Ukoliko bi se usvojio predlog novog Zakona o bezbednosti saobraćaja, oko određivanja najniže cene obuke za vozače, posledice po bezbednost saobraćaja bile bi katastrofalne, smatraju u udruženjima auto-škola Srbije.
"Ima li neko ko drži, na primer, čas engleskog za 300 dinara? Pri tome, mi od tih 300 dinara plaćamo i predavača i sve dažbine državi", ističe on"
Verovatno nema, buduci da su, za razliku od Vas i Vasih kolega, profesori stranih jezika morali da zavrse FAKULTET da bi radili to sto rade. Drugo, tih 300 dinara zvuci stvarno malo, medjutim, profesor drzi privatne casove JEDNOM djaku, dok vasi predavaci to rade kao u skolama, odnosno tih 300 je po uceniku, a ucenika 20-ak u grupi, po satu, to bas i nije 300 dinara...Ne bi auto-skole nicale ko pecurke posle kise da se posao ne isplati...
...bila bi veoma velika katastrofa jer biste vi manje zaradjivali i krali u auto skolama, sram da vas bude bando lopovska! Jer treba samo bogataska deca da voze kola a deca nas radnika da im budu i dalje sluge na biciklovima? Ne, nasa deca ce lepo da odu odavde i mi roditelji sa njima a vi novokomponovani bogatasi lepo ostanite ovde i radite i vozite se koliko god vam je volja!
Jedino je bitno da vozački ispit položi onaj koji nauči propise i vožnju. Uopšte nije bitno koliko je to njega koštalo. Znači, ispitna komisija mora biti nekorumpirana i pravedna. Auto škole koje će vršiti kvalitetnu obuku će diktirati cene, dok će one koje vrše nekvalitetnu obuku za malo para, gubiti mušterije.
Ali to je u normalnoj zemlju. U Srbiji je sve naopako.
Raspitajte se molim vas i napišite članak o tome koliko se čeka na polaganje praktičnog dela ispita i pored ovolike cene obuke. To je gorući problem u Novom Sadu što se tiče auto škola i polaganja...
Ja ne mogu da verujem da ta ista drzava koja je odredila da cas pravila u saobracaju za punu ucionicu kosta 300 dinara, a cas voznje 1000, u isto vreme odredila da plati svog lekara u domu zdravlja ispod 300 dinara, a specijalistu 400. I jos se bune vlasnici privatnog biznisa koji bi trebalo da naplate onoliko koliko trziste diktira. A i ko meni kriv sto ucih skole, umesto za sofera ili malog privrednika.
Kriterijumi provere autoskola bi trebalo da se poostre jer se do dozvole moze doci za 100€ 200€ nazalost. Cena za dozvolu (teorija plus obuka plus mup i svi ostali troskovi) je oko 70.000 sto je nerealno visoko. Doduse dosta autoskola nalazi nacine olaksavanja placanja, ad zabtana na 12 meseci pa ispadne oko 4500 mesecno, ili rate i slicno. Ne branim nikog ali drzava nek donese TA I TA CENA I KRAJ. I bolje provere autosk
Katastrofalne posledice, ali po džep vlasnika auto škola.Nekada se polagalo na jugićima i kečevima, danas na mercedesu a klase i miniju. Koliko im je loše.
Jedini posao države je da organizuje polaganje ispita i da položi onaj ko ume da vozi i poznaje saobraćajne propise.
Na koji je način neko obučavan za vožnju -to nije ni bitno. Mogao ga je i komšija naučiti besplatno-važno je znanje i umeće, a ne podatak koliko je ko platio tzv AUTO ŠKOLAMA i zašto te AUTO ŠKOLE imaju monopol za obuku?
U našoj državi sve se radi kontra. Umesto da država određuje maksimalnu cenu preko koje se ne može ići oni određuju minimalnu! Naravno da je treba ukinuti.
Šta deca sirotinje imaju da se muvaju po putu? Neće imati para da polažu, pa će tatini mezimci imati više prostora na putevima. A pošto neće imati da plate obuke za vozače, mogli bi da glume glinene golubove koje će ovi bogati vijati po putevima i za svakog ubijenog ili osakaćenog dobijati određeni broj bodova. Te bodove mogu posle pretvarati u bit koine kojima će moći da kupuju kokain, na primer. Srbija zemlja obećana!
Ne, nego treba samo tatini snovi da imaju dozvole. A pitanje je sta nauce i da li uopste i poloze. Ako tata ima za tu cenu onda ima i da podmaze komisiju. Po vestima vidimo da bas takvi prave najvise nesreca.
Po njima ispada da u americi gines 100% cim polozis sa 16 godina i to odma sutradan, jer je tamo izlazak na polaganje nekih tridesetak dolara, kako to da tamo i dalje ima zivih ljudi? Proces je jednostavan, odete da se prijavite za polaganje i mozete gotovo odmah da sednete za komp i da polazete, ako padnete nije nikakav problem i nekoliko puta da polazete u toku dana, a ne kao kod nas da se ceka valjda dve nedelje ili tako nesto i kosta krvavih 14.000din, ej bre to je pola plate u srbiji! Kada polozite testove prijavljujete se za obuku voznje koja traje dva meseca, bitno je da uvek vozite sa licem koje vec ima polozen vozacki i da sa tim ili slicnim automobilom izadjete na polaganje, e da i lekarki kosta plus tridesetak dolara, a kod nas polaganje kao da polazes za spejs satl i onda kazu puno ljudi gine na putevima, pa kako i nece ginuti kada umesto da za tih 600e sto bace ne mogu da uloze u sigurniji i noviji automobil. Znam da ne moze bas velika razlika u automobilima da se uzme ali recimo da moze da ima ispravne kocnice, bolje gume itd, tj da se u sigurnost ulozi tih 600e, a ne kao ovi u auto skolama se kao zabrinuli za bezbednost, pa ko je obucavao pre ljude, isto oni, i isto su ginuli, sad su povecali cene i ljudi opet ginu, cak koliko sam negde procitao pogibije su cak u porastu od uvodjenja tog skupog sistema, znaci nije tu greska. Greska je zakon koji se ne primenjuje, tj svi znamo kako se prolazi preko prekrsaja uz dogovor ...
Ovaj kao brine za bezbednost,a važna mu samo ova nenormalna cena za naše standarde. u Crnoj Gori ima za 250 evra,a ovde ispod 700 te neće izaći pod uslovom da odmah položite,i kao nek se za sve pita Vučić i bata...
Nije bitno koliko ucis vec sta naucis. Nekome treba vise nekome manje. To da drzava uredjuje koliko svako treba da plati obuku je budalastina. Jedini posao drzave je da ne dozvoli da se neko provuce na ispitu koji treba da bude takav da jasno utvrdi ko je naucio da vozi a ko ne.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
"Niže cene obuke za vozače imale bi katastrofalne posledice"
Autor: Novosti
Info
•03.05.2017.
•16:58 > 17:05
Komentari 20
StudenatJoe
Verovatno nema, buduci da su, za razliku od Vas i Vasih kolega, profesori stranih jezika morali da zavrse FAKULTET da bi radili to sto rade. Drugo, tih 300 dinara zvuci stvarno malo, medjutim, profesor drzi privatne casove JEDNOM djaku, dok vasi predavaci to rade kao u skolama, odnosno tih 300 je po uceniku, a ucenika 20-ak u grupi, po satu, to bas i nije 300 dinara...Ne bi auto-skole nicale ko pecurke posle kise da se posao ne isplati...
Liman3
Jogi Letač
Ali to je u normalnoj zemlju. U Srbiji je sve naopako.
Maša
Limanac
@Profesor
Novopeceni vozac
miki
Profesor
Milan
pawlle
Vozač stare škole
Sve ste u pravu
Na koji je način neko obučavan za vožnju -to nije ni bitno. Mogao ga je i komšija naučiti besplatno-važno je znanje i umeće, a ne podatak koliko je ko platio tzv AUTO ŠKOLAMA i zašto te AUTO ŠKOLE imaju monopol za obuku?
Ugor
Dekster
Nervirach
Jedan obican insan
Gari
Vlada
Vladan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H