Možda se i martovsko ukidanja linije Er Srbije iz Beograda za Istanbul i moglo očekivati; jesta da je grad na Bosforu atraktivna destinacija, ali zbivanja u Turskoj poslednjih meseci su ostavila posledice i broj dolazećih putnika je umanjen najmanje za 25 odsto.
Znači oni od države Srbije dobiju 33 do 70 miliona € da bi ostvarili dobit od 2-3 miliona €. Koji um ekonomskih nauka je ovo smislio? Bolje je da ništa ne rade, jer država Srbija sa Air Serbia ima samo gubitak. No ja sigurno naivno posmatram stvari, jer neko tu trpa neke razlike na privatne račune, dok se servira priča o uspešnomj avio kompaniji sa neverovatnim rastom posla. Rast je naravno neverovatan, jer je JAT bio na dnu.
Sto se tice Er Srbije, dobra usluga, trude se, dobre destinacije, let za Njujork. Cena karte normalna za normalne avio kompanije. Redukcija letova normalna pojava ako nesto nije isplativo. Kako vratiti putnike? I dalje ogranicavati lou-kost i cekati vece plate sto ce se oduziti.
Bruka i sramota! Letim bar dvadesetak puta godisnje i imam pravo da kazem Sramota! U Frankfurtu smo na terminalu 2. udaljni od zeleznice i gradskog prevoza Novo cekiranje za pojedine kartena aerodromu do 30 evra Servis mizeran tTelefonski pozvati predstavnistvo u inostranstvu i dobiti odgovor je nemoguce. Zasto mi ne obracunaju popust kao gradjaninu Srbije jer ja placam porez a oni da dobijajupre par meseci sam Cvrsto odlucio NE sa Air Srbijom! Zbogom!!
Izgleda da će lou- kost kompanije biti žestoki rivali Er Srbiji. Takođe, Er Etihad ima problema sa investicijama u Er Berlin i Alitalija, što se odražava na celu kompanije, pa i kćerka firme.
No, gledano u celini, poslovanje Er Srbije za sada je u granicama prihvatljivog. Pravi ispit počinje naredne sezone, kada Srbija gubi pravo da subvencioniše, a i centrala firme može imati veće nevolje, posebno oko, izgleda problematičnih, ulaganja u italijanskog i berlinskog prevoznika.
Prosečni Srbijanac nema novca ni za leba. Ako će da bira između hrane za svoju porodicu i leta jednim od aviona AirSrbadije - mislim da će pre da izabere ovo prvo. A ovi koji imaju novca sigurno neće odabrati domaćeg avioprevoznika. Realno, nebesko jahanje "Novaka Đokovića", koji je tek ganc ofarbani autobus s krilima, i nije neki doživljaj.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Er Srbija sužava mrežu letova
Autor: 021.rs
Info
•23.05.2017.
•08:27 > 08:23
Komentari 10
Mikica
lider nad
Jogi Letač
Ima li pilota ovde
Ljosa
Ema
No, gledano u celini, poslovanje Er Srbije za sada je u granicama prihvatljivog. Pravi ispit počinje naredne sezone, kada Srbija gubi pravo da subvencioniše, a i centrala firme može imati veće nevolje, posebno oko, izgleda problematičnih, ulaganja u italijanskog i berlinskog prevoznika.
hah
Ludi Hranislav
Nomad
AirSerbia - povratna karta do Berlina u željenom terminu 280e.
Ryan Air, ali let iz Niša - povratna karta 80e.
Put do Niša i natrag sam preživeo i uštedeo preko 100e. Pri tom Ryan Air dupke pun.
Nadam se da je sve jasno kako da bolje posluju.
I još jedna konstatacija - I moja firma bi bila super uspešna i iskazivala dobit da mi Vlada Srbije dotira 70 miliona evra.
Mare
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H