Autobuski prevoznici koji putnike iz dijaspore prevoze u Srbiju digli glas protiv mađarskih pograničnih vlasti jer zadržavaju autobuse po više sati na granici.
Dolazim iz Slovenije i nekoliko sam puta koristio taj prelaz iz Prage prema Srbiji.
Tacno mozete vidjeti i osetiti aroganciju tih carinika i njihov bes do nas.
To treba pohapsati i dati ih u zatvor da rade na koridoru.
U Sloveniji su racije carinika redovne dolaze kuci na nalog suda kod 3 rodbine i
morate dokazati odakle vam imovina racuni pare cak su nasli i u Austrijskim bankama carinici
imali silne pare.
Pa ja znam vec 10 godina carinica iz Nisa se hvalila kako ima stan u N.Sadu Subotici Beogradu voza skupe aute kaze za rodjendan je posalju na kamionski terminal di pusta kamiondjije koji joj na mesec daju i do 30.000 eura casha da pusti kamion sa robom koja nema nikakve standarde roba koja je u Njemackoj unistena kao fol zbog slabe kvalitete i gradjevinski materijal koji je otrovan pun hemije.
I kad ce neko njima sve to da pokupi? Srpska posla izvinite ne postoji ta izreka tek tako.
Uvesti i traku za naše državljane, kada mogu za EU, mogu i naši samo za nas, ne da nas ponižava svako, a i da se zapitamo kako je naš granični prelaz na tuđoj teritoriji...
Znam ja za to pecatiranje ali nije 500€ po pasosu vec 300€. Drugar je radio u Holandij i bio 6 meseci i poslao pasos na pecatiranje za 300€. A znam jos jednog koji je radio u Grckoj i isto slao pasos na pecatiranje za 100€. To drzavljani Srbije mnogi rade kad su carinici potkupljivi.
Mađarski carinici i policajci na pasoškoj kontroli su izuzetno korumpirani. Pošto ke ovo jedna od veoma retkih granica koja još uvek ima pasošku kontrolu, kontrolu putnika i robe to je ona veoma atraktivna za zaposlenje na njoj a time i trpanju para u svoj džep. Veoma često, neki put i po 7-8 puta mesečno prelazim tu granicu, sam na prelazu viđao austrijske i nemačke policajce koji su pazili na svoje mađarske kolege a sve u cilju da ovi ne bi mogli da maltretiraju putnike. Tim danima kada bi na prelazu uz Mađare bili Austrijanci i Nemci prelazilo se kao kada kažeš keks uz izuzetno minimalno čekanje.
Doživela sam iživljavanje mađarskih carinika na prelazu Kelebija/Tompa kad sam putovala u Budimpeštu za doček 2012. godine. Držali su nas 4 sata na prelazu, 10 autobusa ispred nas, bez ikakvog razloga. Vodič nam je rekao da se to dešava jer "može im se". Bezobrazluk prema ljudima koji su odlučili da praznike provedu u njihovoj zemlji i ostave tamo koji dinar. Otkad su H&M, C&A došli u Srbiju tamo ni u šoping više ne idem.
Ljudi ciste svoje redove od olosa koji je uzimao mito od auto prevoznika da se prodje bez gledanja prtljaga a i pritegla ih eu posto su zmali da se preko madjarske ulazilo za 50 e bez pecata .Osim toga od sledece godine pocinje objedinjena kontrola ulaska u eu pa ce biti nemoguce preci granicu a da vas pri tome ne registruju tako da ce se ovaj nas olos sto se do sada provlacio i iso da krade po evropi malo oladiti od posla .
Valjda će doći vreme kada ćemo i mi moći jeftino da letimo kao cela Evropa. Onda više neće biti ovih mrcvarenja kao na Horgošu, već ćemo moći da putujemo kao sav normalan svet. Kreneš ujutru iz Novog Sada, a već u podne si u Beču, Minhenu, Berlinu, Cirihu, Amsterdamu, Parizu, Stokholmu...
Jeste da je i sada moguće naći neke jeftine letove do Nemačke, Holandije, Švajcarske, Francuske, Švedske, ali je to daleko od ponude kakva postoji u Evropi. A za sve su krivi Aerodrom Nikola Tesla, sa svojim visokim taksama, i Air Serbia, sa preskupim cenama karata.
Putovanje automobilom duže od 3–4 sata u toku jednog dana je mazohizam, ali su mnogi prinuđeni na to zbog nerazvijenogi preskupog aviosaobraćaja i loše železničke infrastrukture, ne samo u Srbiji, već i u okruženju.
Ja sam ovde iljadama godina, možda mi je čak jedna baba i Madžarica, ali oni su uvek taki bili. Posle poslednjega guženja na Horgošu , ničim izazvanog u sred mrtve sezone, ja u Madžarsku samo u tranzitu.
Nije lepo da se ovako generalizuje i "drvlje i kamenje" na madjarske carinike, pa i nase. Istog tog dana, u subotu sam isla preko prelaza Djala, cekala 15 minuta, dok su ljudi na Horgosu cekali satima... carinici su bili mega ljubazni. Nasi carinici i policajac su posavetovali do koliko sati da dodjemo na isti prelaz u povratku, posto taj prelaz radi do 19h samo, sve lepo, ljubazno, a madjarski su bili isto ljubazni, jeste da su razili da pogledaju u prtljaznik, cak i otvorili vata automobila, ali ta kontrola je trajala 30 sekundi. Sve u svemu, cim je manje frekventan prelaz, ocigledno, da su i uslovi rada bolji za delatnike. Ko ne mora da ide na Horgos, neka produzi do Djale, ne znam da li je za autobuse tuda dozvoljeno, s tim sto samo gradjani Srbije i EU mogu tu da prolaze. Nema velike guzve i zaposleni su uvek, ali uvek korektni i profesionalni.
Ti korumpirani su suspendovani a posto je njih puno, ostao je mali broj da radi i ne postizu ti posteni sve. Eto. A mozda su i ljuti zbog migranata koji im dospevaju preko Srbije.
Oduvek su se tako ponašali jer im se može. Nije bilo razlike: socijalizam-kapitalizam, Varšavski-NATO, uvek su prema nama bili arogantni i neprijatni. Preko reda puštaju autobuse iz Poljske, Austrije, Nemačke, Turske... A mi, čekamo satima da nas puste preko granice.
Dragana, i sada se čeka na granicama, zbog migranata. Na ulazu u Austriju znaju biti gužve preko sat vremena. Granični prelaz Passau ima usporenje na kome se izgubi do 20 minuta. Kod Salcburga je gužva od sat vremena postala sasvim normalna na ulazu u Nemačku iz Austrije.
Nikako ne moze da bude u pitanju samo "poganluk "velikog broja pojedinaca" u nasem narodu", jer su im pecat lupali njihovi carnici za novacnu nadoknadu koja je isla carnicima u dzep.
Имам предлог како спречити ове махинације:
Сваког путника чиповати на Мађарској граници, па онда његово кретање снимати сателитом.
Наравно, трошкове уградње чипа и снимања би сносили сами путници.
Treba sve granice vratiti u EU, pa onda, kao nekada, k`o covek putujes za zapadnu Njemačku 3 dana, na svakoj granici po sat-dva cekanja, a ne ovo, sada sve se sabere na granici sa Srbijom pa čekanje 10 sati!
Zaista strašno, od Portugalije do Litvanije ili od Švedske do Mađarske putujete slobodno Evropom bez granica a onda kada hoćete iz Mađarske da pređete u našu zemlju doživite "hladan tuš". Naša vlada hvali se dobrim odnosima sa Mađarskom zašto onda ne može da dogovori mekši režim na granici barem tokom leta za vreme godišnjih odmora? Zanimljiva je ta priča o hapšenju mađarskih carinika zbog korupcije ali to još uvek ne objašnjava zbog čega se toliko čeka na ovom graničnom prelazu niti zašto su putnici iz autobusa izdvojeni kao "glavne mete" problema oko organizacije rada na prelazu Röszke-Horgoš?
Poganluk "velikog broja pojedinaca" u nasem narodu (skoro na granici epidemije) obija se o glavu i postenom svetu. Tako ce biti dokle god zatvaramo oci pred mahinacijama, precutno ih odobravamo i smatramo ih "snalazljivoscu".
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Protest jer Mađari po 10 sati drže autobuse na granici
Autor: Tanjug
Info
•01.08.2017.
•13:34 > 15:16
Komentari 32
Petar Mirkov
Tacno mozete vidjeti i osetiti aroganciju tih carinika i njihov bes do nas.
To treba pohapsati i dati ih u zatvor da rade na koridoru.
U Sloveniji su racije carinika redovne dolaze kuci na nalog suda kod 3 rodbine i
morate dokazati odakle vam imovina racuni pare cak su nasli i u Austrijskim bankama carinici
imali silne pare.
Pa ja znam vec 10 godina carinica iz Nisa se hvalila kako ima stan u N.Sadu Subotici Beogradu voza skupe aute kaze za rodjendan je posalju na kamionski terminal di pusta kamiondjije koji joj na mesec daju i do 30.000 eura casha da pusti kamion sa robom koja nema nikakve standarde roba koja je u Njemackoj unistena kao fol zbog slabe kvalitete i gradjevinski materijal koji je otrovan pun hemije.
I kad ce neko njima sve to da pokupi? Srpska posla izvinite ne postoji ta izreka tek tako.
Sramota
Huncut
Мунгос
Ја бих ипак за сваки случај предложио да се ти погледаш у огледало. Можда ћеш тада разумети царинике.
evgenije
Ulinsky
cdqq
Pedja
Boba
Mogu samoda se mršte
Rade
Nikola
Jeste da je i sada moguće naći neke jeftine letove do Nemačke, Holandije, Švajcarske, Francuske, Švedske, ali je to daleko od ponude kakva postoji u Evropi. A za sve su krivi Aerodrom Nikola Tesla, sa svojim visokim taksama, i Air Serbia, sa preskupim cenama karata.
Putovanje automobilom duže od 3–4 sata u toku jednog dana je mazohizam, ali su mnogi prinuđeni na to zbog nerazvijenogi preskupog aviosaobraćaja i loše železničke infrastrukture, ne samo u Srbiji, već i u okruženju.
muhamed
Državni posao
Anonimna
Teča
...
Nebitno dal su istok, zapad, NATO pakt, Varšavski pakt, dal je leto ili zima, dal je gužva ili nikog nema...
Janica
PetarPP
Tog lidera je i postavio taj zapad, a Mađari bi nas i dalje bacali pod led da ga ima.
Nikola
profesor
aa
aufiderzen
Sloba
VladimirNS
Lider
Мунгос
Сваког путника чиповати на Мађарској граници, па онда његово кретање снимати сателитом.
Наравно, трошкове уградње чипа и снимања би сносили сами путници.
Milica
pera
dragana
Deks
bljuc
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H