Meni je registracija krajem maja meseca. Za moj Punto 1,2 16 v, 2001. oko 15.000,00 dinara sa sve tehnickim pregledom, Auto odrzavam redovno, i vise od toga...Prodjem tehnički, izađem sutradan na put uveče van grada, upadne mi točak u rupčagu, i ode pola trapa...I šta onda? Da me zaustavi me patrola, vanredni tehnički, tamo utvrde da mi vozilo nije ispravno, da plaćam kazne...i šta onda? Džaba nam sve...samo plaćaj narode...
Ovo je bas preterano za nas standard,ja razumem recimo kao kod taxista ne mozes proci tehnicki ako ti je auto u raspadnutom stanju tipa vise branici retrovizori zalepljeni izolirkom i tako to ali ovo nista nece promeniti u bezbednosti samo ce puniti budzet...
U prevodu - satiranje golorukog naroda se nastavlja i pojačava ! Na ovaj način ,takozvani obični građani, tretiraju se kao najgori ološ koji služi za čerupanje, gaženje i ponižavanje !
........""da jednom godišnje svoje vozilo dovedu u ispravno stanje"""""........,
......"""On je naveo da je prosečna starost vozila u Srbiji 16 godina"""""""",
SUŠTINA JE UZIMANJE PARA .
BETBEDNOST JE IZGOVOR ZA OVU NOVU OTIMAČINU.
Vozilo treba tokom cele godine da bude ispravno a ne jednom godišnje.
Ako stara vozila moraju dva puta godišnje na tehnički zašto onda nova nebi išla svake druge godine itd ??.
Isti je slučaj i sa uverenjima koja izdaje AMSS za uvezena vozila kao i atestima.
Čista otimačina .
Bio sam svedok u nekoliko slučajeva gde se vozilo na ATESTU premeri stolarskim metrom ,slika i za to vam uzmu od 5000 din pa naviše.
Kontrolišemo nemce da li su dobro napravili auto
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Vozim klio2 benzinac, redovno servisiran, čak sam i sedišta tapacirao. Auto bolji nego kada sam ga kupio pre 8 godina. Šta je sa novijim kolima kojim su zbog čipovanja povadjeni katalizatori i partikularni filteri? Šta je sa kamionima i autobusima koji iza sebe ostave oblak dima? Kada će to da se reši?
Glavna pretnja saobracaju nisu tehnicki neispravna vozila vec mobilni telefoni. Vozaci koji voze 80 na sat i gledaju Fejsbuk, biciklisti koji voze nocu neosvetljenji "bez ruku" i kucaju poruku na mobilnom i pesaci koji prelaze preko crvenog ili van pesackog prelaza ni ne proverivsi da li ide vozilo dok, naravno, gledaju fejsbuk i/ili kucaju poruku. I naravno opsti nedostatak kulture (u saobracaju), kao i nedostatak svesti da nisu sami.
Ako je prosecna starost vozila u Srbiji 16 god. to znaci da ce jako velik broj vozaca morati da radi tehnicki pregled dvaput godisnje. Cak i ako se izglasa zakon, puno srece zelim u sprovodjenju istog. Slobodno pokrenite postupak protiv pola vlasnika automobila u Srbiji. Nece vam se zagusiti sudovi uopste. Ma, jok!
A moj auto, iako star 18 godina, prolazi tehnicki bolje nego pola novijih vozila, jer je odrzavan redovno.
Verovatno ne bi prosao test izduvnih gasova, ali to se trenutno ni ne proverava, pa ni ne mogu mnogo toga da ucinim, jer ne znam da li ispunjava minimalne tj. maksimalne vrednosti.
Nadam se samo da tehnicki nece biti 200evra, jer trenutno nisam u situaciji da priustim noviji auto.
Kao da zivimo u nekoj zemlji gde covek moze da kupi auto onako bez razmisljanja,
vec vidim da je sledece da je i osiguranje obavezno na svakih 6 meseci, pa ce cena znatno da poraste...
Sada vec jako ne volim ovaj neo liberalizam
Kada bi se tehnicki radio kako treba, bez poznanstva, kumstva i mita mogli bi i svake dve godine kao u drugom zemljama umesto dva puts godisnje na tehnicki.
A, samo biste pare... Pa automobili od 15 godina starosti su odlični. Naravno, ako su održavani, i nisu marke Zastava. A taj problem koji se ovde navodi ima drugi uzrok, i dupli tehnički ga neće rešiti. Pirane jedne.
U razvijenim, da ne kažem normalnim zemljama najpre srede puteve, trotoare i biciklističke staze, saobraćajne znake i signalizaciju, a pre toga sudstvo, ekonomiju... Onda, ako želiš to da koristiš moraš i da platiš. A kod nas, da nije bilo Tita ovi mufljozi ne bi imali šta da naplate. Dobro, ima ta fontana što vrti "Travijatu" u Beogradu i taj novi most što blješti u Beogradu... hajde, biće i taj stambeni kompleks na vodi, u Beogradu... Čekaj, kako to da uvek skrenem s teme i završim razglabajući o Beogradu?
Nečiji brat se već spremio za preduzeće za otkup i preradu starog gvožđa, u saradnji sa Kinezima.
Šta ćeš, tenkova i topova više nemamo, za to su se ranije pobrinuli bivši vlasnici železare Smederevo.
Nekako morbidno i bezvezno. Tehnički pregled potvrđuje da je vozilo tog dana i tog časa tehnički bilo ispravno. Već posle sat, dva ili posle par dana može da bude tehnički neispravno. Tako da, sve mi se čini, ova priča o dva tehnička pregleda ne pije vodu. A ako ćemo pošteno, tehnička ispravnost vozila zavisi od kulture vlasnika vozila i dubine džepa. I još nešto. Ovako nećete podmladiti vozni park u Srbiji, sigurno.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Dva tehnička pregleda godišnje za stare automobile
Autor: Novosti
Info
•21.11.2017.
•22:16 > 22:19
Komentari 24
Vozac
dudi
BELENYI
Mislite o tome !
Perica
......"""On je naveo da je prosečna starost vozila u Srbiji 16 godina"""""""",
SUŠTINA JE UZIMANJE PARA .
BETBEDNOST JE IZGOVOR ZA OVU NOVU OTIMAČINU.
Vozilo treba tokom cele godine da bude ispravno a ne jednom godišnje.
Ako stara vozila moraju dva puta godišnje na tehnički zašto onda nova nebi išla svake druge godine itd ??.
Isti je slučaj i sa uverenjima koja izdaje AMSS za uvezena vozila kao i atestima.
Čista otimačina .
Bio sam svedok u nekoliko slučajeva gde se vozilo na ATESTU premeri stolarskim metrom ,slika i za to vam uzmu od 5000 din pa naviše.
Kontrolišemo nemce da li su dobro napravili auto
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Igor Ivković
Velja
Cane liman
Dejan
Vidra
Ako je prosecna starost vozila u Srbiji 16 god. to znaci da ce jako velik broj vozaca morati da radi tehnicki pregled dvaput godisnje. Cak i ako se izglasa zakon, puno srece zelim u sprovodjenju istog. Slobodno pokrenite postupak protiv pola vlasnika automobila u Srbiji. Nece vam se zagusiti sudovi uopste. Ma, jok!
1804
-Harac, rajo, harac!
:/
Verovatno ne bi prosao test izduvnih gasova, ali to se trenutno ni ne proverava, pa ni ne mogu mnogo toga da ucinim, jer ne znam da li ispunjava minimalne tj. maksimalne vrednosti.
Nadam se samo da tehnicki nece biti 200evra, jer trenutno nisam u situaciji da priustim noviji auto.
Alek
vec vidim da je sledece da je i osiguranje obavezno na svakih 6 meseci, pa ce cena znatno da poraste...
Sada vec jako ne volim ovaj neo liberalizam
Kerefeke
gari
nesonja
/
ovo je planirani jos pre 15g
pa se vi zapitajte sa kime i zbog koga su spucane godine.
jednostavno, rusi ne daju lovu
Nervirach
Ns
Zivan
Zabag
Brus Vilis
Boki
Kao, EU fora
Šta ćeš, tenkova i topova više nemamo, za to su se ranije pobrinuli bivši vlasnici železare Smederevo.
Naelektrisani miš
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H