Autor: Politika

Info
17.05.2017.
08:27 > 10:08
Pravo na reklamaciju potrošači i dalje mogu da ostvare isključivo ako se legitimišu u trgovini, što se sprovodi još samo u Srbiji.
  • JA SAM NEKOLIKO PUTA

    17.05.2017 23:13
    REKLAMIRALA POVRAT ROBE
    I svaki put odbila i nisam dala moj licni broj jer zakon mi pruza takvu mogucnost isvaki put uspela. Prosto morate znati svoja prava i neodustajati i svaki put se pozvala na gospodina SABICA, I ZAHVALJUJEM MU SE OD SRCA.
  • Tetovirani

    17.05.2017 14:53
    Tetovaža
    Ja sam istetovirao JMBG na čelo.

    Sad mi više niko ne traži JMBG.
  • Jole

    17.05.2017 13:07
    Trgovina
    Primetno je i da sve više internet oglasnika traži da unesete JMBG, pa i broj lične karte prilikom registracije i ostavljanja oglasa. Pri tome se tobože pozivaju na zakon, iako u zakonu to nigde nije navedeno.
  • Milana

    17.05.2017 12:36
    Nije istina
    Radila sam milion reklamacija i povrata robe klijentima bez JMBG...... To je praksa jos od pre 3-4 godine!
  • Mile

    17.05.2017 11:47
    adminiszracija
    Tromi i nepismeni,posebna tema je drskost i osionost administracije,da im se pokaze brza smenljivost stvari bi dosle na svojeesto za sedam dana.
  • malena

    17.05.2017 11:05
    Najbolje bi bilo da nam istetoviraju JMBG na čelo!!!
  • Vlast

    17.05.2017 10:22
    JMBG
    ***u mater bednom građaninu...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna