Autor: Beta

Info
28.04.2017.
12:14 > 12:14
Udruženje Ateisti Srbije navodi da je "užasnuto" odlukom Vlade Srbije da iz budžeta da više od pola miliona evra za izgradnju hrama Srpske pravoslavne crkve u Beranama, u Crnoj Gori.
  • НВО

    02.05.2017 16:15
    у пролазу
    Немам никакав проблем са вашим закључцима и једом, осим што се заснивају на нетачним премисама (ако вас већ привлачи филозофирање) и представљају замену тезе. Прво, полазите од тога да је СПЦ исто што и НВО (непрофитни) сектор. Није, објаснио сам зашто. Све што имају ("величина") је само показатељ тога. Не морате то прихватити. Друго, умни или мануелни рад, свеједно. Рад је рад. Плаћа се. Код адвоката, пореског саветника, приватног лекара итд. када одете плаћате знање и "филозофирање". Све у свему, имате одређене предрасуде и големо незнање о раду и финансирању НВО из којих произилази ваше схватање да је то бескорисна дангуба и хоби ван било какве контроле, имате и одређену пристрасност у вези са СПЦ и њиховом раду иако тврдите да није тако, тако да су ми ваши погрешни закључци апсолутно разумљиви. И безвредни, наравно.
  • u prolazu

    01.05.2017 23:16
    @НВО
    Namerno se pravite nevešti i menjate teze! Iskustvo.

    Da uprostimo...
    Slažete se da SPC ne treba da dobije novac iz istog džepa gde vi treba da ga dobijete! Znači samo ste protiv SPC, ne može jasnije! Licemeri ste, ne može jasnije!
    O principu, pravom: Nije princip poređenje snage i veličine više organizacija već njihovo ponašanje! Nema dalje! Isto se ponašate kao oni koje kritikujete! Ja kritikujem ponašanje a vi SPC. Ko ima princip?

    Vi niste moleri i manuelci, napisao sam da ste filozofi koji dobro žive od poreza naplaćenog nezaposlenima i potplaćenima. Kako vas nije sramota da oni koji vas plaćaju žive gore od vas? Tako ste naučili!

    Poredite se sa privatnim časovima, koje plaća onaj ko može, a uzimate pare i od onih koji ne mogu! Nije pošteno!

    Pominjete bezbednost dece kao zaslugu. Još licemerja. Hajde da zaposlimo više kvalitetnih školskih psihologa koji će stalno biti na raspolaganju deci, i naravno školske policajce, sve uredno, institucionalno, i nema potrebe za vama! Jednostavno!

    Hoćete platu? Zaposlite se kao školski psiholog, ali vam je malo novca dok vas plaćaju oni koji primaju još manje. LICEMERNO! Kao i pozivanje na decu. Iskustvo...

    Protiv NVO imam samo to što se finansiraju iz budžeta dok ih je 90% napravljeno za pranje para i lagodan život. Ako 90% ne valja onda treba ukinuti finansiranje promašene investicije. I u SPC sigurno ima 10% dobrih sveštenika pa opet tražite da im se ukine finansiranje! Ista logika!

    Da objasnim komentar, iako ste sve sami rekli
  • lol

    01.05.2017 19:07
    @Vernik
    Koliko je miliona iz budzeta Srbije potroseno na izgradnju budistickih hramova? Ako moze neki izvor.
  • НВО

    01.05.2017 09:59
    у пролазу
    У вашим тврдњама управо нема никаквог принципа. Не могу се изједначавати ствари које нису ни једнаке ни равноправне и супротно. Не постоји у Србији ниједна невладина организација која може да се пореди са СПЦ по начину стицања имовине, парадржавности, профиту, привилегијама итд. У комерцијалним терминима то је као да поредите ЕПС и продавца акумулатора са пијаце. Наша држава је у стању и хуманитарну помоћ да опорезује, али цркву није. То није питање мог емотивног односа, већ чињеничног стања и таква црква може и треба сама да диже објекте у иностранству.

    Друго, непринципијелни сте и у неједнаком и неравноправном третману вредности рада само зато што ви лично не придајете значај решавању друштвених проблема кроз рад НВО. Наравно је правило да се рад плаћа и наравно да се ресурси плаћају. Некоме је кречење "манеш четком 3 пута", некоме је то посао. Када имате повећан ниво вршњачког насиља, нормално је да ћете некоме платити да ради и на превентивним активностима, јер не може нити треба полицајац да виси сваком детету над главом 24 часа дневно, нити родитељ који 8-12 сати дневно ради у фирми, а потреба да се проблем реши и дете едукује и мотивише постоји и представља друштвени проблем. Ако треба 8 сати дневно месец дана да радим на томе да би 500 деце било едуковано на ту тему, ако су за то потребни неки ресурси (простор, папир, оловке, комуникација, дизајн итд.) то се све плаћа, баш као и школа са приватним часовима математике, језика итд.
  • u prolazu

    30.04.2017 21:45
    @НВО
    Baš dobro što ste se javili.
    Svojim pisanjem dokazujete sve što sam napisao. Znači nije stvar principa da niko ne dobija pare već samo da ih SPC ne dobije!? Kad vi uzimate iz istog džepa onda je u redu!?
    Nemate vi nikakve principe već ste navikli da filozofirate dok vas građani plaćaju.
    Još sejete mržnju. Vi prema SPC neka druga NVO prema LGBT, ovi prema "patriotskim" organizacijama... Ispada da vam je svima zajedničko da nekog mrzite.
    Ja nisam razdvajao crkve i NVO, već smatram da ih SVE treba prestati finansirati iz budžeta, a vama smeta samo SPC. Licemerno, zar ne?

    Znam šta znači nevladina, ali koliko ste vi zaista nezavisni od vlade koja vas finansira? Gazda je onaj koji te plaća...

    To da vas inspekcije kontrolišu nije tačno, odmah se javite za ugrožavanje ljudskih prava prilikom bilo kakvog pritiska ili pokušaja kontrole! Hiljadu puta viđeno!

    Kao što vi tvrdite da građani treba da se izbore za transparentnost i kontrolu trošenja sredstava ja smatram da treba da se izbore da se ta sredstva uopšte ne daju. Za vas je ovo neka vrsta biznisa gde očekujete da budete plaćeni parama ubranim od poreza gomile nezaposlenih i potplaćenih! Kako je to pošteno? Napisali ste da vam ne pada na pamet da radite besplatno.

    Napisao sam već da ne branim SPC već je ovo stvar principa, za mene koji ga imam, za razliku od vas.

    I na kraju, slažem se da iz budžeta treba rešavati praktične probleme i potrebe, ali tu vas nikako ne vidim.

    Sve ste lepo sami rekli, ja sam samo malo pojasnio.
  • НВО

    30.04.2017 14:40
    У пролазу
    "Zajedničko im je da ne predaju izveštaje o poslovanju, a hoće da ih finansiramo!? Zanimljivo, zar ne?"

    Предаје се финансијски извештај, донаторима финансијски и наративни, а инспекције, скупштине и управни одбори надзиру рад удружења (макар у онима која функционишу). Власт прави своје "организације" кроз које пере паре, али то је корупција у власти, јер те организације нису заиста организације већ инструменти корупције.

    "Невладина" (НВО) значи да није део државног апарата, а држава из буџета плаћа НВО по основу тога што неки људи нешто раде, као што плаћа молере, сервисере, спремачице, возаче, добављаче ел. опреме, канц. намештаја и слично. Наравно увек има људи који очекују да зато што је нешто "НВО" и непрофитно, да то значи "нечији рад је за џабе" и "не мора ништа да се плаћа". Грађани треба да се изборе за транспарентно и давање и контролу трошења ових средстава, а иронично је што када читав низ НВО то тражи, упире се прстом уз коментар "анархисти/страни плаћеници/Сорош".

    СПЦ има толику имовину и финансијски обрт годишње (о добити од неопорезивања да и не говоримо) и сваким даном добија нову, да је вређање интелигенције квалификовати је као "непрофитну организацију". Она може врло добро и сама да диже објекте којекуде ако је то потребно. Нека продају земљу или неку зграду које су добили у реституцији, нека дигну цркву или нека прикупе прилоге својих верника.

    Из буџета Србије треба првенствено решавати практичне проблеме и потребе у Србији.
  • dule

    30.04.2017 12:50
    " ajs
    28.04.2017 • 21:37
    @НС1987
    Poenta ateizma je da se drzis stava da ne postoji prihvatljiv dokaz o postojanju boga..."


    Meni lično ovaj vaš stav više liči na agnosticizam nego na ateizam. Bilo bi dobro da ljudi malo više komuniciraju o ovakvim stvarima (nikakva kritika vas, komentar mi je sasvim ok) pošto ovde gomila ljudi nažalost zastupa stav da ili si vernik velike crkve (SPC, katolička, ...) ili si sektaš ili si ateista. Nije to uopšte tako.



    "Južnjak
    29.04.2017 • 18:19
    U Subotici su izdvojili pare za sinagogu i tu vest je objavio upravo ovaj portal. Eto ti prilike da odeš na komentare za tu vest i pokažeš svoju doslednost."


    Poredite babe i žabe - sinagoga u Subotici je objekat od kulturno-istorijskog značaja (za Suboticu i Srbiju). Crkva u Crnoj Gori u Beranama je od nikakvog istorijskog ili kulturnog značaja za stanovnike Srbije.

  • Holly Ward

    29.04.2017 20:05
    "Један мој колега коментатор"

    Misliš, kolega bot.
  • u prolazu

    29.04.2017 19:22
    @WNJ

    Informisan sam ja kakvih sve NVO ima. Ima i velikosrpskih, baš kao i srbomrzačkih. Uopšte me ne zanima njihov stav prema Srbiji i srpstvu. Naravno da ima i ekoloških, sportskih...
    Pitanje je da li sve njih treba mi da plaćamo preko budžeta? Ja mislim da ne treba. Isti princip za sve, bez razlike. Baš kao i za sve verske organizacije a ne samo za SPC.
    Čast izuzecima ali 90% tih NVO su mašine za pranje para, kakav god naziv i program imali. Zajedničko im je da ne predaju izveštaje o poslovanju, a hoće da ih finansiramo!? Zanimljivo, zar ne?
    Na kraju krajeva, kakva je to NVO koju finansira Vlada, od naših para? Koliko je u stvari ne-vladina?
  • Južnjak

    29.04.2017 18:37
    @ajs
    "Zalosno je sto u 21. veku postoje religije, jer je to zaostavstina nepismenih seljaka sa istoka koji nisu imali drugacijih nacina da razumeju svet oko sebe."

    Još je žalosnije ovo tvoje botovanje. Da li si ti čuo za izraz "arapski brojevi" (njih si upotrebio u "21 veku") Zovu se tako jer su ih u Evropu doneli Arapi koji su te brojeve preuzeli iz Indije. Kao i mnoge druge stvari: kompas koji je izmišljen u Kini, astronomija i matematika iz Persije itd.

    Na zapadu odnosno u Evropi je tada bilo "mračno doba" kada su tvoji produhovljeni zapadnjaci spaljivali naučnike, "veštice", baš iz razloga jer nisu razumeli svet oko sebe.
    Znaš već-španska inkvizicija.
  • Južnjak

    29.04.2017 18:19
    @Drugo pakovanje
    "Jednako kritikujemo davanje para iz budžeta za potrebe bilo koje religije, samo što slučajno nikako da se potrefi da se nešto para da i za ostale religije zastupljene u Srbiji. Čim bude, kritikovaćemo i to, bez brige."

    U Subotici su izdvojili pare za sinagogu i tu vest je objavio upravo ovaj portal. Eto ti prilike da odeš na komentare za tu vest i pokažeš svoju doslednost.

  • Ateista

    29.04.2017 17:20
    @Mungos
    Ti i tvoj praznoverni "kolega" možete da otmete "duplo više" samo iz mojih mrtvih ateističkih ruku.
  • Мунгос

    29.04.2017 14:34
    Један мој колега коментатор „Liman Cleaner“ је на наслову http://www.021.rs/Info/komentari/161418 (обрисан нажалост) 25.04.2017 у 10:27 дао добар коментар, за који препоручујем да га добро проучите: „Jedino se ne slazem sto ovi novci idu direktno iz budzeta, tj svi to podjednako placamo. Mnogo pravednije bi bilo da se ateistima i liberalima za izgradnju verskih objekata uzima duplo vise.“.
    Нажалост, наслов је обрисан, па сам решио да ипак ја допринесем неким сазнањима атеиста понављајући тај коментар.
  • WNJ

    29.04.2017 12:07
    @u prolazu
    Svi bi gasili NVO, jer je neko rekao da su NVO protiv Srbije i srpstva, a da li neko zna šta sve spada u NVO? Tu spadaju sva udruženja građana, za ekologiju, ljubitelja nekog spotra, igre, za razne pomoći, društva gluvih i slabovidih, maltene sve gde se skupi grupa ljudi sa zajedničim ciljem, a ne kako vi mislite strani plaćeni izdajnici. Informišite se, pa pišite :-*
  • Мунгос

    29.04.2017 08:44
    @ Masan Brk,
    Велика је дилема да ли треба послушати савет који даје психички лабилна особа.
  • babazvekana

    29.04.2017 07:05
    da se narod pita
    Da se narod pita jos manje bi se novca izdvajalo za skole i bolnice nego sto se po zakonu izdvaja. Ko ne veruje neka ode u Razanu, mesto izmedju Kosjerica i Pozege i pogleda kako izgledaju crkva i skola.
  • u prolazu

    29.04.2017 06:58
    @Andrija Šrek
    Hoćete da kažete da baš nikad niste dobili ništa para od države?
    Ne verujem vam!
    Verovatno ste ispunili i zakonsku obavezu i predali izveštaj za te male donacije...

    @Drugo Pakovanje
    Čovek bi pomislio da ste bolje informisani!? Kad god pare dobije SPC, dobiju i ostale verske organizacije, srazmerno broju vernika. Baš uvek!
    Sad kad ovo znate možete ispraviti saopštenje i kritikovati i ostale! Mada, mislim da to nećete uraditi, nije vam to ni bilo cilj, već baš ovako kao što ste uradili.
    Isto tako možete kritikovati davanje para raznim NVO (kakva je to NVO kad je finansira Vlada?), koje skupa uzimaju mnogo više novca od SPC, a dosta njih podseća na neku sektu, tako da...

    Da vidimo da li je ovo stvar principa ili samo pljuvanje po SPC! Vi ste na potezu...
  • Darwin

    29.04.2017 01:03
    SPC + DB + PatriJoCke politikanske stranke + Tajkuni = četiri jahača apokalipse.

    Fakat!
  • Masan Brk

    29.04.2017 00:58
    Баш бих нешто коментарисао, али немам коме да се обратим.

    Probaj psihijatru za početak.
  • ajs

    28.04.2017 21:37
    @НС1987
    Poenta ateizma je da se drzis stava da ne postoji prihvatljiv dokaz o postojanju boga. Za razliku od religije ateizam ne pociva na verovanju vec na realnom svetu i dostupnim dokazima. Ateistima nije i ne treba da bude cilj da pokusavaju da konvertuju vernike. Ateista koristi racionalne argumente da obajsni stvari, racionalne argumente koji dokazano ne deluju na vernike, jer da deluju ne bi bilo vernika. Zalosno je sto u 21. veku postoje religije, jer je to zaostavstina nepismenih seljaka sa istoka koji nisu imali drugacijih nacina da razumeju svet oko sebe. Zalosno je sto se deci namece religija umesto da im se da izbor da sami svojim mozgom zakljuce sta je realnost, a sta fantazija kad za to budu dovoljno stari. Zalosno je sto zajednicke pare idu popovima sto im se placa sve moguce da bi do penzije prodavali maglu. Al to je svet u kojem zivimo, moglo je biti gore, mogli smo biti rodjeni u muslimanskim zemljama. Njihov nivo zatucanosti je neprevazidjen.
  • mrva

    28.04.2017 21:17
    @Mikica
    Mikice, mukice... Da ti razjasnim; pravog ateistu crkva i bog ne zanimaju dok god se ne pretvore u nešto što počinje da nas se tiče jer nam čini štetu i nanosi nepravdu! Bog kao reč i pojam me ni najmanje ne zanima, izmišljotina kao i bezbroj drugih. Crkva sa druge strane je organizacija koja toliko štete nanosi društvu da bi samo načinjanje tog spiska prekoračilo broj dozvoljenih karaktera.
  • Predragg

    28.04.2017 20:42
    Dokle ,bre,Ateisti. Sve mam nesto smeta kad trosimo pare gradjana Srbije i Rasejanja,bez evidencije i polaganja racuna. Ispasce da ni Vladika Kacavenda ne valja,ni nase ostale cutajuce i trpajuce Vladike ne valjaju. Ko je pomogao Nemacku luksuznu industriju automobila ?Ko stedi na tajnim racunima u nasim i stranim bankama? Ko kaze da je bilo toliko para da je Hram na Vracaru vec 3 puta mogao biti gotov? Ko kaze da vise Ateisti veruju u Boga nego nasi popovi?Sve sto je Srpsko vam smeta.
  • Drugo Pakovanje

    28.04.2017 20:26
    "Da li su ciljevi Udruženja Ateista samo napadi na SPC, ili ravnomerno i ravnopravno napada i ostale vere, Katolicizam, Judeizam, Islam i Budizam?"
    Jednako kritikujemo davanje para iz budžeta za potrebe bilo koje religije, samo što slučajno nikako da se potrefi da se nešto para da i za ostale religije zastupljene u Srbiji. Čim bude, kritikovaćemo i to, bez brige.
  • Мунгос

    28.04.2017 20:24
    Ови Атеисти Србије су једина секта на свету која има удружење.
  • Ateista NS

    28.04.2017 19:37
    Pošto ovo nije politička raspava, neću pominjati ime onoga ko je izjavio sledeće: nemam ništa protiv boga, već protiv njegovh službenika na zemlji.
    I ja se s tim kao ateista slažem.
  • Narod srpski

    28.04.2017 19:33
    Opstanak
    ...da nije bilo SPC, ne bi bilo ničega sa prefiksom srpski. Sa sufiksom Srbije je kod nas danas sve, jer je "sramota" da se kaže da je nešto srpsko
  • :>)

    28.04.2017 19:23
    @@Vernik
    Doživeo sam, empirijski, neke stvari i praktično znam da viša sila postoji, a običajno se slažem da je zovem Bog.
    Tako da, veoma grešite gospodo ateisti, u šta ćete se tokom života uveriti.
    Veoma mi se dopada odvajanje suma za SPC, jer, iskvareni koliko jesu, i ti popovi doprinose da ne nestanemo.
    Za to vreme, druge vere, a naročito jedna, žele da preuzmu naš prostor, raselimo se i budemo neplodni od njihovih vakcina.
    Tako da, nebitno je kolike su budale na vlasti, sudbina uvek kroji život.
    Čovek pravi planovi - Bog se smeje.
    Ateista pravi planove - Bog se smeje.
    Onaj s akapicom pravi planove - Bog se smeje.
  • maka

    28.04.2017 18:40
    ytrewq
    Pa bilo bi lepo da ih i oglobi ali CRKVA NE PLACA POREZ,ni za med , ni za svece, ni kod "para na ruke" za skolske proslave Svetog Save, ni za ostale dzidza-bidze koje prodaje deci na ekskurzijama .......... samo uzima a daje pomilovanje ..........................................
  • @Vernik

    28.04.2017 18:39
    Samo ti odgovaram, kao evropska zena: ovaj tekst ni u jednom redu ne moze da se protumaci kao napad na SPC, nego u najboljem slucaju na vladajuce strukture ove zemlje, kao kritika davanja ogromnih suma iz budzeta koji je pretanak na nepotrebne i nepravedne stvari. Ako si vernik, ne moras biti toliko glup da ne shvatas procitano. (Lazem ovo poslednje, mislim da inteligentan covek ne moze biti vernik.)
  • Микица

    28.04.2017 18:24
    Нису они атеисти већ антитеисти. Више спомињу цркву и бога од самих верника. А на Фејсбуку шире отворену мржњу према верницима и цркви. Правог атеисту црква и бог не занимају...
  • Vernik

    28.04.2017 17:48
    Samo pitam, evropske ljude
    Da li su ciljevi Udruženja Ateista samo napadi na SPC, ili ravnomerno i ravnopravno napada i ostale vere, Katolicizam, Judeizam, Islam i Budizam?
  • ytrewq

    28.04.2017 17:00
    Kakve veze ima u kojoj državi se gradi crkva? Sve i da je u po Srbije nije u redu da se novac poreskih obveznika daje bilo kojoj verskoj zajednici, pa i SPC. Crkva je jedno obično preduzeće i tako je treba i tretirati. Ako je preduzeće uspešno, a ovo preduzeće to jeste, tim bolje za državu jer će ga bolje oglobiti i bolje puniti budžet. Ovako mogu dati naše novce i kompanijama Nestlé, PepsiCo, Coca-Cola, Danone, Mars, Unilever itd, jer oni i crkva imaju jedan zajednički cilj, zaradu, i iz tog ugla su jedno te isto. Razlika je u tome što nam ove druge kompanije ne otimaju novac nego im ga dobrovoljno dajemo ako hoćemo, pa ko voli nek' izvoli.
  • Andrija Šrek

    28.04.2017 15:40
    @u prolazu
    Za Vašu informaciju, Udruženje Ateisti Srbije se NE finansira novcem iz budžeta ni po kom osnovu, nego ISKLJUČIVO od uplate članarina i eventualnih (ali gotovo zanemarljivih) donacija.
  • Мунгос

    28.04.2017 15:31
    Баш бих нешто коментарисао, али немам коме да се обратим. Овај новинар „Beta“ се плаши да напише да ли ово Удружење има председника и како се зове. Мислим да ово Удружење треба да се обрати Европској Унији, они умеју да раде са оваквим атеистичким случајевима.
  • Miki

    28.04.2017 14:56
    Hahah, lečite decu SMS-ovima, a kad odu u raspalu bolnicu nek pokupe još koju zarazu dok vas popovi karaju. Slepci ste bili i ostaćete.
  • u prolazu

    28.04.2017 14:39
    licemerno!?
    Sve što se tiče izdvajanja para, u pravu su!
    Samo su zaboravili da dodaju da se i sami finansiraju istom budžetskom linijom 481!
    SPC jeste najveći pojedinačni korisnik, ali je zbir svih NVO veći od njihove sume!
    Znači li to da treba ukinuti i finansiranje SVIH NVO, sa čime se inače slažem, pa i vas samih???
    Hajde jednom pošteno, ako je cilj zaista štednja novaca...

    Slažem se da ne treba finansirati SPC koja u budžet ništa ne dostavlja, ali ne treba finansirati NIJEDNU NVO, koje isto rade, baš kao i SPC, i krše zakon nepravdanjem troškova i neprikazivanjem izveštaja o poslovanju! SVI me mogu demantovati, samo neka kažu kada su predali izveštaj i za koju godinu!

    Nema tu neke razlike, isto rade, samo su sume različite! Isto rade i ateisti koji prozivaju!

    Hajde da se ukine CELA linija 481, i da niko od džabalebaroša ne prima pare iz budžeta! Ja sam prvi za to! A vi?
    Bar je 3 puta veća ušteda, ali ide i po vašem džepu! Hoćemo li? Ili jesi, ili nisi...

    Ne branim SPC, ali sam protiv svih NVO!
  • novosadjanin

    28.04.2017 14:34
    Kakva država takva i crkva... alavi političari alavi popovi, sve u službi svoga džepa, bez morala, bez savesti, samo dokazuju u nepostojanje raja i pakla, pa samim tim i tezu da ne postoji bog, tj da oni u njega ne veruju. STOP NENAMENSKOJ KRADJI NOVCA GRADJANA SRBIJE!!!!!!!
  • Mastodont

    28.04.2017 14:31
    НС1987
    'О мафијашкој цркви (свакој) мислим све најгоре али подржавам да се српско-православне цркве граде нарочито у Црној Гори. Чисто да их подсете ко су и шта су били док се нису заљубили у Тита и Мила.'

    Nisi vernik ali sudeći po komentaru, definitivno si idiot, pošto podržavaš bacanje pola miliona evra na šiljenje one stvari s Crnogorcima oko sukoba SPC i CPC i nacionalističkih idiotarija. Šta ima nas da boli ku*ac ko su bili i šta su Crnogorci...
  • Hm

    28.04.2017 14:24
    Ovo je pljačka!
  • /

    28.04.2017 14:15
    /
    najgore je sto su sadasnji vernici nastali od ateista.
    kada su omatorili uplasili su se onoga sta su radili pa jos taj svoj strah preneli na svoju decu

    sadasnji ateisti su pravi ateisti a ne oni iz 45 te.
    negativna selekcija tih starijih im je napravila osobinu po kojoj olako prelecu iz ''stranke'' u ''stranku''
  • НС1987

    28.04.2017 14:12
    Нисам верник али ми изгледа да су ови атеисти у свом настојању да убеде људе у свој став гори од цркве.И која је уопште поента атеизма?Да се верује да нешто не постоји?О мафијашкој цркви (свакој) мислим све најгоре али подржавам да се српско-православне цркве граде нарочито у Црној Гори.Чисто да их подсете ко су и шта су били док се нису заљубили у Тита и Мила.
  • Ateista sa Limana

    28.04.2017 14:04
    Protiv gluposti
    Oni koji glasaju za trenutnu većinu ovo podržavaju.
    Dokle god ne poslušamo Dositeja Obradovića ostaćemo jadni jer nam glupi odlučuju...

    Za one koji ne znaju na šta mislim u pitanju je sledeći citat:
    Knjige, braćo moja, knjige, a ne zvona i praporce.
  • Neka

    28.04.2017 13:57
    Kada to ovdje odgovara prenose se saopštenja i udruženja od dva člana.
  • Novosadjan

    28.04.2017 13:40
    Religija svaka je veće zlo i od droge i kocke
  • 021

    28.04.2017 13:38
    Da li neko zna razliku izmedju komunjara i ateista? bezboznici i jedni i drugi...
  • NEKO

    28.04.2017 13:28
    @Ateista
    Vama i drzavi bolesna deca su sigurno na prvom mestu. Krivo vam je sto vi niste dobili novac, za neke vase potrebe...
  • Jaja

    28.04.2017 12:46
    Prestace da daju novac kada oni "fini" momci koji voze bmwe, mercedese i audije prestanu da kaxe krstove i brojanice o retrovizor.
  • void*

    28.04.2017 12:32
    Virus planete
    Samo edukacija dece moze nesto da promeni. Odrasli nece promeniti misljenje sigurno. Krenite za izbacivanjem religije iz skole.
  • Ateista

    28.04.2017 12:31
    Strasno na čega troše novce a za bolesnu decu nema para, čisto ispiranje mozga
  • Pera

    28.04.2017 12:21
    podrazumeva se
    Neka,ako treba jos smanjite plate i penzije,samo dajte crkvi,ona mora opstati,nek pocrka narod!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna