@Nenad - da li često građani koji nemaju imovine ni posao imaju 100 evra za raspalog Juga i za alkohol? Ako ste toliko nesposobni za život u društvu, onda je gospodine zatvor pravo mesto za vas.
Vožnja bez dozvole ne treba da bude prekršaj već krivično delo za koje se obavezno ide u zatvor. A naročito treba da se kažnjava ako je vozaču privremeno ili stalno oduzeta dozvola.
Kupim juga raspalog za 100e i vozim ga kad sam pijan . Nemam nikakvu imovinu i posao. Kad me gepe u zatvor taman ne brinem o hrani par meseci . Hvala ti drzavo :)
Слажем се да је невезивање појаса опасно за онога ко учествује у саобраћају и није везан, због тога инсистирам да и у градском превозу, аутобусом, имам своје место и будем везан појасом, а не да висим ко мајмун у зоолошком врту на једној руци.
Пошто по законским прописима не може да буде више власника над једним возилом, а знамо да је сва имовина стечена у брачној заједници заједничка, због чега онда кажњавати супругу или супруга одузимањем возила због прекршаја које је направио онај други. Зар није делотворније доживотно забранити пијандурама да возе исто тако бахатим возачим треба трајно одузети дозволу, али не онда држава неће имати извор прихода на тај начин.
Шта је са онима који не одржавањем пута и саобраћајне сигнализације значајно доприносе удесима, шта ће се њима одузимати. На крају како је мање опасан возач који једном или ни једном месечно седне за волан и при томе сме да попије неку дозвољену количину аклохола, а при томе не уме ни да паркира возило у односу на професионалца који је на путу сваког дана, сем нерадног са стотинама пређених километара., али зато не сме ни да омишире чашицу. Ако је већ нешто опасно онда је опасно за све, а не овако за боље возаче је то забрањено, а лошијима је дозвољено. Те одредбе ко да су телетабиси писали.
Kakve veze ima korumpirana pokvarena vlast i losi zakoni sa bahatim mamlazom koji se ozdere i sedne za volan? Nema nikakve. Da je normalno, bio bi odstreljen kad se nadje da vozi sa 1 promilom. To nema opravdanje i ne zasluzuje da zivi sa normalnim svetom u istom okruzenju.
Isti tekst ističe kako su oštrije kazne za brzu vožnju i za vožnju pod dejstvom alkohola, ali ne, dozvoljavanje preticanja traktora i sporih vozila preko pune je udovoljavanje kasti bogatih! Stvarno treba uvesti mandatorno IQ testiranje pre nego što se pojedinima dozvoli da sednu za računar da komentarišu...
Pre dve godine sam zaobisao kamion sa prikolicom na pravcu iz Rume prema Irigu nekih 500 m pre NAP ove pumpe . Tu je iscrtano ono ostrvo i puna linija . Nikog nije bilo iz pravca Iriga i zaobisao sam kamion sa 40 km / h . Sa parkinga kod pumpe iz fiat stila karavana istrcao je policajac i zaustavio me . Pokusao sam da mu objasnim da zasto sam to uradio , pratio bi taj kamion do Venca !! Ma kakvi , prekrsajna prijava i sud u Rumi . 3 meseca zabrane i 15ooo din. kazne i bodovi . Nikad mi nije bilo jasno zasto je tu puna linija !?
Zar se traktor ne smatra po starom i sadašnjem zakonu o saobraćaju kao radna mašina, a ne kao vozilo? A radne mašine se smeju preticati i preko pune linije. Ili možda grešim?
Treba ipak malo reda i discipline...svi ipak treba malo da iskuliramo i da ne jurimo, ne pretičemo u rizičnim situacijama i da ne vozimo pijani i brže od života.
Neko reče da auto nije oružije već orudje da stignemo od tačke A do tačke B i da kazne ne treba da budu tako stroge, i u pravu je ali ipak treba stići do te tačke B !
Ljudi vozite lagano i sa uživanjem, stiže se svuda ako krenete na vreme.
Samo da smo živi i zdravi...voli Vas vaš čika Jova.
Ne bih komentarisao ostale odredbe, ali:
Zašto oteti nekom 10.000 dinara ko nije vezao pojas? Na koji način on to nevezivanjem pojasa ugrožava ostale učesnike u saobraćaju?
Svako ko potencira da je zakon donet zbog budžeta neka samo poštuje pravila saobraćaja i neće puniti budžet na takav način. Sva deca i svi učesnici u saobraćaju biće bezbedniji. Inače svaki dan pređem bar 300-500 km tako da znam šta vam pričam.
pištolj je ORUŽJE i namenjen je nanošenju povreda i ubijanju, automobil je ORUĐE i namenjen je da se stige od tačke A do tačke B! inače da se propiše oduzimanje oružja pijanima koji ga nose, svi lovci bi bili kolektivno na robiji, a oružje bi im bilo oduzeto!
Vidim keva je uspesna i to je super, mada je malo zapostavila dragog joj sina, trebao bi tu tata malo da poradi na vaspitanju mezimceta koje vozi auto sa 2,1 promila alkohola u krvi. Kada bi mi tako kontuzovan od alkohola ne daj boze ubio cerku, odrobijao bih i tebe i kevu, ne bi vam ni Toma Fila sa sve Zdenkom Tomanovicem pomogao.
Institut za bezbednost sapbraćaja je obično ("privatno") udruženje građana. Njih novinari intervjuišu zato što daju izjave za medije, za razliku od državnih, koji niti išta rade niti daju izjave. Gdin Okanović je advokat, dakle nije nikakav funkcioner. Verovatno preko instituta reklamira sebe i to neću da komentarišem. Ali ako se nekome ne sviđa njegov rad, neka se učlani u taj institut i pokrene inicijativu za njegovu smenu među članstvom tog udruženja ili neka formira sam neko bolje udruženje građana, ako misli da bolje radi i ima znanje veće od njega ..
"Pištolj i pljačka nije dobar primer kada se priča o oduzimanju auta.
Ukoliko znate da čitate Engleski, pročitajte koji su uslovi za oduzimanje automobila u Americi. Jako su kompleksni i imaju mnogo detalja. Nije crno-belo. Jako je mnogo uslova, pravila, izuzetaka itd.
U istoj toj državi vas upucaju ako recimo uperite pištolj u policiju itd.
Ili ste bot ili glupi ili bezobrazni i arogantni. Ne vidim nešto drugo da je slučaj."
Glup, bezobrazan i arogantan moze biti samo onaj ko vredja ljude bez razloga i ne zna da Amerika nije u EU.
Primera radi, ako znate italijanski mozete da procitate u njihovom zakoniku da se kod njih auto oduzima onda kada voze sa preko 1.5 promila alkohola. Pistolj je odlican primer, jer on onog trenutka kada se upotrebi u pljacci postaje orudje, kojim se izvrsava krivicno delo. Isto tako ni auto kada se vozi sa preko 2 promila vise nije auto vec orudje .
Zaista, jadni mali stanovnici Srbije. Vise ni mortus pijani nece smeti sedati u auto, jer ce im eto biti oduzeto, ako ih zaustave.
I samo bih Vas zamolio za minimum pristojnosti kada polemisete sa drugima.
@Knight - u pravu ste, država nema nikakve veze sa narodom, država treba samu sebe da se sređuje a narod da se pusti da radi šta god hoće, samo tako ćemo postati moderna zemlja. Sve je to poteklo od budala koji tvrde da državu čini narod, totalna glupost.
Opet izmene izmena, a ljudi isti? Zar taj čovek, Okanović, nije učestvovao i u donošenju tablica sa ČŽŠ slovima??? I opet umesto ostavke, nastavlja da experimentiše sa istog mesta???
Verovatno zbog toga što Čovek i Okanović, kao i mnogi drugi, su različita bića! Teško je biti Čovek! A neki to nikad ni ne postanu
Defa
29.08.2017 • 12:37
@ns
Takav zakon postoji u velikom broju eu zemalja. Tvoja mama treba debelo da razmisli da li ce ti dati auto ako ssi spreman da popijes toliko da naduvas preko 2 promila alkohola. To vise nije licna svojina vec orudje kojim je izvrseno krivicno delo. Probaj da uzmes od tate registrovan pistolj i da odes u pljacku pa da vodos da li ce tati uzeti postolj ili ce mi se izviniti sto si ti ga oduzeli
Pištolj i pljačka nije dobar primer kada se priča o oduzimanju auta.
Ukoliko znate da čitate Engleski, pročitajte koji su uslovi za oduzimanje automobila u Americi. Jako su kompleksni i imaju mnogo detalja. Nije crno-belo. Jako je mnogo uslova, pravila, izuzetaka itd.
U istoj toj državi vas upucaju ako recimo uperite pištolj u policiju itd.
Ili ste bot ili glupi ili bezobrazni i arogantni. Ne vidim nešto drugo da je slučaj.
goran
29.08.2017 • 13:17
@Knight
Pa nebitno je kolika je visina kazne! Sedneš u vozilo, staviš pojas i to je to. Može kazna da bude i 2 miliona kada je rešenje na dohvat ruke.
Promašio si poentu. Promašio si ceo fudbal. Zato te i jašu polu-školovani kafanski prostaci... kao i njihova armija neradnika.
Ti navijaš za njih i dozvoljavaš im da rade šta hoće jer "vežeš pojas i gotova stvar".
Oni ne rade ništa bitno, samo menjaju kazne i tebi na leđa svaljuju teret sređivanja države.
Skreću večno sa tema, izbegavaju odgovornost, izbegavaju da ulože novac od poreza u istraživanje... nego taj novac kradu. Zato ovako lupetaju gluposti. DOK SE TI DOKAZUJEŠ MENI I DRŽIŠ LEKCIJE, ONI KRADU !!! BRAVO !!!
Sede, ništa ne rade, lupaju gluposti, prave odluke kako dune vetar i kako se isplati. A za to vreme im ti zarađuješ platu... i to veliku.
Ove mere neće ništa promeniti, a to ne treba da ti dokazujem, pogledaj oko sebe da li su do sada ove plitke, kafanske varijante zakona, promenile nešto?
A ukazujem ti da su namere ovih ljudi jako loše... i tebi i tvojoj deci će da se to obije od glavu jednog dana. Za razliku od njih, pa i tebe, ja pokušavam da na ovoj internet stranici pomognem ljudima koji nisu u stanju da vide neke stvari koje ja vidim. To ne znači da sam ja bolji od njih, niti pametniji. Samo pomažem običnom čoveku.
Čovek koji te jednom opljačka, uvek će... i ne želi ti dobro.
A ja sam danas vozio bicikl. Na raskrsnici starija gospodja mi dobronamerno kaže kako bi po zakonu trebalo da preguram bajs preko raskrsnice iako vozim u za to odredjenom i obeleženom delu. I sad, nemam pojma, možda je u pravu, ali zar onda i motociklisti ne bi trebalo da preguraju motor, roleraši da se izuju i bosi predju ulicu? I nije li onda logično da i vozači automobila preguraju kola? Ne stvarno, jel postoji taj zakon za bicikliste ili ipak ne?
"Cilj je da se broj poginulih i unesrećenih dodatno smanji. Devedesetih godina imali smo u proseku oko 1.500 poginulih godišnje, početkom ovog veka oko 1.000, a sada, poslednje tri godine, oko 600. Želja je da ta crna cifra bude ispod 500", dodaje Okanović."
A u stvari, cilj je samo da vi napunite budžet, da bi mogli iz njega da nemilice trošite narodne pare na skupa putovanja, dnevnice, zgodne savetnice, mercedese, kožne fotelje, prezentacije, mitinge, nove računare u kancelarijama koje skupljaju prašinu, poklone za švalerke, opremanje svojih vikendica, kipove lavova na kapiji, patuljke u dvorištu i hranjenje svoje sujete. A te priče o brizi za svoje građane prodajte botovima koji će staviti "plus" i kada im izvređate rođenu majku...
Evo danas vidim majmuncinu kako vozi u suprotnom smeru u jednosmernoj ulici i telefonira. Inace, sigurno 70% ljudi REDOVNO telefonira u kolima bez hadsfree uredjaja i nisam jos cuo da je neko kaznjen. Zavirnite BILO KOJI nadrndani dzip u BILO KOJE vreme i u 80% slucajeva videcete mamlaza ili neku rospiju na telefonu. Ajd.
A ko određuje da li je preticanje preko pune linije bezbedno i da li se njime ugrožava bezbednost saobraćaja? Možda će postaviti i nove znake za to? Ili nekoliko crvenih i sve u redu?
Nazdravlje!
Meni stvarno nista nije jasno. Zasto ne postave kamere po putu (na kriticnim tackama) i zavrse posao? Pa ovo ce ljudi zloupotrebjavati, svakoce ce onaj ispred njega biti spor
Zašto se za 2 promila uzima samo automobil? Trebalo bi uz vozilo čoveku zapleniti svu nepokretnu imovinu a članove porodice oterati u radne logore u vlasništvu stranih investitora.
Takav zakon postoji u velikom broju eu zemalja. Tvoja mama treba debelo da razmisli da li ce ti dati auto ako ssi spreman da popijes toliko da naduvas preko 2 promila alkohola. To vise nije licna svojina vec orudje kojim je izvrseno krivicno delo. Probaj da uzmes od tate registrovan pistolj i da odes u pljacku pa da vodos da li ce tati uzeti postolj ili ce mi se izviniti sto si ti ga oduzeli
u nacrtu se ne nalazi "sporih vozila" već taksativno navedenih vozila, među kojima nije recimo spor auto. dakle možeš obići spor traktor, ali spor automobil ne. drugo, puna linija se stavlja na mestima gde je zabranjeno preticanje zbog neke opasnosti (nepreglednost na mostu u krivini i slično), tako da ovu naprednu budalaštinu ne bi trebalo ni uvoditi, već preispitivati punu liniju tamo gde nema potrebe za njom... što je posao upravljača puta.
Pa pročitaj tekst, pa onda komentariši, botu! Preticanje preko pune će biti dozvoljeno ako se pretiču traktori i spora vozila, što je apsolutno logično! Nelogično je što to do sada po zakonu nije bio slučaj, ali bolje ikad nego nikad.
Ovaj čovek izvrće istinu i filozofira, kako bi maskirao vest da je od sada kazna za ne stavljanje pojasa 10000 din!!! U državi gde su plate 25000 !!! A do sada je bila 5000 din. Duplo skuplje.
On koristi činjenicu da su ljudi, koji su besni na one što ne paze u saobraćaju, spremni da prihvate ovakvo iživljavanje "jer treba da se kazne budale". Koristi emocije jedne grupe iz populacije kako bi postigao ono što njemu i njegovim partnerima u vlasti odgovara.
Isti čovek je 2012. godine rekao da raste broj poginulih u saobraćaju stalno!
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.291.html:385816-Okanovic-Raste-broj-poginulih-u-saobracaju
Sada je odjednom drugačije... magično?!?!?!
Tada mu je to odgovaralo politički. On priča ono što mu odgovara, jer želi da njemu i njegovima bude dobro, a za ostale ga ne zanima.
Jedini razlog izmena zakona jeste povećanje kazni, kako bi se nadoknadio pokraden novac iz budžeta, kao i činjenica da nema mnogo privatnog posla u državi, pa nema odakle da se naplaćuje porez. Polako isisavaju sve iz sistema.
Takođe, ovo sve dobro zvuči i za dolazeće izbore... stalno se kao nešto radi i menja i Srbija napreduje iz dana u dan. Da li vi u to verujete?
Voleo bi da mi neko da statistiku koliko su saobraćajki u poslednjih 5 godina izazvali vozači koji su imali 0,2-04 promila alkohola (sve ukupno i udeo) pa da lepo zajedno procenimo da li ovo služi da se poveća bezbednost ili služi da se namiri neman zvana "država".
Daj ljudi manite se više budalaština, 90% zakona koje donosite u zadnjih 20 godina su zakoni o saobraćaju. Može li neki zakon o nezaposlenima, o ekonomiji (a da nije u pitanju krađa), o preživljavanju u Srbistanu.......?
dakle ja teram kevin auto i naduvam 2,1 i vi uzmete kevin auto, baš da vidim da smete, pa taj auto dok oterate kevi mojoj više ne treba naplatiće za dva nova takva na sudu jer ima granica i u bahaćenju i zloupotrebi drugova organa, privatna svojina je svetinja, kao što niko ne sme da vas krade ne sme ni policija, jedno je isključenje iz saobraćaja i ganjanje počinioca a nešto sasvim drugo je oduzimanje luksune imovine, jedva čekam!
Stvarno više niste normalni, zakoni su i pre bili dobri, već je konstantan problem selektivna primena, pa oni na koje zakoni nevaže će nastaviti isto, a sve će se slomiti na običnim smrtnicima.
Zar ovo vezano za preticanje traktora i sl. sporih vozila tek sad ulazi u zakon?!? Zašto su potrebne decenije razmatranja i kontempliranja da bi neke logične stvari ušle u zakon.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Biće dozvoljeno preticanje preko pune linije
Autor: Novosti
Info
•29.08.2017.
•09:29 > 11:07
Komentari 48
G
pera
Nenad
Pljuc
Душан
Пошто по законским прописима не може да буде више власника над једним возилом, а знамо да је сва имовина стечена у брачној заједници заједничка, због чега онда кажњавати супругу или супруга одузимањем возила због прекршаја које је направио онај други. Зар није делотворније доживотно забранити пијандурама да возе исто тако бахатим возачим треба трајно одузети дозволу, али не онда држава неће имати извор прихода на тај начин.
Шта је са онима који не одржавањем пута и саобраћајне сигнализације значајно доприносе удесима, шта ће се њима одузимати. На крају како је мање опасан возач који једном или ни једном месечно седне за волан и при томе сме да попије неку дозвољену количину аклохола, а при томе не уме ни да паркира возило у односу на професионалца који је на путу сваког дана, сем нерадног са стотинама пређених километара., али зато не сме ни да омишире чашицу. Ако је већ нешто опасно онда је опасно за све, а не овако за боље возаче је то забрањено, а лошијима је дозвољено. Те одредбе ко да су телетабиси писали.
@Knight
Vlada
Bane Novi Sad
ArthurDent
Podrska Inicijativi
Jova
Neko reče da auto nije oružije već orudje da stignemo od tačke A do tačke B i da kazne ne treba da budu tako stroge, i u pravu je ali ipak treba stići do te tačke B !
Ljudi vozite lagano i sa uživanjem, stiže se svuda ako krenete na vreme.
Samo da smo živi i zdravi...voli Vas vaš čika Jova.
posmatrač
Zašto oteti nekom 10.000 dinara ko nije vezao pojas? Na koji način on to nevezivanjem pojasa ugrožava ostale učesnike u saobraćaju?
sanjajte i dalje
Roditelj
biciklista
Vojvosadjan
miša avokado
deda
Ukoliko znate da čitate Engleski, pročitajte koji su uslovi za oduzimanje automobila u Americi. Jako su kompleksni i imaju mnogo detalja. Nije crno-belo. Jako je mnogo uslova, pravila, izuzetaka itd.
U istoj toj državi vas upucaju ako recimo uperite pištolj u policiju itd.
Ili ste bot ili glupi ili bezobrazni i arogantni. Ne vidim nešto drugo da je slučaj."
Glup, bezobrazan i arogantan moze biti samo onaj ko vredja ljude bez razloga i ne zna da Amerika nije u EU.
Primera radi, ako znate italijanski mozete da procitate u njihovom zakoniku da se kod njih auto oduzima onda kada voze sa preko 1.5 promila alkohola. Pistolj je odlican primer, jer on onog trenutka kada se upotrebi u pljacci postaje orudje, kojim se izvrsava krivicno delo. Isto tako ni auto kada se vozi sa preko 2 promila vise nije auto vec orudje .
Zaista, jadni mali stanovnici Srbije. Vise ni mortus pijani nece smeti sedati u auto, jer ce im eto biti oduzeto, ako ih zaustave.
I samo bih Vas zamolio za minimum pristojnosti kada polemisete sa drugima.
G
Milana
Verovatno zbog toga što Čovek i Okanović, kao i mnogi drugi, su različita bića! Teško je biti Čovek! A neki to nikad ni ne postanu
west-east
Knight
29.08.2017 • 12:37
@ns
Takav zakon postoji u velikom broju eu zemalja. Tvoja mama treba debelo da razmisli da li ce ti dati auto ako ssi spreman da popijes toliko da naduvas preko 2 promila alkohola. To vise nije licna svojina vec orudje kojim je izvrseno krivicno delo. Probaj da uzmes od tate registrovan pistolj i da odes u pljacku pa da vodos da li ce tati uzeti postolj ili ce mi se izviniti sto si ti ga oduzeli
Pištolj i pljačka nije dobar primer kada se priča o oduzimanju auta.
Ukoliko znate da čitate Engleski, pročitajte koji su uslovi za oduzimanje automobila u Americi. Jako su kompleksni i imaju mnogo detalja. Nije crno-belo. Jako je mnogo uslova, pravila, izuzetaka itd.
U istoj toj državi vas upucaju ako recimo uperite pištolj u policiju itd.
Ili ste bot ili glupi ili bezobrazni i arogantni. Ne vidim nešto drugo da je slučaj.
Knight
29.08.2017 • 13:17
@Knight
Pa nebitno je kolika je visina kazne! Sedneš u vozilo, staviš pojas i to je to. Može kazna da bude i 2 miliona kada je rešenje na dohvat ruke.
Promašio si poentu. Promašio si ceo fudbal. Zato te i jašu polu-školovani kafanski prostaci... kao i njihova armija neradnika.
Ti navijaš za njih i dozvoljavaš im da rade šta hoće jer "vežeš pojas i gotova stvar".
Oni ne rade ništa bitno, samo menjaju kazne i tebi na leđa svaljuju teret sređivanja države.
Skreću večno sa tema, izbegavaju odgovornost, izbegavaju da ulože novac od poreza u istraživanje... nego taj novac kradu. Zato ovako lupetaju gluposti. DOK SE TI DOKAZUJEŠ MENI I DRŽIŠ LEKCIJE, ONI KRADU !!! BRAVO !!!
Sede, ništa ne rade, lupaju gluposti, prave odluke kako dune vetar i kako se isplati. A za to vreme im ti zarađuješ platu... i to veliku.
Ove mere neće ništa promeniti, a to ne treba da ti dokazujem, pogledaj oko sebe da li su do sada ove plitke, kafanske varijante zakona, promenile nešto?
A ukazujem ti da su namere ovih ljudi jako loše... i tebi i tvojoj deci će da se to obije od glavu jednog dana. Za razliku od njih, pa i tebe, ja pokušavam da na ovoj internet stranici pomognem ljudima koji nisu u stanju da vide neke stvari koje ja vidim. To ne znači da sam ja bolji od njih, niti pametniji. Samo pomažem običnom čoveku.
Čovek koji te jednom opljačka, uvek će... i ne želi ti dobro.
Iz ove države treba otići... i od ovog naroda.
Ne očekuj sledeći odgovor od mene.
Brus Vilis
besan ker
A u stvari, cilj je samo da vi napunite budžet, da bi mogli iz njega da nemilice trošite narodne pare na skupa putovanja, dnevnice, zgodne savetnice, mercedese, kožne fotelje, prezentacije, mitinge, nove računare u kancelarijama koje skupljaju prašinu, poklone za švalerke, opremanje svojih vikendica, kipove lavova na kapiji, patuljke u dvorištu i hranjenje svoje sujete. A te priče o brizi za svoje građane prodajte botovima koji će staviti "plus" i kada im izvređate rođenu majku...
Perica
Za Marko
Mile
neodređeno
Nazdravlje!
Napoleon
goran
Pa nebitno je kolika je visina kazne! Sedneš u vozilo, staviš pojas i to je to. Može kazna da bude i 2 miliona kada je rešenje na dohvat ruke.
ntn
Veliki brat
Marko
/
bot si ti.
opet se popusta kasti bahatih.
naisli ste na traktor-pa sta.
Defa
...
marko
Vlada
Knight
On koristi činjenicu da su ljudi, koji su besni na one što ne paze u saobraćaju, spremni da prihvate ovakvo iživljavanje "jer treba da se kazne budale". Koristi emocije jedne grupe iz populacije kako bi postigao ono što njemu i njegovim partnerima u vlasti odgovara.
Isti čovek je 2012. godine rekao da raste broj poginulih u saobraćaju stalno!
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.291.html:385816-Okanovic-Raste-broj-poginulih-u-saobracaju
Sada je odjednom drugačije... magično?!?!?!
Tada mu je to odgovaralo politički. On priča ono što mu odgovara, jer želi da njemu i njegovima bude dobro, a za ostale ga ne zanima.
Jedini razlog izmena zakona jeste povećanje kazni, kako bi se nadoknadio pokraden novac iz budžeta, kao i činjenica da nema mnogo privatnog posla u državi, pa nema odakle da se naplaćuje porez. Polako isisavaju sve iz sistema.
Takođe, ovo sve dobro zvuči i za dolazeće izbore... stalno se kao nešto radi i menja i Srbija napreduje iz dana u dan. Da li vi u to verujete?
Molim da se pusti komentar.
mrssss
dule
mitar
Dragan
ns
wnj
napredno,napredno
Vladan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H