Osim merenja srednje brzine na naplatnim rampama na našim auto-putevima, najavljena je još jedna novina koju vozači jedva čekaju - pomeranje maksimalne dozvoljene brzine sa sadašnjih 120 na 130 kilometara na čas.
1. Argument mi je to što si izmislio da postoji mašina za libelaciju.
2. Šta IRI mašina, ona služi za dovođenje asfalta u ravan, ne i za kalibraciju, šta pričaš ti???
Nisi te dobro naučili PGS i DS, ttebaće vam još koji inženjer saobraćaja da bi mogli da se nadtavljate.
Prijatelju, radim na putnoj infrastrukturi duže od 20 godina, i nikad nisam čuo za izraz "ravnost", a još manje za mašinu koja meri odstupanja, ma šta god to značilo. Svaki iole priučeni putar zna da se, ravan profil puta meri po kvadratu postavljenog puta, i to još uvek na celom svetu, libelom. Da postoji sistem koji ti spominješ, jedna Nemačka ( pojam putne mreže) nikada ne bi ispunila ni jedan kriterijum kvaliteta puta, jer im je sistem izgradnje i posle 80 godina, sistem spojenih elemenata.
Autoputevi još i bože pomozi,problem su magistralni putevi,kad nameravaju da poprave ili barem izravnaju deonicu između Begeča i Futoga?!Od Palanke pa preko Čelareva je ok put a ovaj deo je stravičan i izuzetno opasan,neravan i uzak a to je jedan od najopterećenijih jer gomila teretnih vozila prolazi sve od granice pa do Novog Sada!To je svega 2,5 km!Da ne spominjem da na istom delu traktori i poljoprivredne mašine stalno iznose blato,pa nije ni čudo što se baš na tom delu najviše i gine.
Dok sam radio u firmi koja se bavila putevima po Srbiji, uglavnom autoput E-75, putari su radili nesto sto se zove ravnost puteva sa specijalnom opremom koja je merila odstupanja od poduznog profila autoputa. Dok je prosecna ravnost puteva u EU 2 cm (znaci da asfalt ide ili gore 2 cm ili dole 2 cm, tj maksimalno 4 cm od linije poduznog profila prosecna ravnost puteva u Srbiji je 5 cm, 5 gore, 5 dole, dakle 10 cm. To su merili davno, pre jedno 7 godina, verujem da se stanje nije ni popravilo nego pogorsalo. Eto po kakvim mi kraterima vozimo automobile.
Ova izjava ili nije dobro preneta ili je besmislena: "Kada se meri prosečna brzina, kao limit se koristi najveća dozvoljena brzina na auto-putu tako da, iako ne bi celom dužinom bilo dozvoljeno voziti 130, prosečna brzina bi se merila do tog ograničenja", objašnjava Okanović."
Ako postoji 10 km deonice 130 km/h i 100 km deonice 120 km/h, prosečno vreme/brzina u obračunu na rampi sme da se uveća samo za tu deonicu. Ne može se na rampi tretirati kao da je dozvoljen prosek vožnje 128 km/h, samo zato što je na jednoj deonici 130 km/h.
Na stranu povećanje brzine na autoputevima, to su počeli da rade i u gradu gde ima pešaka, biciklista itd. i gde automobil uopšte ne bi trebalo da se koristi u tolikoj meri.
Ne razumem cemu ova predstava i gluma od strane svih? Kao fol, moramo da procenimo, mora da se napravi analiza itd., a svi stalno vozimo 130km/h i vise.
Dizi brzinu zbog merenja prosecne brzine i zdravo!
Ko hoce da se klacka i da vozi polako, ima regionalne puteve i nema sta da trazi na auto-putu.
Zakon je o bezbednosti saobracaja na putevima ili Zobs. Dajte malo terminologije za pocetak. Nisu nam putevi ni za 120 km/h, kolotrazi, od Batrovaca auto skace jer Borovicini majstori ne znaju da nameste finiser,.... Da ne trosim vreme
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Srpski putevi nisu tako loši, mogu da podnesu povećanje brzine
Autor: Blic
Info
•06.08.2017.
•10:40 > 10:14
Komentari 17
Putnik
@BojaNS
2. Šta IRI mašina, ona služi za dovođenje asfalta u ravan, ne i za kalibraciju, šta pričaš ti???
Nisi te dobro naučili PGS i DS, ttebaće vam još koji inženjer saobraćaja da bi mogli da se nadtavljate.
BojaNS
@@BojaNS
BojaNS
https://prezi.com/rtm99eqzyu0m/savremeni-uredjaji-za-kontrolu-ispravnosti-puta/
@BojaNS
Vozac
dzoni
umobolni retard
AMSJ
BojaNS
Marko
Ako postoji 10 km deonice 130 km/h i 100 km deonice 120 km/h, prosečno vreme/brzina u obračunu na rampi sme da se uveća samo za tu deonicu. Ne može se na rampi tretirati kao da je dozvoljen prosek vožnje 128 km/h, samo zato što je na jednoj deonici 130 km/h.
Na stranu povećanje brzine na autoputevima, to su počeli da rade i u gradu gde ima pešaka, biciklista itd. i gde automobil uopšte ne bi trebalo da se koristi u tolikoj meri.
sprdenjaci
:/
Dizi brzinu zbog merenja prosecne brzine i zdravo!
Ko hoce da se klacka i da vozi polako, ima regionalne puteve i nema sta da trazi na auto-putu.
Lubgo
Serbus
Nervirach
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H