Autor: Beta

Info
06.08.2017.
17:46 > 20:58
Zbog vrućine danas je prekinut saobraćaj na pruzi ka Crnoj Gori i Bugarskoj.
  • Bas Celik

    07.08.2017 01:31
    Bas Celik
  • Nikola

    06.08.2017 22:41
    @Madam
    Ne misli ona uopšte o železnici. Samo priča populističke priče o autoputevima, kojima većina građana neće nikada ni proći jer, iako možda poseduje automobil, nema para za putarinu. Njoj je bitno da je smanjen broj zaposlenih na železnici kako bi se zadovoljio MMF, a to što nema ko da održava pruge, vozna sredstva i objekte uz prugu nije bitno. I kad se nešto remontuje, rade se najbolje deonice (Lajkovac - Valjevo, Batajnica - Stara Pazova) , dok najgori delovi pruga (Vrbas - Subotica, Pančevo - Zrenjanin - Kikinda, Užice - Prijepolje, Niš - Dimitrovgrad itd.) propadaju godinama i decenijama.
  • Živeo vozić

    06.08.2017 22:38
    Povratna karta NS-Bg košta 620 dinara. Za te pare može da se krivi koliko hoće.
  • xyz

    06.08.2017 22:30
    U svakoj oblasti sve je gore i gore. Tek ce Srbija da oseti posledice stranackog zaposljavanja i sega-mega kadrova sa privatnih fakulteta.
  • lol

    06.08.2017 22:23
    Jedino ako su od plastike...
  • Madam

    06.08.2017 22:06
    Puder
    Kakvo je misljenje ministarke o svemu ovome ?
  • nervno labilan

    06.08.2017 21:12
    Da li je tacno da Srbija ima razvijeniju zeleznicku mrezu od Japana ?
  • hm

    06.08.2017 21:05
    Ne bi valjalo ispravljati te pruge.
  • tiganj

    06.08.2017 20:59
    Ovoga vise nema ni u dzunglama Afrike .
  • nebojeb

    06.08.2017 19:50
    Kakva drzava takve i pruge.
  • lider nad

    06.08.2017 19:44
    liderima
    Postoji li ista lepse od zivota u ovom superiornom motoru regiona ?
  • Србиновски

    06.08.2017 19:32
    Само у Србији се челик топи на 50aк степени ...
  • AVAV

    06.08.2017 19:29
    Meni licno je daleko vaznije da cemo uskoro imati puteve bolje od Nemacke.
  • Ljuba

    06.08.2017 18:57
    Putnicima je obezbeđeno osveženje, radnici železnica su otvorili prozore i napravili promaju.
  • Grunf

    06.08.2017 18:48
    Od čega su te šine.Koliko znam trebalo bi da su napravljene o čelika.E sad gustina čelika varira zavisno od legirajućih elemenata.Svi znamo da je čelik legura gvoždja i ugljenika.E sad ovo je Srbija.Koji vrsta čeličnih šina je postavljena?Standardni,legirani,ugljenični?Da li su se šine ikrivile ili su popustili varovi.?Da li se neko poigrao sa legurama kao što to biva u Srbiji?Kakve ima veze da li stavljamo loše šine,loš asfalt,loše kanalizacione i odvodne cevi.Ceo svet dodaje legure u čelik da bi bio otporan na spoljne uticaje.Leti nam se krive šine,zimi nam pucaju vodovodne,kanalizacione cevi,toplovodi.Loše izvedeni radovi.Ma koga briga.Jer to neka novost u Srbiji da infrstaruktura bude uradjena loše.Idite novim autoputem Ljig-Preljina i zapitajte se čemu toliko krivina i gde ste videli onakav geometrijski oblik tunela.Dobićete objašnjenje od koga se diže kosa na glavi.Ulazite u tunel blagom nizbrdicom uz betonirani deo neveštom rukom u samom tunelu jer je navodno lakše izbenotinariti nego asfaltirati.Onda treba sve da bude kaldrma.Najduže traje,najlakše se menja. Budite sigurni nije kriva železnica koja ne održava prugu već prethodna vlast.Ko bi drugi bio kriv.Prethodnici,prethodnika...i na kraju ispadne da si opet sam kriv (postojeća vlast).Sad kad prodje vrućina biće da nevberovatnim angažovanjem rukovodećih struktura Srbija je spašena od kolapsa.Kako spašavaš nešto što je već decenijama u kolapsu.Pazite ona nije spašena angažovanjem radnika nego političara.
  • zaobilaznica

    06.08.2017 18:40
    Ovu prugu svakako treba zaobićim bilo da je vrućina ili zima.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna