familija/rodbina ne odgovara za iste i kraj price.
Ali opet ostaje problem osiguranja nevezanih putnika u autobusima/vozovima, koji su daleko izlozeniji povredama nego vozaci/putnici automobila,
I na kraju, koliko ste videli vezanih vozaca autobusa i kamiona? Ja mozda 1 u 1000.
A sto se tice mog mozga (kao i ostatka tela) - moja stvar kako cu ga i da li cu ga koristiti i koliko cu rizikovati. To se ne tice ni drzave, ni Okanovica, ni vas, ni ukucana, ama bas nikoga.
G
Nevezani predstavljate opasnost po okolinu u slučajevima manjih saobraćajnih nezgoda u kojima bez pojasa povećavate verovatnoću da ćete poginuti i time drugi vozač ili vozači koji su u nesreći učestvovali biti izloženi optužbi za izazivanje saobraćajne nesreće sa smrtnim posledicama. Isto tako nevezani povećavate verovatnoću kako svoje smrti tako i teških povreda u saobraćajnoj nezgodi čime ćete ugroziti svoju radnu sposobnost i time uticati na kvalitet života svojih ukućana kao i izazvati veće troškove lečenja.
Veoma je jasno koliki je vaš mozak koji na žalost ne umete da koristite.
Vule
E sad pitanje je i koliko ga ko otpusti. Dva centimetra ili pola metra. Ima tu mnogo kombinacija. Najsigurnije bi bilo ojacati karoseriju i nositi reli pojaseve.
Stvar licnog izbora o bezbednosti... Nemojte se paliti ko benzin na vatru...
necu pojas
Ajde bas da vidimo da li ti je mozak veci od jezika
Dragan
Tesko vam je pojas zakaciti, kao sto vam je tesko i raditi.
djura
maka
Filipinac
necu pojas
Vozimo i motor bez pojasa, i u autobusu/vozu smo bez pojasa, samo u autu mora da bi se neposlusni i zaboravni kaznili sa 1000 (na ruke), 2500 (u roku od 8 dana) tj. 5000 i tako punili budzet (drzavni ili kucni OSL-a)
MileR
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H