Prosečna starost vozila u voznom parku Srbije danas je između 13 i 14 godina, a podaci MUP-a pokazuju da je u ovoj godini, od ukupno 2.312.941 vozila upisanih u jedinstveni registar vozila, 571.448 njih starije od 20 godina, što prirodno nameće i pitanje njihove tehničke ispravnosti.
Tehnicki pregled puteva je najbitnija i prva stavka u bezbednosti saobracaja. Pojedine deonice kao sto je Sr.Karlovci prema Indjiji do skladista zimske sluzbe nisu za ljudsku upotrebu i treba kazniti odgovorne za necinjenje i neodrzavanje, Kako putari mogu uopste da podele neke plate ako prvo nisu obavili posao zbog kojeg postoje a to je da puteve odrzavaju i kondicioniraju za bezbedan saobracaj. Znaci pocinjemo od nebrige i odgovornosti u vlasti pa ka putarima i direktorima JP putevi koji svesno ne cine nista na odrzavanju deonica u zoni odgovornosti. Tu je nas glavni problem u bezbednosti saobracaja. Po ravnoj pisti bi i trabant od 40godina bezbedno prosao...
Cena novih i polovnih vozila raste, plate se smanjuju. Kad se setim da sam 2006. godine kupio 5 godina star auto za 6800, sad za takav auto treba izdvojiti minimum 8000.
Kako ko! NEKI u ovoj Državi voze najnovije modele najluksuznijih automobila i to o trošku Države tj. jadnih, ubogih robova (naroda) jer nismo ništa drugo do robovi.
Molim gospodu da mi odgovore koliko su u proseku stari naši putevi i da li su propisani standardi za njihovo održavanje ? Ko god da je ikada seo za volan zna o čemu govorim. Čak su nam i auto putevi kriminal. Pogledajte samo deonicu Subotica - Novi Sad . Slažem se da treba govoriti o vozačima i vozilima ali da li ćete ikada progovoriti i o putevima i o njihovom uticaja na sigurnost vozača o kojima toliko vodite brigu kad treba kazne da se plaćaju !
14 godina i nije lose. Nisu ni druge zemlje znacajno bolje. Auto moze da bude u redu i sa 20 godina ako se pravilno odrzava. Ono sto bi moglo u buducnosti da popravi bezbednost u saobracaju su automatske bezbednoste asistencije kao sto su automatsko kocenje, senzori za prestrojavanje i mrtav ugao. Kao sto je svojeveremeno abs povecao sigurnost, pa vazdusni jastuci itd...
Resenje je u podmladjivanju voznog parka, resenje je u boljem i višem standardu, nivou ekološke svesti, pa kao posledicu možemo imati to što si ti naveo... Ili dizanje cene goriva za automobile na 2.000 dinara po litri...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozimo kola stara u proseku 14 godina, tehnički pregledi na minimumu
Autor: Tanjug
Info
•29.04.2017.
•14:25 > 14:16
Komentari 9
NezavisniVojvodjanin
Profa
member
dobrotvorka
Dragan
Vladan
Aero casper
jsdp
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H