Koliko sam ja pratio temu: sadašnji koloseci postaju spoljni koloseci koji će biti za teretni saobracaj i na njima će brzina biti 120kmh. Mislim da se i oni potpuno rekonstruišu. Između njih se dodaju putnički koloseci za 200kmh. Ne znam kako je rešeno ukrštanje između Stare Pazove i Inđije, odnosno kako se koloseci odvajaju prema Zagrebu. Na delu od Batajnice do Stare Pazove će biti četri koloseka jer se kod Batajnice spaja teretna pruga od Makiša (koja prolazi paralelno sa obilaznicom oko Beograda). Od Stare Pazove/Inđije do Novog Sada je dvokolosečna pruga za mešoviti saobraćaj. Zbog ograničenja u dozvoljenom nagibu terena za teretne vozove mora da se napravi vijadukt.
Celokupna pruga će biti bez ukrštanja u nivou i ograđena. Naši su insistirali na brzini od 200kmh, što je dobitak na vremenu od samo 3 minuta na deonici između SP i NS, a košta mnogo više od pruge za 160kmh. Pritom naša železnica nema ni vozna sredstva za brzine preko 160kmh.
U delu na koji se odnosi ovaj članak (Prokop - Stara Pazova) se radi stanica Novi Beograd, izmešta Tošin bunar, potpuno obnavlja Zemun, rade nove stanice Altina i Kamendin. Ostale stanice se obnavljaju, ako ja ne grešim. U Zemunu se pravi i deo za autovozove.
Šta je sa postojećom dvokolosečnom prugom, računa li se u ova četiri koloseka ili se pruga Uagreb- Beograd sasvim odvaja od pruge Budimmpešta- Novi Sad- Beograd?
Tačno tako - sve novo se pravi, uključujući i stanice. Planirana je četvorokolosečna pruga (dva putnička koloseka za 200kmh i dva teretna za 120kmh). Od Prokopa do Batajnice se računa kao gradska deonica, pa su planirane brzine od 100 i 120kmh, a od Batajnice do Pazove 200kmh. Od Stare Pazove do Novog Sada su rusi već počeli sredinom septembra da rade. Brzina će se takođe smanjivati od Karlovaca prema Petrovaradinu i Novom Sadu jer su gradske deonice. Krenuli su od izgradnje novih tunela kod Čortanovaca, pa zbog toga radovi još uvek nisu vidljivi. Ispravljaju se krivine između Beške i Čortanovaca, ukida se stanica Čortanovci, a premešta se stanica Beška. Sa severne strane tunela se pravi vijadukt da bi se smanjio nagib pruge.
Druga je priča da li je cena adekvatna - ove dve deonice će koštati oko 650 miliona eura.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Počela modernizacija pruge Beograd - Budimpešta, u planu da vozovi idu do 200 km/h
Autor: RTS, Tanjug
Info
•28.11.2017.
•16:50 > 17:09
Komentari 9
provokacije
buducnost
Mislim da je greska u pitanju.
Negde sam procitao da je u planu da vozovi idu 200000000000000000 km/h.
Srafciger
Celokupna pruga će biti bez ukrštanja u nivou i ograđena. Naši su insistirali na brzini od 200kmh, što je dobitak na vremenu od samo 3 minuta na deonici između SP i NS, a košta mnogo više od pruge za 160kmh. Pritom naša železnica nema ni vozna sredstva za brzine preko 160kmh.
U delu na koji se odnosi ovaj članak (Prokop - Stara Pazova) se radi stanica Novi Beograd, izmešta Tošin bunar, potpuno obnavlja Zemun, rade nove stanice Altina i Kamendin. Ostale stanice se obnavljaju, ako ja ne grešim. U Zemunu se pravi i deo za autovozove.
Zivan
Srafciger
"Rusi", a ne "rusi". Potkrala se greška
Srafciger
Druga je priča da li je cena adekvatna - ove dve deonice će koštati oko 650 miliona eura.
Wnj
Mr. X
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H