Info
30.11.2010.
16:51 > 10:08
Rukovodstvo novosadskog porodilišta tvrdi da je novorođenče iz Kovilja koje je u toj ustanovi preminulo 24. oktobra, savesno lečeno, kao i da je smrt bebe izazvana naglim pogoršanjem zdravstvenog stanja.
  • 15.12.2015 12:05
    Katastrofa
    Ja sam bila od 26.07 do 28.07 u Betaniji i tom prilikom su mi konstatovali veću količinu proteina u urinu,otečene noge i povišen pritisak.Doktorica me otpustila kući uz konstataciju da su mi noge otečene jer je leto i velika trudnoća.(30nedelja). 30.07.2015. hitno sam doneta u Betaniju i urađen je hitan carski rez.Dete je rođeno mrtvo devojčica 1.500kg .Posteljica se odvojila od materice i beba nije imala kiseonika.Visok pritisak je pokazao da je u pitanju preklampsija svi simptomi su pokazivali na to(EPH),ali nikom ništa. Zadovoljni su što sam kako oni kažu to "prebrodila" iako nisam. Čekam da prođe još vremena i da ispričam sve za novine.Nemam želju da ih tužim,ali će svi znati za ovu priču.Čuvajte se
  • sandra

    24.02.2011 09:52
    dr.pjevic sa betanije je zakon
    trecerotka sam i imam samo reci hvale za profesora pjevica.mogu samo da kazem da sam imala tri carska reza u 3 godine i sve je proslo dobro zahvaljjuci pomenutom profesoru.svi ostali su katastrofa.
  • jeca

    19.02.2011 16:03
    zgrožena
    ja imam jedan predlog pošto defionitivno nemamo kome nažalost da se žalimo a i nemamo dovoljno financijskih mogućnosti da platimo korumrirane idijote-čast izuzrtcima koji su retki,da bi se žena u betaniji kako, tako normalno porodila ja mislim da nebi trebala bez svog supruga ući u salu za porodjaj,i da bude sve vreme sa njom tamo, možda će kasapi malo lepše tretirati nas žene,jer će nam muževi biti uz nas,pa neće valjda smeti tako da nas muče,pa da bude ili mi pazi ženu i dete ili ćeš ti izaći bez nogu ili ruku svejedni njima nije ništa novorodjenčetu polomiti ruku na porodjaju,mislim prošla sam tamo svašta i nepada mi na pamet nažalosz zbog njih više radjati,verujte ne postoji drugačije rešenje,kažu to kod nas nije dozvoljeno da muž prisustvuje porodjaju,e kako su jadni,da bi mogli bez staha da kasape
  • majka

    18.02.2011 13:07
    prvi i zadnji porodjaj
    neznam šta da kažem,jadna je ta majka što je to doživela,ja sam se porodila 2005,i sad gledam ove komentare i nemogu da verujem da taj petrović još radi nemogu ga nazvati doktor jer je on monstrum za decu.dijagnoza kad me je porodio vakumom pre pet godina je konvulzivni napad deteta tri puta,krvarenje u mozgu,polomljena desna ruka ,stress na porodjaju,bakterija ušla u pluća,oštećen mu centar za disanje,na sve to su mi doktori u viziti prvi dan posle por.rekli da neznaju dali će preživeti jednostavno desilo se,nisam imala novaca,zato sam tako prošla,bila sam u šoku mesecima upala u tešku depresiju,nikad me taj doktor nije došao videti,nisam imala snage da ih tužim molila sam se za zdravlje moga deteta,jedna doktorica ljubica koja radi u betaniji mu je spasila život kad su mu je vadila iz kičmene moždine likvor,ljudi moji ja više nemam snage da rodim drugo dete,bojim se da odem u betaniju da se tamo porodim sobzirom da skot petrović još radi.ja kao majka koja bi trebala da proširujem porodicu nesmem dalje jer smo ja i moj muž tamo prošli pakao.samo nažalost takav čovek nema savest da je ima dosad bi se ubio jer je uništio život mnigim majkama,valjda će mu nekad proraditi savest,s obzirom da se ništa ne menja od pre šest godina ja stvarno nemam više komentar ni na šta treba ih pola u zatvor strpati,čast izuzetcima kojih je jako malo
  • majka V.

    02.02.2011 18:45
    ogorcena sam
    Cerku mi je porodio dr.CETKOVIC i dobila je sepsu,trnutno je u vigilnoj komi koja traje 16 meseci...pitanje je da li ce ikada moci da se igra sa svojom bebom a on i dalje bez trunke stida poradja i druge zene...nikada nije pozvam na odgovornost niti je ikada posetio moju cerku koja je mesecima lezala na na ginekologiji gde mu je bila blizu.Tada je imala sedamnaest a sada je punoletna a zbog njega je svoje punoletstvo proslavila u bolnici ne znajuci ni ko je ni gde se nalazi.Takvima treba oduzeti pravo na rad da ne upropaste jos necije dete.
  • vesna dimitrijevic

    08.01.2011 19:01
    majka preminule bebe
    doktorica novakov nije morala da laze od cega je beba preminula jer nije prisustvovala porodjaju,beba jeste preminula od busenja dusnika i to je ucinjeno dva puta i tad je doslo do paranja dusnika do dva santimetra.trudnocu sam uredno vodila isla sam na sve preglede sto postoje od plodove vode do F.E.K.svi doktori misle da im niko nista nemoze jer su svi G17+ i svi se kriju iza belih mantila jer je opste poznato da oni spasavaju zivote a ne obrnuto.i nemoze ni jedan doktor koji se upisao ovde da kaze da niko nije kriv ili da nije greska dr ivanov jeste njena greska jer nije na bebi radila sat ipo vremena sto je razmak izmedju porodjaja nego pet minuta da bi mogla da popije kafu.a plodova voda je bila zelena jer su me "doktori,, pustili da prenesem dve nedelje jer im nisam gurnula 500e u dzep a dva dana pre porodjaja sam primljen u bolnicu i oni su videli kakva je plodova voda i otpustili me kuci.volela bih da vise niko ne udje u betaniju jer niko nezna koliko beba mesecno premine a ja sam se uverila koliko.prvi sam put od kad postojim pokusala da stvorim nesto dobro a oni su mi to oduzeli.zalim sve zene kojima se isto to desilo i nebi volela da i jedna beba vise premine greskom lekara,a zene koje neznaju kako je to biti u drugom stanju videce da je to prelep osecaj blazenstva.
  • Kristina

    24.12.2010 19:08
    "srčana mana"
    Smešna je izjava dr Novakov da se ne vidi srčana mana pre rodjenja, meni su na toj istoj Betaniji pre 5 meseci neposredno pred porodjaj videli "srcanu manu" na bebi,porodili me ranije, s bebom je hvala bogu sve ok, ni s od srcane mane, ali kasnije smo skontali hladne glave ko je i zasto hteo da nam uzme pare, prvo te istraumiraju pa onda kad kao vade kestenje iz vatre ispadnu heroji, strašnoooo!!!!!
  • IronTeeth

    04.12.2010 14:21
    Samo dve reči:
    banda užasa
  • 03.12.2010 19:40
    mislim da se tu nema sta vise komentarisati!ovo nije prva greska lekara,pa da kazu nesrecan slucaj!gde su ona deca koja su nestala 81.-82.godine.svi mi to sve vrlo dobro znamo,i onda je odgovor bio nesrecan slucaj.za sta sluzi ekspertni ultrazvuk,ako ne moze da se prati bebino srce,to su sve samo lazi.Mazu nama,jadnim ljudima oci sa takvim izjavama....
  • Bo

    03.12.2010 18:26
    strah
    za 7 dana ulazim u termin za porodjaj. Nosim dve bebe od kojih prva prednjaci glavicom a druga je na svakom pregledu drugacije okrenuta. Cas je karlicno, cas i ona ide glavicom... Dr me priprema za vaginalni porodjaj. Valjda zna kakav porodjaj nosi manji rizik... Imam lose bubrege i nemam para da platim carski rez.
    Ne zelim da se porodim uopste posle ovakvih prica i iskustava. Bojim se.
  • .

    03.12.2010 13:51
    još jedno loše iskustvo...
    dobrovoljni davalac krvi....
    posle porođaja, hcv+.
    i nikom ništa, jer dokaza nemaš....

    mama i tata, kreteni su je "poslali" anđelima...
    žao mi je...
  • Majka

    03.12.2010 12:13
    Neverovatno...
    Citam i ne mogu da poverujem sta se sve ovde pise...zahvalna sam Bogu sto sam pre godinu dana izasla ziva zdrava i sa zivom i zdravom bebom u narucju.Porodila me dr. Bogavac.Izgleda treba da sam srecna i da skacem do neba sto je sve u redu...po svemu sudeci tako je.Meni je ona napravila problem sa epiziotomijom.Dugo sam bila ubedjena da to nije do dr.Ali ipak jeste!
    Saucesce porodici...ne moze im se nikako nadoknaditi izgubljeni zivot deteta,ali treba na bilo kakav nacin reagovati da se ovakve stvari zaustave!!!!!!!
  • @Andro

    03.12.2010 08:31
    Čoveče, ljudi ovde pričaju o svojim odvratnim, traumatičnim životnim iskustvima, a ti se i dalje raspravljaš o bogu, kakva osoba to radi? SJAŠI.
  • Jelena

    02.12.2010 14:40
    nase iskustvo
    Slicno se desilo i nama, s tom ralikom sto je moja beba, hvala bogu, ziva i zdrava, ali joj je dva sata posle porodjaja, na kom je dobila ocene 9 i 10, naglo pozlilo, pocela je da bljucka krv i sva pomodrela, tako da su je prebacili u Deciju bolnicu, gde su joj dijagnostikovali sepsu, ali su je na kraju izlecili. U Betaniji su naravno mene "optuzili" za to, tvrdeci da sam imala nekakve bakterije, koje nisu na kraju identifikovali, ali su me "za svaki slucaj" boli nekim inekcijama. Babica koja me je poradjala je nakon par sati dosla u moju sobu i rekla mi da je ona mozda malo "ogrebala bebu onom cevcicom za ispiranje, ali ona je zena sa velikim iskustvom, tako da ona nema kome i zasto da se pravda". Strasno je sta se tamo desava i to nisu retki slucajevi. Mislim da bi konacno neko trebalo da odgovara za to!
  • Jelena

    02.12.2010 14:28
    nase iskustvo
    Slicno se desilo i nama, s tom ralikom sto je moja beba, hvala bogu, ziva i zdrava, ali joj je dva sata posle porodjaja, na kom je dobila ocene 9 i 10, naglo pozlilo, pocela je da bljucka krv i sva pomodrela, tako da su je prebacili u Deciju bolnicu, gde su joj dijagnostikovali sepsu, ali su je na kraju izlecili. U Betaniji su naravno mene "optuzili" za to, tvrdeci da sam imala nekakve bakterije, koje nisu na kraju identifikovali, ali su me "za svaki slucaj" boli nekim inekcijama. Babica koja me je poradjala je nakon par sati dosla u moju sobu i rekla mi da je ona mozda malo "ogrebala bebu onom cevcicom za ispiranje, ali ona je zena sa velikim iskustvom, tako da ona nema kome i zasto da se pravda". Strasno je sta se tamo desava i to nisu retki slucajevi. Mislim da bi konacno neko trebalo da odgovara za to!
  • Andro

    02.12.2010 14:09
    @@Andro
    Od čega da se lečim?
    Ja opsednut?
    @Čovek - ..."Jedan je Bog..."
    @Rajka Nikoliš - "...molim Boga da me tuže..."
  • Flomaster

    02.12.2010 13:50
    Jedna u moru
    Jos 1 sam u nizu traumatizovanih majki. Sta reci: 4 trudnoce, 2 porodjaja, 1 (hvala dragom bogu i samo 1 osobi u Betaniji) zivo i zdravo (najdivnije)dete. Nisam imala snage da se borim sudski, a trebala sam. Bila u Betaniji pa u Beogradu, pa nazad (zdrava, ali...) Isto s*nje svuda, a dokle ne zna se. Lekari jure svoje spec.radove, privatne prakse, predavanja, putovanja, pare, ostali radnici bez kontrole, obraza i srama - izgovaraju se na male plate, a pacijenti....
    Kakva drzava takvo i zdravstvo - Suburbia.
  • @Andro

    02.12.2010 12:30
    Opsednut si. Molim te, idi leči se.
  • Andro

    02.12.2010 10:22
    ?
    Gde je sad Bog (koga spominjete) da zgromi sve te neodgovorne lekare?
  • Salamander

    02.12.2010 06:17
    Partizanska medicina
    To je nama naša Toma dala,
    kad imamo Tomu za ministra,
    medecina nisko nam je pala,
    korupcija postala je bistra.
  • medicinsko pravo

    01.12.2010 22:57
    lekarska greska
    Po svojoj definiciji, lekarska greska ni ne (ne mora da) ukljucuje krivicu (u smislu stepena krivice po krivicnom pravu-umisljaj). Lekarska greska se ne procenjuje po tome, laicki receno, da li je lekar zeleo ili imao nameru da ubije bebu (zaboga!), nego po cinjenici da je do posledice ili stete doslo usled nepostupanja sa duznom paznjom (ne postujuci preporuke, protokole, cineci pogresne korake u tretmanu, nesavesni pristup tretmanu, itd, itd.). U tom smislu, lekarska greska ce postojati skoro uvek kada je kobna posledica mogla i trebala da bude izbegnuta...
  • čovek

    01.12.2010 22:55
    budimo ljudi
    Ne razumem se u medicinu, ali vrlo dobro znam da mi se desi da pogrešim na svom poslu. Isto tako znam da svoju grešku gledam da ispravim, a ako ne uspem izvinem se i naravno, snosim posledice. Razlika je u tome što se moja greška ne plaća životom. Ako je već došlo do greške ( koju verujem da niko nije želeo ) zašto taj neko ko je počini ne istupi pred unesrećenim ljudima i ne prizna to i naravno - mora snositi posledice!!!!!!! Zašto se skrivati i zataškavati...Jedan je Bog. Ponašajte se kao ljudi!!!!!!!
    Jako mi je žao bebicinih roditelja. Znam kako im je......
  • Dragica

    01.12.2010 21:48
    kada ce dr Bogavac biti kaznjena za svoja zlodela
    2005 god. porodila me dr Bogavac posle 13h mucenja prirodnim porodjajem doktorka me porodila hitnim carskim rezom jer je bebi stalo srce!Carski rez je zavrsen,beba je dobro ali doktorka je zaboravila da izvadi posteljicu,Posteljica izlazi kroz odliv posle 3 dana doktorka nestaje a borba za zivot pocinje-SEPSA!Prezivela sam!Proslo je 5 god. a meni se pojavila endometrioza posledica posle porodjaja.Operisana sam pre 4 nedelje opet u Betaniji ali ni sada mi nije dobro do juce je curila krv iz rane a danas gnoj...A doktori kazu sve je uredu idite radite!KOME DA VERUJEM...a kako stvari stoje opet cu pod noz!
  • Rajka Nikolis

    01.12.2010 17:54
    Desava se...
    Pre godinu dana (tacnije o8.12.o9.) jedna beba je umrla, jer su lekari napravili propust. Zakasnili su sa carskim rezom, pa je materica pukla, a onda su ga hitno radili a za bebu kasno.proverite podatke, pa se nadam da cete tad objaviti moj prethodni komentar, jer vidim da jos nije objavljen.Potpisujem punim imenom i prezimenom i molim Boga da me tuze za klevetu posto mi njih nismo za ubistvo, jer nismo imali snage.
  • danijela

    01.12.2010 17:53
    za dr petrovica
    dr.petrovicu sta znaci vasa recenica/ budite sigurni da niko nije zeleo da beba umre/,da li to znaci da ukoliko se dokaze da je u pitanju lekarska greska,i u ovom slucaju dovela do smrti bebe niko ne treba da odgovara,jer zaboga -niko nije zeleo da beba umre-. izvinite,kada udarite pesaka na ulici itekako odgovarate,a niste namerno jel tako,kad na bilo koji nacin ugrozite tudj zivot a pogotovo zivot jedne tek rodjene bebe,itekako treba da odgovarate.pisem malim slovima jer drzim u krilu tromesecnu bebicu,rodjenu u istoj toj betaniji,itekako svesna da je svakome od nas to moglo da se desi.moje najdublje saucesce porodici
  • Rajka Nikolis

    01.12.2010 16:49
    Desava se...
    Pre godinu dana moja cerka je otisla da se porodi, ali su zakasnili sa carskim rezom, posto su je zbog lose procene vracali u sobu i bebe nije prezivela. Doktorka Bogavac je vratila sa recima da se strpi par dana zbog ploda, a stazista je pitao da li su bolovi na skali od 1 do 5, kad je cerka rekla da su bolovi za 5, rekao le da je i mislio da ce to izgovoriti. Posle 28 sati provedenih u Betaniji materica je pukla i tek onda su pozvali doktora da rade hitno carski rez,ali za bebu je bilo kasno.Rezultato obdukcije su dugo cekani a kad su stigli pisalo je da je bio zdrav decak, tezak 286o,a to sto su zakasnili i sto je materica pukla rekli su mi DESAVA SE! Nismo imali snage da ih tuzimo jer smo se tad naslusali puno tuznih prica i uvek su se izvlacili.Zao mi je porodice koja je ovo dozivela jer znam kroz koji pakao prolaze, nadam se da ce istrajati.
  • jelena

    01.12.2010 16:05
    saucesce porodici
    strasno...stvarno ne znam sta da kazem ali treba isterati do kraja ovu pricu i da odgovara onaj koji je kriv.ultrazvukom bi trebalo da se vidi sve ali eto svasta doktorima ovde kod nas moze da promakne.jako mi je zao sto se ovo desilo,velika tuga.
  • majka

    01.12.2010 14:01
    saučešće porodici
    Ne zanam šta reći. Ja sam se četiri puta poradjala i svaki put imala "divna" iskustva. I stanje je grozno u većini bolnica. No nažalost nisu samo bolnice odgovorne već i žene koje se ponašaju kao svinje. Da svaka za sobom obriše svoj svinjac malo bi nam bilo čistije.
    A lekari... ima ih raznih, jedan me je ostavio sa ranom posle porodjaja koju mi je drugi doktor na kontrolnom pregledu pred odlazak kući ušio bez anestezije. Bolelooo je, ali duševna bol je bila veća, bre kao da smo stoka, a ne majke.
    Svaki porodjaj je trauma sama za sebe i umesto sa nežnošću da nas oslovljavaju (čast izuzetcima) mnoge sestre previše sebi dozvoljavaju.
    Posle jednog porodjaja sam ležala sa upalom pluća i mislite da me je neko pregledao. Na otpusnoj listi naravno nije pisalo da sam posle porodjaja imala 39 temperaturu, da sam primala jugocilin, pa sam molila jednu sestricu da pita doktorku šta da pijem kad dodjem kući jer se nisam osećala spremnom da čekam pola dana u čekaonici u ambulanti da mi ispišu terapiju. A lečenje koje je posle usledilo, tralala...super...i da li šta možeš da dokažeš....
    I mene samo zanima kome se mi možemo žaliti?
  • Mirko

    01.12.2010 13:42
    Hm
    Vidite li vi koliko se prečesto dešavaju ovakve i slične rutinske greške? Narod je blesav i trpi. Ja to ne bih dopustio. Mrtav sam ozbiljan. I to znači, važi ubili ste mi bebu - neću da čekam zakon, presudiću vam svojom rukom. Ja ću svesno da odem u zatvor ali ta ženturača više nikoga neće poradjati. Nemojte se čuditi ako to neko bude i uradio. Nisam jedini.
  • Bojana

    01.12.2010 12:13
    Ta Betanija je pakao. Ko iz nje donese zdravo dete kuci, i vrati se sa svim svojim organima na broju moze zaista srecan biti.
  • ana

    01.12.2010 11:38
    Svratite u Kikindu u bolnicu i porodjajno odeljenje! da vidite tek tamo koji je haos!
  • 01.12.2010 10:01
    majka
    Dr Petrovic sa ovakvim izjavama jedino sto radi je da brani kolegu, a zasto?verovatno polazi od predpostavke da se i njemu moze dogoditi neka slicna slucajnost, i da ide od predpostavke da svi koji rade i gresz, samo zaboravlja da su odredjene profesije a u te podpada i zdravstvo NEDOPUSTIVE greske, jer u takvim pogresnim trnucima odlazi jedan ljdski zivot, bez obzira koliko ima godina...zato je sada na svim ostalim nadleznim organima da temeljno i savesno utvrdi cinjenice, zasto je beba preminula i napokon da se stane na put nedodirljivim strucnjacima, koji ugrozavaju zivot ljudskim bicima
  • lale

    01.12.2010 09:03
    Čuvajte se dr. Bogavac Mirjane u Betaniji.
    Čuvajte se dr. Bogavac Mirjane u Betaniji.
  • Mama

    01.12.2010 08:12
    Koji već put ???
    Samo da ne bude opet pojeo vuk magarca...
  • ana

    01.12.2010 07:57
    katastrofa
    mom detetu su slomili kljucnu kost,i ko je kriv kad oni nisu nikad nizasta krivi!? A smestaj bi bio manje-vise bitan kad bi se to osoblje ponasalo normalno.Umesto da pomognu zeni da joj bude opustenije i manje traumaticno,bukvalno joj nabijaju krivicu sto uopste i radja decu.A ponesite im 500e pa cete biti normalno tretirani (nekad im je bila dovoljna cokolada i 100g kafe)a ovo sada je bezobrazluk.
  • mama

    01.12.2010 07:23
    mame su progovorile
    http://www.majkahrabrost.com/
    ali to nikog ne dotice
    a narocito ne nasu Tomu koji apsolutno podrzava nenamensko trosenje RZZO novaca
    tri puta je otvarala nasa Maja Betaniju a mame i dalje nemaju gde da idu na pipi,da se operu, da se odmore od porodjaja, da ih ne lupa promaja,...
    u podjednako odvratnim (mada je mamama uvek gore jer nisu odmah na nogama posle porodjaja) uslovima su i osoblje koje nema cime da radi koje je pod pritiskom gubitka posla i onda svaka pa i najmanja greska rezultira katastrofom
    a onda nacelnica lupa *luposti jer ima politicku zaledjinu
  • Kole

    01.12.2010 07:19
    Iskustvo
    Iskustvo moje zene u Betaniji je bilo blago receno ponizavajuce. Ni druge majke nisu bolje prosle. Za razliku od njih u decijoj bolnici smo imali pozitivno iskustvo.
  • zec

    01.12.2010 06:24
    brrrrr...
    ...podilazi me jeza od ove vesti!
  • Mamika

    01.12.2010 05:34
    ???
    Vazno je samo to,da su ONI,osnovali kom.policiju i inspekciju,da jure i kaznjavaju babe,dede,taksiste i ostalu sirotinju!? A ko sme da udje u tu zloglasnu Betaniju??? Koja inspekcija je za njih nadlezna??? Na farmi pilica je cistije i pristojnije nego tamo! A koliko para se vec dalo TOJ Betaniji,da bi se samo sredila easada??? Zavirite gospodo,malo unutra,da vidite gde leze te jadne zene!!! Nije ni cudo sto se sve ovo desava,kada niko ne mari za ovo,godinama!
  • Nicola

    01.12.2010 05:22
    Welcome to serbia
    Nijedna beba ne sme osetiti posledice rodjenja u zemlji "dembeliji"
  • strasno

    30.11.2010 22:26
    ista stvar dva puta
    Kroz istu stvar smo prosli pre cetiri godine. Trudnoca uredna do porodjaja onda, nagutala se beba plodove vode pa srcani problemi, prebaceni u deciju bolnicu. Onda saopstenje da teska srcana mana i da nema spasa, beba zivela 20 dana i nazalost umrla. U medjuvremenu anoniman telefonski poziv koji smo i prijavili u sup - u NS da se beba jako lose oseca i da treba da je vodimo u Bg jer doktorka koja je vodi ceka samo da beba umre. Da bi po prijavi u sup i razgovoru sa direktorom nama bilo receno da to sigurno radi prethodna nacelnica koja je smenjena i da to ona smesta sadasnjoj. Toliko o kadroima koje poje postavljaju samo je bitna obojena knjizica i diploma u zuto naravno.STRASNO.
  • Sandra

    30.11.2010 21:25
    pravda
    Ja bih samo želela da se već jednom potegne priča o Betaniji i da pogovore majke a takvih majki je puno koje su preživele najlepši događaj koji jedna ženna može da doživi(porođaj) na grozan i mucan nacin koji samo Betanija može da omogući...naravno da ima izuzetaka (majki) i onh koji nisu imali problema ili za to je potreban debeo novcanik pa da kazete porođaj je najlepša stvar u životu !!! Ja i suprug skuplamo pare da ne bi prošla sa drugim detetom kao sa prvim shvatili smo da je to jedino rešenje pun novčanik i pravac Betanija ....žalosno je koja je cena ljudskosti ....strasno mi je zao ove porodice i svega sto se dogodilo ali sta treba da se dogodi da bi se nesto preduzelo ....
  • Duchess of Shangay

    30.11.2010 21:14
    MOZDA JA SAMO NAGADJAM!

    Ali ima nas sto se "pomalo" razumemo u tematiku...

    Recenica: "U trenutku postavljanja deteta za snimanje dolazi do naglog pogoršanja zdravstvenog stanja deteta" je upravo recenica gde bi smo mogli zakljuciti:

    1 Da se endotrehealni tubus ("cevcica") pomerio/ispao iz dusnika tokom pozicioniranja deteta za snimak pluca jer se za novorodjencad ne koristi "cevcica" kao za odrasle koja ima balon na pocetku (sto otezava prolazak kroz glasnice kada je naduvan).

    2 Da su naredni pokusaji intubacije (vracanja cevcice u dusnik) bili traumaticni i izazvali povredu tj. cepanje dusnika.

    3 Da je dete rucno ventilirano u pokusaju odrzavanja nivoa kiseonika u sistemu te da je doslo do dalje povrede plucnog tkiva (baro trauma) zbog prevelikog pritiska tokom rucne ventilacije.

    4 Da su grudni kos/kljucna kost slomljeni tokom masaze srca sto je normalna pojava kod svih uzrasata tokom reanimacije.

    U svakom slucaju...NIKO NIJE KRIV!

    A I JA SAMO NAGADJAM...
  • Dr Petrović

    30.11.2010 20:38
    Ko prvi baca kamen?
    Porodici preminulog deteta izjavljujem najdublje saučešće.
    Gospodo novinari, pre ekstremnog naduvavanja vesti, razmislite o posledicama!
    Niste bili prisutni, kolege su dale od sebe više nego što je moglo. Postoji granica preko koje medicina ne može da pređe, gde emotivni princip traži od čoveka čoveka više, tj. nemoguće.Budite sigurni da niko nije želeo da dete umre. Naprotiv.
    Napeto i očajno stanje u medicini je posledica politike vlade, a adresa je skupština države, ne Betanija!
  • Dragan

    30.11.2010 20:09
    Jadna beba
    Za probijanje dušnjika ODGOVORAN JE LEKAR!
    To je čak i laicima jasno, jer ova beba nije umrla od srčane mane, pa je smešna izjava načelnice Betanije!
    Svaki doktor zna da srčana mana ne može da izazove ovakve povrede i promene na plućima.
    Sramota je da se brani nebranjivo, jer smo mi "banana država" upravo zbog odnosa prema pravima pacijenata i potrošača ili bolje rečeno poštovanju zakona.
  • Luna

    30.11.2010 18:54
    "Dete je rođeno sa teškom srčanom manom za koju se nije znalo, zato što to ne znate dok se dete ne rodi. Beba je bila stabilna da bi se dva sata nakon porođaja stanje pogoršalo"

    Pobogu, kako se srcana mana ne vidi pre nego se beba rodi, pa zasto ja onda za par dana idem da radim fetalnu ehokardiografiju?

    Dr Novakov vazi za specijalistu ekspetnog UZ, prosto ne mogu da verujem da su to njene reci???

  • nslala

    30.11.2010 18:35
    Saučešće porodici
    Slažem se da treba da se utvrdi odgovornost, takođe i novinar za članak da pribavi informaciju o kakvom je veštačenju reč ("Veštačenjem je ustanovljeno..." veštak? koji?) ili je reč o obdukciji? Jako je opasno iznositi neproverene i paušalne ocene. Toliko.
  • Gari

    30.11.2010 17:43
    Bravo
    za izveštaj, najzad nešto da uradite kako valja. Nemojte odustati i svakih pet dana podsećajte na ovaj slučaj jer će se kao i prethodni koji nisu dospeli do javnosti glatko zataškati.Vidimo se u petak, nezvanično saznaje...
  • zoe

    30.11.2010 17:10
    tuga
    Kako to da lekari nikad nisu krivi??????????????

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna